Stránka 5 z 24
Napsal: čtv 04.12.2003 14:31
od Lukke
Originál zaslal Bombarder [B]Lukke: nerozumim otazce, ale diesel na je nic

teda pokud budu setrit, tak bych se do nafty, to je jasne..
Otázka zněla tak, jestli si myslíš, že rozdílný motory s jinýma výkonama (325i vs 328i) pojedou úplně stejně a proč si to myslíš.
A ohledně toho dieselu - v jakém nejsilnějším jsi se někdy vezl? Oktávka 1.9 TDI?

Napsal: čtv 04.12.2003 14:49
od Stan
Jel jsem ve stejnym 330d jako mas Ty a i kdyz to jede hafo dobre, tak subjektivne je 1,8T v my A4 lepsi (=sportovnejsi) - a to mam o min. 30 koniku min, o kroutaku ani nemluve...ale to mi prislo i i v jinejch 6-valcich (325 apod.). Tahnou jako prase, ale "nekopou":))
Napsal: čtv 04.12.2003 15:00
od Bombarder
Lukke: s tou oktavou mas recht.
a s tim 325 a 328 si myslim, ze pojednou cca priblizne dost stejne, protoze rozdil ve vykonu nebo kroutaku nebude az tak znatelny z duvodu hmotnosti. s 325 pojede čípek s vahou do 80 nebo 85 (pocitam cca 90% lidi na foru) a bude mit prazdnou nadrz. s 328 frajer s 110kg a 3/4 nadrze. a potom podle poznas nic rozdil.
Napsal: čtv 04.12.2003 15:11
od darmon
jo dyzl je napikacu, i lukkovo funglnove bmw pojede pet let starej benzinovej dvoulitr

Napsal: čtv 04.12.2003 15:12
od Lukke
Stan: Lopolo tady psal, že jel s Golfem R32, vezl se a připadal si, že to kope ukrutně, ale když jel vedle, tak mu Golf neujel. Takže to bude taky o subjektivním pocitu. Asi tak, jako když jedeš s Oktávkou, tak tě to připadá ve 180 že letíš, ale v bávu můžeš číst noviny při stejný rychlosti. Asi tak.

Možná by nebylo špatný to někdy porovnat ve kterém autě je sportovnější jízda, jestli ve tvé A4 1,8T nebo v nový trojce 330i/d.
Bomb: Když to takhle porovnávat, tak se stejnou hmotností. Takhle se to kecá, ale je lepší vjet na dálnici a tam dát boj. A pak uvidíš, jestli 328i ujede 325i nebo ne.

Napsal: čtv 04.12.2003 15:15
od Lukke
Originál zaslal darmon [B]jo dyzl je napikacu, i lukkovo funglnove bmw pojede pet let starej benzinovej dvoulitr
Nějakej příklad ze sériových aut při podobný hmotnosti a objemu 2 litry...? :gobeer:

Napsal: čtv 04.12.2003 15:28
od Bombarder
ja verim, ze 14let stary Golf pojede i nacipvane 325TDso. subjektivni pocit? jak co vyhodnotit? jakou jedes rychlosti, jak mas nastavene sedacky, kterou rukou drzis volant?
Napsal: čtv 04.12.2003 15:34
od darmon
Originál zaslal Lukke [B]Nějakej příklad ze sériových aut při podobný hmotnosti a objemu 2 litry...? :gobeer:
kazda lepsejsi impreza ci lancer.
Napsal: čtv 04.12.2003 15:38
od Lukke
Originál zaslal Bombarder
[B]ja verim, ze 14let stary Golf pojede i nacipvane 325TDso. subjektivni pocit? jak co vyhodnotit? jakou jedes rychlosti, jak mas nastavene sedacky, kterou rukou drzis volant?
Myslel jsem že se tady bavíme o dieselu poslední generace. A ne o TDSu (tím neříkam, že jede špatně).

Nechápu tvojí otázku...
Napsal: čtv 04.12.2003 15:40
od Lukke
Originál zaslal darmon
[B]kazda lepsejsi impreza ci lancer.
Myslím, že tohle je o něčem jiném nebo ne?

Srovnával bych "normální" auta.

btw: Impreza váží 1630 kg?
Napsal: čtv 04.12.2003 15:53
od darmon
to sou normalni auta tak jaky vo nicem

, muzes jit normalne do kramu, zaplatit 1.3mega a vodjet s evem sedmickou, v kuzi s klimou, voknama v elektrice atd... a budes mit nejrychlejsi auto na svete na dopravu z bodu a do bodu b. nebo si muzes s ciziny dotahnout nakyho jetyho kombika subaru WRX Sti za pul mega a budes mit rychly rodiny auto. a vazi vo sto kilo min nez tvoje trojka
a mluvim vo vobycejny serii

ze je ted na prodej Sti Type RA mod C za 650 ani nemluve

Napsal: čtv 04.12.2003 16:10
od skautik
darmon: kolik tak radove najede motor [:íva:] nebo [:stíčka:] ? myslim tim pri normalnim jezdeni

Napsal: čtv 04.12.2003 16:29
od darmon
pri normalnim jezdeni a dobry udrzbe urcite vic nez cokoliv jinyho.
Napsal: čtv 04.12.2003 17:03
od Stan
Uz jsem lakal kamose s 330d na okruh, ale mluvil cosi o pneumatikach....
Nevite nekdo, jak jdou zmensit obrazky, aby se daly prilozit? Mam jen SW "Malovani" a je to uplne na h****!
Napsal: čtv 04.12.2003 17:18
od Lukáš
raelita je taková že 330i ujede z 0-100 330d asi o vteřinku. Ale při zrychlení z 80-120 uz 330d pojede 330i o 4 vteřiny.
Kolega si to daval v německu s 330d "zavod" s 330i a benzin mu začal ujíždět od 230 vejš, do ty doby byl bez šance.
Napsal: čtv 04.12.2003 17:31
od Lukke
darmon: s takovým podautem bych se styděl vyjet na ulici (subaru, apod..)... když to trochu přeženu. Bral jsem vždy v úvahu i eleganci, jízdní vlastnosti a ne jen výkon motoru
stan: pro porovnání sportovní jízdy je okruh nejlepší, ikdyž těch gum je mi taky líto... ale na dálnici se dá taky dobře poznat zátah motoru.
K těm obr: stáhni si třeba
http://www.irfanview.com, když používáš jen to malování.
lukáš: mně se bohužel ještě nepoštěstilo dát souboj s 330i, rád bych se v tom někdy taky svez. Taky si ale osobně myslím, že z 80-120 bude bez šance.... že jo Bombi?

Napsal: čtv 04.12.2003 17:47
od Stan
Diky, slo to rychle:
What´s better?:))
Napsal: čtv 04.12.2003 17:49
od Stan
(kamosuv)
Napsal: čtv 04.12.2003 17:51
od darmon
Originál zaslal Lukke [B]darmon: s takovým podautem bych se styděl vyjet na ulici (subaru, apod..)... když to trochu přeženu. Bral jsem vždy v úvahu i eleganci, jízdní vlastnosti a ne jen výkon motoru

to je pravda, do vzhledu bmw maj tyhle auta co dohanet, co se tyce jizdnich vlastnosti, tam urcujou celosvetovej trend

Napsal: čtv 04.12.2003 17:54
od darmon
stan: to je jasny ze bawor nez audina s mracitkama od nakyho jelita
