Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
Martyn píše:Ilike gratulace:)
30ff underboost jsem mel taky, me pomohlo "dotahnout" wastegaty. Jinak by to mohl byt unik tlaku (napraskla hadicka, netesnici spoj atd)..
Vice info: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114
Co obnáší to dotáhnutí wastegatů? Nemůže to poškodit motor? Nedočetl jsem se na fórech jednotného názoru, někteří byli proti.. že je potřeba vyndat turba a opravit to takto.
Co se týče blow-off, tak to by být mohlo. Zkoumal jsem něčí log a bez plynu neměl nikdy tlak turba 0. To já mám okamžitě. No uvidíme

Lag za jízdy je nepříjemný, ale když o něm vím, dá se mu vyhnout...
Martyn píše:Ilike gratulace:)
30ff underboost jsem mel taky, me pomohlo "dotahnout" wastegaty. Jinak by to mohl byt unik tlaku (napraskla hadicka, netesnici spoj atd)..
Vice info: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114
já to půjde ještě dneska projet udělám nějaký log, dal jsem i ISO 22. zajímavý je, že mi to udělalo na 6tku asi při 2tis ot....to prd tlačí a underboost by se ukázal až když to netlačí min 8psi ne? Auto ale táhne pořád stejně. A tím nastavením wastegatů skrz JB4 to být nemůže?
Martyn píše:Ilike gratulace:)
30ff underboost jsem mel taky, me pomohlo "dotahnout" wastegaty. Jinak by to mohl byt unik tlaku (napraskla hadicka, netesnici spoj atd)..
Vice info: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114
Ty jsi stavel tu silenost co je v tom odkazu?
ISO 21 to vyresilo ted je to bez chyby
tak jsem udělal log na ISO 22 a chyba 30FF už není ale je jiná, která se ukázala až doma v garáži, po celou dobu jízdy co sem dělal kontrolu chyb nic. Ta chyba je 2D2E.
ISO 22 mi přijde mnohem agresivnější než všechny ostatní, turba hodně rychle zaberou a odezva na plyn je taky nějak ostrá.
ISO 22 mi přijde mnohem agresivnější než všechny ostatní, turba hodně rychle zaberou a odezva na plyn je taky nějak ostrá.
- Přílohy
-
- 060313_0838.jpg (56.02 KiB) Zobrazeno 1785 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ja nestavel nic, me rovnou pomohla oprava wategate. Ale v tom odkazu je spoustu dalsich veci co by mohlo zpusobovat 30ff.. Me to delalo taky jen na vysoke kvalty a v nizkych otackych, ve vysokych to bylo ok..
Dotazeni wastegate by nemelo byt nic proti nicemu:) jak rikam, me to pomohlo, jak od vetsiny drnceni, tak od 30ff:)
Vice info k dotazeni zdes http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=512225
Musim uz taky nakulit dalsi iso, zasekl jsem se na 19ce:) ale stejne v tomhle pocasi nejde jezdit poradne
Dotazeni wastegate by nemelo byt nic proti nicemu:) jak rikam, me to pomohlo, jak od vetsiny drnceni, tak od 30ff:)
Vice info k dotazeni zdes http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=512225
Musim uz taky nakulit dalsi iso, zasekl jsem se na 19ce:) ale stejne v tomhle pocasi nejde jezdit poradne

Tak mám info od Terryho, že můj log vypadá good a že ta chyba 2D2E je jen tuningová chyba a že to mám ignorovat. Asi je to nějaký bug v ISO 22. Je to údajně větší lag, ale nic nepociťuju.
Kdo se vyzná v tom grafu, kolik zjistím že to dává PSI? Ty stupnice tam jsou ne moc dobře oddělený mezi 10 - 15 PSI je jsou jen 2 čárky
Ještě jedna věc, proč mi PSI udělá po sešlápnutí plynu tu vysokou křivku a pak to spadne? Je to normální?
Kdo se vyzná v tom grafu, kolik zjistím že to dává PSI? Ty stupnice tam jsou ne moc dobře oddělený mezi 10 - 15 PSI je jsou jen 2 čárky

Ještě jedna věc, proč mi PSI udělá po sešlápnutí plynu tu vysokou křivku a pak to spadne? Je to normální?
Riki drží hezky..
Jaktože máš nižší točivý moment než já nebo Ondra?
Dneska jsem zaznamenal problémek. Něco jako misfiry, ale nevyhazuje to chybu. Hodně to je poznat při jízdě na tempomat, nebo při pomalém přidávání plynu. Motor jakoby lehce cuká.. Výkon je bez omezení, volnoběh taky. Může to být cívka? Ale když to nevyhazuje misfire...

