Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d, 135kW,r.v.2000, 145 tkm, 270.000 Kč... koupit ?
Tak u nás v rodině má jeden Mercedes W123 300D a já vim, že nekecá, když řiká, že je to nejmíň problémový auto co kdy měl. On s tím nalítal už přes 400.000 km. Všichni, com maj Oktávky, Audiny, Peuegoty a tak a jeden vzdálenej příbuznej má i BMW 530d, tak už měnili váhy vzduchu, jednomu se vysrala elektronika a platil za řídící jednotku přes 30.000 v servisu. S tim BMW nalítal taky přes 250.000 km, přesně to nevim, ale už měnil vstřiky a platil oněch obávanéjch 50.000 Kč....... Jenže kdo chce dneska jezdit s MB 300D, no ..... i když jsme tuhle přepočítavali náklady na 1 km s tim Mercedesem a jednoznačně vede, i když mu to dost žere !
Tak 123 už je spíš youngtimer než auto na ježdění,i když u nás jich moc pěknejch není,krom tý 300D tam ty diesly taky moc nejedou i když maj svoje kouzlo.Každopádně taková 124 250TD 20V,nebo i 20V bez turba jsou motory který moc nežerou a docela jedou,jenže když chceš super stav,tak jsou pěkně drahý.
Že se na tomhle fóru budete rozplývat nad autama s hvězdou mě celkem zaráží. Mergla si dokážu doma představit, až mně bude šedesát. Je sice pravda, že ten sedmikvalt automat se jim celkem povedl, oproti "čtyřkvaltu" v E39 je to opravdu rozdíl, ale jinak jízdní vlastnosti jak na kolotoči.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Samozřejmě, v každým segmentu se najde lepší nebo horší auto, ale MB a BMW jsou špička automobilového průmyslu a velcí rivalové. BMW pro aktivní uživatele, MB pro dědky. Z produkce MB mě dokáže oslovit pouze ML, které je lepší než současná X5, ale nástupem nového modelu X5 bude zase všechno jinak, i když zrovna kategorie SUV není můj šálek čaje.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
To je jen úhel pohledu,já se na to koukám tak,že na našich silnicích se stejně nijak sportovně svézt nedá a 5 touring nemá bejt z mýho pohledu sporťák,takže by mi nevadil ani jak Ty říkáš dědkovskej podvozek MB,protože i s ním se dá svižně cestovat.Až se třeba e60 a w211 dostanou do mý cenový kategorie,nebo já do jejich
tak pro mě je přitažlivější w211.Výsledek e39 vs. w210 vidíš v podpisu. 


RSak píše:to Kuba: přemýšlím, kam svými příspěvky směřuješ, víš to vůbec ty sám co chceš?
Kdybych přesně věděl co chci jak z pohledu racionálně-ekonomickýho tak i srdečního, tak se tu neptám zkušenejch BMWáků




Taky je pro mě směrodatný, co si dokážu opravit. mechanický čerpadla i poloelektronický umim... pro VW (V .A.G. ) mám i software, dokážu si vylogovat chyby, zjistit, jaký čidlo zlobí, hodnoty váhy vzduchu, ..... Ale u BMW ? Byl jsem zděšenej, kolik různejch čidel má 530d a co všechno hlídaj.... a víš co stojí provedení diagnostiky v servisu ?




RSak píše:Nejasný, ale to je jedno.![]()
Jen jestli tě můžu poprosit o adresu těch odstavenejch 530d pro poruchu vstřikovačů (nedávno jsi je zmiňoval), docela by mě zajímalo za kolik je prodávají. Předem díky
Dole Ti udávám příkladmo z netu případy, kterejch jsou tisíce. Krátce: Poškozený CR a následně drahá oprava jako kráva !
Ptáš se, kde stojej v Německu rozbitý BMW - common.raily ? Zavolej si třeba do Autowerkstatt BMW Muenchen, Sollenfingen...... a taky se podíven an autoScout24.de, jak houfně se prodávaj BáWA CR s najetýma 150.000 - 200.000 km. Proč asi a proč jsou relativně tak levný, když jde auta nad milion ??

