Stránka 39 z 45

Re: filtr pevných částic

Napsal: úte 25.10.2016 16:47
od mi00wa
taky by mě to zajímalo.

Re: filtr pevných částic

Napsal: úte 25.10.2016 19:58
od TANN3R
To budete muset někdo vyzkoušet, co to umí a vydrží. Logicky nic moc, když stojí skoro méně, než za co se vykupují staré origo filtry.. Počítám, že to bude podobné, jako s neorigo katama pro benzín. Ty taky stojí 1/10 toho, co origo a často hned po montáži si jednotka stěžuje na nízkou účinnost + se za dva roky rozpadnou.

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 26.10.2016 20:54
od mitocross
Walker robi DPF aj s keramickou vlozkou - oznacene SiC. Cenovo su zhruba za polovicu originalu.

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 26.10.2016 21:15
od JaraX
neorigo DPF nikdy nefungujou jak origo.

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 26.10.2016 22:59
od matiz
To neni mozne, filozof psal ze to vsecko pada z jedne linky -))))))))))))))))))))))))))))

Re: filtr pevných částic

Napsal: čtv 27.10.2016 13:53
od Teddy
Někdo sem dával odkaz na článek jak to vlastně je s těmi drahými kovy v DPF. Jak se ještě někdo po přečtení toho článku vůbec může ptát jestli bude filtr za cenu nižší, než je výkup použitého originálu fungovat stejně jako originál?

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 02.11.2016 08:11
od Filozof
matiz píše:To neni mozne, filozof psal ze to vsecko pada z jedne linky -))))))))))))))))))))))))))))
Ale není pravda zase polopravda ....tak nedělej ostudu. :lol:


Ano některé filtry bez označení jsou na stejné lince ale jaká značka je ve finále to netuším. Je to u spousty výrobků Např VDO - Siemens u čidel - BMW origo. Atd.

Ale například u DPF bude taky několik značek co bude 100procentně fungovat jako originál za jinou cenu ale jde o to jaké značky to jsou. To se musí vypátrat které mají drahé kovy v sobě. Cena samozřejmě nebude tak vysoká ale ani nízká za 5tis asi těžko. Ty firmy si za to řeknou prostě nějaké peníze. Jde o to že člověk ušetří a má kvalitu shodnou s origo filtrem.

Zjistěte si která fabrika vyrábí filtry pro BMW a pak do kolika vozů se to montuje. Případně pod jakými čísly se to dá dohledat.

Často se stává že výrobek je používán pro více řad ale i více vozidel. Stejně jako ZF dělá automaty které byli použity u několika výrobců je to i s DPF. A ceny se velice liší.

Tak mužeš hledat sherloku.

Pokud někdo dělá v branži mohl by vědět více.

Pokud někdo má ještě originální DFP filtr je i toto možnost...možná lepší než měnit.

https://www.youtube.com/watch?v=hC9Qw6k0zpA

pokud se dá zachránit a není totálně KO.

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 02.11.2016 08:39
od Filozof
...

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 02.11.2016 08:49
od JaraX
to máš pravdu, BMW si vyrábí díly jen na aktuální modely, tzn pokud ty DPF nepasujou na nový Fka, tak to BMW nevyrábí, jeeenže, né každej dodavatel ti prostě prodá ty díly. třeba pístnice hydrokufru dělá Hoebirger, tu firmu jsme několikrat kontaktovali a mimo BMW neprodaj nic.

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 02.11.2016 12:24
od mitocross
Filozof:
Na podobnom principe cisti DPF od popolceka advanpure.cz
Podla mojich zisteni je to zatial najlepsia metoda cistenia.

Pre BMW vyraba DPF firma Eberspaecher. Filtre od nich nekupis bokom, ani pod inou znackou, len origo.

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 02.11.2016 14:51
od Filozof
je to tak ... otázkou je zda nejsou na trhu podobné kvalitativně neboli ty co nemají označení ...to by věděl někdo kdo pracuje pro tuto firmu.

Takže možnost je i tato koupit nějakej origo BMW repas
http://www.ebay.com/itm/Original-BMW-32 ... R8&vxp=mtr

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 02.11.2016 19:33
od mitocross
Filozof píše:je to tak ... otázkou je zda nejsou na trhu podobné kvalitativně neboli ty co nemají označení ...to by věděl někdo kdo pracuje pro tuto firmu.

Takže možnost je i tato koupit nějakej origo BMW repas
http://www.ebay.com/itm/Original-BMW-32 ... R8&vxp=mtr
Nemusis sa namahat, nie su. V tejto brandzi zarabaju len podvodnici s cistenim a podvodnici s napodobeninami.