Dneska jsem zaznamenal problémek. Něco jako misfiry, ale nevyhazuje to chybu. Hodně to je poznat při jízdě na tempomat, nebo při pomalém přidávání plynu. Motor jakoby lehce cuká.. Výkon je bez omezení, volnoběh taky. Může to být cívka? Ale když to nevyhazuje misfire...
Martyn píše:Ilike gratulace:)
30ff underboost jsem mel taky, me pomohlo "dotahnout" wastegaty. Jinak by to mohl byt unik tlaku (napraskla hadicka, netesnici spoj atd)..
Vice info: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114
jaktože jses nepochlubil že jsi prodal 335?????

Není uz v CR zastoupeni nebo servis, kde by JB4 odborne namontovali, vse vysvetlili a resili i pripadne chybove hlasky? To se mi libi prave napr u Hartge, ze tam clovek prijede a vse udelaji, ještě na brzde otestuji...Jen to stoji nasobne vic...A zde se uz dva roky o tuningu 335i nepise, není ještě nejake jiné forum, kam jste se presunuli? Dik moc za info
Zastoupení není, montáž je relativně jednoduchá. JB4 je koncipovaná tak, že se autu věnuješ, čteš n54tech.com atd. Není rozhodně user-friendly. Zato umí poskytnout spoustu muziky.
Protože si troufám říct, že JB4 celkem rozumím, přemýšlím o tom, že bych začal poskytovat nějaké placené konzultace. Nikoli instalace, záruku na funkčnost atd., ale prostě nějakou odměnu za to, že hodiny studuju to výše zmíněné fórum.
JB4 je mocný nástroj, po instalaci je s ní možné nejen zvyšovat výkon, ale testovat důležité komponenty v autě, mazat/číst chyby (třeba auto spadne do nouzáku a za jízdy ho pomocí JB4 rozchodím).
K tomu přidáme problematiku flashování, což je další věc, kterou se z auta dostane maximum co nabízí...
Protože si troufám říct, že JB4 celkem rozumím, přemýšlím o tom, že bych začal poskytovat nějaké placené konzultace. Nikoli instalace, záruku na funkčnost atd., ale prostě nějakou odměnu za to, že hodiny studuju to výše zmíněné fórum.
JB4 je mocný nástroj, po instalaci je s ní možné nejen zvyšovat výkon, ale testovat důležité komponenty v autě, mazat/číst chyby (třeba auto spadne do nouzáku a za jízdy ho pomocí JB4 rozchodím).
K tomu přidáme problematiku flashování, což je další věc, kterou se z auta dostane maximum co nabízí...
Ja bych tam ani nedojel:) Mam problém u N54 e92, když jedu napr na 4 kolem 200km/h, staci minutu, rosviti se kontrolka motoru a pada vykon, nekdy zacne i skubat. Po vypnuti a nastartovani je vse ok, dokud nejedu zase 200. Když jedu dle predpisu, vse je ok...Ani vytoceni na dvojku nedela problém. Diagnostika psala něco o patem valci, vymena svíček a civky nepomohla...Auto ma najeto cca 100tis a chovam se k nemu velmi ohleduplne. Tak asi vymenit vstřiky, ale kdo vi co s tim je...
Jak jsem ti psal, jdi cestou nejmenšího odporu. Sání budeš mít s prominutím zasraný až až, takže začít jeho vyčištěním. Pátý válec to tepelně odnáší nejvíc, proto jeho kanálek bývá často nejvíce zadělaný a způsobuje to divné chyby...
Vstřiky by mohlo jít diagnostikovat pomocí stavu svíček, nebo osciloskopem, ale to už je vyšší dívčí.
Vstřiky by mohlo jít diagnostikovat pomocí stavu svíček, nebo osciloskopem, ale to už je vyšší dívčí.