Stránka 5 z 6

Napsal: pát 02.10.2009 11:26
od hajdulak
To klepani muze byt take spatna nafta!!!! :( :(

Napsal: úte 23.02.2010 08:41
od macher
tak nakonec se u me vse vyladilo do puvodniho stavu - problemy nakonec dva: 1, snimac polohy vackoveho ridele (jsou tam dva, vadny byl ten hur pristupny) 2, saci membrana - nebo jak se to jmenuje

motor ma ted krasnejsi zvuk a vykon opet na puvodni urovni

snad to nekomu pomuze az bude resit takovou zalezitost jako ja:)

Napsal: úte 23.02.2010 23:58
od Martem
No a mě pro změnu chyběl olej v převodovce. Bylo ho tam málo. Závada uplně vyřešena.

Napsal: stř 17.03.2010 18:40
od Golman
čsu mám uplne stejnej problem u 520d občas to prostě netáhne, mužu šlapat na pedál jak chci, spotřeba stoupa ale auto nejede, povolím pedal a v počátečním bodě sešlápnutí to začne pomalu tahnout...na diagnostice to ukázalo čidlo snímaní tlaku do turba, vymenil sem ale žádná změna..poradte co dál, at do toho nemusim cpat zbytečný prachy, díky moc

Napsal: ned 21.03.2010 20:28
od bazy
Ahoj ahoj.moj problem je podobny vasim.mam e39 535i.daval som si sprinty s e38 ten isty motor..vzdy ma predbehol...som si povedal ze asi to bude svieckami...takze mam po vymene sviecok ,aj oleja v prevodovke ,v motore atd.ale stale nic...v nizkych otackach to ide ako trabant.v cca 3000-4000 ma to jebne do sedacky a ide to.v com to moze byt.bol som aj na diagnostike v bavarii tam som nemal nic,len mi povedali ze riadiaca jednotka je stara ci co a ze oni tam nebudu davat novy softver lebo sa boja ze to odpalia...co teraz???Dakujem

Napsal: pon 05.04.2010 10:03
od gamescita
zdravim, mám 525i 2001 a mám podobný problém a zatím sem nikde nenašl řešení, tak pokud by někoho něco napadlo byl bych moc vděčný.

Ze všeho nejdřív chci říct, že se závada děje občas a odstartuje se pouze na volnoběh. Auto jede normálně, ale když ho nechám chvíli na volnoběh, ať už na místě nebo když při jízdě vyřadím, tak se zhoupnou otáčky u volnoběhu a trochu se sníží a auto se začne klepat(celkem dost) zvuk je při volnoběhu normální. Když se v tomhle stavu rozjedu tak od zhruba dvou tisíc není možné akcelerovat i když dám pedál na podlahu. Do otáček to jde hooooooooodně pomalu a strašně to cuká. Když zastavim vypnu motor a znovu nastartuji tk běží jako nový.

Co už jsem vyzkoušel:
Měnil jsem obě čidla otáček, lambda sondy, palivový filtr je nový, stejně jako svíčky a baterka taky(ta stará byla v háji a někdo mi řikal že to tim může taky být).
Diagnostika ukázala chybu zapalování na 6.válci. Zkoušel jsem prohazovat cívky i vstřiky a vždycky vypadne 6.válec. Měřil jsem tlak ve válcích a ten je v pořádku. Proměřoval jsem kabeláž až k řídící jednotce a ta je taky v pořádku.
A ještě jedna věc by mě zajímala, jak odpojujete váhu vzduchu? Protože když odpojím štekr z váhy vzduchu tk mi přestane fungovat plynový pedál. No nicméně ani po odpojení váhy na místě na volnoběh běží motor úplně stejně.

No a pokud by to bylo relevantní tak mám na tom 6.válci měněnou ojnici a občas mi při jízdě cvaká zdvihátko ventilu ale nevim ketrý, nicméně to necvaká vždy s popisovanou závadou současně. Bylo mi řečeno, že je to kosmetická vada. Tahle závada se mi stala už před výměnou ojnice, ale jen dvakrát, takže jsem znova nastartoval a nebral jsem na to zřetel.

