Stránka 38 z 60
Re: N53B30O0
Napsal: sob 04.08.2018 13:26
od pavproch
(třetí) N53B30 (prozatím) wolej nežere ani ň - fčera a neska dohromady 1000km v tych hicoch a rozhodně ne s lehkou nohou na plynu a neubylo nic. Kéžby.
Akoráth se mi zdá, že druhý měl možná o nějakou tu kobylu a njútnmetr víc.... ale pak scípnul .... a jak to měl (nový) první si už nepamatuju ... takže vlastně spokojenost.
Re: N53B30O0
Napsal: sob 11.08.2018 10:30
od pavproch
Tak.
3er je už zase "nemocný" - fčera v Plzni při odjezdu na víkend domů začal brambor vydávat "škaredé" šuchavé zvuky na volnoběh, při jízdě (akceleraci) z motoru něco "zvoní" (můj odhad: rozvodový řetěz se o něco otírá) a ve všech otáčkách se tam něco šuchá a vydává zvuky. Domů z Plzně jsem dojel, olej to tentokrát nežere. Dnes ráno, dyž jsem to nastartoval, tak vydává stejné, jen už velmi hlasité, nepěkné zvuky.
Chjo no.
V pondělí ráno jedu zase do plzně - jejím leguánem.....

Re: N53B30O0
Napsal: sob 11.08.2018 10:43
od JaraX
proto je naivní si myslet že prostě koupí motoru máš na 200k km pokoj, N53 je prostě jaderná elektrárna s kterou jsou problémy už když to bylo vyrobeny jako jeden celek s kontrolama jaké byli předtím. dneska už se to prostě nějak zbouchá.
Re: N53B30O0
Napsal: pon 13.08.2018 09:15
od matiz
To uz bych asi chtel od BMW vaznou odpoved jak to s tou zivotnosti ktera neni ani jednu vymenu oleje vlastne zamysleji...
Re: N53B30O0
Napsal: pon 13.08.2018 09:46
od MattyX
Aby jeden člověk měl na třech motorech takovou smůlu, tak to je horší statistika jak moje m20 kterou jsem dělal třikrát

Re: N53B30O0
Napsal: pon 13.08.2018 11:50
od Hanz
Že by to byl stejný příběh jako opakované skládání S-kových motorů “pseudo-odborníky” ? Za mechanické “rozjebání” asi těžko může motor...
Re: N53B30O0
Napsal: pon 13.08.2018 15:23
od Vlasta
matiz píše:To uz bych asi chtel od BMW vaznou odpoved jak to s tou zivotnosti ktera neni ani jednu vymenu oleje vlastne zamysleji...
Místo oleje se mění motor
Re: N53B30O0
Napsal: pon 13.08.2018 15:39
od Vlasta
Ale beze kozy. To evokuje dávnej příběh s tchánovou Š120L, ještě za totáče. Měl ji od nova, každou chvíli se mu střihnul čep satelitů v rozvodovce. Mně tenkrát klekl motor na Š1000MB a potřeboval jsem o prázdninách odvézt manželku s kindérkem na Moravu, tak nám půjčil svoje auto. Při zpáteční cestě na D1 z kopce nad Želivkou jsem jel na vyhozenej, když jsem pak zařadil, tak ani hovínko. Odtáhli to do Šáde servisu ve Vlašáku a tam zjistili, že je z výroby špatně svrtaná klec. Opravili - vyměnili klec + čep, satelity a planetová kola a od té doby to jezdilo naprosto v pohodě. Takže buď změnit servis, jestli tam nemají dojebanej nějakej přípravek nebo pokud se měnil motor (polomotor) dodanej z BMW, tak je problém tam.
Re: N53B30O0
Napsal: pon 13.08.2018 15:44
od Vlasta
Pak mě napadá ještě jedna věc, zažil jsem to s Mondeem 2,6 V6. Taky od nova, cca po 140 tis km motor několikrát venku, protože to začalo foukat pod výfukovýma svodama, motor ven, zalapováno, nové těsnění, za cca 20 tis. km znova, a potom po 50 km se to uvařilo - rozpadlá vodní pumpa. Tož tak
Re: N53B30O0
Napsal: úte 14.08.2018 16:06
od tommee
Mno, servis kde to dělali by se k tomu měl postavit čelem, to už asi není úplně normální řešit třetí motor:)
Re: N53B30O0
Napsal: stř 22.08.2018 11:15
od pavproch
pavproch píše:Tak.
3er je už zase "nemocný" - fčera v Plzni při odjezdu na víkend domů začal brambor vydávat "škaredé" šuchavé zvuky na volnoběh, při jízdě (akceleraci) z motoru něco "zvoní" (můj odhad: rozvodový řetěz se o něco otírá) a ve všech otáčkách se tam něco šuchá a vydává zvuky. Domů z Plzně jsem dojel, olej to tentokrát nežere. Dnes ráno, dyž jsem to nastartoval, tak vydává stejné, jen už velmi hlasité, nepěkné zvuky.
Chjo no.
Tak, už je na vleku směr autorizák.... dyž sem ho po těch cca 10-ti dnech nastartoval a najel s ním na plaťák, to byly zvuky jak zadřený parní stroj.... R.I.P.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 22.08.2018 11:28
od mykovec
Tyjo to je až k neuvěření fakt. Moje neřešitelný roční problémy s vypadáváním válců zní jako sranda proti tomu (i nákladově). Držím palce, ať to dopadne dobře.
Re: N53B30O0
Napsal: úte 28.08.2018 18:52
od pavproch
Tak. Bude nový motor N53B30, už třetí od GO, celkově v bramborovi čtvrtý. Neska mi volali, že tam byli odporníci až z Munchen a že odsouhlasili další motor, když k temu vyměním i katy (primární i sekundární) za nové.... že prý stávající (nejsou tam původní, už sem je jednou měnil, měly/mají nalítáno 80-100tis km) propouštěly do motoru nějaký bovdel až zdechnul.... sice se mi to moc nezdá, ale dobře, no.... nový motor si nové katy určitě zaslouží..... taxem jim to odsouhlasil, že jako jo, že ty katy holt zaplatím, no....
Uvidíme, uslyšíme.... první 250tis km, druhý 7.5tis km, třetí 9 tis km, čtvrtý ?????

