Kubaa píše:Tak ohledně motorů jsem již načetl co se dalo.
Do roku 2007 (2008) motory N52 a M54 ještě nejsou přímostřiky, tudíž jde LPG s reduktorem.
Jedná se motory:
M54 - 3,0L 170KW (E46 a E60) a 2,5L 141kW (E46 a E60/61)
N52 - 3,0L 190kW (E90/91 a E60/61) a 2,5L 160kW (E60/61 a E90úE91)
z těchto motorů vybírám.
Věděl by někdo jak jsou na tom s kvalitou. Hliníkové s dual vanosem ... dost držáky.
u N52 přibyl valvetronic (variabilní zdvih ventilů) a magnesiový blok - je to něco na škodu, co by se mohlo více srát na úkor nárustů výkonu u 2,5L a 3,0L o 20kW. To není úplně málo.
Zejména pokud bude motor fungovat na LPG. Může LPG poškodit magnesium nebo je to stejné jako u hliníku?
díky za tipy
N52 2.5L 160 kW mam a na motoru se casto objevuji zavady typu:
1) tece olej po vikem ventilu z duvodu praskani sroubu vepredu
2) guma v chladici kapaline z duvodu vadneho tesneni na casti ve ktere je olejovy filtr a blokem. tece olej a okrouzek se rozmackava ven a netesni to. ( je tam olej i voda ) viz. e90post.com
3) klapavy zvuk za studena z vanosu - bmw resilo upravou hlavy u pozdejsich modelu. viz youtube a dej si N52 ticking sound a nebo N52 bleeding procedure for ticking sound
osobne jsem koupil auto ve 160 000 km a problem 1 a 3 jsem resil.
o LPG neuvazuji, moc toho nenajedu