Stránka 39 z 165
Napsal: pon 13.01.2014 12:56
od hurvajs77
třeba já jsem psal, že mám 7er hlavně kvůli komfortu. 5er se mi nelíbí a ačkoliv jsem ji měl, už ji nechci
to harmonica: a propo, když už tak hurvajs, ne hurvajz

Jinak s Tebou souhlasím, kvalita fóra je hodně dlouho v prdeli. I když k tomu někdy přispěji. Ale serou mě trolové, kteří nikdy neseděli v 7er a snaží se porovnávat a soudit 7er, jejich majitele. Chápu, že si každý stojí za svým rozhodnutím a nechce od majitele 7er slyšet, že jejich vysněná 5er v porovnání se 7er prohrává na plné čáre.
Napsal: pon 13.01.2014 13:00
od Vlasta
Tak ještě jednou, samozřejmě, že sedma je jiná třída a je převážně určena pro jiné uživatele. Sám jsi uvedl, že je to limuzína. Já jsem ti sem dal definici, co ten výraz znamená. Sedma má oproti pětce výrazně lepší výbavu v zadním prostoru. Pro pohodlí a komfort cestujících na zadních sedačkách. V tom pětka proti sedmě opravdu prohrává
Napsal: pon 13.01.2014 13:05
od hurvajs77
Vlasta píše:Tak ještě jednou, samozřejmě, že sedma je jiná třída a je převážně určena pro jiné uživatele. Sám jsi uvedl, že je to limuzína. Já jsem ti sem dal definici, co ten výraz znamená. Sedma má oproti pětce výrazně lepší výbavu v zadním prostoru. Pro pohodlí a komfort cestujících na zadních sedačkách
no jasně, vzadu... A to je přesně to o čem mluvím... Jinak ve předu jsou bedínky od rajčat místo sedaček atd... Ach jo. Nikde není řečeno, že limuzina = sedět v zadu. To si možná myslíš tak akorát ty - bez urážky. Ale to opravdu nemá význam
Napsal: pon 13.01.2014 13:12
od Vlasta
hurvajs77 píše:Nikde není řečeno, že limuzina = sedět v zadu.
V limuzíně můžeš sedět, kde chceš. Vepředu jako kočí, vzadu jako pán. Takovej je princip limuzíny. Některý to mají ještě vylepšený tím, že je mezi předníma a zadníma sedadlama sklo a palubní telefon
Napsal: pon 13.01.2014 13:38
od harmonica
Hurvajs: omlouvám se za překlep. Já myslím, že to chápeš trochu po svém to co se tu někteří snáží argumentovat. Zastánci 5er přeci nemusí nenavidět 7er a naopak. Každý si vybral řadu kterou chce nebo potřebuje. A jak už tu několikrát zaznělo tak si myslím, že každá řada má své pro a proti. A hlavně jiné užití. Proto mi přijde zbytečné je srovnávat.
Napsal: pon 13.01.2014 14:44
od Don
Ono cele se to srovnava kvuli cene ojetin, kdy E60 i E65 stoji stejne, jen v E65 je proste "vice muziky" za stejne penize. Proto tohle vsechno. Uzivatele E60 maji dojem, ze se E65 muzou vyrovnat. Proste nemuzou, protoze je to auto jine kategorie - prostor je uplne jiny vpredu i vzadu, lepsi L7, komfortnejsi podvozek, tissi interier, kvalita materialu atd.
Treba osobne chapu E61 - lide chteji kombika z nejakeho duvodu. Ale proc kupovat E60, kdyz muzu mit E65 za stejne penize. U noveho auta je to zase neco jineho, ale ojete. Kazdeho vec

Napsal: pon 13.01.2014 16:14
od hurvajs77
Don píše:...Ale proc kupovat E60, kdyz muzu mit E65 za stejne penize. U noveho auta je to zase neco jineho, ale ojete. Kazdeho vec

...
