Stránka 31 z 165

Napsal: čtv 21.02.2013 11:02
od WITT
Jinak na provoz E65 bude pro me asi zapotrebi nejaka jednoducha diagnostika. Aby sem si mohl nacist chybu, zjistit co to je, opravit a smazat chybu. Bude na to stacit INPA? Na aukru jsem ji videl kolem litru.

Napsal: čtv 21.02.2013 11:09
od JaraX
na par věcí ti bude inpa stačit, ale sam nic nepotřebuješ, filozof z toho děla kosmickou lod,
jednou za čas prostě uděláš olej, filtry apod a ten kdo ti to bude dělat ti to projede diagnostikou.
tlumiče se mění u každyho auta,
moje zkušenost je že u trojky vydrží tlumiče cca 150tkm, u pětky 250tkm, u sedmy 350tkm a EDC tlumiče vydrží co maj E65 často vydrží tak pul míče km, samozřejmě je to vše zavisly na tom kolik projedeš děr apod.

Napsal: čtv 21.02.2013 11:17
od hurvajs77
Jak píše JaraX. Slušná 7er se prodá hodně rychle. Určitě se dá sehnat za rozumnou cenu. To co je u nás k prodeji jsou docela držáky a většinou i holomámy. Interiér je také dost pochromaný. Chce to sledovat a sledovat.

Proč by se neměnily? Problém asi je spíše ve finanční rovině. EDC na předek stojí cca 27tis. jeden. JaraX tu někde psal, že EDC by měli mít životnost asi 600tis - ale na českých silnicích tak 300tis. - když tak ať mne opraví. Jinak krom EDC nevím o žádné další specialitě u tlumičů E65.

Napsal: čtv 21.02.2013 11:19
od JaraX
samozřejmě že zadní tlumiče sou bud obyč, EDC, nebo vzduchové a nebo EDC vzduch, což je the best.
nekupuješ oktávku ale 7er, chce to sedět doma s penezma a čumět denně na inzeraty a jedině tak koupíš fakt dobrý auto, tak jsme koupili i naši E90, rok 2005 najeto 91 000km a skoro plna vybava na trojku, auto v pondělí skočilo na mobile a v utery jsme ho měli doma.
pokud je auto na netu měsíc, tak to většinou není moc vyhodný kauf.
lidi dneska nemaj prachy a platí že kdo je rychlej a pohotovej je na tom dobře. já se třeba bavím tím že na aukru když někdo prodava kavovar za 8k, tak mu napíšu že mu 5k pošlu ted hned okamžitě, že zruší aukci a má prachy hned, tolikrát už mi to vyšlo, lidi prostě potřebujou prachy.

Napsal: čtv 21.02.2013 11:23
od hurvajs77
WITT píše:Jinak na provoz E65 bude pro me asi zapotrebi nejaka jednoducha diagnostika. Aby sem si mohl nacist chybu, zjistit co to je, opravit a smazat chybu. Bude na to stacit INPA? Na aukru jsem ji videl kolem litru.
souhlasím s JaraXem. E65 není kosmická loď. Já si koupil kabel s Inpou a DIS. Časově času mrknu a případně smažu. Pokud se mi něco nezdá, stejně jedu za Snejkem. Nehledě na to, že i Snejk mi říkal, že jsou tam některé chyby k ničemu. Třeba mě čas od času to píše, že TV má nulový signál, že je něco na powermodulu a určitě bych našel něco dalšího. Jinak údržba je stejná jako u jiných aut i u nafty... :-D

Napsal: čtv 21.02.2013 11:29
od hurvajs77
Přesně, pokud máš na prdeli prachy, tak Ti lidi urvou ruce a ještě je můžeš stáhnout na ceně. Málo kdo dnes má celou hotovost. Já koupil auto víc jak před rokem. Nekoukám pravidelně a jen na náš trh a za celou tu dobu, jsem viděl jednu / dvě 7er, které bych případně bral. Jedna z nich je Snejkova 760Li. Druhá byla ještě ten den pryč.

Napsal: čtv 21.02.2013 11:34
od WITT
Tlumic za 27 000 - zajimavy :D

JaraXi- kdyz to takhle beres z nemecka a musis jednat fakt rychle, a VIN nema napsane v inzeratu, tak mu zavolas at ti ho rekne a proveris? Nebo to proveris az na miste?

Napsal: čtv 21.02.2013 11:36
od JaraX
z polska koupíš vše, včetně zanovnich tlumičů apod

jinak VIN samozřejmě ověřuju, jelikož nikdy nevíš jakou ma to auto vybaavu, takže první dycky vypsat předem vybavu z asapu at vidíš jeslti má smysl to auto vubec řešit.
kolikrat pak zjitíš že naložené auto nemá třeba dynamic drive a pro to nema cenu jezdit.

Napsal: čtv 21.02.2013 12:36
od hurvajs77
O tom jsi mluvil JaraXi. Tuším, že to jsou repasované tlumiče, viď? Nemáš nějaký kontakt?

To WITT: EDC nedělá nikdo v druho výrobě. Musíš koupit originál, resp. můžeš zkusit repaci nebo dobře ojetý.

