Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Jak sezral??? Ze je jako nasal nebo spalil na kasi a vyfoukl ven?
Re: N53B30O0
že prostě nějak nasál katy do válce a to poškodil válec i hlavu.
Re: N53B30O0
Nasát výfukem, to je dost podivný
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Re: N53B30O0
Tak to zdůvodnili, aby se na to vysral? Svest to na katy, aby zase zacvakal možná zbytečně nesmysl?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Potvrzeno, bude čtvrtý motor - na kulanci. A mám první (trošku podrobnější) zprávu: v obou nových N53B30 byly hromady (doslova) chliníkových špon - kompletně vydřené válce v obou případech (7500 a 9000 km) - zřejmě se jim nějak nepovedl ten Nikasil či co tam je za vytvrzení stěn válců. Pokusím se zjistit víc .... pokud bude co.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Tak slíbené podrobnosti:
Nejsem sám ani jediný, komu se "nový" N53B30 takhle brzo pokazil, je prý dokonce očekávatelné že "jen" u dvou výměn to neskončí. Prý jakýsi zásadní problém se sub-dodavatelem vložek válců. A že prý mi to budou uznávat a měnit tak dlouho, dokud jim nedojdou motory nebo netrefím na kus, co vydrží.
Takže asitak. Vzhůru do čtvrtého (a dalších).
Nejsem sám ani jediný, komu se "nový" N53B30 takhle brzo pokazil, je prý dokonce očekávatelné že "jen" u dvou výměn to neskončí. Prý jakýsi zásadní problém se sub-dodavatelem vložek válců. A že prý mi to budou uznávat a měnit tak dlouho, dokud jim nedojdou motory nebo netrefím na kus, co vydrží.
Takže asitak. Vzhůru do čtvrtého (a dalších).
Re: N53B30O0
No potěš prsa.
A jak dlouho dávají záruku, že se neposere znovu?
10,20,30 tisíc nebo půl roku ze zákona?
A jak dlouho dávají záruku, že se neposere znovu?
10,20,30 tisíc nebo půl roku ze zákona?
Re: N53B30O0
Tak hlavně, že nejdřív tvrdili, že za to můžou katy a najednou nejsi jediný, to jsou ksindlové. 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
hmmm, tak si myslím že těch výměn bude určitě více než 4
jako sorry, je mi to líto, ale měnit motor po páté to by mě už asi vážně mrdlo, že to jako fakt není normální
ještě že nová B58 má ocelové vložky 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N53B30O0
Tak si to teda shrneme...
Asi nejsi první, koho to postihlo. Ale stejně ti prodali za dlouhej peníz motor, kterej se posere.
Pak ti teda dali novej.
A pak tě donutili koupit katy taky za dlouhej peníz, který si nepotřeboval, aby z tebe ještě něco vyrazili.
Jako jitrnici na čele má kde kdo, ale z tohohle už asi rostou i nad ušima a vzadu na hlavě...
Není pomalu čas jim to narvat do čokodíry, starej blok zavložkovat litinou a koupit si do toho kovaný písty?
Když origo cestou to teda asi nikam nevede.
Asi nejsi první, koho to postihlo. Ale stejně ti prodali za dlouhej peníz motor, kterej se posere.
Pak ti teda dali novej.
A pak tě donutili koupit katy taky za dlouhej peníz, který si nepotřeboval, aby z tebe ještě něco vyrazili.
Jako jitrnici na čele má kde kdo, ale z tohohle už asi rostou i nad ušima a vzadu na hlavě...
Není pomalu čas jim to narvat do čokodíry, starej blok zavložkovat litinou a koupit si do toho kovaný písty?
Když origo cestou to teda asi nikam nevede.
Naposledy upravil(a) pragdejf dne sob 01.09.2018 13:34, celkem upraveno 1 x.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Subdodavatel chtěl ušetřit a nakoupil matroš na vložky v Číně, bo jak? Nějakej Nikasil z Alibáby.. 
To je aspoň dobře, že se ví jasná příčina. Teď by pomohlo ještě vědět která serie motorů to blato obsahuje a vyhnout se tomu už na jisto. Ten motor dát čtvrt mega na to šanci má.
Jenže kolik ještě takovejch "subdodavatelů" ?

To je aspoň dobře, že se ví jasná příčina. Teď by pomohlo ještě vědět která serie motorů to blato obsahuje a vyhnout se tomu už na jisto. Ten motor dát čtvrt mega na to šanci má.
Jenže kolik ještě takovejch "subdodavatelů" ?
Re: N53B30O0
nezlobte se na mě ale mě to příjde jako blbost. Zvlášť PP musí vědět jak to chodí ve strojařině a v automotiv je to ještě mnohem tvrdší.
Dělají se audity dodavatelů. Kontrolují se dodávky a pokud se ví že se nějaká dávka nepovedla tak se celá dávka vyřadí. Že by šel k zákazníkovy potenciálně vadnej motor mi příjde zvláštní.
Něco jiného je konstrukční "vada" třeba kabely v pátých dveřích,termostaty,umírající jednotky CCC
Dělají se audity dodavatelů. Kontrolují se dodávky a pokud se ví že se nějaká dávka nepovedla tak se celá dávka vyřadí. Že by šel k zákazníkovy potenciálně vadnej motor mi příjde zvláštní.
Něco jiného je konstrukční "vada" třeba kabely v pátých dveřích,termostaty,umírající jednotky CCC
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Já si spíš myslím, že na to QA kálí, bo N/A motory už sou neska vlastně na černé listině EU a tak to "podporujou" tím, že dělají nekvalitu aby Staromilské a zpátečnické) nadšence jako su já znechutili a donutili koupit foukátko. Mně ale nedonutí, já to jen tak nevzdám... 

Re: N53B30O0
kdyby me teda rekli ze to je dilem nahody jestli novej motor bude fungovat nebo ne tak se priklonim k nazoru jim to omlatit o hlavu a predelat ten puvodni na zelezny valce.
Re: N53B30O0
Po 150K Km a 10 letech jsem měl první problem. Při vysokých otáčkách a plném zatížení (na okruhu) motor ztratil výkon a znělo to jako kdyby nešel na všechny válce. Vypadalo to na zapalování, ale CEL nesvítil a po vypnutí a zapnutí motor šel normálně. Diagnostika ukázala 2AAF (fuel pump plausibility). Na webu jsem zjistil, že to skoro vždy je vadný sensor tlaku paliva. Sensor (135376141317 2024 Kč) jsem vyměnil a motor jde zase normálně.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Příští týden pravděpodobně ve čtvrtek si d pro brambora a jeho 4-tý motor..... 

Re: N53B30O0
Tak snad už to bude lepší, držím palec.
Re: N53B30O0
a předpokládám že to zase dělaj ti šikovní kluci v mirádž motornašrot?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Hehe ti snad věděj jak usadit motor na počtvrtý.. Njn. přejem šťastnejch a hurá do prvních 10tis. km. 

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Chlopi, dík. Kéžbych už trefil kus, co vydrží.
@Jarax: neee, v mirage dělali GO tj.dávali tam druhý motor, po jeho rozpadu tam třetí i fčíl čtvrtý dávají v autorizáku (protože kulance + dohled z Mnichova)
@Jarax: neee, v mirage dělali GO tj.dávali tam druhý motor, po jeho rozpadu tam třetí i fčíl čtvrtý dávají v autorizáku (protože kulance + dohled z Mnichova)