Stránka 5 z 7

Napsal: stř 29.04.2009 07:33
od Birkoff
Pokud ti to začalo až po přezutí, tak myslím že není co řešit, pokud jsi teda nedával nějaký 245 R18 nebo R19, tam už by se mohly projevit vůle.

Napsal: čtv 30.04.2009 17:02
od rockheart
Takže potvrzeno, mám funglovky Barum.... auto nemá nejmenší problém. Dunlopy už nikdy... :wink:

Napsal: čtv 30.04.2009 20:23
od alpineman
Tak to teda nechápu... Já měl Dunlop SP Sport Maxx TT 235/45 ZR17 a byl jsem s nimi moc spokojený!!!

Teda obecně platí, že by měly být tlumiče, ramena, SB, stabík, kotouče... v pořádku. Pokud je jen jedna z těch věcí na cestě do věčných lovišť, nebo jen trochu načatá, auto se klepe jako drahej pes. Toť můj názor :cool2:

Napsal: ned 03.05.2009 13:04
od LookAss
čau, mám E34 při nerovnostech mi klepe přední náprava. Už jsou vyměnění stabilizátory, tlumiče a uložení a furt to klepe tak nechám vyměnit ramena a doufám že o bude ok. Kámože měl jinak zvedlí auto a připadalo mu vše pevné. taky je to pro nás sáhada. Měl jsem aji problém když se mi auto neuvěřitelně začalo třást kolem cca 80km/hod... řešení kvalitní středící kroužky- a žádné třesení... Mám R19 235/35 a tedka jsem proletěl dírou a začalo se mí mírně třást kolem 90km/hod tak nechám akorát vyvážit to kolo kterým jsme vletě do díry a doufám že to bude ok. :?

Napsal: pon 04.05.2009 14:17
od rockheart
rockheart píše:Takže potvrzeno, mám funglovky Barum.... auto nemá nejmenší problém. Dunlopy už nikdy... :wink:


takže menší oprava, gumy pomohly tak 90%, ale ještě tam něco visí.... a jenom někdy navíc, hlavně když to dýl stojí a je to studený.

Napsal: pon 04.05.2009 14:18
od rockheart
LookAss píše:čau, mám E34 při nerovnostech mi klepe přední náprava. Už jsou vyměnění stabilizátory, tlumiče a uložení a furt to klepe tak nechám vyměnit ramena a doufám že o bude ok. Kámože měl jinak zvedlí auto a připadalo mu vše pevné. taky je to pro nás sáhada. Měl jsem aji problém když se mi auto neuvěřitelně začalo třást kolem cca 80km/hod... řešení kvalitní středící kroužky- a žádné třesení... Mám R19 235/35 a tedka jsem proletěl dírou a začalo se mí mírně třást kolem 90km/hod tak nechám akorát vyvážit to kolo kterým jsme vletě do díry a doufám že to bude ok. :?


Středící kroužky čeho, kol???

Napsal: pát 08.05.2009 01:32
od airbone
Chlapi, je eventualna moznost, ze trasenie sposobuju predne loziska/naboje???????
Kedze mi to trosku huci pri dobrzdovani a je pocut hluk aj pri zatacani v pomalej rychlosti (aj ked sa to na prvy pohlad neponasa na hluk od lozisk....).... tak uz tapam aj po tom, ze to mozu robit loziska ?

Napsal: pát 08.05.2009 09:21
od alpineman
alpineman píše:Vsadím boty, že to jen těma gumama nebude... Jestli je guma souměrná, neojetá (říkal jsi, že jsou nové!!!) a není na ní boule, měla by tě házivost ukázat vyvažovačka. A je blbost, že by tě vyvažovačka ukázala "nulu" a na autě ty gumy vandrovaly, jak popisuješ.
Já mám absolutně vyvážený všechny kola (vpředu loňské Bridgestone Potenza 235/45 a vzadu funglovky Fulda Carat Exelero 235/45) a při jízdě se mi volant ani nehne!!!!!!!!!!! A to mám v loji LP ložisko a obě ramena!!!!!!!!! Jen při brzdění mezi 90 a 60km/h mi háže volant. Ale pokud víc přišlápnu brzdu, je klid. Jen to ložisko hučí.
Ložiska a ramena mám koupená, jen najít čas to udělat, že???? :wacko:


Tak jsem to konečně vyměnil... Včera odpoledne jsem si pro to byl v dílně (výměna nábojů ložisek + ramena se SB). SB byly trochu popraskané a čepy v lůžku kvedlaly. Levé ložisko chrastilo.

