Stránka 40 z 165

Napsal: úte 14.01.2014 08:49
od Vlasta
Ředitel je úspěšný, když si umí rozvrhnout čas a i v autě pracuje, aby mu zbyl taky čas na zábavu. Řízením čas ztrácí. Od toho jsou limuzíny vybavený jako mobilní kancelář
Havel taky až tak neřídil, sice ho řízení bavilo, ale byl pořád zchlastanej a když už omezil chlast, tak už na řízení neměl

Napsal: úte 14.01.2014 08:58
od JaraX
a co když ho řízení baví?
ja bych teda nechtěl neřidit, my se s mladou dycky dohádáme kdo bude řidit, když mě nechce nechat :)
nedovedu si představit že by mě někdo vozil, krom nějakych chlastaček apod.
ale tobě nemá cenu vysvětlovat nic, pro tebe je i Havel ožrala, ty jsi tady King co ví vše a má na vše odpověd.
běž si stoupnout před BMW salon a říkat každmu kdo si jde koupit sedmu že je panskej kočí, rádi to ti lidi uslyší.

Napsal: úte 14.01.2014 10:41
od hurvajs77
přesně tak, prostě podle Vlastíka tě to u 7er nemůže bavit, prostě musíš mít řidiče a pokud ho nemáš jsi největší debil pod sluncem... Znám dost lidí opravdu při penězích a každý mi řekl, že by řidiče nechtěl. Vysněná pracovní pozice Vlastníka, o které tak stále básní, tj. panskej kočí, je možná běžná tak v americe. U nás a v Evropě to podle mne moc není, ano možná u šlechty, u papalášů apod. Osobně na tom nevidím nic špatného, když má človek peníze a o víkendu si jde sám posekat třeba trávu nebo si vymění brzdové destičky, protože ho to baví. Tomu také fandím. Upřímně by mi asi vydilo pokud bych měl mít doma služebné, řidiče a vlastně nebýt schopný si utřít ani prdel...

Jinak Zeman horší je, mnohem. Ale to neřešíme :-D

Napsal: úte 14.01.2014 11:37
od chip
Filozof píše:Chipe: a jakej je váhovej rozdíl 545i a 745i ?
Tak si to najdi, když tě to zajímá. Já jen tvrdil, že hmotnost e65 je vyšší než e60. Nebo ty s tím snad nesouhlasíš? Samo na to má vliv i výbava, která je odlišná kus od kusu, takže se na tu otázkuk nedá jednoznačně odpovědět :wink:
JaraX píše:proto jeslti vás pánové pětkaři mužu poprosit, vysvětle mi proč si mám za 250 koupit fabii a ne za 200 oktavku?
To je pěkně blbě položená otázka, ale pokusím se ti odpovědět, i když tuším, že to stejně nepochopíš. Jsem mladej kluk, chci si užít řízení a jízdu => manuál + V8 + sportovní podvozek = sportovní svezení. Jo mohl jsem jít do trojky, ale ta nemá V8, jsou dražší a míň vybavené,samozřejmě jsem bral v úvahu i určitej komfort (velikost,velká navi, komfort křesla.....). Takže pro mě byla e61 rozumnej kompromis. V e65 nemám volbu manuálu, pouze neergonomickou páčku (řadičku) a převodovou skříň, které se dost serou, dále jediný typ karoserie - sedan..... Jo, nemám tam takový pohodlí jako v e65, já to nikomu neberu, ani jsem ho nechtěl. Až třeba budu starej páprda, tak změním názor a budu upředňostnovat pohodlí před vším ostatním. Pak půjdu do 7er o tom žádná. Ale teď mám priority jinde.

Všem, kteří mají 7er a jsou s ní spokojení, jim to přeji. Ať si užívají pohodlí, když je to jejich priorita. Ale ať mě nepřesvědčují, že mám blbý auto.

