
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nivoregulace e39 Touring
Tak jsem se poptával a měly by tam být standardní tlumiče.
Jen když je hydraulickej podvozek vede do tlumiče přívod hydrauliky a to je pak mastný, ani nevim jestli e39 měli hydraulický podvozky, ještě jsem neviděl..
Jinak standard myslim, že to nebyl ani u vyšší kubatury, ale hádat se nechci.
A ty e60 maj nivo všechny.
Jen když je hydraulickej podvozek vede do tlumiče přívod hydrauliky a to je pak mastný, ani nevim jestli e39 měli hydraulický podvozky, ještě jsem neviděl..

Jinak standard myslim, že to nebyl ani u vyšší kubatury, ale hádat se nechci.
A ty e60 maj nivo všechny.
Prohodit to určitě jde, protože jde všechno, když se chce...
Druhá věc je, proč to řešit, když kompresor je celkem malý a vleze pod podlahu kufru nad nádrž, nebo pří troše bastlu kamkoliv v prostoru kolem rezervy. Myslím, že to bude dokonce méně práce, než to překopat...

Druhá věc je, proč to řešit, když kompresor je celkem malý a vleze pod podlahu kufru nad nádrž, nebo pří troše bastlu kamkoliv v prostoru kolem rezervy. Myslím, že to bude dokonce méně práce, než to překopat...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Tak jsem to zrovna dnres resil, dal jsem na 530D tour nove predni tlumice a poredek auta se zvedl. O proti zadku to bylo hrozne neprirozeny, tak jsem resil jak zvednout zadek s mechama. A vyresil jsem to tak, ze jsem prevrtal dirku na olechu co drzej zadni vyskovy cidla. Diru jsem vyvrtal tesne nad dirku do kterej je strcenej stredici cep a auto se zvedlo asi o 3cm. Ted uz je auto v rovine. Jenom doufam, ze se to nebude nejak prat... 

Mám prosbu, mám tento typ vozidla prvně (E39 525TDS tour 98). Když zabrzdím tak se mi zdá jako by auto udělalo takový kachni pohyb. Prostě jako by se zhouplo dopředu a po zastavení zase zpět. Dále když jedu po těch našich děravých silnících tak slyším každou část karoserie, slyším plasty, v kufru ty oddělávací kryty na CD a prostor na baterku atp.
Přijde mi že vždy všichni vychvalovali vlastnosti BMW a mně přijde že je auto rozvrzané jako kterékoliv tohoto věku a km (k 200 tis). A když jedu tak mám pocit že vím o každé díře. Není to nic zásadního, žádné rány, nárazy atp. V zatáčkách se chová normálně.......ale jak tady čtu tak abych se děsil každé srandy co může přijít. Tak kdyby někdo poreferoval.
Přijde mi že vždy všichni vychvalovali vlastnosti BMW a mně přijde že je auto rozvrzané jako kterékoliv tohoto věku a km (k 200 tis). A když jedu tak mám pocit že vím o každé díře. Není to nic zásadního, žádné rány, nárazy atp. V zatáčkách se chová normálně.......ale jak tady čtu tak abych se děsil každé srandy co může přijít. Tak kdyby někdo poreferoval.
Ahoj pánové !
Mám takový problém, popíšu situaci:
auto bylo nakloněno na pravou stranu, ale jen mírně.
Zkoušel jsem diag, ale nic, nastavovala se světlá výška, ale vydrželo jen chvíli.
Měch začal ucházet, takže jsem si myslel, že ho vyměním a bude klid.
Vyměnil jsem jen ten pravý, ale po výměně zase malinko nahnuto na pravou stranu.
Světlá výška nastavena přes diag v BMW a chvilku ok.
Potom zase sleduju že je nahnuté doprava.
Jednoho dne, najednou slyším syčení z levé strany + na BC hláška = výměna levého měchu, což jsem čekal.
Po výměně bylo auto fakt krásně rovně !
Pozná se to nejen na pohled, ale i jízda je úplně jiná. Opravdu jako nebe a dudy !
Po pár dnech zase malinko nakloněno doprava.
Může mi někdo poradit čím to může být?
Předpokládám, že buď někudy uniká vzduch, ale kudy když měchy jsou nové nebo vadné čidlo. Proč ale nenahlásí na diag vadné čidlo.
Slyšel jsem o ňákých ventilkách v kompresoru, že nemusí těsnit, neví někdo o co jde? Jinak kompresor tlačí dobře.
Moc děkuju za rady a postřehy ! Čau
Mám takový problém, popíšu situaci:
auto bylo nakloněno na pravou stranu, ale jen mírně.
Zkoušel jsem diag, ale nic, nastavovala se světlá výška, ale vydrželo jen chvíli.
Měch začal ucházet, takže jsem si myslel, že ho vyměním a bude klid.


Světlá výška nastavena přes diag v BMW a chvilku ok.

Potom zase sleduju že je nahnuté doprava.

Jednoho dne, najednou slyším syčení z levé strany + na BC hláška = výměna levého měchu, což jsem čekal.
Po výměně bylo auto fakt krásně rovně !

Po pár dnech zase malinko nakloněno doprava.

Může mi někdo poradit čím to může být?
Předpokládám, že buď někudy uniká vzduch, ale kudy když měchy jsou nové nebo vadné čidlo. Proč ale nenahlásí na diag vadné čidlo.
Slyšel jsem o ňákých ventilkách v kompresoru, že nemusí těsnit, neví někdo o co jde? Jinak kompresor tlačí dobře.
Moc děkuju za rady a postřehy ! Čau
