Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#761 Příspěvek od matiz »

Jak sezral??? Ze je jako nasal nebo spalil na kasi a vyfoukl ven?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#762 Příspěvek od JaraX »

že prostě nějak nasál katy do válce a to poškodil válec i hlavu.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Re: N53B30O0

#763 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Nasát výfukem, to je dost podivný
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: N53B30O0

#764 Příspěvek od laik »

Tak to zdůvodnili, aby se na to vysral? Svest to na katy, aby zase zacvakal možná zbytečně nesmysl?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#765 Příspěvek od pavproch »

Potvrzeno, bude čtvrtý motor - na kulanci. A mám první (trošku podrobnější) zprávu: v obou nových N53B30 byly hromady (doslova) chliníkových špon - kompletně vydřené válce v obou případech (7500 a 9000 km) - zřejmě se jim nějak nepovedl ten Nikasil či co tam je za vytvrzení stěn válců. Pokusím se zjistit víc .... pokud bude co.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#766 Příspěvek od pavproch »

Tak slíbené podrobnosti:

Nejsem sám ani jediný, komu se "nový" N53B30 takhle brzo pokazil, je prý dokonce očekávatelné že "jen" u dvou výměn to neskončí. Prý jakýsi zásadní problém se sub-dodavatelem vložek válců. A že prý mi to budou uznávat a měnit tak dlouho, dokud jim nedojdou motory nebo netrefím na kus, co vydrží.

Takže asitak. Vzhůru do čtvrtého (a dalších).
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: N53B30O0

#767 Příspěvek od laik »

No potěš prsa.
A jak dlouho dávají záruku, že se neposere znovu?
10,20,30 tisíc nebo půl roku ze zákona?
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

Re: N53B30O0

#768 Příspěvek od jazet »

Tak hlavně, že nejdřív tvrdili, že za to můžou katy a najednou nejsi jediný, to jsou ksindlové. :roll:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#769 Příspěvek od MattyX Moderátor »

hmmm, tak si myslím že těch výměn bude určitě více než 4 :D jako sorry, je mi to líto, ale měnit motor po páté to by mě už asi vážně mrdlo, že to jako fakt není normální :D ještě že nová B58 má ocelové vložky :roll:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

Re: N53B30O0

#770 Příspěvek od pragdejf »

Tak si to teda shrneme...
Asi nejsi první, koho to postihlo. Ale stejně ti prodali za dlouhej peníz motor, kterej se posere.
Pak ti teda dali novej.
A pak tě donutili koupit katy taky za dlouhej peníz, který si nepotřeboval, aby z tebe ještě něco vyrazili.
Jako jitrnici na čele má kde kdo, ale z tohohle už asi rostou i nad ušima a vzadu na hlavě...
Není pomalu čas jim to narvat do čokodíry, starej blok zavložkovat litinou a koupit si do toho kovaný písty?
Když origo cestou to teda asi nikam nevede.
Naposledy upravil(a) pragdejf dne sob 01.09.2018 13:34, celkem upraveno 1 x.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#771 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Subdodavatel chtěl ušetřit a nakoupil matroš na vložky v Číně, bo jak? Nějakej Nikasil z Alibáby.. :P

To je aspoň dobře, že se ví jasná příčina. Teď by pomohlo ještě vědět která serie motorů to blato obsahuje a vyhnout se tomu už na jisto. Ten motor dát čtvrt mega na to šanci má.
Jenže kolik ještě takovejch "subdodavatelů" ?
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00

Re: N53B30O0

#772 Příspěvek od rhinos »

nezlobte se na mě ale mě to příjde jako blbost. Zvlášť PP musí vědět jak to chodí ve strojařině a v automotiv je to ještě mnohem tvrdší.
Dělají se audity dodavatelů. Kontrolují se dodávky a pokud se ví že se nějaká dávka nepovedla tak se celá dávka vyřadí. Že by šel k zákazníkovy potenciálně vadnej motor mi příjde zvláštní.
Něco jiného je konstrukční "vada" třeba kabely v pátých dveřích,termostaty,umírající jednotky CCC
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#773 Příspěvek od pavproch »

Já si spíš myslím, že na to QA kálí, bo N/A motory už sou neska vlastně na černé listině EU a tak to "podporujou" tím, že dělají nekvalitu aby Staromilské a zpátečnické) nadšence jako su já znechutili a donutili koupit foukátko. Mně ale nedonutí, já to jen tak nevzdám... :twisted:
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

Re: N53B30O0

#774 Příspěvek od de-nitro »

kdyby me teda rekli ze to je dilem nahody jestli novej motor bude fungovat nebo ne tak se priklonim k nazoru jim to omlatit o hlavu a predelat ten puvodni na zelezny valce.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

Re: N53B30O0

#775 Příspěvek od BudVlad »

Po 150K Km a 10 letech jsem měl první problem. Při vysokých otáčkách a plném zatížení (na okruhu) motor ztratil výkon a znělo to jako kdyby nešel na všechny válce. Vypadalo to na zapalování, ale CEL nesvítil a po vypnutí a zapnutí motor šel normálně. Diagnostika ukázala 2AAF (fuel pump plausibility). Na webu jsem zjistil, že to skoro vždy je vadný sensor tlaku paliva. Sensor (135376141317 2024 Kč) jsem vyměnil a motor jde zase normálně.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#776 Příspěvek od pavproch »

Příští týden pravděpodobně ve čtvrtek si d pro brambora a jeho 4-tý motor..... :twisted:
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

Re: N53B30O0

#777 Příspěvek od jazet »

Tak snad už to bude lepší, držím palec.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#778 Příspěvek od JaraX »

a předpokládám že to zase dělaj ti šikovní kluci v mirádž motornašrot?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#779 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Hehe ti snad věděj jak usadit motor na počtvrtý.. Njn. přejem šťastnejch a hurá do prvních 10tis. km. :lol:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#780 Příspěvek od pavproch »

Chlopi, dík. Kéžbych už trefil kus, co vydrží.

@Jarax: neee, v mirage dělali GO tj.dávali tam druhý motor, po jeho rozpadu tam třetí i fčíl čtvrtý dávají v autorizáku (protože kulance + dohled z Mnichova)
Odpovědět