Stránka 5 z 5
Napsal: pát 22.06.2012 09:27
od Pavel_Franta
ty osobně už dělej co chceš...
svoje maximum si předvedl, škoda že neznám snejka, bych se ho zeptal jak dalece tebe potřebuje, abys to mohl nazývat oboustranná spolupráce...
na příběh o opěrkách tě asi moc nepotřebuje...
a co se týče mě, tak mi radši nic nedoporučuj... radši se jdi omluvit filosofovi že z něj děláš idiota, lžeš jak parchant o LPG...
ty seš vyřízenej
Napsal: pát 22.06.2012 09:30
od hurvajs77
nechci Vam radit, ale omluvit se muzete vzajemne vsichni. Uz to neni ani vtipne, jak se stale urazite do idiotu, blbcu, kteri nic nevi. Ach jo...

Napsal: pát 22.06.2012 09:33
od Pavel_Franta
do dršky si asi nedáme, tak jak se mám postavit k člověku, který si nejde na žádném topicu daleko k tomu aby někoho ponižoval...?
je mu to uplně jedno... beztrestně tu chodí, dělá z lidí debily, neštítí se ani lhát... všichni tu ví že dělá LPG... on pak klidně v rámci jeho bojů odpřísáhne že žádné LPG nedělá...
pak jsme všichni chudáci že máme naftu, že máme e39....
... tohle jste si představovali že uvidíte na BMW foru...? tohle je jaraxova pomoc...?
... tak to jste tu šťastní pánové jestli tohle jediné vám chybělo ke štěstí
Napsal: pát 22.06.2012 09:41
od jarda
JaraX, pokud vím, montáž LPG zprostředkovává, takže říká pravdu i Filozof i on... a na rozdíl od Tebe už tu pomohl desítkám lidí, takže by ses mohl trochu krotit a neutírat si hubu do někoho, koho neznáš.
Napsal: pát 22.06.2012 09:45
od hurvajs77
Ja tedy nevim presne, ale vazne mam tusini, ze JaraX LPG nemontuje. Ma ho ve svem aute, propaguje ho, ale nedela - mozna umi zaridit. Nerad bych mu krivdil. Jinak co jsem tak pochopil, tak je to takovy druhy znalec. Jeden je v Praze a to Snejk, druhy na morave a to JaraX. Osobne ho neznam, ale hodne lidi Ti tu na nej da kladne reference. Bud v pohode a zkuste se uklidnit, neni treba se hadat.
JaraX ma proste spatne zkusenosti v naftou, tak se snazi lidi varovat. Muze se neco stat a proste se nedoplatis, to je fakt. Nafta je drazsi. To vi kazdy maly "jarda" (neni mysleno JaraX). Je to obecne povedomi. Muzes mit nahodu a diesel Ti bude fungovat skvele i v najezdu 300tis, ale take to tak byt nemusi a bude to jen pokladnicka. Kdyz jsem byl poprve u Snejka, tak mi jako prvni taky rekl, ze mam prodat a ze je naftak strasnej. Osobne jsem spokojen. Pokud mne nafta zklame, tak pujdu do benzinu. Ale i tak premyslim, ze pristi BMW bude v benzinu.
JaraX chce jen upozornit na problem s naftaky, ikdyz to mozna nekdy dela netaktne. Rozhodne to podle mne neni clovek, ktery jen ponizuje, ale prave naopak radi. Zkus prohledat forum a uvidis, ze dost lidem poradil a to nejen slovne.
Napsal: pát 22.06.2012 09:48
od danbrown
Proboha, zamkněte to tu už konečně

Napsal: pát 22.06.2012 09:55
od 100RM
tak ja nevim no ... zamknout ? nezamknout ?
Je pravda ze panacek by sa mohol trosku uklidnit ...
Napsal: pát 22.06.2012 09:57
od Pavel_Franta
dobrý... už jsem se vyzvracel, tak spasitele nechám, když je tak hrozně naftou zklamanej a je tady teda takový peckový eso...
doufám že mám kousek od sebe kohokoliv kdo bude vědět co je vymezení vůlí v turbu

(abych nemusel někam na moravu víte jak to je... a ještě k tomu mám e39, to fajšmekři nemaj rádi (asi je to na ně moc