Napsal: ned 11.04.2010 00:45
od magorcondoria
Může to být podměřující váha, nebo teplotní čidlo ukazuje vysokou teplotu.Potom je chudá směs.Lambda sonda detekuje přebytek O2 ve výfukových plynech a řídící jednotka to dorovnává zpětnou vazbou z té LS.=pomalá akcelerace

Napsal: ned 11.04.2010 00:49
od magorcondoria
To 525i Pokud ti to dělá současně tak to výpadá že ti visí ventil.Válec pak nemá komresní tlak.

Napsal: pon 12.04.2010 15:04
od rob2fab
přetesnit vanos na youtube je video jak na to,kazdopadne lambdama nikdy nic nebylo na zadnym aute,nechapu tuhle uplne zbytecnou investici! ale to uz je tu kolorit kterej radi kazdej:)

Napsal: pát 20.05.2011 14:45
od PolarBear
Docela dobré téma. Mám takovej podobnej problém u 528i

ale projevuje se to kromě toho že nechce pořádně akcelerovat takto:

- zvýšená spotřeba cca o 3L
- na volnoběhu motor občas trošku "zakopává"
- při akcelerace to občas škubne
- směs je příliš bohatá, takže hlavně za studena to i někdy bouchá ve výfuku (jak WRC:-D )
- při volnoběhu po oddělání víčka od oleje se začne motor klepat a "mlátit v něm (někdo říká, že je to normální. Někdo zase že ne taknevím...)

diagnostika hlásí že obě lambda sondy vykazují špatné hodnoty. Pan Luňáček se semnou bohužel nechtěl moc vybavovat a nedal mi moc informací což mě docela mrzí. Řekl mi jen, že to nemusí být nutně lambda sondama a že to je na laborování.

- zkusili jsme akorád vyměnit teplnotní čidlo. To situaci trošku zlepšilo ale nevyřešilo.

Vypadá to na opravu na slepo. Co by jste vyzkoušeli jako první? Přecejen nechce se mi jen tak koupit zbytečně váhu nebo lambdy.. :? za to si s mladou můžem po ČR udělat radši letní dovolenou :lol:

Napsal: ned 22.05.2011 22:22
od Honza325
magorcondoria píše:Může to být podměřující váha, nebo teplotní čidlo ukazuje vysokou teplotu.Potom je chudá směs.Lambda sonda detekuje přebytek O2 ve výfukových plynech a řídící jednotka to dorovnává zpětnou vazbou z té LS.=pomalá akcelerace


Teplotní čidlo? Snad ne čidlo venkovní teploty?
Jinak já mám problém, že můj motor taky netáhne odspoda a chytne se až okolo 2tis. ot. a má takovej divnej hlubokej zvuk. A občas při zrychlování taky cukne jako vám okolo 1700 - 2000ot. Kouřivost taky zvýšená.
Vidim to tak, že máme všichni dost podobnej problém. Já myslel, že když odejde čidlo na vačkovym hřídeli, tak auto nejede vůbec, neni to tak?

Napsal: čtv 02.06.2011 22:49
od magorcondoria
Pokud nefunguje čidlo vačkového hřídele tak motor neběží.Ř.J. motoru neví do kterého válce má vstříknou palivo(Diesel),nebo zažehnout směs(benálek).
M52 lze nastartovat bez čidla klikového hřídele,musí se točit startérem nepřetržitě asi tak více než 10sec.Potom naskočí v nouzovém režimu.Jednotka přepne na sekvenční vstřikování, řízení předstihu je velmi nepřesné,auto jede max 30Km/h.

To Honza325 -Čidlo teploty motoru.Čím teplejší motor,tím chudší směs.

Napsal: pon 06.06.2011 09:42
od PolarBear
Tak u mě to opravdu byly Lambda Sondy.
Průběh zrychlování se mi zdá teď mnohem lepší :twisted:

jinak jak jsem popisoval že když oddělám víčko od oleje, že se motor začal třást a zakopávat tak to opravdu není normální stav :lol: Normálně to udělá jen jednou a pak se srovná, ale tady to dělalo pořád...

