Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nivoregulace e39 Touring

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Regis
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: sob 03.03.2007 01:00
Bydliště: Praha

#81 Příspěvek od Regis »

Tak pardon. :oops:
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#82 Příspěvek od Zdenal »

Tak jsem se poptával a měly by tam být standardní tlumiče.
Jen když je hydraulickej podvozek vede do tlumiče přívod hydrauliky a to je pak mastný, ani nevim jestli e39 měli hydraulický podvozky, ještě jsem neviděl.. 8O

Jinak standard myslim, že to nebyl ani u vyšší kubatury, ale hádat se nechci.
A ty e60 maj nivo všechny.
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od fidzi »

Jasně, že e39 měli stavitelné, hydraulické podvozky ;) Ale až od FL

Edit Admin Pavel H:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#84 Příspěvek od Zdenal »

Tak to fakt čumim 8O
Musim prozkoumat jestli mam, ale asi ne, bych si všiml a ovládá se sám nebo je stavitelnej i manuálně? Na 99% ho nemam, naštěstí... 15k za tlumič je fajn. Jinak jsem po FL
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od fidzi »

edit: Jmenuje se to EDC, tlačítko vedle DSC má nápis SEDC(Sport Elektronisch Dämpfer Control) a reguluje to světlost a charakteristiku tlumičů :wink:
hajdulak
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#86 Příspěvek od hajdulak »

cus, ja mam E39 530D 142KW,r.v. 12/2000 touring, a nemam tam NIVO ani SEDC, vzadu mam normalne pruziny. ale stve me ze mam zadek nize nez predek,co se stim da udelat,treba nejake podlozky pod pera??? diky za tipi....


NIKDO NIC????
Sesto1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Bratislava

#87 Příspěvek od Sesto1 »

Zdravim
Chcem sa informovat ci niekto skusal cely tento system vybrat a spravit zadnu napravu tak aby tam nebol nivela system?
Totis chcem dat auto na LPG a neviem kam dat kompresor v rezerve nakolko tam potrebujem dat nadrz.
dakujem za rady.
Sesto1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Bratislava

#88 Příspěvek od Sesto1 »

Jedna sa o auto BMW 530i E39 2002/09
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#89 Příspěvek od jurasis »

Prohodit to určitě jde, protože jde všechno, když se chce... :wink:

Druhá věc je, proč to řešit, když kompresor je celkem malý a vleze pod podlahu kufru nad nádrž, nebo pří troše bastlu kamkoliv v prostoru kolem rezervy. Myslím, že to bude dokonce méně práce, než to překopat...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Sesto1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Bratislava

#90 Příspěvek od Sesto1 »

to je mozne len som este nemal cas a ani pociasie nieje na to aby som dal dole ten kryt co je pod rezervou a nad tym cerpadlom nakolko tej ne dost velky.
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#91 Příspěvek od brumlae34 »

Tak jsem to zrovna dnres resil, dal jsem na 530D tour nove predni tlumice a poredek auta se zvedl. O proti zadku to bylo hrozne neprirozeny, tak jsem resil jak zvednout zadek s mechama. A vyresil jsem to tak, ze jsem prevrtal dirku na olechu co drzej zadni vyskovy cidla. Diru jsem vyvrtal tesne nad dirku do kterej je strcenej stredici cep a auto se zvedlo asi o 3cm. Ted uz je auto v rovine. Jenom doufam, ze se to nebude nejak prat... :wink:
DDT
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: čtv 28.01.2010 01:00

#92 Příspěvek od DDT »

Mám prosbu, mám tento typ vozidla prvně (E39 525TDS tour 98). Když zabrzdím tak se mi zdá jako by auto udělalo takový kachni pohyb. Prostě jako by se zhouplo dopředu a po zastavení zase zpět. Dále když jedu po těch našich děravých silnících tak slyším každou část karoserie, slyším plasty, v kufru ty oddělávací kryty na CD a prostor na baterku atp.

Přijde mi že vždy všichni vychvalovali vlastnosti BMW a mně přijde že je auto rozvrzané jako kterékoliv tohoto věku a km (k 200 tis). A když jedu tak mám pocit že vím o každé díře. Není to nic zásadního, žádné rány, nárazy atp. V zatáčkách se chová normálně.......ale jak tady čtu tak abych se děsil každé srandy co může přijít. Tak kdyby někdo poreferoval.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#93 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Pokud se auto při brždění houpe, tak to jsou tlumiče KO = vyměnit.
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#94 Příspěvek od Soptiiik »

Řešil už někdo nahrazení měchů klasickými pružinami?
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od milo »

vzhledem ke srani, co obsahuje vykuchani niva vs. vymena mechu, muzu doporucit jednoznacne vymenu mechu. za 9000 mas klid na dalsich 5-10 let, vymena se da zvladnout i na ulici do hodky. jsem to menil nekdy v listopadu a bylo par pod nulou ...
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#96 Příspěvek od Soptiiik »

Vím ale přecejen by mě zajímalo jak je řešné uložení pružiny nikdy jsem nápruvu na touru s pružinami neviděl je tam našroubovaná miska a nebo je uplně jiný náboj?
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#97 Příspěvek od Zdenal »

Ahoj pánové !
Mám takový problém, popíšu situaci:
auto bylo nakloněno na pravou stranu, ale jen mírně.
Zkoušel jsem diag, ale nic, nastavovala se světlá výška, ale vydrželo jen chvíli.
Měch začal ucházet, takže jsem si myslel, že ho vyměním a bude klid. :) Vyměnil jsem jen ten pravý, ale po výměně zase malinko nahnuto na pravou stranu. :evil:
Světlá výška nastavena přes diag v BMW a chvilku ok. :)
Potom zase sleduju že je nahnuté doprava. :evil:
Jednoho dne, najednou slyším syčení z levé strany + na BC hláška = výměna levého měchu, což jsem čekal.
Po výměně bylo auto fakt krásně rovně ! :) Pozná se to nejen na pohled, ale i jízda je úplně jiná. Opravdu jako nebe a dudy !
Po pár dnech zase malinko nakloněno doprava. :evil:
Může mi někdo poradit čím to může být?

Předpokládám, že buď někudy uniká vzduch, ale kudy když měchy jsou nové nebo vadné čidlo. Proč ale nenahlásí na diag vadné čidlo.
Slyšel jsem o ňákých ventilkách v kompresoru, že nemusí těsnit, neví někdo o co jde? Jinak kompresor tlačí dobře.
Moc děkuju za rady a postřehy ! Čau :wink:
sefca
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: stř 22.02.2006 01:00
Bydliště: bukovany

#98 Příspěvek od sefca »

me to pise Niveauregul. inaktiv a mechy vubec nemam
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#99 Příspěvek od Soptiiik »

Máš je asi nahrazené pružinama
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od wEnC »

No asi je tvé auto kdysi mělo :)
Odpovědět