Stránka 39 z 60
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 30.08.2018 10:45
od matiz
Jak sezral??? Ze je jako nasal nebo spalil na kasi a vyfoukl ven?
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 30.08.2018 11:12
od JaraX
že prostě nějak nasál katy do válce a to poškodil válec i hlavu.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 30.08.2018 12:14
od Vlasta
Nasát výfukem, to je dost podivný
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 30.08.2018 14:17
od laik
Tak to zdůvodnili, aby se na to vysral? Svest to na katy, aby zase zacvakal možná zbytečně nesmysl?
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 30.08.2018 15:38
od pavproch
Potvrzeno, bude čtvrtý motor - na kulanci. A mám první (trošku podrobnější) zprávu: v obou nových N53B30 byly hromady (doslova) chliníkových špon - kompletně vydřené válce v obou případech (7500 a 9000 km) - zřejmě se jim nějak nepovedl ten Nikasil či co tam je za vytvrzení stěn válců. Pokusím se zjistit víc .... pokud bude co.
Re: N53B30O0
Napsal: pát 31.08.2018 14:07
od pavproch
Tak slíbené podrobnosti:
Nejsem sám ani jediný, komu se "nový" N53B30 takhle brzo pokazil, je prý dokonce očekávatelné že "jen" u dvou výměn to neskončí. Prý jakýsi zásadní problém se sub-dodavatelem vložek válců. A že prý mi to budou uznávat a měnit tak dlouho, dokud jim nedojdou motory nebo netrefím na kus, co vydrží.
Takže asitak. Vzhůru do čtvrtého (a dalších).
Re: N53B30O0
Napsal: pát 31.08.2018 14:41
od laik
No potěš prsa.
A jak dlouho dávají záruku, že se neposere znovu?
10,20,30 tisíc nebo půl roku ze zákona?
Re: N53B30O0
Napsal: pát 31.08.2018 16:48
od jazet
Tak hlavně, že nejdřív tvrdili, že za to můžou katy a najednou nejsi jediný, to jsou ksindlové.

Re: N53B30O0
Napsal: pát 31.08.2018 17:30
od MattyX
hmmm, tak si myslím že těch výměn bude určitě více než 4

jako sorry, je mi to líto, ale měnit motor po páté to by mě už asi vážně mrdlo, že to jako fakt není normální

ještě že nová B58 má ocelové vložky

Re: N53B30O0
Napsal: pát 31.08.2018 19:07
od pragdejf
Tak si to teda shrneme...
Asi nejsi první, koho to postihlo. Ale stejně ti prodali za dlouhej peníz motor, kterej se posere.
Pak ti teda dali novej.
A pak tě donutili koupit katy taky za dlouhej peníz, který si nepotřeboval, aby z tebe ještě něco vyrazili.
Jako jitrnici na čele má kde kdo, ale z tohohle už asi rostou i nad ušima a vzadu na hlavě...
Není pomalu čas jim to narvat do čokodíry, starej blok zavložkovat litinou a koupit si do toho kovaný písty?
Když origo cestou to teda asi nikam nevede.
Re: N53B30O0
Napsal: sob 01.09.2018 10:06
od Totic
Subdodavatel chtěl ušetřit a nakoupil matroš na vložky v Číně, bo jak? Nějakej Nikasil z Alibáby..
To je aspoň dobře, že se ví jasná příčina. Teď by pomohlo ještě vědět která serie motorů to blato obsahuje a vyhnout se tomu už na jisto. Ten motor dát čtvrt mega na to šanci má.
Jenže kolik ještě takovejch "subdodavatelů" ?
Re: N53B30O0
Napsal: sob 01.09.2018 12:10
od rhinos
nezlobte se na mě ale mě to příjde jako blbost. Zvlášť PP musí vědět jak to chodí ve strojařině a v automotiv je to ještě mnohem tvrdší.
Dělají se audity dodavatelů. Kontrolují se dodávky a pokud se ví že se nějaká dávka nepovedla tak se celá dávka vyřadí. Že by šel k zákazníkovy potenciálně vadnej motor mi příjde zvláštní.
Něco jiného je konstrukční "vada" třeba kabely v pátých dveřích,termostaty,umírající jednotky CCC
Re: N53B30O0
Napsal: sob 01.09.2018 13:06
od pavproch
Já si spíš myslím, že na to QA kálí, bo N/A motory už sou neska vlastně na černé listině EU a tak to "podporujou" tím, že dělají nekvalitu aby Staromilské a zpátečnické) nadšence jako su já znechutili a donutili koupit foukátko. Mně ale nedonutí, já to jen tak nevzdám...

Re: N53B30O0
Napsal: sob 01.09.2018 21:32
od de-nitro
kdyby me teda rekli ze to je dilem nahody jestli novej motor bude fungovat nebo ne tak se priklonim k nazoru jim to omlatit o hlavu a predelat ten puvodni na zelezny valce.
Re: N53B30O0
Napsal: sob 08.09.2018 09:12
od BudVlad
Po 150K Km a 10 letech jsem měl první problem. Při vysokých otáčkách a plném zatížení (na okruhu) motor ztratil výkon a znělo to jako kdyby nešel na všechny válce. Vypadalo to na zapalování, ale CEL nesvítil a po vypnutí a zapnutí motor šel normálně. Diagnostika ukázala 2AAF (fuel pump plausibility). Na webu jsem zjistil, že to skoro vždy je vadný sensor tlaku paliva. Sensor (135376141317 2024 Kč) jsem vyměnil a motor jde zase normálně.
Re: N53B30O0
Napsal: pát 21.09.2018 15:45
od pavproch
Příští týden pravděpodobně ve čtvrtek si d pro brambora a jeho 4-tý motor.....

Re: N53B30O0
Napsal: pát 21.09.2018 20:49
od jazet
Tak snad už to bude lepší, držím palec.
Re: N53B30O0
Napsal: pát 21.09.2018 20:49
od JaraX
a předpokládám že to zase dělaj ti šikovní kluci v mirádž motornašrot?
Re: N53B30O0
Napsal: sob 22.09.2018 12:06
od Totic
Hehe ti snad věděj jak usadit motor na počtvrtý.. Njn. přejem šťastnejch a hurá do prvních 10tis. km.

Re: N53B30O0
Napsal: sob 22.09.2018 12:58
od pavproch
Chlopi, dík. Kéžbych už trefil kus, co vydrží.
@Jarax: neee, v mirage dělali GO tj.dávali tam druhý motor, po jeho rozpadu tam třetí i fčíl čtvrtý dávají v autorizáku (protože kulance + dohled z Mnichova)