Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nové M3/M4

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
xwritter
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 26.08.2017 22:08

Re: Nové M3/M4

#81 Příspěvek od xwritter »

Neuniklo, napsal jsem to trochu nešikovně, myslel jsem to tak, že vždy na jaře jsou ojetiny dražší a během roku jdou dolů. Mě se to 100% potvrdilo jak sleduju teď ceny na mobile.de. Myslím, že letos zlevněná auta na jaře dolů nepůjdou (kvůli vyšší poptávce), v druhé polovině roku se to zase láme a jdou zas dolů, ale to se mi už nechce čekat ;).

Na (obě) auta se určitě pojedu podívat, třeba budu mít na místě hned jasno. Domlouvám se s německýma BMW servisama, že tam ta auta nechám zkontrolovat. Plánuju cestu za 14 dní.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Nové M3/M4

#82 Příspěvek od tommee »

Každopádně držím palce:) Budeš nadšenej v obou případech!
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Nové M3/M4

#83 Příspěvek od tommee »

doomsnoopy píše:
tommee píše:Tak to jsem zvedav. Myslim ze na 19 muzou prijit i Conti Sport, mne na 20 prislo PSS, ale nestezuji si :D
na starej 2016 som mal 19 a dosla na conti ale tato noca ma uz competition ....bud dojde na pss alebo 4s

Tak jak:)? Prisla na PSS nebo PS4? Ja byl teda prekvapenej, ze roztocit zadni 20" u tohohle auta je otazkou kychnuti za volantem :D
doomsnoopy
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 31.12.2008 01:00

Re: Nové M3/M4

#84 Příspěvek od doomsnoopy »

tommee píše:
doomsnoopy píše:
tommee píše:Tak to jsem zvedav. Myslim ze na 19 muzou prijit i Conti Sport, mne na 20 prislo PSS, ale nestezuji si :D
na starej 2016 som mal 19 a dosla na conti ale tato noca ma uz competition ....bud dojde na pss alebo 4s

Tak jak:)? Prisla na PSS nebo PS4? Ja byl teda prekvapenej, ze roztocit zadni 20" u tohohle auta je otazkou kychnuti za volantem :D
Cus , dosli pss prva vymena oleja atd za mnou uz mam 5000 najazdene :) inac gumy mam vzadu na 2,2 a musim dat menej , spotreba priemer 15 zatial takze o liter a pol viac ako pri starej inac strasny rozdiel ten cp uplne to zmenilo cele auto
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

Re: Nové M3/M4

#85 Příspěvek od ada540i »

To doomsnoopy: Dost by mě zajímalo jak se změnil rozdíl v komfortu u auta s CP na 20" oproti obyč M3 (nevím jestli si tam měl 19"). Případně jestli to může porovnat i někdo další, kdo přecházel na CP s 20" 666. Ideálně i třeba porovnání s ostatními BMW (např e39 M5, e60 M5). Jde mi jen o to jestli se na 20" dá s M3 normálně jezdit, nebo jestli je to uskákané proti starším M BMW.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Nové M3/M4

#86 Příspěvek od tommee »

Da se s tim bez problemu jezdit i na tech 20. Ideal auto do Prahy to tedy zrovna neni :D a porovnat s ostatnimy starsimy M modely moc nemuzu, ale napr. proti standardni produkci, kterou BMW dodava na RFT je to az prekvapive pouzitelny. Pokud bys ale casto jezdil at uz mesto nebo rozbitou silnici, budou 18 (ted mam jako zimni) n 19 urcite pohodlnejsi nez 20

Celkove myslim, ze momentalnim idejovym zamerem automobilek je delat auta pro siroky spektrum lidi/pouziti a ne tvrdy supersporty s predpokladanym pouzitim jen na okruhu. Dik jizdnim rezimum (na muj vkus je jich az moc) si muzes z auta udelat linou euro mrchu nebo agilni zviratko

V praxi a za sebe: M3 F80 je az prekvapive rychla i na rozbity cesky silnici. Neuskakuje a tvrdsi chovani naopak zvysuje plavnost. Az prilis maskuje skutecnou rychlost. Jet ve spektru 160-180 po dalnici je stejna nuda jak jet jinym autem 80. Ostatni auta na silnici vas zacnou brzy srat :lol: Na okruhu bajecne predvidalena a pevna.

