Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d, 135kW,r.v.2000, 145 tkm, 270.000 Kč... koupit ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#81 Příspěvek od RSak »

bylo to myšleno, že žádné auto není bez vady
Kuba

#82 Příspěvek od Kuba »

Tak u nás v rodině má jeden Mercedes W123 300D a já vim, že nekecá, když řiká, že je to nejmíň problémový auto co kdy měl. On s tím nalítal už přes 400.000 km. Všichni, com maj Oktávky, Audiny, Peuegoty a tak a jeden vzdálenej příbuznej má i BMW 530d, tak už měnili váhy vzduchu, jednomu se vysrala elektronika a platil za řídící jednotku přes 30.000 v servisu. S tim BMW nalítal taky přes 250.000 km, přesně to nevim, ale už měnil vstřiky a platil oněch obávanéjch 50.000 Kč....... Jenže kdo chce dneska jezdit s MB 300D, no ..... i když jsme tuhle přepočítavali náklady na 1 km s tim Mercedesem a jednoznačně vede, i když mu to dost žere !
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#83 Příspěvek od milonovo »

Tak 123 už je spíš youngtimer než auto na ježdění,i když u nás jich moc pěknejch není,krom tý 300D tam ty diesly taky moc nejedou i když maj svoje kouzlo.Každopádně taková 124 250TD 20V,nebo i 20V bez turba jsou motory který moc nežerou a docela jedou,jenže když chceš super stav,tak jsou pěkně drahý.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#84 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Že se na tomhle fóru budete rozplývat nad autama s hvězdou mě celkem zaráží. Mergla si dokážu doma představit, až mně bude šedesát. Je sice pravda, že ten sedmikvalt automat se jim celkem povedl, oproti "čtyřkvaltu" v E39 je to opravdu rozdíl, ale jinak jízdní vlastnosti jak na kolotoči.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#85 Příspěvek od milonovo »

Mě zase vadí téměř fanatický zaměření většiny for :D Jsou nepochybně i jiný dobrý auta krom BMW.Třeba w210 mě bere kvůli velikosti kufru(kombi) 7er v kombíku se nedělá... :D
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#86 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Samozřejmě, v každým segmentu se najde lepší nebo horší auto, ale MB a BMW jsou špička automobilového průmyslu a velcí rivalové. BMW pro aktivní uživatele, MB pro dědky. Z produkce MB mě dokáže oslovit pouze ML, které je lepší než současná X5, ale nástupem nového modelu X5 bude zase všechno jinak, i když zrovna kategorie SUV není můj šálek čaje.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#87 Příspěvek od milonovo »

To je jen úhel pohledu,já se na to koukám tak,že na našich silnicích se stejně nijak sportovně svézt nedá a 5 touring nemá bejt z mýho pohledu sporťák,takže by mi nevadil ani jak Ty říkáš dědkovskej podvozek MB,protože i s ním se dá svižně cestovat.Až se třeba e60 a w211 dostanou do mý cenový kategorie,nebo já do jejich :D tak pro mě je přitažlivější w211.Výsledek e39 vs. w210 vidíš v podpisu. :D
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#88 Příspěvek od RSak »

to Kuba: přemýšlím, kam svými příspěvky směřuješ, víš to vůbec ty sám co chceš?
Kuba

#89 Příspěvek od Kuba »

RSak píše:to Kuba: přemýšlím, kam svými příspěvky směřuješ, víš to vůbec ty sám co chceš?


Kdybych přesně věděl co chci jak z pohledu racionálně-ekonomickýho tak i srdečního, tak se tu neptám zkušenejch BMWáků :) Sám jsem před mnoha lety jezdíval JENOM BMW. Pak sem přesedl na jinou značku, páč BMW tehdy nedělali diesely s turbem a benziňáci byli dost žrouti. Takže co chci ? Srdcem určitě 530d :oops: :oops: :oops: Ale prostě to moderní CR je choulostivý a v případě poruchy tragicky, ale fakt tragicky drahý... proto tu sbírám zkušenosti.......

