Stránka 36 z 69
Napsal: čtv 11.04.2013 21:28
od Kubaa
Zdravím,
víte někdo jak je na tom motor N52B30?
Spolehlivost, výkon atd?
Měl by to být nasptupce M54B30 - 3,0L 230k co se dával do E39, e46 atd...
Tento má mít mimo dual vanosu i valvetronic (proměnný zdvih ventilů) a magnesiový blok. Výsledek 258k.
Občas se prý posere právě valvetronic a motor potom vydává klepavý zvuk.
Prý opravitelné.
Jde mi hlavně o to jestli tento motor snese stejně dobře LPG jako předchozí verze R6 motorů....
Napsal: pát 12.04.2013 17:14
od Kukace
Zdravim,za rok a pul mi uz podruhe fouklo tesneni pod hlavou (e36,318i LPG) v servisu mi tvrdi ze je to urcite plynem,ale nikde sem se na netu nedocetl,ze by plyn delal nejaky extremni problemy.Jedna se o kvalitni servis(ne znackovy) s dobryma referencema,s tema lidma sem spokojenej,ale prijde mi ze jsou proti plynu hrozne zaujati,prej auta co jim tak jezdi s plynem,tak maji furt neco s motorem a jiny z stejny roky vyroby sou ok.Proc se o tom teda nikde nepise kdyz se to tak sere?Nebo cim to muze byt?Jde mi hlavne o to pokud mi neuznaji reklamaci,tak se s tim nehodlam smirit,platil sem 20000 za repas motoru,tesneni pod hlavou,tlakovani,brouseni,ruzny tesneni atd. a ted mi jde nemrzka do vyfuku,co by to mohlo byt diky.
Napsal: pát 12.04.2013 19:22
od Francis
Pokud si přečteš předchozí příspěvky, dočteš se, že motory provozované na LPG jsou háklivé na správnou bohatost směsi, tedy na správnou funkci lambda sondy a správné nastavení LPG systému. Jsou tu auta, např. moje, které mají najeté s LPG statisíce km a nemají problémy.
Napsal: pát 12.04.2013 22:11
od Filozof
plyn do starších BMW je bez problémů..... vím o dosti autech 528i 525i 523i a mají několik let a jezdí a jen tankují
takže seřízené LPG je v pohodě.
Já mám 525i 24v E34 s vanosem 6let a taky spokojenost a když jsem něco řešil byla to bud blbost moje (čerpadlo benzínové) nebo odešli vstřikovače první pul rok šlo to na záruku....
pak ještě špatněj kontakt k čidlu tlaku a vypínal mi LPG do benzínu....takže jen kabel s kontaktem....
LPG nedám dopustit a nechce se mi věřit pokud máš dobře seřízené že to dělá paseku ... Většinou mechanici co LPG neznají mají furt blbé kecy a že to ser.e motory atak podobně ale jsou to hlouposti, které pak šíří mezi lidi a zbytečně jen díky jejich neznalosti šíří bludy !!!
zajed si někam kde to umí at to máš seřízené a zjistí ti problém zda to LPG máš v pořádku nastavené.
Napsal: pát 12.04.2013 23:38
od Kukace
Auto mi jede na plyn uplne bez problemu,nepoznam ani pri zahratem motoru,ze jedu na plyn.Takze predpokladam,ze serizeni je ok.Mam to i presto nechat skontrolovat?Myslite ze teda s plynem se ta zavada nemuze stavat?Je tam precejenom vetsi teplota pri spalovani.Jinak rekl bych ze servisaci sou dobri,asi nejvyhlasenejsi v Brne a okoli,ale proti plynu sou fakt zaujati,nadruhou stranu si clovek rika,jestli na tom neco nebude,kdyz jim projde pod rukama tolik aut.
Napsal: pon 22.04.2013 12:14
od blackwhit
Zdravím,
nějaké zkušenosti s přestavbou motoru N52B25 (jedná se o E90). Jaký systém byste doporučili?
Díky
edit: zatím mi přišly nabídky na systém BRC a Stefanelli
Napsal: pát 26.04.2013 10:06
od Pakokun
Zdravím,
je pravda, že všem BMW s LPG svítí check engine? Nedávno mi jeden maník při prodeji tvrdil, že to mají všechny, že je to lamda KO a že s tím se nic nedá dělat.
Napsal: pát 26.04.2013 10:38
od Francis
Vyměnit lambdu?
Pokud jsi to tu četl celé, už víš, vadná lambda = nesprávná směs = vysoká pravděpodobnost trvalého poškození motoru.
Napsal: stř 01.05.2013 14:09
od spodli
kluci ňáký reference na plynaře co uměj a nzmrvěj Ústecký kraj nebo Praha dík
Napsal: pon 06.05.2013 21:57
od WITT
Zdravím
Mám 528i s LPG. Na volnobeh se mi auto trosku klepe (ne moc), ale myslim si, ze sestivalcovy benzin by mel byt sametovejsi, pri klidnem sezeni jsou citit jakoby vibrace.
Cistil se volnobeznej ventil, skrtici klapka, delal se vyfuk, nove svicky, filtry, nova vaha vzduchu a plno dalsich veci.
Auto ma na LPG najeto cca 100 tis km, napadlo me, ze vstriky (benzinove) by to chtelo mozna nejak procistit, nevim jak s tim majitel predemnou jezdil. Co si myslite o nejakych aditivech? Nebo project jednu/dve nadrze ciste na benzin? Mluvil jsem s plynarem a ten mi rikal, ze je zbytecne projizdet nadrz na benzin, a ze jsou zbytecna i nejaka aditiva.
Na netu jsem nasel toto:
http://www.ochranamotoru.cz/flashlube-o ... -fluid.php
Co si o tom myslite?