Tak na to je podle mne jednoduch8 odpověď - hodně lidí si naivně myslí, že provoz 7er bude proklatě drahý a bojí se toho. Za sebe mohu říci, že je to omyl (pokud bych nedělal vylepšení a jiné píčovinky, tak bych snad měnil jen žhavení a vodnií pumpu) + plus samozřejmě klasickou údržbu
Napsal: pon 13.01.2014 16:23
od hurvajs77
harmonica píše:Hurvajs: omlouvám se za překlep. Já myslím, že to chápeš trochu po svém to co se tu někteří snáží argumentovat. Zastánci 5er přeci nemusí nenavidět 7er a naopak. Každý si vybral řadu kterou chce nebo potřebuje. A jak už tu několikrát zaznělo tak si myslím, že každá řada má své pro a proti. A hlavně jiné užití. Proto mi přijde zbytečné je srovnávat.
jasně, tak on ten thread tak původně byl zamýšlen, pokud člověk váhá mezi E60 a E65, aby mu pomohl poradit. Jenže pak se tu najdou zastánci panskejch kočí, kteří nikdy nic nepochopí a melou si stále svou. Na druhou stranu, je otázkou, jestli onen Vlastík nedělá onoho panskému kočího a neléčí si tu mindráky...
Každý je zastáncem svého, to je jasné. Majitelé 5er budou vychvalovat 5er, má jako majitel 7er zase 7er. Souhlasím s Tebou, že srovnávat 5er a 7er moc nejde a tuším, že jsem to už dříve psal. To je jako srovnat fóbii se superblbem.
Já nikoho nenávidím, Vlasta je mi k smíchu, resp. k pláči. Všechny fandy BMW mám rád, ikdyž jsou mezi náma hovada - a teď to opravdu nemyslím na Vlastu.
Napsal: pon 13.01.2014 16:35
od Eks
No a potom tu při výběru máme i sociální hledisko. Dovezeš si E65 domů na maloměsto a tolik závistivců jsi nezažil, co na tom, že soused má novou Fabii nebo Oktávii za stejnou nebo vyšší cenu, že ty jsi od rána do večera v práci, zatímco oni dokáží prochlastat výplatu. Ty máš přece BMW. To samý máš u policajtů, za stejný přestupek je jiná pokuta pro škodovkáře a jiná pro BMW, Audi nebo Mergla. A neříkejte, že to tak není. Od této závisti není daleko k upozornění FÚ, aby se podíval kde ten úspěšný podnikatel na to bere. Hajzl jeden, má nový dům, krásnou mladou paní, každý rok u moře a takovou káru, ten určitě musí krást kde jinde by na to vzal. A byl by v tom čert, aby FÚ na tebe něco nenašel. Ve městě se toto celkem lehce ztratí a proto většina firem míří se sídlem do Prahy. Jsem z vesnice, vím o čem píšu.
Napsal: pon 13.01.2014 16:45
od hurvajs77
Tak já to beru tak, že každý má možnost si vydělat. Takže pokud on je loser a nezmůže se ani na škodověnku za 5tis, je to jeho problém, ne můj. Souhlasím s tím, že dost libí dnes závidí, ale jen to o nich vypovídá, že jsou neschopní a jestli je to sere, mají začít u sebe. Já bych také přeci mohl záviděl někomu Bently, ale proč bych to dělal. Raději máknu a třeba si ho někdy koupím. Mě osobně sociální hledisko fakt nezajímá, ať klidně provokuji, nebudu kvůli pár závistivcům snižovat své "standardy". To je jako by jsi měl na kontě miliardy, ale žil jsi v rozpadající chartči, chodil jak bezdomovec, aby náhodou na Tebe nikdo "špatně" nepodíval. Podle mne jsou to předsudky, ale bohužel v češích je závost zakódovaná a asi to tak na menších městech / vesnicích opravdu je. Já mám jen zkušenosti z Tábora a Prahy a nic jsem nepozoroval
Napsal: pon 13.01.2014 16:46
od Don
To mas pravdu a presne tohle se mi stalo v praci s moji byvalou, tenkrat trinact let starou E39. Nikomu nevysvetlis, ze je tak stara, protoze na to nevypada a je to BMW. V praci maji vsichni Simply clever. Cast z nich se mnou prestala mluvit a to jsem z malomesta a bylo to tak stare auto. Prvni co jsem slysel bylo - pockej az se ti na tom neco vys*re, se nedoplatis. Zavistivy pohled, uplne jsem jim v ocich videl, jak se tesi, az se na tom neco vysype. No a ono nevysypalo a kdyz tak za par kacek. Malem pukli, sami vecne auta na kasi - alternatory, kabelaze, vahy vzduchu, turba, vstriky atd. ale jezdili za 5,132554488, kdyz uz tedy. No ja jezdil porad (krom jedne poruchy, kdy mi fouklo tesneni pod expanzkou a vytekl jsem - odtah byl drazsi nez oprava - expanzka 1200kc), ale za 8-9l. Loni jsem poridil E66, protoze jsem se mel moznost povozit jak v E61 tak E65. O E61 jsem do te doby uvazoval, pak uz ani omylem. E39 jsem mel a mohl jsem tedy porovnat.
