Stránka 5 z 6

Napsal: úte 10.04.2012 08:23
od Fatal Design
Jenom kdyby nestály takový mazec. Na moje normál ježdění a mazec jen někdy mi to příjde jako vyhozené prachy :(

Napsal: úte 10.04.2012 08:31
od MattyX
já teda teď jezdím DS 3000 , a jako vyhozený love to nejsou , jako brzdí to znatelně líp ... 14.4 chci testnout na okruhu . nevýhodou je že to strašně špiní kotouč , ale fakt strašně ... a ta špína není kompozit , ale brzdovej kotouč :D takže mám tam kotouče 3týdny a jsou KO :lol: 3.2 kotouče stojí strašněj batoh lovů , ale výhodou je to plovoucí uložení ;)

Napsal: úte 10.04.2012 08:42
od Fatal Design
MattyX píše:3.2 kotouče stojí strašněj batoh lovů , ale výhodou je to plovoucí uložení ;)


Když už je to dvoudílné jestli tomu dobře rozumím tak nechápu proč se to musí kupovat jako celek.

Napsal: úte 10.04.2012 08:48
od MattyX
no protoze to neni sroubovaci , nevím jak by se dalo na ty trny dalo dat jinak nez pri vyrobe tech trecich segmentů... pri koupi nejakych "velkych" brzd jsou vetsinou treci segmenty demontovatelný a daji se pak koupit "lepší" třebas od ap racing , ALE opět za baťoh :lol:

Napsal: úte 10.04.2012 08:51
od Fatal Design
Aha, já myslel, že právě jsou šroubovací ... No tak nic.
Koukal jsem na "Alcon brakes" jakožto OEM výrobce pro BMW jestli nemaj shopík, ale nenašel jsem :(

Napsal: úte 10.04.2012 20:13
od LiborM
Není to rozebyratelné, je to na takových čepech,nýtech, či co,ale rozdělat to nejde.

Napsal: stř 18.04.2012 15:58
od Wertheim
Ferodo DS2500 a origo 3,2 kotouče, najeto 2tis. km, brzdí to znatelně líp a DRŽÍ 8)

Hodně pískaj, to jsem nečekal, ale klidně bych šel do DS3000 příště.

Napsal: stř 18.04.2012 22:45
od MattyX
jestli ti pak jako me DS 3000 za 14 dní sežerou 1mm z kotouče tak to potěš koště při ceně 3.2 kotoučů :lol:

Napsal: čtv 19.04.2012 08:21
od LiborM
Já mám najeto zatím tak 600km a taky drží, nicméně to píská jak kunda, pískání je ve stejné intenzitě,jako když na nádraží zastavuje vlak, stávám se ještě větším terčem očí kolemdoucích lidí. Už se mě i pár lidí zeptalo , jestli nemám na nové brzdy, kdyby tak tušily, že ty kotouče s deskama stály víc, než je jejich měsíční výplata.
Ale určitě to za to stojí, brzdí to opravdu dobře, ještě jsem nikdy ani nedával tvrdé brzdy,abych potřeboval prudce brzdit a že těch příležitostí už bylo.

Napsal: stř 23.05.2012 23:22
od Fatal Design
Tak jsem šel nakonec taky do originálních 3,2 kotoučů i destiček a SUPER !
Jen tak pro zajímavost přední desky jsou TEXTAR a zadní JURID ;)

... a mimochodem taky mi to trochu píská zepředu, ale jen při úplně nízké rychlosti (dejme tomu kolem 5km/h) a malém sešlápnutí pedálu ;)

Napsal: ned 27.05.2012 18:15
od Frysky
Mám na 3.2 M3 taky origo kotouče a černý desky Sparco (žádnej zázrak), ale píská mi to taky. Při dobržďování v křižovatce ve městě při menším tlaku na brzdu a pomalejší jízdě. Taky po mě lidi blbě čuměji... 8O

Napsal: ned 27.05.2012 18:18
od Frysky
Člověk si potom opravdu připadá jako by jel v nějakém střepu :x

Napsal: ned 10.06.2012 13:26
od tombmw
Ahoj, nechci zakládat nové téma, tak se poptám tady.. Mám E36 325i a zatím serii brzdy..Mám to auto na vyblbnutí na okruzích, takže jezdím na slickách..Vysoké mýto a krátké okruhy jsou celkem v pohodě, ale třeba už Most je bída po jednom kole.. Mám možnost tam dát brzdiče z E92 335i s origo kotoučema.. Tak by mě zajímalo, jaké zkušenosti má někdo s těmito brzdami z nového 3ky..A dále jestli nebudu mít problém s hl. brzdovym válcem, když ty brzdiče mají asi tak 2x větší pístky :lol:

Napsal: pát 01.01.2016 23:06
od kovaljuk
Ahoj kluci,
momentálně řešim upgrade brzd na M3 E36 3,2, tak sháním co nejvíc informací ohledně rozměrů...
Nemáte někdo zkušenost s kotoučema z E46 CSL 345mm + čtyřpíst Brembo pod 17" styl 39? To je asi nesmysl, co...?
Údajně 325mm z M3 E46 + čtyřpíst Brembo pod tyhle kola by měl jít...
Jde mi o to, že za každou cenu chci zachovat 17" origo kola.

