Stránka 39 z 60

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 30.08.2018 10:45
od matiz
Jak sezral??? Ze je jako nasal nebo spalil na kasi a vyfoukl ven?

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 30.08.2018 11:12
od JaraX
že prostě nějak nasál katy do válce a to poškodil válec i hlavu.

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 30.08.2018 12:14
od Vlasta
Nasát výfukem, to je dost podivný

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 30.08.2018 14:17
od laik
Tak to zdůvodnili, aby se na to vysral? Svest to na katy, aby zase zacvakal možná zbytečně nesmysl?

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 30.08.2018 15:38
od pavproch
Potvrzeno, bude čtvrtý motor - na kulanci. A mám první (trošku podrobnější) zprávu: v obou nových N53B30 byly hromady (doslova) chliníkových špon - kompletně vydřené válce v obou případech (7500 a 9000 km) - zřejmě se jim nějak nepovedl ten Nikasil či co tam je za vytvrzení stěn válců. Pokusím se zjistit víc .... pokud bude co.

Re: N53B30O0

Napsal: pát 31.08.2018 14:07
od pavproch
Tak slíbené podrobnosti:

Nejsem sám ani jediný, komu se "nový" N53B30 takhle brzo pokazil, je prý dokonce očekávatelné že "jen" u dvou výměn to neskončí. Prý jakýsi zásadní problém se sub-dodavatelem vložek válců. A že prý mi to budou uznávat a měnit tak dlouho, dokud jim nedojdou motory nebo netrefím na kus, co vydrží.

Takže asitak. Vzhůru do čtvrtého (a dalších).

Re: N53B30O0

Napsal: pát 31.08.2018 14:41
od laik
No potěš prsa.
A jak dlouho dávají záruku, že se neposere znovu?
10,20,30 tisíc nebo půl roku ze zákona?

Re: N53B30O0

Napsal: pát 31.08.2018 16:48
od jazet
Tak hlavně, že nejdřív tvrdili, že za to můžou katy a najednou nejsi jediný, to jsou ksindlové. :roll:

Re: N53B30O0

Napsal: pát 31.08.2018 17:30
od MattyX
hmmm, tak si myslím že těch výměn bude určitě více než 4 :D jako sorry, je mi to líto, ale měnit motor po páté to by mě už asi vážně mrdlo, že to jako fakt není normální :D ještě že nová B58 má ocelové vložky :roll:

Re: N53B30O0

Napsal: pát 31.08.2018 19:07
od pragdejf
Tak si to teda shrneme...
Asi nejsi první, koho to postihlo. Ale stejně ti prodali za dlouhej peníz motor, kterej se posere.
Pak ti teda dali novej.
A pak tě donutili koupit katy taky za dlouhej peníz, který si nepotřeboval, aby z tebe ještě něco vyrazili.
Jako jitrnici na čele má kde kdo, ale z tohohle už asi rostou i nad ušima a vzadu na hlavě...
Není pomalu čas jim to narvat do čokodíry, starej blok zavložkovat litinou a koupit si do toho kovaný písty?
Když origo cestou to teda asi nikam nevede.

Re: N53B30O0

Napsal: sob 01.09.2018 10:06
od Totic
Subdodavatel chtěl ušetřit a nakoupil matroš na vložky v Číně, bo jak? Nějakej Nikasil z Alibáby.. :P

To je aspoň dobře, že se ví jasná příčina. Teď by pomohlo ještě vědět která serie motorů to blato obsahuje a vyhnout se tomu už na jisto. Ten motor dát čtvrt mega na to šanci má.
Jenže kolik ještě takovejch "subdodavatelů" ?

Re: N53B30O0

Napsal: sob 01.09.2018 12:10
od rhinos
nezlobte se na mě ale mě to příjde jako blbost. Zvlášť PP musí vědět jak to chodí ve strojařině a v automotiv je to ještě mnohem tvrdší.
Dělají se audity dodavatelů. Kontrolují se dodávky a pokud se ví že se nějaká dávka nepovedla tak se celá dávka vyřadí. Že by šel k zákazníkovy potenciálně vadnej motor mi příjde zvláštní.
Něco jiného je konstrukční "vada" třeba kabely v pátých dveřích,termostaty,umírající jednotky CCC

Re: N53B30O0

Napsal: sob 01.09.2018 13:06
od pavproch
Já si spíš myslím, že na to QA kálí, bo N/A motory už sou neska vlastně na černé listině EU a tak to "podporujou" tím, že dělají nekvalitu aby Staromilské a zpátečnické) nadšence jako su já znechutili a donutili koupit foukátko. Mně ale nedonutí, já to jen tak nevzdám... :twisted:

Re: N53B30O0

Napsal: sob 01.09.2018 21:32
od de-nitro
kdyby me teda rekli ze to je dilem nahody jestli novej motor bude fungovat nebo ne tak se priklonim k nazoru jim to omlatit o hlavu a predelat ten puvodni na zelezny valce.

Re: N53B30O0

Napsal: sob 08.09.2018 09:12
od BudVlad
Po 150K Km a 10 letech jsem měl první problem. Při vysokých otáčkách a plném zatížení (na okruhu) motor ztratil výkon a znělo to jako kdyby nešel na všechny válce. Vypadalo to na zapalování, ale CEL nesvítil a po vypnutí a zapnutí motor šel normálně. Diagnostika ukázala 2AAF (fuel pump plausibility). Na webu jsem zjistil, že to skoro vždy je vadný sensor tlaku paliva. Sensor (135376141317 2024 Kč) jsem vyměnil a motor jde zase normálně.

Re: N53B30O0

Napsal: pát 21.09.2018 15:45
od pavproch
Příští týden pravděpodobně ve čtvrtek si d pro brambora a jeho 4-tý motor..... :twisted:

Re: N53B30O0

Napsal: pát 21.09.2018 20:49
od jazet
Tak snad už to bude lepší, držím palec.

Re: N53B30O0

Napsal: pát 21.09.2018 20:49
od JaraX
a předpokládám že to zase dělaj ti šikovní kluci v mirádž motornašrot?

Re: N53B30O0

Napsal: sob 22.09.2018 12:06
od Totic
Hehe ti snad věděj jak usadit motor na počtvrtý.. Njn. přejem šťastnejch a hurá do prvních 10tis. km. :lol:

Re: N53B30O0

Napsal: sob 22.09.2018 12:58
od pavproch
Chlopi, dík. Kéžbych už trefil kus, co vydrží.

@Jarax: neee, v mirage dělali GO tj.dávali tam druhý motor, po jeho rozpadu tam třetí i fčíl čtvrtý dávají v autorizáku (protože kulance + dohled z Mnichova)