Jsem hodne puntickar, a jak se mi neco nezda, tak to chci vyresit.
Jeste me napadlo ze by to mohl byt nejaky silentblok motoru, ale radsi bych nejdriv resil tohle, abych vedel, ze vstriky si cvachtaji tak jak maji ..
Chtel bych vedet, jestli to tak nekdo dela, jestli pouziva nejake aditiva, projizdi par nadrzi benzinu do roka, a tak ..
Dodatek: Klepe/Vibruje to jak na benzin, tak na LPG na volnobeh. S tim, ze na benzin asi o neco mene.
Napsal: pon 06.05.2013 22:31
od Francis
1) Pokud to nejede na benzín dobře, nehledej chybu v LPG systému.
2) Pročti si toto vlákno celé a budeš vědět, že někteří z nás aditiva nedávají a mají s LPG najeto statisíce a bez problémů.
Napsal: úte 07.05.2013 10:48
od WITT
Francis: Ono to jede na obe dve paliva vyborne, o jezdeni nic nepisu.
Jen na ten volnobeh se auto malinko chveje, treba to tak ma byt..
A chybu v LPG nehledam, naopak, psal jsem o procisteni benzinovych vstriku.
Asi sis to spatne precetl, nebo pochopil.
Napsal: úte 07.05.2013 11:28
od Francis
Omlouvám se, četl jsem to večer v rychlosti.
Podobný problém jsem měl i já, po delším provozu jen na LPG (starty na benzín a přepnutí na LPG při 40°C chladící kapaliny).
Na radu, už nepamatuju koho, tankuju zásadně u Benziny Vervu100 a problém se časem vytratil. Dříve bylo třeba občas projet souvisle 1/4 - 1/2 nádrže benzínu, než se vstřikovače "srovnaly", Verva100 má prý jakási aditiva, která zanášení vypnutých vstřikovačů při provozu na LPG zabraňují.
Napsal: úte 07.05.2013 11:48
od WITT
Ani jsem nevedel ze ma benzina VERVU 100, myslel jsem ze VERVA je diesel. Dneska tam hodim plnou vervy, a budu jezdit chvilku na benzin a uvidime co to udela.
Treba takove ty lehoucke vibrace jsou charakteristicke pro ten motor, nemuzu porovnat. Kdyz to srovnam se 4 valcem co jeste mam (IS), tak tam je to horsi

Napsal: čtv 13.06.2013 23:25
od GubaXan
Kluci, dostal jsem doporučení od Snejka
http://www.levnelpg.cz/
pišu, protože všichni mluvite o NEPTUNOVI na Harfě)))
Napsal: stř 26.06.2013 14:09
od ViktorDDD
ahoj,
skúšal som hľadať, nenašiel som, keď to tu už bolo tak prepáčte,
moja otázka: kde v Prahe tankovať kvalitné LPG? chystám sa tam v najbližej dobe a prahu ako takú veľmi nepoznám, neviem kde by som mohol počas môjho pobytu tankovať kvalitný plyn alebo naopak ktorým pumpám sa z ďaleka vyhýbať
ideálne by bolo niečo v okolí Praha3
ďakujem
Napsal: čtv 27.06.2013 08:14
od JaraX
GubaXan píše:Kluci, dostal jsem doporučení od Snejka
http://www.levnelpg.cz/pišu, protože všichni mluvite o NEPTUNOVI na Harfě)))
no tak ty bych moc nedoporčuoval, jednu přestavbu jsem tu měl a byla to prasarna, ted si tam jeden zakaznik chtěl nechat udělat LPG a vubec to nechtěli udělat dle jeho představ. furt mu vnucovali malou nadrž apod.
stačí se podívat na fotky z přestaveb
Napsal: čtv 27.06.2013 20:57
od WizarDEAD
Panove chci se zeptat na vasi spotrebu v e39 540i na lpg?
Ja jezdim prevazne mesto, tak 90%.
BC mi pocita prumer od nadrze k nadrzi kolem 16ti. Dlouhodoubou cca 14.7 ale v realu, kdyz sectu LPG a benzin, tak jezdim za 19L. A to je leto.
Jednou jsem to meril cestou do prahy a zpatky do KV, to je asi 250km. Nejel jsem nijak rychle (140-160 na tempomat), a mel jsem to za nejakych 15.5 plynu.
Dokud jsem jezdil na benzin, mel jsem dlouhodobou spotrebu kolem 14.3.
Je to takhle v poradku? Nebo mam hledat zavadu na aute/motoru/LPG?
Napsal: pát 28.06.2013 10:55
od ViktorDDD
540i automat, r.v.2001 (M62TU), systém STAG
mimo mesta (diaľnice 150-160, okresky do 120), spravím okolo 12l plynu, na benzín to bolo okolo 10,5
mesto, ale nie v špičke a v zápchách za 14-14,5l plynu, benzínu to bolo asi 13l
mesto cez zápchy - 20+, či benzín alebo plyn keď sa posúvam krokom hodinu tak to žerie ako besné
na 50l LPG spravím mimo mesto 400 až 430km, v meste okolo 350km
tvoja dlhodobá 14,3 na benzín keď jazdíš skoro vždy len v meste a semtam aj v zápchach, je OK
častokrát sa stáva že mechanik je neschopný to poriadne nastaviť a potom to žerie ako sprosté a nejede to poriadne, ja mám rozdiel výkonu na benzín/plyn minimálny
Napsal: pát 28.06.2013 11:37
od Filozof
R6 jezdí kolem 11litru pruměr dle nohy LPG...
a V8 se říká o 2-3litry více průměr... takže kolem 14litru pruměr je v pohodě.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
tady to je akorát střed 540iA