Taky je pro mě směrodatný, co si dokážu opravit. mechanický čerpadla i poloelektronický umim... pro VW (V .A.G. ) mám i software, dokážu si vylogovat chyby, zjistit, jaký čidlo zlobí, hodnoty váhy vzduchu, ..... Ale u BMW ? Byl jsem zděšenej, kolik různejch čidel má 530d a co všechno hlídaj.... a víš co stojí provedení diagnostiky v servisu ? :twisted: :twisted: :twisted:... Nesmíš se divit, že od dieselového auta očekávám spolehlivost a nízký náklady, nižší než u benzinu.... a nechci živit servisy, který si stavěj všude skleněný salony a paláce ... z čeho asi ??? 8O ... Všechno jasný, RSak ???
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#90 Příspěvek od RSak »

Nejasný, ale to je jedno. :oops:

Jen jestli tě můžu poprosit o adresu těch odstavenejch 530d pro poruchu vstřikovačů (nedávno jsi je zmiňoval), docela by mě zajímalo za kolik je prodávají. Předem díky
Kuba

#91 Příspěvek od Kuba »

RSak píše:Nejasný, ale to je jedno. :oops:

Jen jestli tě můžu poprosit o adresu těch odstavenejch 530d pro poruchu vstřikovačů (nedávno jsi je zmiňoval), docela by mě zajímalo za kolik je prodávají. Předem díky


Dole Ti udávám příkladmo z netu případy, kterejch jsou tisíce. Krátce: Poškozený CR a následně drahá oprava jako kráva !

Ptáš se, kde stojej v Německu rozbitý BMW - common.raily ? Zavolej si třeba do Autowerkstatt BMW Muenchen, Sollenfingen...... a taky se podíven an autoScout24.de, jak houfně se prodávaj BáWA CR s najetýma 150.000 - 200.000 km. Proč asi a proč jsou relativně tak levný, když jde auta nad milion ?? 8O

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-23853.html
Nach der Batterie vor ca. 3 Wochen, den Stoßdämpfern am Montag hat´s mir am Mittwoch auch noch die Common Rail Pumpe zerlegt :eek: . Es war zu heiß!!!!!
So, nun steht er also noch bis Dienstag in der Werkstatt, wahrscheinlich können sie ihn dann eh gleich behalten weil der neue schon da ist.
-----------------------
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?threadid=75189

Hallo,
Montag mittag: der BMW-NL-scheckheftgepflegte 525dA (3/2001, 110.000km) schüttelt wie ein Sack Flöhe.
Diagnose der BMW NL Stuttgart Vaihingen: 5 Injektoren defekt - diese wurden getauscht - Europlus sprang ein und wir hatten EUR 250 Selbstbehalt.

OK - weiter geht´s - dachen wir.

Mittwoch mittag: Der Motor schüttelt wieder wie ein Sack Flöhe - Diagnose BMW NL in Stockach/Bodensee:

genau - keiner würde es erraten: nochmal 2 Injektoren defekt!!


mein Problem kennt Ihr vielleicht schon:
...habe ich erneut bei meinem 06/2002er 530d Touring Automatic M, 82.800 km, einen unrunden Lauf des Motors festgestellt. Das Thema habe ich seit ca. 3 Wochen.
Das Auffällige dabei ist, nur wenn der Motor warm ist tritt der unrunde Lauf meines Diesels auf, bemerke ihn aber nur im STAND.
Und zwar stehe ich im Stand an der Ampel in Fahrstufe D und der Motor fühlt sich ein wenig an, als würde es nicht mehr lange dauern und er geht aus. Tut er aber nicht. Ich merke, wie der Wagen leicht wackelt vom Motor aus, wie ein Traktor, der mit sehr niedriger Drehzahl läuft. Fehler: 5 Injektoren Defekt !!! Preis: 2500,-- Euro !!!
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#92 Příspěvek od krakatit »

to nejak nevychytali soudruzi z BMW...
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#93 Příspěvek od RSak »

vidím že vládneš dobře německy, tak se zeptám rovnou tebe, za kolik se tedy skutečně prodávají 530d s vadou vstřikovačů?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#94 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

koukam, ze zoufalstvi muze mit opravdu hodne podob...
“Ability is what you're capable of doing.”
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#95 Příspěvek od krakatit »

Hanz píše:koukam, ze zoufalstvi muze mit opravdu hodne podob...


jak to myslis?
Kuba

#96 Příspěvek od Kuba »

RSak píše:vidím že vládneš dobře německy, tak se zeptám rovnou tebe, za kolik se tedy skutečně prodávají 530d s vadou vstřikovačů?