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-23853.html
Nach der Batterie vor ca. 3 Wochen, den Stoßdämpfern am Montag hat´s mir am Mittwoch auch noch die Common Rail Pumpe zerlegt :eek: . Es war zu heiß!!!!!
So, nun steht er also noch bis Dienstag in der Werkstatt, wahrscheinlich können sie ihn dann eh gleich behalten weil der neue schon da ist.
-----------------------
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?threadid=75189
Hallo,
Montag mittag: der BMW-NL-scheckheftgepflegte 525dA (3/2001, 110.000km) schüttelt wie ein Sack Flöhe.
Diagnose der BMW NL Stuttgart Vaihingen: 5 Injektoren defekt - diese wurden getauscht - Europlus sprang ein und wir hatten EUR 250 Selbstbehalt.
OK - weiter geht´s - dachen wir.
Mittwoch mittag: Der Motor schüttelt wieder wie ein Sack Flöhe - Diagnose BMW NL in Stockach/Bodensee:
genau - keiner würde es erraten: nochmal 2 Injektoren defekt!!
mein Problem kennt Ihr vielleicht schon:
...habe ich erneut bei meinem 06/2002er 530d Touring Automatic M, 82.800 km, einen unrunden Lauf des Motors festgestellt. Das Thema habe ich seit ca. 3 Wochen.
Das Auffällige dabei ist, nur wenn der Motor warm ist tritt der unrunde Lauf meines Diesels auf, bemerke ihn aber nur im STAND.
Und zwar stehe ich im Stand an der Ampel in Fahrstufe D und der Motor fühlt sich ein wenig an, als würde es nicht mehr lange dauern und er geht aus. Tut er aber nicht. Ich merke, wie der Wagen leicht wackelt vom Motor aus, wie ein Traktor, der mit sehr niedriger Drehzahl läuft. Fehler: 5 Injektoren Defekt !!! Preis: 2500,-- Euro !!!
RSak píše:vidím že vládneš dobře německy, tak se zeptám rovnou tebe, za kolik se tedy skutečně prodávají 530d s vadou vstřikovačů?


- Servisy maj nadprůměrnej příjem poruchovejch CR oproti tds
- Většinou k poruchám dochází po ujetí 150.000 km i více
- Výpadky jsou znatelné nerovnoměrnym volnoběhem a nebo se porucha pozná na testu
- Bohatí Němci se BMW 530d po ujetí nějákejch 150.000 km často zbavujou, oprava je i na tamni poměry drahá a zrujnuje naráz ekonomickej rozpočet dieselového vozu s nízkou spotřebou
- Tyhle auta jsou z uvedenejch důvodů relativně laciný
- Příklad: 530d, 150.000 km, r.v.2000, cena asi: 270.000 Kč, to je na auto, který nový stálo hodně přes milion, tragickej cenovej propad




tak jsem precetl celich sedum dlouhych stran a koukam ze jste tady docela rozjety... Ja taky asi 4 mesice koukam po 530d. Nevim v jaky jste platovy kategorii.. Ja dam bez problemu 300tis za 530d a tak do 20tis do udrzby po koupi ale ze bych chtel rovnou na 50% pocitat jeste s 70 nahoru se mi teda nechce... tak to teda nevim nevim 525tds jsem mel a nerad bych se k tomu vracel... tak me nejak zacina lakat audi... urcite mi ted zacnete vysvetlovat ze se to nada srovnavat s BMW.. BMW chci ale na todle se taky muzu vys.... Co ty benziny jak jsou na tom se spotrebou... 528,530 dik....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 30.01.2007 01:00
Tommy-cupra píše:taky jsem to procetl a stejne jsem tu 530d koupil,kdyz se to vysere tak se to vysere,to by si clovek nemohl koupit nic pak, stejne se nevyserou vsechny vstriky najednou ne,tak doufam ze s ni neco odjezdim
No tak úplně to nebude, jak píšeš. Ty vstřikovače se totiž normálně opotřebovávají a pak už nemaj optimální rozprašování. V BMW Stuttgart mi vysvětlili, že nejprv se to pozná jen na diagnostice a pak na hlučnosti mototru ( změna je ale prej relativně malá, ale odborník to pozná ) a pak může zlobit i volnoběh. Jedá-li se tedy o opotřebení, pak všechny vstřiky vykonaly stejnou práci a je nejlepší je vyměnit najednou. Hovořimě tady ale o proběhu nad 200.000 km, když to začne zlobit. Další potíž je, že je tio choulostivý na špatnou naftu, hlavně na "suchou" tzn. odsiřenou díky legislativnim předpisům se bohužel obsah síry v naftě dramaticky snižuje.... no a to nemluvim o tom, že když je v naftě voda kvůli prasárně benzínky....


