Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY !
Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Tak naimpregnovat kuzi zvladnes snad sam ne? V auto si vysavas a utiras prach taky ne?
Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Na stejne penize to IMO neprijde, kompletni interier vycisteni, renovace impregnace a jsi na deseti litrech.
Me ani tak nejde o to usetrit, me to bavi si cistit a udrzovat veci sam. A ten interier je tak uzasnej ze si to zaslouzi, kdy pominu kolik casu v nej travim.
Tu peceokuzi asi zkusim, kdyz jsou pozitivni reference.
Me ani tak nejde o to usetrit, me to bavi si cistit a udrzovat veci sam. A ten interier je tak uzasnej ze si to zaslouzi, kdy pominu kolik casu v nej travim.
Tu peceokuzi asi zkusim, kdyz jsou pozitivni reference.
Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Asi jste videli fotky tady, že auto čistím a meju sám. Kolik z Vás si kvůli vyčístění pod seačkou a lyžinama sundalo sedačky, rozdělalo mřížku na basák a i tam vyčistilo
Jen říkám, když tomu člověk nerozumí (viz Clay) aby to spíš nepos.... to stejný kůže, aby tam ještě kůže zbyla. Já mám teda štestí, že přední seadačky jsou ok a u spolujezdce nikdo nikdy neseděl.
Já jsem zakysnul v době Tempa, autošampón objevil nedávno....tak to prostě je už mě ta doba detailingu ujela a jsem rád, když auto vysavuju umyju, udělamá plasty kůži na sedačkách, 1x za rok se dostanu na tekutý tempo což je za trest a už ani nevím proč to používám, možná z nostalgie v regálu.

Jen říkám, když tomu člověk nerozumí (viz Clay) aby to spíš nepos.... to stejný kůže, aby tam ještě kůže zbyla. Já mám teda štestí, že přední seadačky jsou ok a u spolujezdce nikdo nikdy neseděl.
Já jsem zakysnul v době Tempa, autošampón objevil nedávno....tak to prostě je už mě ta doba detailingu ujela a jsem rád, když auto vysavuju umyju, udělamá plasty kůži na sedačkách, 1x za rok se dostanu na tekutý tempo což je za trest a už ani nevím proč to používám, možná z nostalgie v regálu.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Na tekuty Tempo uplne zapomen. Jestli ti nekdo prelesti lak a ty tam kydnes Tempo, tak si to akorat zkurvis.
S dnesnima voskama se pracuje daleko lip a jednodušeji.
Ja treba pouzivam tenhle
https://www.vlesku.cz/vosk-na-auto-megu ... -paste-wax
Mam ho uz druhy rok a jeste do konce tohodle vydrzi. Aplikuju to na vsechny 4 auta, co mame. I na auta, co jsem rozlestoval kamaradum.
S dnesnima voskama se pracuje daleko lip a jednodušeji.
Ja treba pouzivam tenhle
https://www.vlesku.cz/vosk-na-auto-megu ... -paste-wax
Mam ho uz druhy rok a jeste do konce tohodle vydrzi. Aplikuju to na vsechny 4 auta, co mame. I na auta, co jsem rozlestoval kamaradum.
Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
tempo vyhoď, to není vosk, ale abrazivní leštěnka plná silikonu (nebo něčeho na té bázi). Díky tomu že je hodně abrazivní, tak strhneš zoxidovaný lak + zacelíš "silikonem" => výsledek auto je podrápané ještě víc, jak se vyplaví silikon a zanesou se nově vytvořené vlásečnice tak to je ještě horší. Leštění probíhá obecně tak, že sice vezmeš abrazivní pastu, kterou strhneš vrchní oxidaci a následně se použije jemnější pasta, která zahladí povrch. Rukou toho nejde dosáhnout. Po leštění pobíhá proces odmaštění (odstranění leštěnky) po kterém je to auto krásně hladké i bez "silikonu". Následně jde vosk. Voskovat "opotřebovaný,nerozleštěný" lak nemá moc smysl. Takhle aplikované leštěný vydží při spráném nanášení ochraného vosku (který brání vzniku vlásečnic) několik let a obnovuje se pouze vosk.
Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Arnie proč si nenecháš vytáhnout ten důlek v zadních dveřích? Vyrovnají ti to pres okenni mezeru a za pět minut to máš hotový.
Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Nekteri borci to dokazou i bez mezeri. Vytukavaj to a neponici ani lak. Za jeden dulek chtej kolem 500 - 800 kc.
Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Protoze nevim ze to jde, protoze nevim kdo to dela. A hlavne kazdej ti rekne, ze na tebe beztak nema cas. Pokud nekoho mate znate, kdo to dela sem s nim.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Pokusim se zjistit, dela to jeden Pardubak.
Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Pardubice ideál to je za bukem rád dojedu. Díky Jaris.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY
Tady to opravili mě, nedělají jen krupobití ale i vobouchaný dveře a vlastně všechno.
http://www.hoedlmayr.cz/nase-sluzby/opr ... krupobiti/
http://www.hoedlmayr.cz/nase-sluzby/opr ... krupobiti/