Napsal: čtv 21.02.2013 12:52
od JaraX
o repasi nevím, bavím se o jetych

Napsal: čtv 21.02.2013 13:26
od hurvajs77
aha. Já měl za to, že jsi to byl právě ty, kdo řikal že se dají sehnat v Polsku repase EDC. Tak to nic ;-)

Napsal: čtv 21.02.2013 13:36
od JaraX
to já vím že dají, ale nevím kde a nikdy jsem to neřešil

Napsal: čtv 21.02.2013 15:29
od Filozof
ok hoši možná jsem z toho udělal kosmickou loď ale když tady hážete čísla 27 000kč za jeden tlumič a podobně tak kdo by to pak netvrdil.

Pokud člověk je šikovnej jako jarax opraví si 99procent sám a sežene za 5tinu ceny protože ví kde a jak...

kdo neví nezná a neumí tak se nedoplatí ...a bude brečet jak dal 50tis za základní servis 7er.

Když má 7ma najeto 250-300tis tak je vlastně před velkým servisem ...a behem 50-100tis km ho čeká a pak to bude jistě palba všechno měnit.

Nebo se to dá sehnat za pakatel v polsku ?

Napsal: čtv 21.02.2013 15:36
od JaraX
to sou kraviny,nebudu si snad kupovat auto na ktery nikdo nesahl ,ale auto ktery bylo pruběžně servisovany,
když to vemu z mych zakazniku, tak tu mam třeba E65 ktera nebyla servisovana 6let, jen se jezdilo, i když se něco posralo tak se to nějak polatalo, ted investice 150 000kč do top stavu
a z toho tu mam E65 ktera ma 300 najeto a nechce ani korunu.
je to prostě o kuse, neni problem nacpat kilo do E39.
tlumič na E39 taky stojí přes 10, ale kdo si ho koupí? a E65 na díly už je plno a narozdíl od E60 není to těch dílech velká poptávka, takže jdou za rozumnou cenu. ted tu mam další e38 na díly a nikdo celkem nic nechce, kdyby to byla E39 tak už se těším v prachách, tam sou lidi zvyklí dát 4k za dveře jen to hvizdne, ja prodavam E38 top dveře za 2k,
kožené E38 sedačky v elektrice prodavam cely interier za 2ku a nikdo nic, byt to do E39 tak je střelím za 5.

Napsal: čtv 21.02.2013 15:58
od hurvajs77
Filozofe, nějak jsem si to popletl. Teď jsem koukal do ETK na novy dil. Je tam cena cca 600 EUR bez DPH. Takže něco kolem 17tis za jeden přední. Zadní je jeden cca za 480EUR bez DPH.

Tak jasně, pokud má někdo známosti tak může sehnat věci levnější. Já třeba kupuji v podstatě jen originál, takže tam se nedá cena moc srazit. Nehledě na to, že některé věci ani druhovýroba nejsou a prostě musíš koupit originál. U použitých věcí si nejsem moc jistý tím, čím si prošly, takže raději volím funglovky. Ale záleží jak na čem.

Napsal: čtv 21.02.2013 16:04
od JaraX
filozofe, tvuj problem je ten že moc filozofuješ, až se E65 pořadně svezeš, tak tydle diskuze všechny skončí, neznám člověka co by se svezl v E65 a pak uvažoval o E39, tydle auta pro tebe přestanou existovat, a nákup něčeho jako E60, E39 apod tě okamžitě přijde, to ti rady potvrdí každej kdo ma E65, většinou kdo přijede ke mě nebo Snejkovi s E60, E39 tak pak hned dává inzerát a jde to E38/E65

Napsal: čtv 21.02.2013 18:01
od fishmaker
WITT : a to ti povídal kdo takovouhle pohádku o těch tlumičích...já třeba budu muset měnit přední...tlumiče pro kombinaci EDC + Dynamic Drvie dela jen BMW...žádná druhovýroba...takže 18tis / ks ;)

Napsal: čtv 21.02.2013 18:36
od hurvajs77
fishmaker píše:WITT : a to ti povídal kdo takovouhle pohádku o těch tlumičích...
to jsem způsobil já, ale pak jsem koukal na cenu do ETK :-)

Napsal: čtv 21.02.2013 20:26
od Filozof
díval jsem se na spotřebák kolik přijde na 7er a 5er e39.

Myslím si že mi to stačí ...za přední tlumiče na 7er já udělám komplet podvozek s brzdama ... :D

nejsem takovej vatař a do 7er na denní ježdění pro běžné smrtelníky není ...

Nemohu desítky tisíc vysázet jen tak za servis a čekat co přijde zase ....

tlumič na 5er je 1500-2tis.
kotouče taky 1,5-2,5k
podvozek 12-16k komplet
atd. prostě lidové ceny...

7er je jinde ve všem jak v luxusu tak i v cenách spotřebáku nedej bože nějakých dražších dílů ...

Už jsem tady viděl majitele co brečel a prodával 7er jak se do ní vysypal ... je to cca pul roku zde na foru a rozhodně nekoupil mrd.ku
nasypal do ní 3000eur jen za servis ...

Napsal: čtv 21.02.2013 20:32
od JaraX
tak to asi mrdku koupil,
to je jedno, nemá smysl řešit. kup si třeba hovno v pytlíku :)