Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výběr E60 540i po FL nebo 545i před FL ??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#61 Příspěvek od airbone »

Uvazujem o predaji svojej 545i sedan 2004, so zaujimavou vybavou a doposial kvalitnym servisom. V druhej polovici septembra pojde na inzerat, ak by si stale hladal. Obcas jazdim do cz ak by si chcel obhliadnut :) som zo sk.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#62 Příspěvek od Sweden »

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#63 Příspěvek od TANN3R »

E60 bez paketu je fakt tragedie :savle:. Dodělávat paket stojí nemálo peněz a beztak to každý ojebe, takže je pak vidět skrz nárazník na zem, nebo dá jen přední nárazník.. To už je hezčí i E65.

Na druhou stranu cena je dost nízko, pokud je v nějakém normálním stavu. Chce to vidět naživo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od JaraX »

no já nevím, ja bych si klidně koupil radši bez Mpaketu, mpaketovy auta sou většinou ještě tvrdši (mpaket podvozek) a už standartní E60 je trvdá jako prase, ale spíš by mě odradila to že to auto nemá vubec nic :)
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#65 Příspěvek od M4we »

Jak píše JaraX. Paket je na naše cesty nebo spíš na E60 úplně na pytel. Nutnost je u E60 DD, bez něj bych do toho nešel ani náhodou. A i tak je auto tvrdý. M optipaket zvažuju, ale za ty prachy nevím, je to hodně plastový a na zimních 17" to vypadá fakt hnusně.
30+k bych dal raději za CIC nebo nějakou jinou užitečnější fičuru.
E60 545i Blacksapphire
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#66 Příspěvek od Filozof »

jsou tady dvě luxusní E60 a E61 a nechápu co se tady ještě vymejšlí.....pokud nechce at tedy koupí 750i e65 tam je výbava i pohodlí.

Nevim co se tady ještě řeší.... 8O :D
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#67 Příspěvek od TANN3R »

Samozřejmě že s paket podvozkem je auto ještě víc tvrdé. Ale nevím, co se tu pořád řeší, je třeba si přiznat že 5tka není a nikdy nebude pohodlné auto. Naopak E60 umí být i dnes velice atraktivní s paketem, ale ne se sériovým skoro off podvozkem a na 17" nebo 18" balónech. Pokud jde o pohodlí, i zde zatracovaná Audi A6 na tom je lépe (na oplátku ale neumí zatáčet), zároveň ale i moje E60 na 19" s M podvozkem je pohodlnější než Oct. II na 16", takže i pod pojmem pohodlí a komfort si každý může představit něco jiného.

Pro mě je pozice E60 jasná, je to prostě ideálně velký sportovní sedan. E90 pro mě ztratila smysl tím, že už i 4 lidé mají velký problém s prostorem a E65 je limuzína.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#68 Příspěvek od airbone »

Nechcem rypat do temy ani si z nej robit bazar... V septembri budem ponukat svoju karu na predaj - je to 545i, komplet a totalne vyservisovanu a s pravymi kilometrami 230tkm. Ak by bol nejaky zaujemca, tak blizsie info cez ss. K dolevudenej vybave ma auto aj m-paket robeny priamo v bmw, (aj s bocnymi prahmi samozrejme). Do auta vrazenych cca 6-7tis EUR za posledne 2 roky. Kludne rozpisem a poinforumujem cez ss. Ak vadi, zmazem. Peace for all V8 :)



Daten für die Fahrgestellnummer: WBANB31020XXXXXXX
Modellbezeichnung: 545i
Ausführung: Europa
Typschlüssel: NB31
E-Code: E60
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N62B44O0 - 4,40l (245kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)
Innenraum: Leder Nasca Beige (U6BA)
Produktionsdatum: 20.01.2004
Werk: Dingolfing


Code Sonderausstattung Optional Equipment
S205A
Automatikgetriebe Automatic transmission
S217A
Aktivlenkung Active steering
S226A
Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings
S229A
Dynamic Drive Dynamic Drive
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S261A
Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers
S302A
Alarmanlage Alarm system
S319A
Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control
S320A
Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S356A
Klimakomfort-Verbundverglasung Climate comfort laminated glass
S403A
Glasdach elektrisch Glass roof, electrical
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A
Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S431A
Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S438A
Edelholzausführung Fine wood trim
S442A
Getränkehalter Cup holder
S453A
Klimatisierte Sitze vorne Climatised fornt seats
S456A
Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory
S496A
Sitzheizung hinten Seat heating, rear
S502A
Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system
S508A
Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A
Xenon-Licht Xenon Light
S524A
Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S536A
Standheizung Auxiliary heating
S605A
Vorbereitung Telematik Telematics preparation
S607A
Vorbereitung Teleservice Preparation, Teleservice
S609A
Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S612A
BMW Assist BMW Assist
S620A
Spracheingabe Voice control
S638A
Autotelefon Professional Car telephone Professional
S676A
HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system
S698A
Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD
S785A
Blinkleuchten weiss White direction indicator lights
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A
Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S8SAA
Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec.
S8SBA
Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.
S8SCA
Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.
S8SPA
Steuerung COP Control unit COP
Přílohy
IMG_0638 (Small).JPG
IMG_0638 (Small).JPG (50.96 KiB) Zobrazeno 843 x
337652_351868361568263_858333288_o (Medium).jpg
337652_351868361568263_858333288_o (Medium).jpg (122.95 KiB) Zobrazeno 843 x
af1.jpg
af1.jpg (162.63 KiB) Zobrazeno 843 x
IMG_20150204_150047 (Medium).jpg
IMG_20150204_150047 (Medium).jpg (199.25 KiB) Zobrazeno 843 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od JaraX »

