Stránka 5 z 26
Napsal: sob 04.08.2007 08:24
od rob2fab
Tomcat14 píše:Jak je to s výměnou oleje v automatu /E39 525tds/. Někdo říka měnit, nekdo něměnit /jak se do toho sáhne, potom to stojí za h...../. V AuTecu říkají, že náplň je celoživotní, tak nevím co mám dělat....... Nerad bych kvůli několika tisícovkám dělal repas.
Jed s tím do aturizovanýho servisu BMW tam ti řeknou jak to je,olej se mení..resp. musí se menit ,já v renocaru brno :výmena oleje a diagnostika AP za 1450kč
Napsal: pát 12.10.2007 13:20
od BaDDog
M3maniac píše:jo super pro začátečníky s automaty,já dodám je to,že se u každé automatické převodovky snažím co nejvíc jezdit na D,ta mašina ví sama co je pro ni nejlepší,myslím že u aut typu 530dA jede auto úplně stejně na D nebo ruční řazení,rozdíl 00 nic,možná setina.Takže je to pro auto šetrnnější a určitě dýl vydrží,jasně že u aut za XX mega s pádly pod volantem či na něm je to o něčem jiném,ale buďme na zemi.Jinak dej pozor na darmona,patrně ti dá kartáč,že píšeš u bmw o tiptroniku,je to steptronic

Jo a dovolím si ještě jednu technickou,neroztahujte auta s automatem a pokud ho táhnete na laně tak v co nejmenší rychlosti cca do 80km/h a co nejkratší vzdálenost .
Musím s tebou nesouhlasit...., když tak tahat auto s automatickou prevodovkou tak do max. rýchlosti 50km/h a max. 50km...!!!
Výce info najdeš na zaujímavej strance:
http://www.kaps.cz
Napsal: pát 12.10.2007 14:22
od Birkoff
Přesně jak píše Zlýpes, tak je to i v manuálu k obsluze.
Napsal: ned 09.12.2007 22:48
od romy
Jedna taková otázečka s nadcházející zimou sem nováček s automat STEPTRONIC např. při sněhu a náledí do kopce je lepší se rozjíždět na D nebo zařadit ruč.1a pak rychlejc odřadit 2 atd. a pak třeba na D doufám že to není blbá otázka.
Napsal: pon 10.12.2007 02:11
od Lukáš
BaDDog píše:M3maniac píše:jo super pro začátečníky s automaty,já dodám je to,že se u každé automatické převodovky snažím co nejvíc jezdit na D,ta mašina ví sama co je pro ni nejlepší,myslím že u aut typu 530dA jede auto úplně stejně na D nebo ruční řazení,rozdíl 00 nic,možná setina.Takže je to pro auto šetrnnější a určitě dýl vydrží,jasně že u aut za XX mega s pádly pod volantem či na něm je to o něčem jiném,ale buďme na zemi.Jinak dej pozor na darmona,patrně ti dá kartáč,že píšeš u bmw o tiptroniku,je to steptronic

Jo a dovolím si ještě jednu technickou,neroztahujte auta s automatem a pokud ho táhnete na laně tak v co nejmenší rychlosti cca do 80km/h a co nejkratší vzdálenost .
Musím s tebou nesouhlasit...., když tak tahat auto s automatickou prevodovkou tak do max. rýchlosti 50km/h a max. 50km...!!!
Výce info najdeš na zaujímavej strance:
http://www.kaps.cz
Ale toto lze praktikovat jen u M-B a BMW kamos takhle oddelal automat na LC80.....
Napsal: čtv 13.12.2007 16:29
od ha
Musim Vam vsem podekovat za prispevky, pred 2 tydny jsem koupil 735 s automatem, a vzhledem k tomu, ze nikdo z mich blizkych nema zkusenosti, nezbylo, nez-li jezdit tak, jak jsem usoudil, kzdp jsem asi 3x na krizovatce dal N a ruckoval, ale nyni jiz vim, ze pouze D je dobre, hihi, D jako DOBRAAA;+))
tak jeste jednou dekuji
honzik
Napsal: ned 23.12.2007 13:24
od rob2fab
ha píše:Musim Vam vsem podekovat za prispevky, pred 2 tydny jsem koupil 735 s automatem, a vzhledem k tomu, ze nikdo z mich blizkych nema zkusenosti, nezbylo, nez-li jezdit tak, jak jsem usoudil, kzdp jsem asi 3x na krizovatce dal N a ruckoval, ale nyni jiz vim, ze pouze D je dobre, hihi, D jako DOBRAAA;+))
tak jeste jednou dekuji
honzik
ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.
Napsal: ned 23.12.2007 19:19
od JFK
rob2fab píše:ha píše:Musim Vam vsem podekovat za prispevky, pred 2 tydny jsem koupil 735 s automatem, a vzhledem k tomu, ze nikdo z mich blizkych nema zkusenosti, nezbylo, nez-li jezdit tak, jak jsem usoudil, kzdp jsem asi 3x na krizovatce dal N a ruckoval, ale nyni jiz vim, ze pouze D je dobre, hihi, D jako DOBRAAA;+))
tak jeste jednou dekuji
honzik
ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.
neznam automat ktery by umrel (kdyz se s nim jezdi na D)... narozdil od manualu, tech jenom ja mam po smrti pet

Napsal: ned 23.12.2007 19:27
od Pavel H
rob2fab píše:ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.
No to je pekna blbost co tady radis!!! Na trojku to ma pri rozjezdu delsi prokluz, tim vyssi namahani, moznost prehrati, vyssi spotreba...
Napsal: čtv 03.01.2008 14:13
od ajfel
Pavel H píše:rob2fab píše:ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.
No to je pekna blbost co tady radis!!! Na trojku to ma pri rozjezdu delsi prokluz, tim vyssi namahani, moznost prehrati, vyssi spotreba...
na 3 znamena, ze se radi 1-3 .. a ne 4-5 ..
ne, ze se jede na 3.
Napsal: čtv 03.01.2008 14:16
od ajfel
JFK píše:neznam automat ktery by umrel (kdyz se s nim jezdi na D)... narozdil od manualu, tech jenom ja mam po smrti pet

tak to povidej tomu mojemu ...
jsem po generalce za 35tkc bez papiru ...
zacala po zahrati klouzat zpatecka, menily se lamely, hydromenit, byl praskly nejaky centrla support, menilo se lozisko na zpatecce a kdovi co jeste ...
samotna oprava automatu byla za 30 bez dokladu ...