Napsal: úte 14.01.2014 11:59
od JaraX
no nevím, ale uplně bych netvrdil že pětka nabizi nějaké sportovní svezení, ona už ho moc nenabízí ani trojka, krom M3 snad. ani v e60 se člověk už moc nevyblbne, ted lítám s M5 e60, jede to jak kráva, ale sprotovní to není a rozhodně si nedovolím vzít s tím zatáčku driftem jak s M3 e36,

chceš komfort a máš manual? to si moc komfortu neužiješ.
že by se automat sral u V8 víc jak manual? to ani nahodou, výměna spojky a dvouhmoty co 150 000km předčí běžny opravy automatu.

ovšem tvrdit že řadička u 7er je neergonomicka je asi největší pičovina na světe, sundaávat ruku z volantu kvuli řazení je neergonomicky. i zakaznici co šli z e65 do F01 nadavaj jen na par věcí v kterych je F01 horší a jedna z nich je řadička

Napsal: úte 14.01.2014 12:26
od Vlasta
hurvajs77 píše:přesně tak, prostě podle Vlastíka tě to u 7er nemůže bavit..
Ale může, to vy tady akorát onanujete nad výhodnou koupí staré paštiky. Ať si každej koupí co chce. Já jsem akorát napsal, k čemu je limuzína prioritně určená a z toho vychází i její definice.

Napsal: úte 14.01.2014 12:41
od JaraX
7er není žádná limuzína, ale luxusní auto

Napsal: úte 14.01.2014 12:51
od chip
JaraX píše:no nevím, ale uplně bych netvrdil že pětka nabizi nějaké sportovní svezení, ona už ho moc nenabízí ani trojka, krom M3 snad. ani v e60 se člověk už moc nevyblbne, ted lítám s M5 e60, jede to jak kráva, ale sprotovní to není a rozhodně si nedovolím vzít s tím zatáčku driftem jak s M3 e36,

chceš komfort a máš manual? to si moc komfortu neužiješ.
že by se automat sral u V8 víc jak manual? to ani nahodou, výměna spojky a dvouhmoty co 150 000km předčí běžny opravy automatu.

ovšem tvrdit že řadička u 7er je neergonomicka je asi největší pičovina na světe, sundaávat ruku z volantu kvuli řazení je neergonomicky. i zakaznici co šli z e65 do F01 nadavaj jen na par věcí v kterych je F01 horší a jedna z nich je řadička
Samozřejmě to sportovní svezení jsem nemyslel absolutně. Ale furt je to sportovnější než s 7er. To pak můžeš tvrdit, že není sportovní nic, jen formule, závodní speciál, či wrc....

JaraX píše:]chceš komfort a máš manual?
Podruhé ti opakuji, že nechci komfort, to bych si opravdu koupil e65. Chci kompromis mezi óstřejším svezením a určitým pohodlým. A z toho jasně vyjde 5er jako vítěz. Tak jí u BMW i zamýšleli. K tomu je taky určená. Ano ta páčka je neergonomická, navíc ne vždy má člověk obě ruce na volantu, občas např na loketce a pak máš blíž řadičku v klaciký poloze než na volantu.

Jo a ty automat se serou dost, stačí si projet příspvěky zde v e65 týkající se automatu a sekci e60 na manuál - a budeš mít hned porovnání. Výměna dvojhmoty možná předčí běžnej servis e65 ale už ne když se něco vysere. To je to pak hodně drahej špás. Nehledě na to, že pokud není ten setvák nějak brutálně sjetej, nebo jinak poškozenej tak se nemusí měnit.

Napsal: úte 14.01.2014 12:52
od Vlasta
JaraX píše:7er není žádná limuzína, ale luxusní auto
Včera tady psal Hurvínek, že i BMW to deklaruje jako limuzínu. Tak se mezi sebou domluvte, panští kočí

Napsal: úte 14.01.2014 16:00
od Daww
Podle wikipedie je limuzína zpravidla čtyř až šesti dveřový automobil s tříprostorovou karoserií a prostorem pro 6 až 9 cestujících s pevnou střechou a prostor pro cestující je zpravidla oddělen mezistěnou od prostoru řidiče umístěnou za přední řadou sedadel. A myslím si že do e65/66 se 6-9 lidi nenarve a že kluci co ji mají asi težko budou mít mezistěnu od řidiče.... :lol: Takže nechápu přirovnání panský kočí, který tu Vlastík pořád dokola trapně omílá. :roll: A zaujatej proti 5er určitě nejsem, jelikož mám e39

