Stránka 5 z 13

Napsal: úte 05.05.2009 10:06
od Regis
Tak pardon. :oops:

Napsal: stř 06.05.2009 18:54
od Zdenal
Tak jsem se poptával a měly by tam být standardní tlumiče.
Jen když je hydraulickej podvozek vede do tlumiče přívod hydrauliky a to je pak mastný, ani nevim jestli e39 měli hydraulický podvozky, ještě jsem neviděl.. 8O

Jinak standard myslim, že to nebyl ani u vyšší kubatury, ale hádat se nechci.
A ty e60 maj nivo všechny.

Napsal: stř 06.05.2009 19:18
od fidzi
Jasně, že e39 měli stavitelné, hydraulické podvozky ;) Ale až od FL

Edit Admin Pavel H:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.

Napsal: stř 06.05.2009 20:59
od Zdenal
Tak to fakt čumim 8O
Musim prozkoumat jestli mam, ale asi ne, bych si všiml a ovládá se sám nebo je stavitelnej i manuálně? Na 99% ho nemam, naštěstí... 15k za tlumič je fajn. Jinak jsem po FL

Napsal: stř 06.05.2009 21:08
od fidzi
edit: Jmenuje se to EDC, tlačítko vedle DSC má nápis SEDC(Sport Elektronisch Dämpfer Control) a reguluje to světlost a charakteristiku tlumičů :wink:

Napsal: úte 19.05.2009 14:13
od hajdulak
cus, ja mam E39 530D 142KW,r.v. 12/2000 touring, a nemam tam NIVO ani SEDC, vzadu mam normalne pruziny. ale stve me ze mam zadek nize nez predek,co se stim da udelat,treba nejake podlozky pod pera??? diky za tipi....


NIKDO NIC????

Napsal: stř 03.02.2010 00:18
od Sesto1
Zdravim
Chcem sa informovat ci niekto skusal cely tento system vybrat a spravit zadnu napravu tak aby tam nebol nivela system?
Totis chcem dat auto na LPG a neviem kam dat kompresor v rezerve nakolko tam potrebujem dat nadrz.
dakujem za rady.

Napsal: stř 03.02.2010 00:33
od Sesto1
Jedna sa o auto BMW 530i E39 2002/09

Napsal: stř 03.02.2010 01:39
od jurasis
Prohodit to určitě jde, protože jde všechno, když se chce... :wink:

Druhá věc je, proč to řešit, když kompresor je celkem malý a vleze pod podlahu kufru nad nádrž, nebo pří troše bastlu kamkoliv v prostoru kolem rezervy. Myslím, že to bude dokonce méně práce, než to překopat...

Napsal: stř 03.02.2010 10:30
od Sesto1
to je mozne len som este nemal cas a ani pociasie nieje na to aby som dal dole ten kryt co je pod rezervou a nad tym cerpadlom nakolko tej ne dost velky.

Napsal: úte 09.02.2010 10:21
od brumlae34
Tak jsem to zrovna dnres resil, dal jsem na 530D tour nove predni tlumice a poredek auta se zvedl. O proti zadku to bylo hrozne neprirozeny, tak jsem resil jak zvednout zadek s mechama. A vyresil jsem to tak, ze jsem prevrtal dirku na olechu co drzej zadni vyskovy cidla. Diru jsem vyvrtal tesne nad dirku do kterej je strcenej stredici cep a auto se zvedlo asi o 3cm. Ted uz je auto v rovine. Jenom doufam, ze se to nebude nejak prat... :wink:

Napsal: čtv 11.02.2010 00:57
od DDT
Mám prosbu, mám tento typ vozidla prvně (E39 525TDS tour 98). Když zabrzdím tak se mi zdá jako by auto udělalo takový kachni pohyb. Prostě jako by se zhouplo dopředu a po zastavení zase zpět. Dále když jedu po těch našich děravých silnících tak slyším každou část karoserie, slyším plasty, v kufru ty oddělávací kryty na CD a prostor na baterku atp.

Přijde mi že vždy všichni vychvalovali vlastnosti BMW a mně přijde že je auto rozvrzané jako kterékoliv tohoto věku a km (k 200 tis). A když jedu tak mám pocit že vím o každé díře. Není to nic zásadního, žádné rány, nárazy atp. V zatáčkách se chová normálně.......ale jak tady čtu tak abych se děsil každé srandy co může přijít. Tak kdyby někdo poreferoval.

Napsal: čtv 11.02.2010 08:30
od Jawak
Pokud se auto při brždění houpe, tak to jsou tlumiče KO = vyměnit.

Napsal: sob 06.03.2010 20:32
od Soptiiik
Řešil už někdo nahrazení měchů klasickými pružinami?

Napsal: ned 07.03.2010 00:11
od milo
vzhledem ke srani, co obsahuje vykuchani niva vs. vymena mechu, muzu doporucit jednoznacne vymenu mechu. za 9000 mas klid na dalsich 5-10 let, vymena se da zvladnout i na ulici do hodky. jsem to menil nekdy v listopadu a bylo par pod nulou ...

Napsal: ned 07.03.2010 12:17
od Soptiiik
Vím ale přecejen by mě zajímalo jak je řešné uložení pružiny nikdy jsem nápruvu na touru s pružinami neviděl je tam našroubovaná miska a nebo je uplně jiný náboj?

Napsal: ned 07.03.2010 12:58
od Zdenal
Ahoj pánové !
Mám takový problém, popíšu situaci:
auto bylo nakloněno na pravou stranu, ale jen mírně.
Zkoušel jsem diag, ale nic, nastavovala se světlá výška, ale vydrželo jen chvíli.
Měch začal ucházet, takže jsem si myslel, že ho vyměním a bude klid. :) Vyměnil jsem jen ten pravý, ale po výměně zase malinko nahnuto na pravou stranu. :evil:
Světlá výška nastavena přes diag v BMW a chvilku ok. :)
Potom zase sleduju že je nahnuté doprava. :evil:
Jednoho dne, najednou slyším syčení z levé strany + na BC hláška = výměna levého měchu, což jsem čekal.
Po výměně bylo auto fakt krásně rovně ! :) Pozná se to nejen na pohled, ale i jízda je úplně jiná. Opravdu jako nebe a dudy !
Po pár dnech zase malinko nakloněno doprava. :evil:
Může mi někdo poradit čím to může být?

Předpokládám, že buď někudy uniká vzduch, ale kudy když měchy jsou nové nebo vadné čidlo. Proč ale nenahlásí na diag vadné čidlo.
Slyšel jsem o ňákých ventilkách v kompresoru, že nemusí těsnit, neví někdo o co jde? Jinak kompresor tlačí dobře.
Moc děkuju za rady a postřehy ! Čau :wink:

Napsal: ned 07.03.2010 18:39
od sefca
me to pise Niveauregul. inaktiv a mechy vubec nemam

Napsal: ned 07.03.2010 20:33
od Soptiiik
Máš je asi nahrazené pružinama

Napsal: ned 07.03.2010 20:44
od wEnC
No asi je tvé auto kdysi mělo :)