Napsal: pon 13.01.2014 17:02
od Vlasta
hurvajs77 píše:Já nikoho nenávidím, Vlasta je mi k smíchu...
Nápodobně, panskej kočí
Napsal: pon 13.01.2014 17:20
od xmen201
Jinak neni tady nekdo kdo by mnel cas a chut me svest ve svem kocaru?Jezdil jsem zatim jen pleckama a zatim na bmw setrim,ale proste uz bych to chtel zazit jake to je........nejlepe v 330 nebo 530/535XD,740D,745D........jinak na audi foru typek prodava A8 v super stavu,ale pry na A8 nejdou sehnat levne dily jen na A6 a nizsi modely,jenze A4 je predrazeny passat a A6 predrazena.......Jeste ze je BMW na ktere jsou dily a hodne garazniku.........

Akorat nechapu jak mohli zprasit ty benzinaky u rady F............

Napsal: pon 13.01.2014 18:27
od chip
Atila píše:... to na cem vykrvacis pri servisu jsou fatalni zavady motoru, prevodovky se kterymi auto nejede a jenom smutne kouka.
No dobře, ale tohle mají obě auta přece stejný, pokud porovnáváme teda 545i a 745i. Nebo spíš teoreticky ten motor a převodovka bude víc dostávat v 7er, protože je těží a víc ten motor zatíží. To samozřejmě za teoretického předpokladu, že s oběma se stejně zachází. Jinak oni ty podvozkový díly jako ramena nejsou taky zrovna nejlevnější, pokud se toho mění víc a jde tam origo kvalita BMW a ne nějakej šit.
Napsal: pon 13.01.2014 21:58
od Filozof
Chipe: a jakej je váhovej rozdíl 545i a 745i ?
Jde dost o výbavu kterou si vychutnáš v 745i zato v 545i spíše sportovnější zážitek oproti 7er je tam větší kontakt s vozovkou v mpaketu.
Pak asi rozdíl zda mají obě DD nebo jen 7er.
Každé auto je určené na něco jiného 5er je prostě sportovní sedan s luxusní nebo sociální výbavou, kdežto 7er je luxusní limuzína prošpikovaná elektronikou se sportovnimi ambicemi oproti konkurenci.
Je to TOP od BMW a zase nabízí něco jiného.
Ta váha je hlavně velikost , výbava , bezpečnost , silnější materiály a větší deformační zony oproti 3 a 5er atd.
Zase větší radost z jízdy a kontakt auta bude asi v 3er (330Ci nebo M3) kdežto 5er je prostě více komfortu a výbavy a stále se dá jet sportovně třeba M5 nebo Mpacket pro 550i no a 7er je TOP a luxus a už to není o tom jezdit okresky a blbnout jako v 3er ikdyž to taky umí.
Tam se preferuje prostě hlavně luxus-výbava a pohodlí.
Tak to jistě zamýšleli v BMW.
Některé řady se podařili více jiné zase méně.
Takto to vidím já
Takže mít možnost a peníze, tak mám v baráku tři auta - M3 pak 5er touring a 760i. (ideal)
Každé auto se hodí pro jinou situaci a pro jiné dny.
Napsal: pon 13.01.2014 21:59
od Filozof
Chipe: a jakej je váhovej rozdíl 545i a 745i ?
Jde dost o výbavu kterou si vychutnáš v 745i zato v 545i spíše sportovnější zážitek oproti 7er je tam větší kontakt s vozovkou v mpaketu.
Pak asi rozdíl zda mají obě DD nebo jen 7er.
Každé auto je určené na něco jiného 5er je prostě sportovní sedan s luxusní nebo sociální výbavou, kdežto 7er je luxusní limuzína prošpikovaná elektronikou se sportovnimi ambicemi oproti konkurenci.
Je to TOP od BMW a zase nabízí něco jiného.
Ta váha je hlavně velikost , výbava , bezpečnost , silnější materiály a větší deformační zony oproti 3 a 5er atd.
