Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#741 Příspěvek od Marty_ »

Ilike gratulace:)
30ff underboost jsem mel taky, me pomohlo "dotahnout" wastegaty. Jinak by to mohl byt unik tlaku (napraskla hadicka, netesnici spoj atd)..
Vice info: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#742 Příspěvek od Poldav6 »

Martyn píše:Ilike gratulace:)
30ff underboost jsem mel taky, me pomohlo "dotahnout" wastegaty. Jinak by to mohl byt unik tlaku (napraskla hadicka, netesnici spoj atd)..
Vice info: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114


Co obnáší to dotáhnutí wastegatů? Nemůže to poškodit motor? Nedočetl jsem se na fórech jednotného názoru, někteří byli proti.. že je potřeba vyndat turba a opravit to takto.

Co se týče blow-off, tak to by být mohlo. Zkoumal jsem něčí log a bez plynu neměl nikdy tlak turba 0. To já mám okamžitě. No uvidíme :)

Lag za jízdy je nepříjemný, ale když o něm vím, dá se mu vyhnout...
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#743 Příspěvek od bmw335 »

Martyn píše:Ilike gratulace:)
30ff underboost jsem mel taky, me pomohlo "dotahnout" wastegaty. Jinak by to mohl byt unik tlaku (napraskla hadicka, netesnici spoj atd)..
Vice info: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114


já to půjde ještě dneska projet udělám nějaký log, dal jsem i ISO 22. zajímavý je, že mi to udělalo na 6tku asi při 2tis ot....to prd tlačí a underboost by se ukázal až když to netlačí min 8psi ne? Auto ale táhne pořád stejně. A tím nastavením wastegatů skrz JB4 to být nemůže?
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#744 Příspěvek od IlikeU »

Martyn píše:Ilike gratulace:)
30ff underboost jsem mel taky, me pomohlo "dotahnout" wastegaty. Jinak by to mohl byt unik tlaku (napraskla hadicka, netesnici spoj atd)..
Vice info: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114


Ty jsi stavel tu silenost co je v tom odkazu?

ISO 21 to vyresilo ted je to bez chyby
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#745 Příspěvek od bmw335 »

tak jsem udělal log na ISO 22 a chyba 30FF už není ale je jiná, která se ukázala až doma v garáži, po celou dobu jízdy co sem dělal kontrolu chyb nic. Ta chyba je 2D2E.
ISO 22 mi přijde mnohem agresivnější než všechny ostatní, turba hodně rychle zaberou a odezva na plyn je taky nějak ostrá.
Přílohy
060313_0838.jpg
060313_0838.jpg (56.02 KiB) Zobrazeno 1785 x
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#746 Příspěvek od Marty_ »

Ja nestavel nic, me rovnou pomohla oprava wategate. Ale v tom odkazu je spoustu dalsich veci co by mohlo zpusobovat 30ff.. Me to delalo taky jen na vysoke kvalty a v nizkych otackych, ve vysokych to bylo ok..
Dotazeni wastegate by nemelo byt nic proti nicemu:) jak rikam, me to pomohlo, jak od vetsiny drnceni, tak od 30ff:)
Vice info k dotazeni zdes http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=512225
Musim uz taky nakulit dalsi iso, zasekl jsem se na 19ce:) ale stejne v tomhle pocasi nejde jezdit poradne :twisted:
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#747 Příspěvek od bmw335 »

Tak mám info od Terryho, že můj log vypadá good a že ta chyba 2D2E je jen tuningová chyba a že to mám ignorovat. Asi je to nějaký bug v ISO 22. Je to údajně větší lag, ale nic nepociťuju.

Kdo se vyzná v tom grafu, kolik zjistím že to dává PSI? Ty stupnice tam jsou ne moc dobře oddělený mezi 10 - 15 PSI je jsou jen 2 čárky :o

Ještě jedna věc, proč mi PSI udělá po sešlápnutí plynu tu vysokou křivku a pak to spadne? Je to normální?
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#748 Příspěvek od IlikeU »

15.6. Se jede do Plzně na sraz tak doufám že se všichni přidáte.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#749 Příspěvek od IlikeU »

Tak co jak kdo jede v sobotu do Plzně? Udělejte si čas a pojeďte určitě to bude stát za to
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#750 Příspěvek od riki18 »

Moje logy na 7 a 6 kde som si nastavil 20 psi :) Len skuska ale drzi :)
Přílohy
Snímka obrazovky 2013-06-10 o 20.16.33.jpg
Snímka obrazovky 2013-06-10 o 20.16.33.jpg (136.99 KiB) Zobrazeno 1688 x
Snímka obrazovky 2013-06-10 o 20.16.06.png
Snímka obrazovky 2013-06-10 o 20.16.06.png (185.48 KiB) Zobrazeno 1688 x
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#751 Příspěvek od Poldav6 »

Riki drží hezky.. :) Jaktože máš nižší točivý moment než já nebo Ondra?