:idea: Jo, německy umim perfektně, jiný věci už ne tolik :D Já sem ale neřekl, že vím za kolik se prodávaj 530d s defektními vstřikovači. Po mých zkušenostech z Německa, kde je 530d (ale i 525d) přecejen víc rozšířenej než tady, si dovolim tvrdit toto :

- Servisy maj nadprůměrnej příjem poruchovejch CR oproti tds
- Většinou k poruchám dochází po ujetí 150.000 km i více
- Výpadky jsou znatelné nerovnoměrnym volnoběhem a nebo se porucha pozná na testu
- Bohatí Němci se BMW 530d po ujetí nějákejch 150.000 km často zbavujou, oprava je i na tamni poměry drahá a zrujnuje naráz ekonomickej rozpočet dieselového vozu s nízkou spotřebou
- Tyhle auta jsou z uvedenejch důvodů relativně laciný
- Příklad: 530d, 150.000 km, r.v.2000, cena asi: 270.000 Kč, to je na auto, který nový stálo hodně přes milion, tragickej cenovej propad

:P :P Všechno jasný, RSak ??? :P :P
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#97 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ó, prosím, nepřestávej, internetový gigante mysli... :lol:
“Ability is what you're capable of doing.”
Kubastds
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 05.01.2006 01:00

#98 Příspěvek od Kubastds »

tak jsem precetl celich sedum dlouhych stran a koukam ze jste tady docela rozjety... Ja taky asi 4 mesice koukam po 530d. Nevim v jaky jste platovy kategorii.. Ja dam bez problemu 300tis za 530d a tak do 20tis do udrzby po koupi ale ze bych chtel rovnou na 50% pocitat jeste s 70 nahoru se mi teda nechce... tak to teda nevim nevim 525tds jsem mel a nerad bych se k tomu vracel... tak me nejak zacina lakat audi... urcite mi ted zacnete vysvetlovat ze se to nada srovnavat s BMW.. BMW chci ale na todle se taky muzu vys.... Co ty benziny jak jsou na tom se spotrebou... 528,530 dik....
Tommy-cupra
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#99 Příspěvek od Tommy-cupra »

taky jsem to procetl a stejne jsem tu 530d koupil,kdyz se to vysere tak se to vysere,to by si clovek nemohl koupit nic pak, stejne se nevyserou vsechny vstriky najednou ne,tak doufam ze s ni neco odjezdim
Kuba

#100 Příspěvek od Kuba »

Tommy-cupra píše:taky jsem to procetl a stejne jsem tu 530d koupil,kdyz se to vysere tak se to vysere,to by si clovek nemohl koupit nic pak, stejne se nevyserou vsechny vstriky najednou ne,tak doufam ze s ni neco odjezdim


No tak úplně to nebude, jak píšeš. Ty vstřikovače se totiž normálně opotřebovávají a pak už nemaj optimální rozprašování. V BMW Stuttgart mi vysvětlili, že nejprv se to pozná jen na diagnostice a pak na hlučnosti mototru ( změna je ale prej relativně malá, ale odborník to pozná ) a pak může zlobit i volnoběh. Jedá-li se tedy o opotřebení, pak všechny vstřiky vykonaly stejnou práci a je nejlepší je vyměnit najednou. Hovořimě tady ale o proběhu nad 200.000 km, když to začne zlobit. Další potíž je, že je tio choulostivý na špatnou naftu, hlavně na "suchou" tzn. odsiřenou díky legislativnim předpisům se bohužel obsah síry v naftě dramaticky snižuje.... no a to nemluvim o tom, že když je v naftě voda kvůli prasárně benzínky.... :twisted: :twisted: :twisted: .... V Německu jsou i tací, který 1) ty vstřikovače čistí ultrazvukem 2) do nafty přidávaj trochu 2-taktního oleje. A údajně si tak skutečně životnost vstřikovačů prodloužej !
Odpovědět