Stránka 5 z 6

Napsal: pát 13.08.2004 05:58
od Francis
Padla tu zminka o cene. Kdyby mela mit GTA stejny vykon jako M3 a stejnou zivotnost jako M3, bude i cena velmi podobna M3 8)

Podobne jako u teorie plynu plati rovnice p*V=r*T tak v nejakem podobnem vztahu jsou u motoru vykon, zivotnost, cena, spotreba a emise. Pri soucasnem stavu technologii je mozne vyrobit motor bud vykonny, dlouzhozivotny a drahy nebo vykonny, levny ale s intervalem vymeny motoru s olejovou naplni :-) Proc je M3 priblizne dvakrat drazsi nez GTA? Odpovim si sam: Protoze ma mnohonasobne vyssi zivotnost!

Napsal: pát 13.08.2004 07:32
od Bombarder
mayklmaykl píše:japanezi by tech tri sta kuli udelali bez turba a vetsich problemu z 1.8l motoru.

hmm to by dnes umeli ve skodovce i v koreji ale za cenu výdrže 500km..možná

pokud se podíváš do historie bmw tak nekdy v roce 1974 u bmw zkouseli vyvinout co nejvyšší litrový výkon a dostali se na 780PS v roce 86 už byli na 1500PS...jde spis o to bahno co to ma udržet okolo.ted jsem nekde cetl ze bawo motory prechazej z puberty do dospelosti nekde na 100 000:-)
takze ve vykonu problem nevidim spis o výdrži a těch barelech benzinu co by to sežralo stačí 1,8 koktávka nebo TT ve standartu nedejbože upravená na 250 kobyl....kamosovi papá průměr 20l/100km.


nerekl bych, ze by to vydrzelo 500km. treba hayabusa. 1300ccm, vykon tusim kolem 174ps. a dela se jako seriovka. u te 1.8 by by vykon jinde a vydrz urcite srovnatelna.

k tomu, ze nekdo neumi vyrobit nejaky motor?? no nevim, jestli to je v dnesni dobe pro takove automobilky s tradici az tak slozite. zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze to je strategii firmy nebo tim, ze ten vykonny motor z alfy pochazi z mene vykonneho, s kterym nebylo do budoucna pocitano, ze se bude vyrabet i s jinou modifikaci a tim padem neni po konstrukcni strance moc vhodny..

Napsal: pát 13.08.2004 08:34
od Marty_
Bombarder píše:
nerekl bych, ze by to vydrzelo 500km. treba hayabusa. 1300ccm, vykon tusim kolem 174ps. a dela se jako seriovka. u te 1.8 by by vykon jinde a vydrz urcite srovnatelna.

k tomu, ze nekdo neumi vyrobit nejaky motor?? no nevim, jestli to je v dnesni dobe pro takove automobilky s tradici az tak slozite. zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze to je strategii firmy nebo tim, ze ten vykonny motor z alfy pochazi z mene vykonneho, s kterym nebylo do budoucna pocitano, ze se bude vyrabet i s jinou modifikaci a tim padem neni po konstrukcni strance moc vhodny..


Podle me nejde jen o vykon a kroutak - jde tam asi i o jejich prubeh, zatah z ruznych otacek, hmotnost, zvuk a celkovou charakteristiku motoru. Tenhle alfacky 3,2 V6 z GTA byl ve vsech testech hodnoceny vyborne jako jeden z nejlepsich motoru vubec - jako "male Ferrari".
Ale nechci se hadat, jasne M3 melo v roce 92 z 3litru 286 koni a alfa ma v roce 2004 z 3,2 250 koni:) myslim ze jim o vykon ani az tak nejde, obe GTA (147 i 156) maj problem prenest i tech 250 kobyl na silnici pres ty predni kola, myslim ze vetsi vykon by jim byl uplne na ho.. proto se zrejme soustredili na to ostatni. Popravde nikdz jsem v GTA ani M3 nejel, vsechny me znalosti o techhle autech jsou z casopisu takze muze byt vsechno uplne jinak...
Jo a jeste neco, pristi generace 156 (157) bude mit seriove pohon 4x4 s tim ze 60% vykonu pujde na zadek:) uz aby to bylo, to je presne to co jim ted chybi:)