)
EDIT: Pracuju taky v obchodě, ale frajerskou neúctu jako zprostředkovatel služeb, neobjektivní, zaujatou s pár přívrženci, kteří jsou rádi že jsem jim za pár šlupek něco opravil... to bych mě opravdu strach, že je velké procento stejně schopných, ne li schopnějších než já s lepším jednáním...
... snad už nebudu muset jaraxe komentovat... (to znamená nechte to být a i já to nechám být
Napsal: pát 22.06.2012 10:57
od JaraX
jinak pro info nemám nic proti naftě jako takové
když si pujdu koupit nové BMW tak si koupím naftové, proč bych měl benzína kterej žere víc, když novej benzín nejde žádnej zaplynovat. prostě nové auto klidně naftu,
sám jsem měl 3 BMW nafty (2x TDSo a 1x 3.0d 135kW), najel jsem s nima celkem 150 000km a dělal jsem 1x podávací čerpadlo, 1x řídící vstřik, 1x čidlo vačky, 2x napínací kladka,
jinak jsem s naftou byl spokojen, ale přece jen benzín na LPG je u těchto aut uplně jinde a když je člověk schopen s E65 745iL v LPG jezdit za min jak s E60 530D v socce, tak si myslím že to stojí za zamyšlení?
Jinak tu nikoho k ničemu nenutím, jsme svobodná země tak at si každej jezdí v čem chce, ale těší mě že když jsem tady mistnimu členu doporučil E38 na LPG, najel s tím 100tkm a nechytl na to.
prostě naftovej motor pokud je starej tak je to pokladnička. Resp motor jako takovej nema chybu, narozdil od koncernu BMW nafty netrpí žadnyma šálkama, lágrama, ložiskama, to vše funguje statisíce km bez problemu, ale problem je v příslušenství, turba, vstřiky, čerpadla, EGR, špatně položenej kroutak likviduje převodovky a setrvaky a a ve vysledku je prostě ta nafta poruchova.
navíc je to vždy méně komfortní než benzín (LPG), kterej se netřepe, táhne ve velkém rozhsahu otáček, na volnoběh o něm nevíš, reaguje okamžitě, ma zvuk v otáčkách apod.
ale pokud bych měl naftu zadarmo, tak jdu do naftovyho auta. momentalně by mě litr nafty stal cca 25Kč a to se mi víc vyplatí LPG za 18.
občas mi trošku ujedou nervy a někoho nařknu něčím co si o něm myslím a za to se omlouvám. prostě si někdy nevidím do huby, ale vždy je to myšleno dobře, určitě nikomu nenabízím V8 LPG proto abych ho chudáčka odvedl od nafty a aby měl problémy a žilo se mu hůř a nebo abych měl o zákazníka na servis víc.
LPG nedělám, spolupracuju s jedním hodně dobrym plynařem, plynař ale není BMW expert, proto každý auto který jde k němu na montáž projde první diagnostikou u mě, jelikož základ dobře fungujícího auta na LPG je aby dobře fungovalo na benzín. Navíc lidi ani neví co se dá toho auta dát a kam, proto pak jezdí plno E38 s 65 litru nádrží a tankováním s redukcí, když to jde bez redukce s 90litru nadrží, po upravě i s 103 litru.
EDIT:
hlavně se snažím vysvětlil lidem co si myslím že E60 má mnohem menší náklady než E65 že to tak není,
vysvětlit lidem že i 333 konovy osmilávec si mužou dovolit a že mužou jezdit za náklady fabie.
prostě popřít všeobecny myšlenky který neplatí
Napsal: pát 22.06.2012 11:32
od Filozof
Jarax: To bylo krásně napsaný. :palec:
Teď už musí být všechno jasný a vysvětlený.

Napsal: pát 22.06.2012 11:37
od hurvajs77
JaraXi, myslenky hezke, je pravda ze s 730d jezdim tak o 1.5l mene nez s 530xd. Ale radeji lidem nerikej pravdy, ze mohou mit levnejsi provoz nez u fobie, protoze by pak BMW mohlo dopadnout jako nemecka "lidova vozitka". A sam vis jak na tom VW je...

. At lidi radeji jezdi v pochcavka, fobiich jinych a poradna auta nechaji srdcarum, ne?

Napsal: pát 22.06.2012 15:38
od Pavel_Franta
zaskočil i mě, musel jsem zhasnout světlo a vytřel jsem si slzy...
neni to zlej kluk... i já jsem idiot, rád se hádám o poslední slovo a unikají mi podstatné věci...
díky za vysvětlení...
EDIT
proč bych měl benzína kterej žere víc, když novej benzín nejde žádnej zaplynovat.
novej benzín nejde zaplynovat...? proč...?[/quote]
Napsal: pát 22.06.2012 22:57
od JaraX
protože je to přímej vstřik a má turbo
Napsal: sob 23.06.2012 09:59
od Pavel_Franta
...ted to tady celý zabiju... dívejte se...
Včera jsem se bavil s našimi "odborníky" a typ mi povídá... no jo... plyn... plyn je suchý, nemaže... nedivil bych se kdyby to někde bylo navzdory chvalozpěvu znát
EDIT: no a protože jsme oba stejný blbci, tak nevim jestli je vedle nebo ne

Napsal: sob 23.06.2012 10:19
od Kail
Hele,lidi,už víte co jsem mysel tím na první straně?

Napsal: sob 23.06.2012 13:44
od Pavel_Franta
nevim... že to na co se tu někdo ptal před 5ti lety zajímá někoho i dnes...?
zkus si napsat do vyhledávání "LPG" nebo "škodlivost LPG" nebo "životnost motor LPG"
vyhledáváč je uplně k hovnu... proč bych se nezeptal...?
mě je uplne jedno co si o mě kdo bude myslet... vždy si zjistim to co chci bez ohledu na divadlo který to vyvolává
nebo si tu mám na něco hrát...? to bych rovnou mohl začít koncernu říkat pochcávka a říkat že muj naftovej motor nemá podle zdejších zkušeností už dávno 150 000 km fungovat...
Napsal: sob 23.06.2012 19:34
od Filozof
kolega v práci má v autě LPG a přes 300 000km bez problému odježděných ...
Někde v Brně se mluví o borcovi co má na LPG více jak 700 000km a prej auto chce dát do muzea aby si lidi uvědomili že LPG je daleko lepší než se o něm mluví.
Mimojiné olej kterej vyměnuji po 15tis. km je krásnej a použitelnej pro škodovky ...
Jedna na to jezdí bez problémů přímo favorit a jak si pochvaluje že má olej za pusu...
Pro mě LPG znamená více za málo peněz. Jedinou nevýhodu kterou spatřuji je navíc nádrž která někdy zavazí v autě ...ale třeba u mě to problém není.