Stránka 4 z 9

Napsal: čtv 01.10.2015 18:30
od MadButcher
Chlapi, porad tu o tech retezech pisete ale jeste jsem nepostrehl jak je na tom M57D3 / 173kW - taky stejne nekvalitni "retizek" nebo to uz vychytali? Auto je rok 2008, LCI.

Napsal: čtv 01.10.2015 19:59
od Totic
Myslím, že přesně o těch tady celou dobu píšem..

M57TU2D30:
231 PS (170 kW; 228 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750
235 PS (173 kW; 232 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-3250

Napsal: čtv 01.10.2015 20:46
od JaraX
173kw je na tom asi nejhůř :)

Napsal: čtv 01.10.2015 21:20
od MadButcher
bezva, udelali jste mi radost :roll: jeste ze tam ted mam 277 koni namisto tech puvodnich 235, to tomu urcite pomuze. Aktualni najezd: 140 tis km. Za 3 tisice bude pravidelny servis, da se pri tom zkontrolovat stav toho retezu?

Napsal: čtv 01.10.2015 22:01
od ugurundu
BTW nebyl tenhle motor I 145kw 194hp ?

Napsal: čtv 01.10.2015 22:19
od surfis
173KW E60 530Xd automat LCi se potkal kamosovi cca 3 týdny zpět. 22 ventilu ohlych a 20 koniku prasklych a obě vačky ohlé. Hlava a spodek naštěstí OK.

Napsal: čtv 01.10.2015 22:25
od JaraX
jestli měl ohlé vačky tak mu asi praskly i ložiska vaček jak se rado stava na 170 a 173kW a to mužeš pak hlavu vyhodit, jelikož sou s hlavou svrtané

Napsal: čtv 01.10.2015 23:37
od MadButcher
surfis: kolik mel najeto?

Napsal: pát 02.10.2015 00:36
od surfis
Nějakých 215 - 220Kkm

Napsal: pát 02.10.2015 07:12
od tommy_romeo
Da se ten retez nejak zkontrolovat bez rozebrani pulky motoru? Mam 170kW najeto cca 330 a zvuky mi to zadny nevydava.

Napsal: pát 02.10.2015 11:24
od Totic
Někdo tady psal, že v origo BMW servisech mají jistý diagnostický přípravek na opotřebení řetězu. Tak se tam obraťte, je to taky jejich problem když zastupují automobilku a stává se to ještě v záruce. :idea: :?:

Napsal: pát 02.10.2015 21:03
od Teddy
Není náhodou ten přípravek podobnej měrce, co se používá na kontrolu řetězu na motorce? Ten měří vzdálenost mezi jednotlivými články řetězu, takže jak je řetěz vytahanej.

Taková měrka by se měla dát snadno vyrobit, jestli není k sehnání origo. Stačí, aby někdo změřil rozteč článků u novýho řetězu.

Napsal: pát 02.10.2015 21:05
od JaraX
origo bmw přípravek se šroubuje místo napínáku řetězu a tím měří jeho "prohnutní" resp vytahání

Napsal: pát 02.10.2015 21:08
od MadButcher
a funguje to? ma smysl se objednat a nechat to zmerit - ma to sanci odhalit prusvih jeste nez nastane?

Napsal: pát 02.10.2015 22:29
od Dyx
Totic píše:Někdo tady psal, že v origo BMW servisech mají jistý diagnostický přípravek na opotřebení řetězu. Tak se tam obraťte, je to taky jejich problem když zastupují automobilku a stává se to ještě v záruce. :idea: :?:
Ano na zaklade doporuceni nemeckeho technika v diskusnim foru jsem to nasledne poptaval (na F10 520d) v jednom nejmenovanem servisu Pha vychod.
Prace pry asi na 2 hodiny cena 4000tis..... (prijde mi to docela dost)
Nevim jak to je na jine modely ale asi podobne...
Nemecky technik mi doporucil jeste vymenit preventivne napinak...
(to jsem jeste nepoptal)
Jeste jsem se nerozhodl .....

Napsal: pát 02.10.2015 22:44
od matiz
Nemusis do autorizovaneho servisu, muzes zajet kdekoliv jinde kde maji hodinovou sazbu 250Kč a muzes jim to nechat udelat kdyz ti pripada hodinova sazba autorizaku prilis. Urcite je mnoho servisu kde to dokazou :wink:

Napsal: sob 03.10.2015 10:14
od Teddy
JaraX píše:origo bmw přípravek se šroubuje místo napínáku řetězu a tím měří jeho "prohnutní" resp vytahání
To mi na první pohled přijde jako stejnej princip. Taky to měří vytahání řetězu. Akorát ten co používám na motorku dokáže najít i jeden poškozený článek mezi ostatníma zdravýma. Když budu měřit jen vysunutí napínáku, tak se jeden vadnej článek schová mezi ostatní zdravý. Nebo se pletu?

Napsal: sob 03.10.2015 10:31
od JaraX
no dobře, ale to nejde udělat dírou po napínáku ne?

Napsal: sob 03.10.2015 17:46
od Teddy
Jestli ti rozumim správně, tak ten řetěz nejde jen tak oddeklovat a podívat se na něj? Přiznám se, že jsem to rozeraný nikdy neviděl. :oops:

Napsal: sob 03.10.2015 19:07
od Dyx
matiz píše:Nemusis do autorizovaneho servisu, muzes zajet kdekoliv jinde kde maji hodinovou sazbu 250Kč a muzes jim to nechat udelat kdyz ti pripada hodinova sazba autorizaku prilis. Urcite je mnoho servisu kde to dokazou :wink:
Ja si nemyslim ze by zrovna v tomhletom byla takova velka veda a bylo extra narocne to "dokazat premerit" ... ale pravdepodobne ten pripravek bude dost specializovany a pravdepodobne jine nez autorizovane servisy je nebudou mit protoze je nevyuzijou........
Ale samozrajme mozna se pletu.....