Napsal: pát 13.08.2004 12:02
od mayklmaykl
parada u alfy jdou do sebe :wink:
podle me kolem te hayabusy-kolik stoji...kolik vydrzi dobry ale presne o tom to je...ma to 2 kola o tisicpetsetdevedset technologii min nez auto a stoji to jak koktavka.
krom toho nevime na kolik je dimenzovanej podvozek 156ky ,aby taky udrzel vykon pres 300koni apod.
nekde jsem cetl ze prej kdyz se u 156 JTD hodne nacipuje motor tak prvni pazvuky z predni napravy jdou uz po 7000km jestli je to pravda kdo vi.myslim ze to bylo 170PS a 400nm???nevim

Napsal: pát 13.08.2004 12:52
od Marty_
mayklmaykl píše:parada u alfy jdou do sebe :wink:
podle me kolem te hayabusy-kolik stoji...kolik vydrzi dobry ale presne o tom to je...ma to 2 kola o tisicpetsetdevedset technologii min nez auto a stoji to jak koktavka.
krom toho nevime na kolik je dimenzovanej podvozek 156ky ,aby taky udrzel vykon pres 300koni apod.
nekde jsem cetl ze prej kdyz se u 156 JTD hodne nacipuje motor tak prvni pazvuky z predni napravy jdou uz po 7000km jestli je to pravda kdo vi.myslim ze to bylo 170PS a 400nm???nevim

Hodne nacipovany jtd maj 200+ koni, normalni chiptuning na 2,4 je 180 koni (Bitpower), ale rekli mi ze to umi i na tech 200 a vic kobyl...

Napsal: pát 13.08.2004 15:06
od Lukke
Martyn píše:Hodne nacipovany jtd maj 200+ koni, normalni chiptuning na 2,4 je 180 koni (Bitpower), ale rekli mi ze to umi i na tech 200 a vic kobyl...


No 2,4jtd přes 200 kobyl, to už musí bejt hoodně načipovaný... Zajímalo by mě, proč když jsme byli na těch sprintech, tak se žádná JTD nevydala reprezentovat diesely od Alfy... A že tam JTD byli...

Napsal: pát 13.08.2004 16:05
od Marty_
Lukke píše:
Martyn píše:Hodne nacipovany jtd maj 200+ koni, normalni chiptuning na 2,4 je 180 koni (Bitpower), ale rekli mi ze to umi i na tech 200 a vic kobyl...


No 2,4jtd přes 200 kobyl, to už musí bejt hoodně načipovaný... Zajímalo by mě, proč když jsme byli na těch sprintech, tak se žádná JTD nevydala reprezentovat diesely od Alfy... A že tam JTD byli...


Tak to fak nevim, ale seriove jtd by proti tobe nemelo stejne zadnou sanci... V serii 140 kobyl (do roku 2001 tusim) sice jede hezky ale zadny velky divadlo... Zato s tim chipem je to fakt mazec, jel jsem v nachipovany 166 2,4 jtd na tech 180k a fakt jsem nechapal a to je o o dost vetsi a tezsi auto nez 156...

Napsal: pát 13.08.2004 18:33
od Lukke
Martyn píše:Tak to fak nevim, ale seriove jtd by proti tobe nemelo stejne zadnou sanci... V serii 140 kobyl (do roku 2001 tusim) sice jede hezky ale zadny velky divadlo... Zato s tim chipem je to fakt mazec, jel jsem v nachipovany 166 2,4 jtd na tech 180k a fakt jsem nechapal a to je o o dost vetsi a tezsi auto nez 156...


Neříkám, že proti mně, ale taky tam byli další diesely od BMW... Jedou na sprinty a pak stojí na parkovišti. Jakej je to mazec by posoudil třeba LukasH se svojí 325tds, která mu jede fakt výborně...

