Stránka 5 z 6
Napsal: úte 05.12.2006 17:02
od Chaotik
No a to se pak podívejte na AČR... tuhle jsem měl tu čest s kulometem vz. 59 z r. 1965 a byla to krása... zato fungl kulomet (starší výroba, ale nepoužitej), co nafasoval kamoš, vystřelil dvě rány a konec:-)... zajímavá ta technika no...

Napsal: úte 05.12.2006 20:16
od Kuba
Jo jo. Stará technika bejvá někdy zajímavá. I pěkná. I sovětská
Dokonce s Perklins - Dieselmotorem:

Napsal: stř 06.12.2006 11:16
od Lukáš
Atila píše:Kuba píše:Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....
Ono vubec bude tezke za par let kupovat ojetiny, protoze dnesni auta jsou cim dal tim vice odflaknuta a zacinaji se sypat v dobe, kdy by auta z osmdesatych let byla jeste tak akorat v zabehu.
Si vem treba severska auta jako Volvo nebo Saab, kdysi neskutecne drzaky. Saaby z osmdesatych let jezdi jeste dneska na puvodni turbo a to maji na tachu klidne 750.000km, zatimco u dnesni 9-5tky je odvarene turbo nejcastejsi zavadou a nekterym umrelo jeste pred najetim 50.000km. Je to proto, ze jsme zapomneli turba delat? Nezapomneli, ale setri jak se jak se da a na kvalite zejmena materialove je to znat.
Vzpominam si jak Mercedes odkoupil od toho reckeho taxikare tusim W124rku s najetymi deseti miliony kilometru do sveho muzea. Sem si rikal: dobre ze ji hosi davate do muzea, protoze vase dnesni produkce uz to rozhodne nenajede.

byla to snad w115(nebo 123), ale neměl tam už puvodni motor....
Napsal: stř 06.12.2006 11:39
od milonovo
Jo to byla w115.
Napsal: stř 06.12.2006 14:38
od Kuba
Tak 2 miliony km původní motor - nevim nevim. Ale je fakt, že velkoobjemový diesely typu Mercedes W123 300D, TD nebo W124 250D nebo 300D či TD vydržely včetně turba bez potíží 400.000, 500.000,600.000 km ..... . Někdy se tam sraly žhavičky, občas odešla vodní pumpa, ale motor držel mechanicky, čerpadla držela....
Dnešní BMW, MB... samej drátek, samá hadička, smaý čidlo, CAN-BUSy... vstřiky ne 350,- Kč (bez práce) za kus, ale 12.000,- Kč ...... když odejde pumpa vysokotlaká, je to rána, to samý různý čidýlka ..... Motory s virovejma komůrkama a řadovejma čerpadlama šlo provozovat bez potíží na směsku petroleje, rostlinovýho oleje... to můžu u dnešních CDI zapomenout.
Otázka je, jestli ten pokrok, když je tak lacině proveden, že se nakonec spotřebiteli prodraží, má smysl........
Napsal: stř 06.12.2006 17:48
od milonovo
No ono fritování a vynalézaní různejch jinejch paliv,nedělá dobře ani starejm dieslům,to že CR zařve dřív je jasný.Pokud chceš jezdit opravdu levně,jdi do LPG.
Napsal: stř 06.12.2006 19:10
od Vlasta
RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Včera se to na volnoběh začalo trochu pohupovat, tak jsem ho tam dnes nechal dát a zdá se to být dobrý.
Napsal: stř 06.12.2006 22:19
od RSak
to Vlasta: kolik stála ta repase a kolik jsi platil výměnu vstřiku ?
Napsal: stř 06.12.2006 22:31
od Vlasta
RSak píše:to Vlasta: kolik stála ta repase a kolik jsi platil výměnu vstřiku ?
Repase vršku stála 1400, výměna v BMW 1700 + 1000 za nějaký těsnění (celkem 12 kousků).
Napsal: čtv 07.12.2006 18:30
od Kuba
Napsal: čtv 07.12.2006 19:09
od milonovo
No hele ono to jde určitě řešit i jinak,pokud si to auto koupil jako nový a najel 260k tak už tratí tolik že ho 50 nerozhodí a bude jezdit dalších 250,nebo to nechá zrepasovat a prodá.Myslím že kdyby to na mě přišlo,že bych musel měnit všechny,radši koupím nějakou kaši s málo kilometrama a zbytek rozprodám než je kupovat za 70tis.Já je teď např. měl možnost koupit za půl-nový origo,ale nechal jsem to bejt a vzal jen jeden...kdyby náhodou.
Napsal: čtv 07.12.2006 19:23
od RSak
to Kuba: tak to už neřeš, už si něco kup, jezdi a užívej života, a neřeš pořád co je drahý nebo tě s toho trefí a ani pořádná rakev není dnes za stovku
když budeš měnit brzdy a budeš tam chtít dát něco, co se ti po pár kilometrech nezkroutí, vytopíš 20 papírů, kabinový mikrofiltry jsou tam dva a dohromady stojí 2 tisíce apod
Napsal: úte 19.12.2006 15:52
od Vlasta
RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Tak to zase včera po ostřejší jízdě houpalo na volnoběh. Asi jelo jen 5 válců. Po půlhodinové přestávce jsem to nastartoval a od tý doby je to zase dobrý. Tak nevím. Zkusím asi zahejbat konektorama na tryskách.
Napsal: úte 19.12.2006 17:26
od Kuba
Napsal: úte 19.12.2006 17:42
od Vlasta
Vstřikovač "pouze" propouštěl větší množství nafty do přepadu. Spodek při měření na stolici O. K. Závada bude zřejmě v elektrice. Auto má najeto 140 tis. km. Kdyby měly být po tolika kilometrech v hajzlu celý vstřikovače, tak je to celkem nákladnej koníček a raděj bych potom živil jenom eMko.
Napsal: úte 19.12.2006 19:59
od Atila
Kuba píše:Sem o tomhle problému už nashromáždil různý materiály. Proto se Němčouři BMW CR tak často po 200.000 km zbavujou......

Ono je to hezky videt i na cenach ojetych E39tek v SRN. Pokud ma E39 najeto neco pres 200.000km, tak je 530d 142kW o tisic EUR az dva levnejsi nez vybavou srovnatelna 530i. Ovsem pokud jde o vozy s najezdy kolem 150.000km (tj. relativne daleko do vymeny vstriku), tak je naopak 530d o tisicovku ci dve drazsi nez 530i.

Napsal: pát 26.01.2007 14:44
od Hyri
Zistil som ze sa nekedy oplati ist na diag do BMW...
Napsal: pát 26.01.2007 17:22
od Vlasta
A co zjistili?
Napsal: pát 26.01.2007 17:25
od Hyri
jak uz som pisal do svojho prispevku zistili ze na RAILY bol zaoxidovany konektor ktory vymenili a volnobeh slape jak vino...teda sko jak beam zo sodou....

a satlo ma to 1000 ...keby som predtym koli tomu memenil vstrik usetrim 13000 ...
Napsal: ned 26.10.2008 19:20
od Pajunk
no takže jsem se dočetl o tom že vstřiky kolem 150t až 200t odcházejí, že kulomet má kadenci nevím kolik ale můj problém je jiný - koupil jsem 530d od martena a zjistil jsem že v autě jsou 4vstřiky vyměněné uplně z jiného auta - auto škube, špatně startuje a ty čtyři vstřiky vracejí dvakrát tolik nafty co původní 2 vstřiky- moje otázka je jestli je vůbec možné koupit ty vstřiky za jinou cenu než 10t za kus a pokud ano tak kde????