Spotreba je zajimavy povidani. Pri linym prcani po okreskach (pri obcasnem vyuziti potencialu) se da i do 10. Moje rychly cestovani (casto jezdim delsi trasy/dalnice apod) s tim ze jedu co to da je to treba do 12. No a okruh to je tak za 25:) Pro lepsi predstavu, muj dlouhodobej prumer je cca stejnej jako jsem mel s e90 330i n52 a s tou jsem zdaleka nejezdil tak rychle.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

Re: Nové M3/M4

#87 Příspěvek od ada540i »

Díky za odpověď. Chápu, že se tohle těžko popisuje, ale že na 18 nebo 19 bude auto pohodlnější než na 20 mi zas tolik nového neřekne. Zajímalo mě hlavně to jak je na tom podvozek CP s 20" oproti M3 bez CP na 19". Neměl si možnost jet i s jinou M3? Někde píšou, že je CP díky nově nastavenému adaptivnímu podvozku i na 20" v komfortním nastavení pohodlnější než bez CP na 19". A na dalším webu, že je to zase o dost horší. Tak kdo se v tom má vyznat. Chápu, že každý má jiné pocity, ale mě jde hlavně o to, které z těchhle dvou aut je v komfortu "pohodlnější". Myslím, že doomsnoopy měl obě auta, tak by to mohl objektivně posoudit.
Diffusion
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: sob 26.08.2006 00:00
Bydliště: Jižní morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové M3/M4

#88 Příspěvek od Diffusion »

Přestaň čumnět po internetu a bež si to vyzkoušet.
Nechápu co tady řešíš.
Rešíš tady auto za dvě mílé a ptáš se jak malý kluk, jak se to chová na cestě na takových nebo makových kolech....
Když na to máš tak si to běž zkusit.
Tommee ti napsal z praxe dost.
Nevím co víc by jsi chtěl slyšet.
Dnes je snad vše o internetu.....
Lidi se rozhodují na základě toho co si napíše někdo druhý.
Uvědom si že si nekupuješ rohlík a kupuješ to předevší ty... Nikdo jiný to za tebe nerozhodne...
Kam ta doba jde.....Chce se mi blejt :x :roll:

ada540i píše:Díky za odpověď. Chápu, že se tohle těžko popisuje, ale že na 18 nebo 19 bude auto pohodlnější než na 20 mi zas tolik nového neřekne. Zajímalo mě hlavně to jak je na tom podvozek CP s 20" oproti M3 bez CP na 19". Neměl si možnost jet i s jinou M3? Někde píšou, že je CP díky nově nastavenému adaptivnímu podvozku i na 20" v komfortním nastavení pohodlnější než bez CP na 19". A na dalším webu, že je to zase o dost horší. Tak kdo se v tom má vyznat. Chápu, že každý má jiné pocity, ale mě jde hlavně o to, které z těchhle dvou aut je v komfortu "pohodlnější". Myslím, že doomsnoopy měl obě auta, tak by to mohl objektivně posoudit.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

Re: Nové M3/M4

#89 Příspěvek od ada540i »

OK, tak to fórum rovnou smažeme ne? :roll:

Když jsem pročítal tohle vlákno, tak mi přišlo zajímavé porovnat tyhle dvě auta, protože i všude na netu se to hodně řeší, ale pouze na zahraničních portálech a většinou jen z jedné strany. A protože doomsnoopy obě auta vlastnil, tak by to mohl objektivně posoudit a myslím, že by se člověk dověděl zajímavé věci. Ale když to někomu tak strašně vadí a chce se mu blejt, tak to klidně necháme plavat...