Napsal: pon 16.08.2004 08:07
od Marty_
Lukke píše:
Martyn píše:Tak to fak nevim, ale seriove jtd by proti tobe nemelo stejne zadnou sanci... V serii 140 kobyl (do roku 2001 tusim) sice jede hezky ale zadny velky divadlo... Zato s tim chipem je to fakt mazec, jel jsem v nachipovany 166 2,4 jtd na tech 180k a fakt jsem nechapal a to je o o dost vetsi a tezsi auto nez 156...


Neříkám, že proti mně, ale taky tam byli další diesely od BMW... Jedou na sprinty a pak stojí na parkovišti. Jakej je to mazec by posoudil třeba LukasH se svojí 325tds, která mu jede fakt výborně...


Ok casem se taky na chip chystam, ale bohuzel mam ted turbo v opravne (je uplne ko - na repasi) takze az spravim turbo a zase neco usetrim tak pujdu na chip a muzem zasprintovat s Lukashem:) Myslim ze by to mohl byt zajimavej souboj:o) Ovsem bohuzel to chvili potrva (to turbo bude dost mastny:( ) njn Alfa - to auto je rok 99 (provoz 2000) najeto 90k km a takhle se vy*ere:(

Napsal: pon 16.08.2004 08:59
od mkalous
gamers píše:a moje nove bawko


co to je za elektrony? Teda, zajímá mě jejich výrobce...... :D

Napsal: pon 16.08.2004 09:18
od mkalous
gamers píše:a moje nove bawko


co to je za elektrony? Teda, zajímá mě jejich výrobce...... :D

Napsal: pon 16.08.2004 09:23
od Baxon
mkalous píše:
gamers píše:a moje nove bawko


co to je za elektrony? Teda, zajímá mě jejich výrobce...... :D

origo BMW, máš o ně zájem?

Napsal: pon 16.08.2004 09:55
od mkalous
Baxon píše:
mkalous píše:
gamers píše:a moje nove bawko


co to je za elektrony? Teda, zajímá mě jejich výrobce...... :D

origo BMW, máš o ně zájem?


no, protdal jsme včera svoje mazla, ale chystam se na noveho, tak jsem se ptal pro informaci, protoze kola jsou to hezka..... ty je mas snad zbytecně a valej se ti na zahradě???

Napsal: pon 16.08.2004 11:37
od skautik
no on takova mala kola nechce :)

Napsal: pon 16.08.2004 16:59
od Baxon
skautik píše:no on takova mala kola nechce :)


hmm tak nějak :wink: :D

Napsal: pon 16.08.2004 17:42
od mkalous
Baxon píše:
skautik píše:no on takova mala kola nechce :)


hmm tak nějak :wink: :D


Velikost??? (těch kol, samozřejmě) :D 8O :D

Napsal: pon 16.08.2004 19:13
od Lukke
mkalous píše:Velikost??? (těch kol, samozřejmě) :D 8O :D


Vypadá to samosebou na 17. :wink: Mooc pěkný baxone.

Napsal: pon 16.08.2004 19:48
od gamers
mam nasvem bawcu uplně stejne mam je v 18 vypadaji super!!!!!!!!!!!!

Napsal: pon 16.08.2004 20:51
od Baxon
Lukke píše:
mkalous píše:Velikost??? (těch kol, samozřejmě) :D 8O :D


Vypadá to samosebou na 17. :wink: Mooc pěkný baxone.

díky Lukke :)

Jasně 17" předek 235/45-17, zadek 255/40-17
než jsem je dal na jaře na káru, tak jsem si s nima pohrál
vyčistit kyselinou a když byl bordel pryč, tak nastoupilo TEMPO
vopruz na celej den
na e39 bych radši viděl 18" :)

Napsal: pon 16.08.2004 23:35
od Lukke
Baxone to jsi je fakt vyčistil jen Tempem? Já s těma mýma musim taky něco udělat, je v nich nějak zažraná špína a nevim jak to vyčistit. Každopádně ty tvoje vypadají jako nový. Exklusivní. ;-)

Ty moje prostě už nejsou tak blejskavý jako bejvaly:
http://www.notecka.cz/bmw/images/HPIM3317.JPG