Řízení je nyní pěkně tuhé a nic se neklepe, ani nehází.
Na přední nápravě mám nyní nového: NÁBOJE S LOŽISKY, TLUMIČE S ULOŽENÍM, TYČKY STABÍKU, SB STABÍKU, RAMENA :cool2:

Napsal: sob 09.05.2009 20:44
od rockheart
Chlapi, vyměnil jsem brzdový kotouče Brembo za Zimmermann. Ty Bremba jsou sračky jak sviňa. Jaksi divně hučí a málo brzdí. Zkombinovaný je to s Ate destičkama. Ty Zimmermanny jsou naprosto bombastický, žádnej hukot, žádný skřivení zatím, dobrý brzdový účinky. super. Jen tak na okraj. :wink:

Napsal: pon 11.05.2009 15:20
od alpineman
Já mám ještě původní kotouče (11 let) a nemám s nimi nejmenší problém. Mají sice už pěknou hranu, ale jsou rovnoměrně ojeté po celé ploše a jsou rovné.
Taky už jsem přemýšlel, že bych koupil nové. Ale mám trošku obavy, aby to nebylo horší než lepší... Nevím totiž, jakou značku, když sem a tam čtu - Bremba jsou sračky, Zimmermanny se mi zkroutily, ATE vydržely jen pár tisíc km... Kua, to je fakt alchymie :wacko:

Napsal: pon 11.05.2009 19:56
od LUBEC
mně se třepe volat při brždění už v 60km/h a vibrace se přenesou do celího auta ale třepaní je věčího rázu žadný vrnění
už jsem vyměnil kotouče Bremba
desky Textar
ložiska FAG
podvozek Meyle-tyčky stabilizátoru, sp. ramena,
silenbloky př. ramen, tyčky a čepy řízení
přehazoval jsem pneu ze předu do zadu
pořád se toho nemůžu zbavit už nevím co stím

Napsal: pon 11.05.2009 22:56
od alpineman
To LUBEC -> ...a ty čepy předních ramen máš v pohodě??? Já měnil celá ramena včetně SB, protože jsem je sehnal v D fakt lacino (39,-€/ks i se SB). Vůle viditelná tam nebyla. Ale když mi je mechoš odpojil, čep se tam lehounce kvedlal. Když jsem vzal do jedné ruky nové rameno a do druhé chytil čep, nemohl jsem s tím hnout ani boha.
Já jen, že vůle v čepech se blbě poznají, pokud se neodpojí od těhlice. A udělají pomalu tu největší paseku.

Napsal: úte 12.05.2009 07:57
od rockheart
LUBEC píše:mně se třepe volat při brždění už v 60km/h a vibrace se přenesou do celího auta ale třepaní je věčího rázu žadný vrnění
už jsem vyměnil kotouče Bremba
desky Textar
ložiska FAG
podvozek Meyle-tyčky stabilizátoru, sp. ramena,
silenbloky př. ramen, tyčky a čepy řízení
přehazoval jsem pneu ze předu do zadu
pořád se toho nemůžu zbavit už nevím co stím


Tohle mě dělá taky. Mám celkem tři druhy třasů :D V padesáti, v devadesáti a nakonec ve stotřiceti. Přesně jak píšeš. Nejsou to vibrace, ale třes. Hroznej vliv na to maj gumy. Dal jsem nový Barumy a dělá to jen někdy. Před tím jsem měl Dunlopy na novejch kolech a nedalo se vůbec jet. Když sem dojel štreku Brno, Praha, sem vylezl z auta a klepal sem se ještě doma židly... :D :D Humáč jak sviňa.