Po výměne Lambd tento jev zmizel.

Těď mi to za jídky občas lehce škubne (někdy to nudělá vůbec někdy jo)

Nevíte co to může být? Můžou to být nějaký káble k cívkám?
Síčky jsou nové a je na nich najeto asi tak 8 tis km.

Napsal: úte 28.06.2011 19:23
od magorcondoria
To Honza325. Podívej se zda nemáš díru v hadici sání ,před škrtící klapkou.

Napsal: pon 23.01.2012 22:10
od chorche-cz
zdravím lidi,
mám 530d 142kW 2001 a bez varování při najíždění na dálnici pod téměř plným plynem auto párkrát zaškubalo, ale rozjelo se na 140 a já aktivoval tempomat.

přišlo táhlé stoupání a kára začala zpomalovat... myslel jsem, že nějaký problém s tempomatem, tak deaktivace a noha na plyn. plyn bez odezvy a rychlost klesla na 100, kde se pod polovičním plynem auto udrželo.

přišel horizont a klesání, kde kára vystřelila jako z děla.

pak sporadicky opakující se stejný problém - při akceleraci občas škubání, místy nemožnost akcelerace!

druhý problém, kára se chvěje :( myslel jsem že jen rameno na nápravě, ale po opravě, vyvážení kol a kontrole na STK pořád mírné vibrace v rychlostech nad 90...

Díky za rady!!!

Napsal: pát 27.01.2012 14:24
od milo
prvni bude problem v palivovem systemu, bud cerpadlo pod ridicem, nebo kdyz se to zmenilo jizdou z kopce, mozna ti nejede cerpadlo v nadrzi - auto s cca. 15 a vice litru paliva jede i bez nej.

Napsal: ned 29.01.2012 14:18
od Couloo
To stejné mi nedávno udělalo E60 530d.Diagnostika na to vůbec nic a ve finále se zjistilo, že šlo do kytek TURBO.Takže repas a auto zase jede jak má.

Napsal: úte 31.01.2012 11:09
od chorche-cz
tak první problém vyřešen = diagnostika ukázala podávací čerpadlo pod řidičem a potvrdilo se to i tím, že po diagnostice už nešlo nastartovat - cena 2400, oprava 45 min. (na rampě v mrazu).

druhý problém (vibrace) stále :(

hučí asi zadní ložisko, ale vůli nemá (tak možná tohle)

V posledních dvou dnech při přesunech na dálnici se rozsvítila kontrolka stabilizace a zhasla až po opětovném startu. Tak asi znovu diagnostika, ale ty vibrace mě fakt serou! Dělá už to i v nižších rychlostech a chvěje to s celým autem...

Tohle tady ale už asi nepatří.

Napsal: stř 01.02.2012 09:13
od Couloo
chorche-cz píše:tak první problém vyřešen = diagnostika ukázala podávací čerpadlo pod řidičem a potvrdilo se to i tím, že po diagnostice už nešlo nastartovat - cena 2400, oprava 45 min. (na rampě v mrazu).

druhý problém (vibrace) stále :(

hučí asi zadní ložisko, ale vůli nemá (tak možná tohle)

V posledních dvou dnech při přesunech na dálnici se rozsvítila kontrolka stabilizace a zhasla až po opětovném startu. Tak asi znovu diagnostika, ale ty vibrace mě fakt serou! Dělá už to i v nižších rychlostech a chvěje to s celým autem...

Tohle tady ale už asi nepatří.



Mě vibrace způsobovaly silentbloky uložení zadní nápravy.Ale může to ještě dělat vůle ve středovém uložení kardanu nebo hardy spojka na kardanu. Hoď auto na zvedák a pak se vše dozvíš v čem je problém.

Napsal: stř 15.02.2012 11:56
od wenaE39
zdravim jestly mužu pomoc tak me taky nechtěl motor tahnout od 2000ot- 3000ot a pak najednou začal škubat a vynechávat byl sem i na diagnostice ale nic nenašli tak sem se nasral a koupil sem jednu cívku a vše uz bylo ok měl sem to na 520i