(
Napsal: čtv 03.01.2008 14:32
od Pavel H
Tak to nevim jaky myslis automat. Protoze ja u ST dam za 3 a je tam trojka dokud ji nevytocim na maximum, pak preradi na 4 atd. Ale na dve resp jedna to neskoci. Nejnizsi je trojka.
Napsal: čtv 03.01.2008 15:33
od JFK
ajfel píše:JFK píše:neznam automat ktery by umrel (kdyz se s nim jezdi na D)... narozdil od manualu, tech jenom ja mam po smrti pet

tak to povidej tomu mojemu ...

jsem po generalce za 35tkc bez papiru ...
zacala po zahrati klouzat zpatecka, menily se lamely, hydromenit, byl praskly nejaky centrla support, menilo se lozisko na zpatecce a kdovi co jeste ...

samotna oprava automatu byla za 30 bez dokladu ...

(
pokud to bylo na E34 tak to verim, to je jeste pravek prevodovka, ale dotaz se motal kolem noveho automatu. ja mel take E34 v automatu a des bes, v E39 je to o 1000% jinde...
Napsal: čtv 03.01.2008 19:18
od Maca
Pavel H píše:Tak to nevim jaky myslis automat. Protoze ja u ST dam za 3 a je tam trojka dokud ji nevytocim na maximum, pak preradi na 4 atd. Ale na dve resp jedna to neskoci. Nejnizsi je trojka.
Pochopitelně myslí klasický automat bez Steptronicu a mimochodem i Steptronic řadí dolů

Zkus dát za 3 a zastavit, uvidíš že ti na ukazateli naskočí 2.
Napsal: čtv 03.01.2008 19:38
od BMWPower
jak nejlíp poznám zda je automat řízený mechanicky či elektronicky???
Napsal: pon 07.01.2008 07:42
od ajfel
po oprave automatu (e34 - 5st) se mi zda, ze obcas zavaha z razenim. kazdopadne radi rychleji D i R na miste, ale za jizdy jakoby obcas mezi razenim zavahal, hodil neutral nebo tak neco .. hned to da dohromady, ale tohle pred generalkou nedelalo ... nebo mozna zcela vyjimecne ...
tady je to za 200km asi 3x, co jsem s tim jel ja ...
dik za nazor
petr
Napsal: pon 07.01.2008 13:46
od rob2fab
Pavel H píše:rob2fab píše:ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.
No to je pekna blbost co tady radis!!! Na trojku to ma pri rozjezdu delsi prokluz, tim vyssi namahani, moznost prehrati, vyssi spotreba...
kdyz dam trojku,znamena to ze to neradi nic nad ni.tedy 1,2..3 nerikej ze sis toho nevsiml.hele tu trojku mám od Pana Pavlíčka z Renocar Brno!nevarim tu ruzne pochybné teorie z vody.
Napsal: sob 09.02.2008 21:45
od Honczek
Jezdim celou dobu s manualem...Posledni dobou ale a automatu premyslim.Jel sem v E28 a v E34 a myslim, ze je to OK.Ale tady z tech prispevku mi to docela nahnalo strach.Nemyslim kvuli rizeni to je pohodlny,ale co ja muzu vedet kdo s tim co delal prede mnou?Chtel bych 535iA E34,je to starsi automat to chaapu,ale co kdyz ho koupim a po par mesicich se po.... Repase za 25k asi nema cenu, tak potom leda shanet novou prevodku-tak nevim jestli do toho jit.Myslel sem,ze maximum je, ze to nekdo bude drtit na sprintech a pod. a tomu se jeste pri trose stesti da vyhnout,ale to ze tam nekdo dava neutral pri dojizdeni k semaforu-no to dela asi 90% duchodcu a razeni behem jizdy z D na 3 a pod. -- myslim ze taky.Nedavno sem se bavil s mym sefem a presvedcit ho o tom, ze pri neutralu auto zere vic, jak pri brzdeni motorem je u tohoto typu cloveka ( ing. + 62let ) pomalu nadlidsky ukol.Mozna by se sem hodily nejaky rady od uzivatelu Automatu o tom jak automat koupit - co vyzkouset,jakym stylem ho projet ,abych se vyhnul zacatecnickym chybam a podobne.Dik

Napsal: ned 10.02.2008 07:56
od Fugo
do automatu jako do jiných věcí nevidíš, napoví ti olej, jeho čistota a zápach, hladina, a při jízdě plynulé řazení (u 4kvaltu je možné že při řazení to bude lehce znát ale žádný velký škubání)
Napsal: stř 19.03.2008 00:48
od Cobra
Prosim vas pomoc ted jedu domu mam 730i v automatice vse je ok normal jezdi a jedu uz k parkovisti a najednou mi ztratila silu proste volnobeh vlitl na 1 a nic automatika jede jen do zadu ani kdyz premnu na M nebo S nebo E nebo radim na 1 2 3 proste nic vubec nevim co s tim poradte nema to treba nakou pojistku nebo tak neco ?