TANN3R píše:Samozřejmě že s paket podvozkem je auto ještě víc tvrdé. Ale nevím, co se tu pořád řeší, je třeba si přiznat že 5tka není a nikdy nebude pohodlné auto. Naopak E60 umí být i dnes velice atraktivní s paketem, ale ne se sériovým skoro off podvozkem a na 17" nebo 18" balónech. Pokud jde o pohodlí, i zde zatracovaná Audi A6 na tom je lépe (na oplátku ale neumí zatáčet), zároveň ale i moje E60 na 19" s M podvozkem je pohodlnější než Oct. II na 16", takže i pod pojmem pohodlí a komfort si každý může představit něco jiného.

Pro mě je pozice E60 jasná, je to prostě ideálně velký sportovní sedan. E90 pro mě ztratila smysl tím, že už i 4 lidé mají velký problém s prostorem a E65 je limuzína.
no já nevím abych si kupoval auto jen kvuli tomu jak vypadá i když bych věděl že je tvrdé, asi už jsem starej, ale sportovní to není furt, pokud to nemá DD tak je to strašně neobratný, poslední "sportovní" BMW byla tak e36 už E46 je těžká na pořádný svezení. s OCT II nesrovnavam, to je nejvíc šajze kar, ale jel si někdy třeba v Aurisu? to je auto pohodlnější než ta E60
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#70 Příspěvek od TANN3R »

Jel sem snad s každým modelem, který se běžně pohybuje na našich silnicích . i s Aurisem - btw podle mě dobré auto. Možná to vyznělo jinak než jsem to myslel. Chtěl jsem napsat že ve srovnání s běžným autem vyskytujícím se na našich silnicích a ve stejné cenové hladině (samozřejmě současné v bazaru)- což je i jmenovaná Oct II- umí být i E60 s Mpaketem na 19" pohodlná. Naopak není pohodlná když to člověk srovnává s E65 na 18" - prostě záleží na úhlu pohledu.

Btw. pro mě E60 nahradila 3er, protože jak jsem psal E90 je uvnitř opravdu menší než třeba Golf.
Taky když srovnám svoji E60 s paketem s E46 bez paketu nepřijde mi méně obratná, vždyť taky ty auta váží stejně..
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

#71 Příspěvek od jazet »

e46 v e60 stejná hmotnost? To asi nebude úplně košer.
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#72 Příspěvek od cabatomas »

airbone píše:Uvazujem o predaji svojej 545i sedan 2004, so zaujimavou vybavou a doposial kvalitnym servisom. V druhej polovici septembra pojde na inzerat, ak by si stale hladal. Obcas jazdim do cz ak by si chcel obhliadnut :) som zo sk.
Moc krasna,co za ni budes chtit?
Esguterjunge
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: pát 11.01.2013 01:00

#73 Příspěvek od Esguterjunge »

Tady se to rozjelo za tu dobu co jsem byl pryč

Co bude stát tvoje e 60 a mohl bys poslat víc fotek na esguterjunge@icloud.com ? A kdy budeš v ČR ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od JaraX »

airbone, není lepší ji prodat do SK? myslím že kvuli registrační dani by to lidi víc ocenili a dostaneš za ni víc.
Esguterjunge
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: pát 11.01.2013 01:00

#75 Příspěvek od Esguterjunge »

Ta e60 na fb je dost pěkná co myslíte ?
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#76 Příspěvek od empeel »

Ta fejsbuková je parádní, o tom žádná. Zachovalá a s perfektní výbavou. Ale ta cenovka je fakt trochu mimo, čekal bych že bude zlevňovat, ale inzeruje ji snad rok za tuhle cenu. Myslím že při troše snahy seženeš podstatně mladší za podobnou cenu. Ale být tebou bych majitele zkusil, jestli s ním nebude o ceně řeč.
Esguterjunge
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: pát 11.01.2013 01:00

#77 Příspěvek od Esguterjunge »

Uvidíme dal bych mu narovinu o kilo míň je to sice hezky ale starý ..

Dneska jsem četl o nový 7-reihe
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#78 Příspěvek od airbone »

sry bol som mimo cez vikend. Cez tyzden mozem spravit nejake aktualne foto, nemam tych fotiek nejako moc....
Jj budem samozrejme sa snazit predat na SK, ale na taketo auto sa nemusi hned najst zaujemca, takze ponuknem kludne aj v CZ. Netusim ako to je s exportom do CZ, co su za poplatky atd.
V CZ budem niekedy v priebehu septembra cez vikend, ale presny datum este neviem :(
Odpovědět