Stránka 39 z 69
Napsal: ned 26.01.2014 14:47
od klimsonn
Takže jestli dobre chápu. Vyjezdit jednu nádrž na benzin. A potom začít čepovat Vervu a bude klid. Jakoze už nebudu muset potom vždycky po určitě době projíždět nádrž benzinu? A nebo mam rovnou projet nádrž té Vervy? Mam v8 a nádrž benzinu je 80 litru

tož nedá se no.
Napsal: ned 26.01.2014 15:28
od Francis
Spozřebuj z nádrže všechen benzín co máš nyní, natankuj Vervu (ideálně plnou, aby se co nejvíce naředil zbytek běžného benzínu co tam zůstane) a pak normálně jezdi tak, jak jsi zvyklý. Verva po několika startech (několika jízdách na benzín) začne účinkovat.
Rozdíl ceny BA95 a Verva100 je kolem 2 Kč/litr, což je při plné nádrži 160 Kč. To je levné aditivum

Napsal: ned 26.01.2014 16:52
od klimsonn
Oukey, mam tam prave něco kolem 1/3 nádrže benzinu. Takže budu teď jezdit jen na benzin. Doplním Vervu a pak už normálně jezdit po zahřátí vody jezdit na LPG? Je neděle a mam pocit ze jsem dnes natvrdly.

asi zbytečně málo piva včera večer.
Důvod proč to řeším je ten ze mi ráno hodně nepravidelně se trepe motor. Občas jakoby vypadávaly válce. Po zahřátí je vše ok.
Děla to skoro vždycky. Tak mam aspon teď tip.
Jaky je rozdíl mezi maxxmotion 100 a verva 100 podle všeho by to mělo byt stejně.
Napsal: ned 26.01.2014 17:07
od paveld
Co jsi s tím měl za problémy dokud jsi nejezdil na vervu - jen horší volnoběh, nebo to celkově jezdilo hůř?
Napsal: ned 26.01.2014 17:12
od Francis
Já? Je to o několik příspěvků výše: neklidný volnoběh na benzín (časem i jen na 5 válců).
K tomu ještě špatné přechody benzín->LPG při vlažném motoru.
Napsal: ned 26.01.2014 20:59
od klimsonn
mě osobně to teď dělá přesně to stejné co Francisovi.
Neklidný volnoběh za studena.
Studený start občas jen na 7 válců i míň.
Občas neklidný přechod při lehce teplém motoru.
Zkusím Vervu a uvidím.
Díky moc
Napsal: ned 26.01.2014 23:36
od paveld
Francis píše:Já? Je to o několik příspěvků výše: neklidný volnoběh na benzín (časem i jen na 5 válců).
K tomu ještě špatné přechody benzín->LPG při vlažném motoru.
To jsem četl, proto jsem se psal dotaz, zda to blbne i za jízdy... ale OK, chápu.
Jen mě to zarazilo, protože tankuju obyč N95 a takový problémy nemám, ale začíná mi auto blbě jít do otáček...ale spíš je problém jinde mimo LPG.
Napsal: pon 27.01.2014 09:04
od Filozof
Ještě je zajimavé řešení toto:
Nevím jak to funguje ale lidi píšou pozitivně reference.
http://aditiva.heureka.cz/vif-super-benzin-aditiv/
vyzkouším v létě na 7er.

Napsal: pon 27.01.2014 10:34
od Francis
Plná nádrž Vervy vyjde stejně draho jako aditiva

Napsal: pon 27.01.2014 12:20
od Filozof
Francis: To je pravda a co vzít vervu a ještě aditivum ? Může to bejt ještě lepší nebo se to už neprojeví ?
Myslím tím výkon auta, spotřeba atd. u benzínového auta.
Napsal: ned 09.02.2014 21:14
od Filozof
Potřebuji poradit. Musím ráno s autem odjet a mám problém s benzínem a chci oblbnout čidlo na teplotu reduktoru. dneska jsem si měnil membránu a čistil komplet reduktor LPG a čidlo je tam jen vsazené.
Šlo by to udělat tak, že ohřeji 1-2litry vody a poliju reduktor aby se trochu ohřál když bude cca -2 - 0C a přepne mi hned během minutky na LPG. Nebo musím vzít nádobu a namočit celý reduktor do horké vody cca
90-80C aby se ohřál rychleji.
Prostě nesmím jet dlouho na benzín a potřebuji rychle LPG aby přeplo.
Jen pro zítřejší den kvuli dojetí do servisu a opravy benzinového rozvodu ... 18km.
Bud jen nahřeju čidlo nebo i celej reduktor poliju horkou vodou.... vím že je to takové řešení na nic, ale za pokus to snad stojí, když není -20 mohlo by to chytnout ne ? pak 10min vydržet na volnoběh a mělo by to už mít správnou teplotu pro běh LPG.
Nebo existuje jiné řešení ? LPG Magic 2 lovato reduktor.
Přepíná na 35C.
Díky.
Pojede to nebo bude problém ?
Mám litinu a 7-10km mi to ohřívá motor až pak přepíná a to je problém.