Ten "repas" aka vycistenie si mozes dat urobit na svojom origo filtri aj sam. Usetris nemale peniaze a aspon vies co si si dal urobit. Vsetko ostatne v tej aukcii je len pozlatko - napr. ta pekna vnutora fotka je katalyzator na vstupe a nie teleso/struktura DPF. Rovnako vyzeral vstup aj k mojmu DPF, lenze mal 180000km a bol KO...

Priklad/prirovnanie: Po roku vyber vzduchovy filter, vyper ho, priblizne vytvaruj do povodneho tvaru a nainstaluj naspat. Bude vyzerat ako novy? Bude fungovat spravne? Bude tesnit? No, mozno nieco z toho ano, ak budes mat stastie. Podobne je to bohuzial aj s DPF, ked ho das po 200t.km vycistit.

Znovu opakujem - DPF je spotrebak - sakra drahy spotrebak. Bohuzial.

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 02.11.2016 20:24
od JaraX
tak tak, mít naftu něco stojí, ted tu mám par naft a vždycky je to stejny, spousta věci v prdeli a ti lidi nemaj prachy na servis, "jaktože sou špatny vstřiky když to 4 roky jezdilo dobře" "jak je možny že DPF po vyčištění někde v profi firmě kouří do vyfuku" atd.

takže ještě jednou
řešit neorigo DPF je nesmysl!!!
správná metoda je vyčistit origo DPF a pokud to nejde tak dát druhé origo DPF (bud starší a vyčistit a nebo nové) každopádně ty DPF vydrží poměrně hodně, když je o tu naftu staraný, má pravidelně vyměněny termostaty a žhaviče, jenže to nikdo nedělá.
a pro bordeláře je benzín nebo LPG :)

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 02.11.2016 22:57
od matiz
Benzin nevi kdy ma dost a LPG smrdi, navic jde montovat uz jen do veteranu. Nafta jezdi za relativne malo, ale ma dily ktere nemaji neomezenou zivotnost a stoji dost. Na benziny v bazaru aby sis vzal lupu, protoze jich moc neni. Kazde auto ma neco a kazde palivo ma sve pro a proti. Vyhrkana ropa proste neco stoji. A automobilky tu zivotnost maji nastavenou dobre. A moderni benziny jsou na tom stejne spatne jako ta ropa - sere se to.

Auta ktere najedou bambilion bez nejakych vysokych servisnich nakladu uz ZADNA automobilka na svete nevyrabi.

Re: filtr pevných částic

Napsal: stř 02.11.2016 23:27
od JaraX
proto musíme jezdit veteranama :)

Re: filtr pevných částic

Napsal: pát 11.11.2016 19:24
od Dawes
Zdravím,chtěl jsem se zeptat.Na diagnostice se mi zobrazila chyba 4667-systém filtrace dpf,banka 1.Filtr byl cca před 8000km čištěný + měněná žhavící jednotka a svíčky.Nedalo mi to a zkusil jsem skryté menu.Auto se mi po 30km zahřálo na 70 stupnu.Myslíte,že by to mohl být termostat? BMW 525d 145kw lci.Děkuji

Re: filtr pevných částic

Napsal: pát 11.11.2016 19:32
od mi00wa
ach ta diagnostika :-D
Jinak máš termostat špatný, protože 70°C je málo, ani regenerace DPF se nespustí.

Re: filtr pevných částic

Napsal: pát 11.11.2016 19:52
od Dawes
Zajímavý je,že to na diagnostice termostaty vůbec neukazuje.Původně jsem měnil žhavící jednotku,protože pořád odcházeli žhavičky a filtr byl natolik zanesený,že jsem ho musel nechat vyčistit.Celou dobu bych jezdil se špatným termostatem a vůbec bych nic netušil,jenom díky tomuto foru,kde jsem někde četl stejný problém.

Re: filtr pevných částic

Napsal: pát 11.11.2016 21:00
od mi00wa
nevím co stím myslíš ,,neukazuje" DDE nepozná že je špatný termostat (mimochodem máš tam dva, pokud máš automatickou převodovku tak tři). Musíš si to hlídat, DDE spustí regeneraci pouze tehdy:
1) Dobré žhavicí svíčky alespoň 3.
2) škrticí klapka a EGR ventil v pořádku.
3) dobré vstřikovače.
4) nádrží musí být víc jak čtvrtina nafty.
5) teplota motora víc jak 75°C
6) DDE bez chyb.
Snad jsem to napsal správně.

Re: filtr pevných částic

Napsal: pát 11.11.2016 21:10
od Dawes
Moc Děkuji.Nechám to napíchnout na Bmw diagnostiku a zkusím najít nějakýho kloudnýho mechanika,protože na Jihu čech je to samej rozumbrada.Ještě mi to píše milion chyb kvůli KO baterce,tak u tý asi začnu.