Dneska jsem zaznamenal problémek. Něco jako misfiry, ale nevyhazuje to chybu. Hodně to je poznat při jízdě na tempomat, nebo při pomalém přidávání plynu. Motor jakoby lehce cuká.. Výkon je bez omezení, volnoběh taky. Může to být cívka? Ale když to nevyhazuje misfire...
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#752 Příspěvek od IlikeU »

Martyn píše:Ilike gratulace:)
30ff underboost jsem mel taky, me pomohlo "dotahnout" wastegaty. Jinak by to mohl byt unik tlaku (napraskla hadicka, netesnici spoj atd)..
Vice info: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114


jaktože jses nepochlubil že jsi prodal 335????? 8O
peters
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Bydliště: Praha

#753 Příspěvek od peters »

Ahoj kluci, v jake kondici jsou vase auta ted po dvouletem pozivani JB4? Vse funguje? Zatím to na me dela dojem, ze hodne vykonu, ale i hodne starosti...Ja zvazuji tuning od Hartge v Nemecku, ale cca 60tis:( Taky dle stranek AC Schnitzer mají zastoupeni v CR, myslim Renocar. Mate někdo zkušenost?
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#754 Příspěvek od Poldav6 »

Cus, je to lepší a lepší
Už umím jednoduše flashovat řídící jednotku motoru mobilem atd, to je pak jízda!
peters
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Bydliště: Praha

#755 Příspěvek od peters »

Není uz v CR zastoupeni nebo servis, kde by JB4 odborne namontovali, vse vysvetlili a resili i pripadne chybove hlasky? To se mi libi prave napr u Hartge, ze tam clovek prijede a vse udelaji, ještě na brzde otestuji...Jen to stoji nasobne vic...A zde se uz dva roky o tuningu 335i nepise, není ještě nejake jiné forum, kam jste se presunuli? Dik moc za info
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#756 Příspěvek od Poldav6 »

Zastoupení není, montáž je relativně jednoduchá. JB4 je koncipovaná tak, že se autu věnuješ, čteš n54tech.com atd. Není rozhodně user-friendly. Zato umí poskytnout spoustu muziky.
Protože si troufám říct, že JB4 celkem rozumím, přemýšlím o tom, že bych začal poskytovat nějaké placené konzultace. Nikoli instalace, záruku na funkčnost atd., ale prostě nějakou odměnu za to, že hodiny studuju to výše zmíněné fórum.
JB4 je mocný nástroj, po instalaci je s ní možné nejen zvyšovat výkon, ale testovat důležité komponenty v autě, mazat/číst chyby (třeba auto spadne do nouzáku a za jízdy ho pomocí JB4 rozchodím).
K tomu přidáme problematiku flashování, což je další věc, kterou se z auta dostane maximum co nabízí...
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#757 Příspěvek od Poldav6 »

Pojeď petersi zítra do Berouna, pokecáme ;) Bude nás tam víc, 335kařů...
peters
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Bydliště: Praha

#758 Příspěvek od peters »

Ja bych tam ani nedojel:) Mam problém u N54 e92, když jedu napr na 4 kolem 200km/h, staci minutu, rosviti se kontrolka motoru a pada vykon, nekdy zacne i skubat. Po vypnuti a nastartovani je vse ok, dokud nejedu zase 200. Když jedu dle predpisu, vse je ok...Ani vytoceni na dvojku nedela problém. Diagnostika psala něco o patem valci, vymena svíček a civky nepomohla...Auto ma najeto cca 100tis a chovam se k nemu velmi ohleduplne. Tak asi vymenit vstřiky, ale kdo vi co s tim je...
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#759 Příspěvek od Poldav6 »

Jak jsem ti psal, jdi cestou nejmenšího odporu. Sání budeš mít s prominutím zasraný až až, takže začít jeho vyčištěním. Pátý válec to tepelně odnáší nejvíc, proto jeho kanálek bývá často nejvíce zadělaný a způsobuje to divné chyby...
Vstřiky by mohlo jít diagnostikovat pomocí stavu svíček, nebo osciloskopem, ale to už je vyšší dívčí.
hroch312
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 18.06.2015 00:00

#760 Příspěvek od hroch312 »

Nazdar klubaci , je tu nekdo schopnej me pomoct s moji jednotkou ? Potreboval bych ji doladit , nastavit a nechci se v tom vrtat sam abych to jeste nedo...... :D diky moc. Nejlip asi osobne Praha a okoli , kdyz tak sms na 725 966 081. Diky moc
Odpovědět