Teď tak koukám, že zadní kotouče z M3 E46 mají 328mm 8O. No snad se mi tam se čtyřpíst Bermbo brzdičema vlezou....
Díky

Napsal: sob 02.01.2016 15:17
od MattyX
Při přestavbě na 345mm se už většinou používají šestipístky BMW performance nebo porsche/brembo

4pístek brembo je dělaný na kotouče od 290-305

po pěti vteřínách v googlu se dá najít to co potřebuješ :)

Obrázek

jeden klučina na e30.cz zkoušel 4 píst na ty 345 a to bylo fakt maličkatý :lol:
Pokud trváš na 4 pístku, tak jsou vyhledávaný z 996, který jsou asi největší 4 pístky :)
Druhá věc je jejich cena :lol:

Podstatný není až tak průměr, ale vzdálenost od kotouče po paprsek v nejužším míste je potřeba okolo 7cm - což při plochých 3er kotoučích jde dosáhnout většinou jen s podložkou :)

imho, občas není podstatný průměr kotouče, ale jeho síla (šířka) - čím více masa, tím více tepla pohltí.

Napsal: sob 02.01.2016 19:54
od kovaljuk
Super díky za reakci.
Samozřejmě po nikom nechci, aby za mě hledal na googlu....Akorát mě napdalo, když to tu téma je, že by někdo tenhle setup na autě už mohl mít.

Nicméně mám doma tyhle třmeny(996 352 421 a .... 422) a ty sem myslel, že dám na zadek + 328mm zadní kotouče z M3 E46
Obrázek

Na předek by se mi líbylo 325mm kotouče z M3 E46 + šestipístky Porsche, ale to mám obavy, že tam právě nedostanu....Porsche s těmahle třmenama, má průměr kotouče tak 380mm.
Cenově dostupný šestipístky Porsche jsou třeba tyhle, ale ty se mi zdaj hrozně veliký:Obrázek

Ale ta fotka s těma Mperformance :woot: To naznačuje, že by to mohlo jít :twisted:

Napsal: sob 02.01.2016 22:17
od wartzz
Jen pro zajímavost. M3 CSL kotouč (345mm) a 4píst Brembo ze 7er. Kola jsou Style 50 a je tam 23mm podložka.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... d144dd5753

Napsal: sob 02.01.2016 22:49
od kovaljuk
A pak že to nepůjde :lol:
Ale podložku pod kolo víc jak 15mm asi chtít nebudu, budu muset přesně změřit. Zas nechci aby lezli kola z blatníků.

Napsal: ned 03.01.2016 00:46
od MattyX
Setup máš vymyšlený dobře :)

ty zadky z 996 bude teď kamarád dávat též na e46 kotouč do zadu, ty tam vychází sí myslím celkem pěkně :) na 300mm.de je na e30tky používají i na 294mm kotouče :)

Tady ty nový panamery jsou dost hamatný a na můj vkus se mi ani nelíbí :)

fauvéčkáři používají na 350mm tenhle brzdič - je dostupnější a je jich celkem dost :)
http://auto.bazos.cz/inzerat/55798142/Brembo-6pist.php
Inzerát, pouze jako příklad :) dají se sehnat levněji a nemusí to být takové vůně :)
Tady ten brzdič váží snad jenom 3,3kg bez desek - což je oproti origo jednopístku m3 5,2kg hezký na to jak je příšerně obrovskej :D

každopádně se ddostáváš do problému s koly ... kdybudeš muset koupit daleko více otevřená kola s paprsky až na krajích - BBS CH, CK, ATS DTC,DTM; OZ Ultreleggera atd...

Je to bohužel takové nevděčné, buď brzdy a nebo kola... věčný boj...
Proto jsem si koupil ATS DTC aby mohl být další projekt :twisted: :lol:

Napsal: ned 03.01.2016 03:23
od wartzz
kovaljuk píše:A pak že to nepůjde :lol:
Ale podložku pod kolo víc jak 15mm asi chtít nebudu, budu muset přesně změřit. Zas nechci aby lezli kola z blatníků.
Je to vcelku koumání, tenhle setup je na e36 4.0 v8. Původně sem měl připravený BBS RC et 20, ale naprosto bez šance. V tomhle případě, je podložka nutná z důvodu, aby se brzdič vešel "do kola". Kola mají et 47 (pokud se nepletu), takže to bude furt na coupe vepředu ok.