Napsal: úte 14.01.2014 16:12
od Eks
chip
a není to jedno u automatu? Jestli je řadička taková nebo maková, dám tam D a při cestě do Chorvatska ji vyřadím až na pobřeží. Proto si přeci ten automat kupuji, abych nemusel tím klackem kvrdlat. :lol:
Jinak vedete válku o ničem a už docela dlouho a dokonce na dvou fórech. Občasný špičkování mě nevadí, dává to šťávu, ale celkem zbytečně se osočujete. Každý ať si jezdí v čem chce. Toto forum má přeci fandům BMW pomáhat a radit, a proto sem chodím. Nepotřebuji informace, že ten je debil a ten zase šašek, další panskej kočí a ten ze Štěpánova je takovej divnej. K čemu je mi informace, že, úspěšný ředitel pracuje v autě a neřídí. Co je to za ředitele, ten nemá pracovat, ale řídit.:smich2: A to že M3 je sportovnější než E65 na to taky nepotřebuji vysokou. Není jedno jestli je sedma limuzína nebo luxusní auto, přece všichni víme o čem je řeč. Řešíte kraviny. Co zajímá mě je na co si dát pozor u konkrétního modelu, spolehlivost, kde najdu dobrý servis kde koupím díly jak si co opravím atd. Asi tak a už toho nechte

Napsal: úte 14.01.2014 16:31
od Daww
Eks: Vždyť to je důležitá informace že úspěšný ředitel nikdy za žádných okolností nesmí řídit a kdyby se o to náhodou někdy pokusil tak nestihne vyřídit papírování :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte 14.01.2014 16:41
od Vlasta
Daww píše:...který tu Vlastík pořád dokola trapně omílá...
Vždyť s tou limuzínou se tady chytili sami sedmičkoví fanatici. http://www.e-kniha.com/proc-kabriolet-k ... kombi.html

Napsal: úte 14.01.2014 17:45
od Filozof
Hlavně že je sranda ... :-D když se kluci perou ostatní se smějou ...¨

Pamatuji si jak v inzerci borec koupil e65 po roce s brekem ji prodával že do ni nasypal přes 100tis kč a že to chce další investice a už na to nemá.
No nemohu to najít škoda a tak je jasný že prostě stačí narazit na špatný kus a vysype se člověk i z podoby ....ale to samý může bejt u 5er e60.

Jinej pohled na to má servisák atd. než běžnej uživatel kterej to prostě platí za těžké prachy to si musíme všichni uvědomit.

Servisáci si něco seženou za pakatel ale běžní uživatelé 7er a 5er prostě platí plnou taxi nebo ikdyž se slevou pořád to budou pálky u aut e60-e65.

TROCHU OT Z MEHO POHLEDU: Já vždy žasnu jak tady někdo píše že, nasypal do auta 80tis a ještě to tak 50-60 to chce aby vychytal ostatní neduhy....atd. prostě mi to přijde docela ranec. Za nějakou krabici modul platit třeba 5-10tis mi přijde uplně z jiného světa a pokud jich má auto třeba 20 a z toho se jich pár posere a nějakej vzduchovej podvozek už mi to přijde jako drahá sranda a hodně nákladnej koníček. Myslím si že člověk i s dvěma pruměrnejma platama musí mít stáhlou zadnici aby se pak na takovém autě nepodělalo něco zásadního anebo mít v rezervě 60-80k kdyby náhodou.

někde u e39/e38/e46 jsou ceny dílů ještě v pohodě a servisovat se dají ale e65/e60 stále ceny jinde ... je to prostě drahá sranda pokud to budou nějaké zásadnější věci co se podělají, tak to někoho může stát i třetinu/polovinu ceny auta a pěkně na tom vykrvácet.