Zase větší radost z jízdy a kontakt auta bude asi v 3er (330Ci nebo M3) kdežto 5er je prostě více komfortu a výbavy a stále se dá jet sportovně třeba M5 nebo Mpacket pro 550i no a 7er je TOP a luxus a už to není o tom jezdit okresky a blbnout jako v 3er ikdyž to taky umí.
Tam se preferuje prostě hlavně luxus-výbava a pohodlí.
Tak to jistě zamýšleli v BMW.
Některé řady se podařili více jiné zase méně.
Takto to vidím já
Takže mít možnost a peníze, tak mám v baráku tři auta - M3 pak 5er touring a 760i. (ideal)
Každé auto se hodí pro jinou situaci.

Napsal: úte 14.01.2014 01:03
od hurvajs77
Filozof píše:...Takže mít možnost a peníze, tak mám v baráku tři auta - M3 pak 5er touring a 760i. (ideal)....
pěkné, souhlasím. Jen bych tu 5er vyměnil třeba za 8er
Napsal: úte 14.01.2014 08:00
od JaraX
jak se tu psalo, jde tu předem o srovnani těch ojetin v ramci dostupnosti jejich ceny,
mě to je jedno, kupte si tu kdo chcete co chcete, klidně si nakupte fabie nebo 520d v manualu a hadře a dejte za to třeba pul míče,
fasnicuje mě když jsem přijede člověk s 320D 130kW kde se serou rozvody, oprava motoru 100 tkč a ten člověk to zaplatí! když mu řeknu proč si nekoupil 330D tak mi řekne že to žere o pul litr víc a je tam vyšší pojistka, todle je podle mě demence, a číst všude na forech jak se u 130kW serou rozvody, a pak si to koupit se slovama že třilitr by se posral taky, to mi přijde jako lidská blbost.
stejně jako číst všude na foru že 7er je jinde než 5er a pak jít, ani se tím nesvíst a koupit si 5er.
Tydle auto nejde mít nastudovaný teoreticky, je to videt na filozofovi, ma to vyčteny, ví o tom hodně, ale nemá tam ten "praktický názor". ty auta musí člověk znát, zažit.
samozřejmě že je E61 super stěhovák, měl jsem tu zakaznika co odvezl v E39 tour 1,2tuny dlažby díky měchům, to by sedma ani neodjela (bez vzduchu), ale prostě musíte zohlednit že ta sedma stála o dost víc jak ta pětka, a ted stojí o dost mín.
proto jeslti vás pánové pětkaři mužu poprosit, vysvětle mi proč si mám za 250 koupit fabii a ne za 200 oktavku?
btw kdybych kupoval novy bmw a nesral prachy, tak jdu do 5er, vychází nejlíp.
já vím že vás to sere, ale 7er je ted za stejny prachy jinde. před pár rokama jsem tu bojoval mezi E38 a E39, ted si nedovolím říct ani slovo, protože E38 stojí podsatně víc jak E39, a člověk si najednou "připlací" za luxus, za lepší auto.
btw musím se zeptat majitelů co maj 7er od novoty koho vozí, většinou sou to ředitelé firem, tak se musím zeptat komu dělaj pansky kočí.
Napsal: úte 14.01.2014 08:13
od Vlasta
Mě to nesere, já kupoval E39 necelý 2 roky starou a E60 starou rok. Je jasný, že u paštik vychází lépe E65. To moc úspěšní ti ředitelé nebudou, když nemají řidiče. Ale určitě zase přijde agument typu, že je baví řídit nebo tak něco
Napsal: úte 14.01.2014 08:31
od JaraX
servisuju F01 jednomu celkem uspěšnému pánovi a ten mi řekl že dokud může řidit (jako že to stíhá) tak řidiče nechce, ten pán nemusí celkem řešit prachy, ale přesto si doma na baráku dělá vše sam apod, takovým lidem já fandím.
sedmiček mi sem jezdí cca 50 a jen jeden z nich má řidiče a to proto že přišel o papíry.
podle tebe je ředitel uspěšný podle toho že má řidiče? to je dost zajímavej názor.
a Havel byl horší prezident než Zeman? když Havel většinou řidil sam a Zeman se nechá všude vozit?
btw je jasny že u dvouletyho auta se vyplatí spíš pětka, ta sedma ještě nestihla tak spadnout na ceně.