Nikde jsem nenapsal, že to auto chci koupit. Nikde jsem nenapsal, že na to mám a stejně mě za to někdo odsuzuje... kam ta doba jde... :roll:
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Nové M3/M4

#90 Příspěvek od tommee »

Jedná se obecný závěr zahraničních fór, že CP je jaksi dodělaná M3 s vychytáním chybek. A ano, lidí co vlastnili obě je jak v zimě šafránu a pořád to bude jenom názor. U adaptivního odpružení se jedná hlavně o jiné naladění, což by prý mělo způsobovat, že rozdíl mezi "Comfort" a "Sport Plus" je větší než byl. Jak se to projevuje v praxi, nevím:) M3 CP jsem zkoušel ve všech možných podmínkách a byl jsem s ní i na okruhu. Teď nás čeká zimní Lungauring. Pro mě osobně to je univerzál, kterej používám pro práci a běžný ježdění a neudělám s ním ostudu na okruhu. Má to svoje mouchy a věci, co mi vadí, a o nich jsem se třeba na fórech vůbec nedočetl, nebo jen okrajově. Musím říct, že ani zkušební jízda není vypovídající, ale pro mě byla alespoň důvodem proč nevzít M2, která je všude brutálně vychvalovaná.
doomsnoopy
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 31.12.2008 01:00

Re: Nové M3/M4

#91 Příspěvek od doomsnoopy »

je to eazy, pokial ide o nastavenie tlmicov tak velke rozdiely niesu mozno sa da povedat ze comfort je trosku tvrdsi na cp ale kedze aj tak jazdim nastavenie sport tak mi je to jedno.
ale hlavne je velky rozdiel ten diferencial daleko daleko lepsia trakcia.
Motor od dola slabsi hore lepsi ale to su minimalne rozdiely, spotreba stale cca o pol litra vecsia .
masl som moznost skusit novu rs5 , auto je super spracovane interier wow trakcia uzasna ale je to nedotacave oproti m4 stale tam clovek citi vahu na prednej naprave:(
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

Re: Nové M3/M4

#92 Příspěvek od ada540i »

Super, díky za info.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

Re: Nové M3/M4

#93 Příspěvek od ada540i »

https://www.autoweb.cz/bmw-m3-a-m4-kvul ... vy-kardan/

Co na to říkáte? Podle toho co jsem četl se M3 F80, bude vyrábět přibližně do října 2018, takže poslední objednávky někdy v červenci (M4 F82 poběží až do 2020). To jim za to stálo na těch pár měsíců měnit kardan u M3? Každopádně by mě zajímalo jaký to bude mít na to auto vliv, hlavně tedy instalace GPF. Myslíte, že opravdu M3 bez GPF už nepůjde objednat?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové M3/M4

#94 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Když mělo smysl vyrábět předfacelift E90 M3 sedan pět měsíců zhruba, tak tohle je dost dlouhá doba počet prodaných kusů v celém spektruk M3/4 ;)
Pokud po něm tolik toužíš, můžeš si ho koupit dodatečně... Ale věřím tomu, že 90% pozérů co to auto kupují tu absenci nijak nepoznají ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

Re: Nové M3/M4

#95 Příspěvek od ada540i »

Právě, že to vyměnit nejspíš nepůjde, když tam nebude místo kvůli filtru pevných částic, o který jde asi víc než o kardan. Zatím jsem nikde žádné zprávy nenašel, ale bez negativních vlivů na odezvu, výkon, spotřebu a zvuk se to asi neobejde. Navíc je to další kurvítko.
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

Re: Nové M3/M4

#96 Příspěvek od speedfred »

no ak ti ide iba o karbonový kardan, tak ten asi ešte majú v Julke QV :D
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

Re: Nové M3/M4

#97 Příspěvek od ada540i »

Mě jde hlavně o ten filtr pevných částic, píšu to i v obou předchozích příspěvcích, kdyby to bylo jen o kardanu, tak to neřeším. Napsal jsem si o bližší informace do BMW, tak uvidím co mi odpoví.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Nové M3/M4

#98 Příspěvek od tommee »

Tim filtrem bude vybavena uz vetsina benzinovejch aut. Proste Euro normy. A ten kardan? Draha masirka, BMW alespon na aute radne usetri / vydela vic:)) Pochybuju, ze to nekdo pozna.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové M3/M4

#99 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Většina majitelů BMW nedokáže poznat rozdíl mezi xdrive a zadohrabem, tak o karbonovým kardanu nepochybuju.
Stejně tam někdo narve nějakýho akrapa, Supersprint apod. a může si koupit za výhru ve sportce karbonovej kardan... Někdy bych chtěl mít tyhle problémy :) :) :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

Re: Nové M3/M4

#100 Příspěvek od kosh »

Supersprint je ještě oproti Akrapovičovi za symbolické peníze :D
Odpovědět