No to byl můj nezávislej pohled z třetí strany. :-)

Napsal: úte 14.01.2014 18:15
od chip
Eks píše:chip
a není to jedno u automatu? Jestli je řadička taková nebo maková, dám tam D a při cestě do Chorvatska ji vyřadím až na pobřeží. Proto si přeci ten automat kupuji, abych nemusel tím klackem kvrdlat. :lol:
Však vo cestě do chorvatska se nebavím. Mám na mysli spíš parkování do řady, kdy několikrát po sobě potřebuješ přeřadit z D na R apod. Jestli ti to zbylé připadá jako hádání, tak mě ne. Jarax se ptal, proč by si někdo kupoval e60 namísto e65, tak jsem mu odpověděl...

Napsal: úte 14.01.2014 18:36
od Atila
Filozof píše:Myslím si že člověk i s dvěma pruměrnejma platama musí mít stáhlou zadnici aby se pak na takovém autě nepodělalo něco zásadního anebo mít v rezervě 60-80k kdyby náhodou.

někde u e39/e38/e46 jsou ceny dílů ještě v pohodě a servisovat se dají ale e65/e60 stále ceny jinde ... je to prostě drahá sranda pokud to budou nějaké zásadnější věci co se podělají, tak to někoho může stát i třetinu/polovinu ceny auta a pěkně na tom vykrvácet.

No to byl můj nezávislej pohled z třetí strany. :-)


Tak ony ty vyssi baworaky asi holt nejsou auta pro lidi "se dvema prumernejma platama", ale bud to chce tech platu vic a nebo to holt clovek musi mit jako konicka na kterem nesetri. U techle aut proste clovek musi pocitat s tim, ze holt treba muze byt potreba prilozit sto tisic pod kotel, aby to dale jezdilo. Na strane druhou pokud clovek nejezdi nejake extremni streky, tak holt da dveste tisic do servisu, ale jinak v poklidu treba pet let jezdi. Tohle jsou auta na velke najezdy a nesypou se obden, ale take to nejsou auta na minimalizaci TCO. Ona staci jenom takova blba havarijni pojistka k tomu velkobjemove povinne ruceni a je patnact dvacet tisic oproti normalnimu autu rocne v cudu zadny problem.

Napsal: úte 14.01.2014 21:11
od Eks
chip:
měl jsem ameriky s řazením pod volantem a věř mi byly to humpolácké mechanické řadičky a nikdy mě nenapadlo, že je něco špatně. Naopak hodně dlouho jsem si zvykal na E39. Dnes mám e61xd, 07 s ploutví a klidně bych znovu řadil pod volantem a měl více místa mezi předníma sedákama. Nestěžuji si na 61, ale přece jenom je to kostitřas. Jezdím pravidelně Prahu a D11 tak se nediv. Jo, když jsem se vrátil na podzim z Chorvatska kam jsme jeli s kamarádem naloženou Oktávií, tak v prázdném BMW jsem si pak připadal jako v peřině. Chvilku.
Nevím jaké máš pojížďky, ale já parkuji a couvám tak 2x-4x za den, takže ten argument neberu. Jinak automat v 60 a 65 je stejný a váhově je rozdíl aut přibližně +250kg pro 65, takže pokud odchází v 65 měl by odejít i v 60. Osobně chci jako druhé auto něco pohodlnějšího buďto 65 nebo S klasse, jedinou nevýhodu e65 má a to že není v kombi a nemá 4x4. Jinak Sklasse 320 CDI se 4x4 se mi líbí čím dál tím víc. Kdo v tom jel tak ví.

Napsal: úte 14.01.2014 22:40
od chip
Jo, tak ta řadička asi bude i o zvyku. Že nedělaj 7er v kombi je asi trochu škoda no.

Napsal: úte 14.01.2014 22:48
od JaraX
žadný luxusní auto se nedělá v kobmi, Ani A8, ani S, ani 7er, je to kvuli tomu že kombi nikdy není moc komfortní, hluk přes skla, hluk z kufru apod.

Napsal: stř 15.01.2014 09:44
od chip
Jasný, ale někdo by prostě navýšení hluku, za cenu mít velké kombi, akceptoval. Kdo ne, ten by dál jezdil v limo.