Re: N53B30O0
Napsal: úte 28.08.2018 19:06
od JaraX
není lepší to auto hodit ze skály a pořidit si bud normální (nepřímovstřik) a nebo něco novějšího co už i jede, případně prostě koupit to stejné auto s 30ti tísícama km, todle nikdy prostě nebude fungovat, jeden ojetý díl kurví druhý díl, v očích lajka jde auto "repasovat" ale prostě už nikdy to nebude spolehliv stroj, už to překročilo svoji životnost, ani ta kastle už nebude tak tuhá jak na začátku, a prostě žádná oprava není v kvalitě výroby, mužeš měnit co chceš, ale prostě už nikdy nedodržíš ten postup, atd. atd.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 29.08.2018 08:53
od Hanz
Touhle teorií bys nikdy nic neopravil... imho je tam jinej výdrb, kterej ničí ten motor (sw v ŘJ, špatná montáž)...
Re: N53B30O0
Napsal: stř 29.08.2018 12:22
od pavproch
Imho je to nějaká výrobní (ne montážní) vada N53B30 - aspoň tak mi to bylo posledně naznačeno. Fčíl to zkusím zjistit podrobněji.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 29.08.2018 14:16
od Hanz
Na mě to působí neschopností servisu a vymyslením “zákulisních pravd”... tak či onak pevné nervy nebo nové brýle...
Re: N53B30O0
Napsal: stř 29.08.2018 18:32
od jazet
Změnil bych servis
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 30.08.2018 09:57
od matiz
Koukam samy znalec -) Kazdopadne si ale nemyslim ze by ty katy mely jakykoliv vliv, protoze kdyby nebyly pruchozi tak to nejede a i kdyby se vstrikovani v dusledku informaci ze senzoru naprosto zblaznilo, nemuze mit vliv na mechaniku motoru ve smyslu ze zacne vydavat nepekne zvuky. Mohl by ztratit tlak na valci, ale nenapada mne z jakeho duvodu by se mel rozjebat. To bych chtel od tech panu zduvodnit, pisemne... Spis v tom vidim lehkou montazne vyrobni vadu v agregatu pri kompletaci, mozna soudruzi v mnichove nekde 'inovovali', to jim jde moooc dobre. Spis je mne lito lidi v tom servise co to montujou. Doufam ze tu kazdou vymenu automobilce nauctuji do posledniho AW.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 30.08.2018 09:59
od JaraX
měl jsem tu jednou nějakého mechanika s n43 a říkal že motor sežral katy, ale nikdo mi nebyl schopen vysvětlit jak je to možné. ale když muže 760i dělat ohně do sání a je to přímovstřik, tak už se nedivím ničemu.