Napsal: ned 09.02.2014 21:21
od Francis
Tartarini u mě v autě funguje tak, že stačí při startování podržet přepínací tlačítko LPG/GAS a jede to pouze na LPG včetně startu. Možná toto umí i jiné systémy.
Napsal: ned 09.02.2014 21:25
od Filozof
to jsem právě zkoušel a nejde to. Bohužel.
Zítra chci oblbnout čidlo jinak už nevím. Když bude vidět vysokou teplotu samo přepne na LPG. Ted jde o to zda stím motor pojede nebo ne.
kdybych teoreticky vydržel 10min na volnoběh s LPG ohřeje motor dostatečně a už mohu jet. To je můj ukol a snad to vyjde.
Jinak nevím. Nevím proč není ani tady nějakej nouzovej režim jen na LPG.
Takže mi asi nezbyde než vyzkoušet - pokud omyl. Jen doufám že se nic nemůže podělat.

Napsal: ned 09.02.2014 21:32
od Francis
Provoz na LPG se studeným motorem je pro motor zlo, je velmi velmi bohatá směs - LPG se neodpařuje, ale jen ruzprašuje v reduktoru s do motoru nejde plyn ale mlhovina. I toto ochlazuje reduktor a může dojít k zámrzu.
Napsal: ned 09.02.2014 21:54
od Filozof
¨dobře a když celej reduktor prostě podložín nádobou a zaliji horkou vodou ? i s čidlem ? Bude mít reálně třeba 40-50C...
Pak nastartuji přepnu během 20s na LPG a problem vidím snad jen v tom že v reduktoru bude běhat voda co má třeba 5-10C takže ho sama začne ochlazovat. A ted to bude boj mezi časem a ochlazováním....ideálně mít další litr dva horké vody v případě že během pár min se ochladí pod 30C.
Zaliji další 0,5L horké vody a už by měl motor mít snad kolem 30-35C za ty 3-4minuty doufám.
Mohl bych ohřívání motoru pomoci zvýšeným volnoběhem na 1500-1800ot. ? decentně abych nijak neubližoval motoru.
Jde mi o to pokud to pujde aby se mi nesnížila teplota. Jinak fakt už nevím.
Auto stojí před panelákem a nemám možnost ohřívání fénem a podobně...
Zní to vtipně ale je to jen ted jako nouzovka.
Venku je teplo díky bohu. V -20 by to byl asi problém.
Když je kolem 0 tak to snad nebude takové terno.
To zase bude kovbojka ...

Napsal: ned 09.02.2014 22:19
od Francis
Nejjednodušší by bylo najít na netu charakteristiku čidla a nasimulovat odporem.
Napsal: pon 10.02.2014 10:02
od Filozof
tak se nepodařilo.
Vždy to naskočilo na 2s a chcíplo... prostě zima nebo zmrzlej reduktor apod.
Závídím vám co mužete jet hned na lpg.

Napsal: pon 10.02.2014 10:40
od Francis
To, že mám možnost nastartovat na LPG a nepoužít benzín neznamená, že mi to v současném počasí a parkování pod širým nebem skutečně nastartuje

Napsal: pon 10.02.2014 11:43
od lubooos
Magic by to mel umet taky. Ja to teda jeste nezkousel ale vim ze tuhle funkci ma taky. Jedinej problem je ten ze u magicu to jde nastavit na urcitej pocet startu. Dame treba 10X a pak to ta jednotka zablokuje aby to clovek nepouzival porad. To tam je jenom pro pripad nouze. Takze je moznost ze uz to nekdo pred tebou udelal a ty uz nemuzes a musis jedine pripojit PC a odblokovat to. nebo druha verze ze to vubec nastaveny nemas.
Takhle mi to rikal LPG servisak kdyz to pred 2Roky montoval otci. No a ja se na to ani neptal, nejak jsem na to zapomel kdyz jsem u nej byl na montazi do mojeho.
Napsal: pon 10.02.2014 12:12
od Filozof
systém mám od začátku takže vím že žádné nouzové starty nebyli.
Je to škoda protože když odejde třeba benzínové čerpadlo tak nemám šanci s autem odjet. Start na LPG jsem skoušel jak tady někdo radil držet přepínač na LPG 20s nepomohlo nic vždy nejprve na benzín - zahřát na 30C a pak už přepne.
Tak mám domluvenej servis 2km od baráku tam snad dojedu....
Kdyby byla garáž teplá tak to jistě pojede jak nic behem chvilky.
Ale já mám ted prostě spotřebu asi 50L /100km benzínu a vím kde je zrada ale bez zvedáku to prostě nedám...v nádrži asi 3-5litru benzínu posledních ....