Napsal: úte 12.05.2009 10:04
od alpineman
Chlapi pochopím, že pokud někdo zgenerálkuje téměř celý podvozek, auto mu i tak vandruje, diví se a špekuluje co s tím.
Ale pokud mám cca 10 let starý auto, na podvozku 80% původních dílů, auto se klepe jako drahej pes a řešim to přehazováním kol, tak asi nic nevyřeším...
Není nic snažšího, než si nechat vše odpojit od těhlice a zkusit ručně, zda jsou čepy v háji. Věřím, že většina bude volná.
Jak říkám, vyměnil jsem mimo axiálních táhel řízení už snad vše. Ale auto se více, či méně klepalo, dokud jsem tam nedal nová přední ramena i se SB. Nyní mám klid. Auto jede jako "víno"!

Napsal: úte 12.05.2009 16:20
od LUBEC
tětka sem dělal skoro komplet GO motoru tak se musím trošku spravit a hned se vrhnu na ty přední ramena vč. silenbloku. Ale když jsem je měl
dole abych vylisoval ty silenbloky tak mně tam velká vůle nepřišla, ale
co na plat podvozek na E39 chce trochu trpělivosti.

Napsal: úte 12.05.2009 17:04
od LookAss
rockheart píše:
LookAss píše:čau, mám E34 při nerovnostech mi klepe přední náprava. Už jsou vyměnění stabilizátory, tlumiče a uložení a furt to klepe tak nechám vyměnit ramena a doufám že o bude ok. Kámože měl jinak zvedlí auto a připadalo mu vše pevné. taky je to pro nás sáhada. Měl jsem aji problém když se mi auto neuvěřitelně začalo třást kolem cca 80km/hod... řešení kvalitní středící kroužky- a žádné třesení... Mám R19 235/35 a tedka jsem proletěl dírou a začalo se mí mírně třást kolem 90km/hod tak nechám akorát vyvážit to kolo kterým jsme vletě do díry a doufám že to bude ok. :?


Středící kroužky čeho, kol???


JJ kol...

Napsal: čtv 14.05.2009 02:26
od airbone
este chcem skusit loziska s nabojmi ci to nepomoze..... je to riadna kurvaren prist nato co sposobuje trasenie, ale teraz to neriesim. Vcera moja e39 dostala nove predne sklo a dnes je na vymene spojky, dvojhmot. zotrvaku a zadnych brzd.... potom sa uvidi co dalej. Zacinam si zvykat ze mi to trase... Parada.... Co som sa rozpraval s par typkami z holandska z neznackovych servisov, tak mi povedali, ze ked pridem nato co mi tam trasie, nech sa s nimi podelim o info, vraj maju takych zakaznikov s trasenim e39 kazdy den zopar...... to bude fakt na nobelovu cenu....

Napsal: pát 15.05.2009 17:35
od Zaza
Měl jsem podobný problém.V čem byla a závada?.Po výměně diskú nastalo zásadní zlepšení, potom následovali výměny starých , pneu - lítaly do boku .po výměně zlepšení .Jinak mi nikdo nebyl schopen pomoc.Prostě systém pokus a omyl. ,Zaza

Napsal: ned 17.05.2009 08:33
od rockheart
Kurva chlapi, jak je to s středícíma kroužkama na originálech. Musí tam být??? Já mám pocit že ano. Na vlastní kůži jsem zjistil, že veškeré vibrace co jsem na autě byly způsobeny nesprávnýma alukolama. Omylem jsem nasadil na E39 kolo s dírou 76mm a to bez kroužků a nedalo se vůbec jet. To stejný dělá origo kolo, ale daleko v menší míře. Podle mě tam ty středící kroužky jsou bezpodmínečně nutný. I když to v katalogu dílů bmw není ty kroužky. Člen Horys mi objednal ty kroužky a jestli nějaký vůbec existujou, tak je v pondělí nebo úterý lupnu a dám okamžitě vědět.

Napsal: pon 18.05.2009 07:36
od Birkoff
Kroužky potřebuješ pokud máš střed kola větší než náboj. U starších originálů může být poškozen (originál nálisek v díře kola). Pak bych to asi nechal srovnat = zvětšit a udělat přesně středící kroužky na ten rozdíl.