Stránka 5 z 10
Napsal: ned 04.12.2011 14:41
od lukabrass
landys: Ok. kdyžtak dej vědět, nějak se dohodnem.
Napsal: pát 09.12.2011 20:06
od hadice
zdarec..mám dotaz..zřejmě na snejka

...jak se dá přenastavit webasto z příhřevu na plnohodnoté topení když auto má jen BC malý v budíkách...?

..(tudíž na MID je jen tlačítko hodin)....to se musí ten MID vyměnit?..
Napsal: sob 10.12.2011 02:21
od Snejk
jj mid i radio... proste cely set.. zrovna v pondeli to du robit na jednu e39
Napsal: sob 10.12.2011 11:05
od hadice
..no tak to je dobrý teda...

...doufám že se to dá sehnat ten MID... a ještě blbej dotaz...to by teda pak mělo zobrazovat...i komplet BC?...
..jinak díky za odpověď

Napsal: sob 10.12.2011 11:08
od Snejk
´jj ale musi se to nakodovat(i to bc a pak i to nezavisle)... a k tomu bc musis dotahnout kable. tvoje radio to nema, to ma jen velky stekr na radio proste

Napsal: sob 10.12.2011 14:12
od hadice
..kurnik..snejku takbychom to mohli někdy sfouknout...

...a co ten MID ..mám si ho někde sehnat?
Napsal: ned 11.12.2011 20:11
od Killingman
Chtel bych se zeptat zkusenejsich - mam e39, na panelu nezavisle topeni i ventilace. Kdyz se sepne webasto, zacne to jakoby bouchat - duc, duc, duc, duc - skoro v rytmu srdce... Webasto ale normalne funguje, spinac podle casu taky, za 15min je v aute teplo, pod autem vlevo z vyfuku webasta jde eplej vzduch, jen to bouchani me strasi - je to normalni stav a nebo mi zase neco odchazi? Diagnostika nehlasi zadnou chybu samozrejme... Diky za odpoved
Napsal: pon 12.12.2011 18:07
od Kantry
to je podavaci pumpicka
Napsal: pon 12.12.2011 19:08
od Killingman
Díky, a to znamená co? Že je to v pořádku a nebo že podávací pumpička za chvíli dopodává?

Napsal: pon 12.12.2011 21:47
od starML
To znamená, že je všechno v pořádku. Akorát tady je zvykem odpověď na půl huby. Jedná se u DosierPumpe na obrázku níže, která nastřikuje do spalovací komory palivo. Funguje na principu membrány, na kterou zatlačí elektromagnet a po prerušení proudu se zase vrátí do původní polohy - to je to "duc-duc". A má to dvě rychlosti, pomalou a rychlou. Pomalá je při startu a při sníženém výkonu, kdy není třeba tolik topit. Ta rychlá frekvence se dostaví po startu Webasta cca do 40 sec.
A Webasto se dá nuceně vypnout a tedy nechat dohořet dříve, než dosáhne chladící kapalina teploty, kdy se přídavné topení vypne samo. Dělá se to tlačítkem větrákem na panelu klimatizace, kdy stisknutím doleva snížíš otáčky větráku na nulu, až zmizí všechny čárky. V ten okamžik Ti přestane "ducat" tohle palivové čerpadlo, protože ŘJ Webasta pochopí, že není potřeba topit. Po dohoření provede ještě provětrání, vypne ventilátor hořáku a přídavné vodní čerpadlo. Jinak by k tomuto došlo až po dosažení teploty pro vypnutí nebo při vypnutí klíčku.
Tohle používám, kdy třeba vezu auto do garáže. Buď vypnutím větráku automatický start Webasta úplně znemožním, ale mlží se okna. Nebo ten větrák vypnu při vjezdu do objektu garáží a než odemknu, otevřu vrata a zaparkuji, Webasto stihne dohořet i vyvětrat. Pochopeno?
Napsal: pon 12.12.2011 23:14
od Killingman
Pochopeno i pro lajku jako jsem ja, moc diky za fundovanou, kvalitni a vysvetlujici odpoved. Potom vsem co uz jsem na aute vymenil jsem rad, ze alespon jedna z puvodnich veci funguje tak jak ma!
Napsal: pát 16.12.2011 05:59
od sobol
HonzaK píše:tady v těch topeních co se používají v E39,38,53 klasická žhavička jako u modelů použitých u VW není. Teda samo že je, ale ne ten systém co jsem viděl právě v rozebraném topení z Vw. A to byl asi snad Eberspracher.
Tuto zimu jsem se v několika topeních "vrtal" a na žhavení si nestěžovalo žádné. Když vezmu resumé, tak 3x vadná vodní pumpa (nezaznamenáno v diagnostice), v režimu příhřev to jede i bez ní. Cirkuluje přes normální vodní pumpu motoru. U jednoho auta (mojeho) problém při delším stání na volnoběh (přehřátí).
3x vadná jednotka. Jedenkrát hlásila závadu integrovaného teplotního snímače, nešlo smazat. Jedenkrát komplet spálená, vyhořelá, bez komunikace, vypálená pojistka i konektor, jedenkrát zdánlivě funkční, ale chybné řízení ventilátoru webasta a s tím spojené zhasínání, přehřívání a zanášení spal. komory.
Takže tolik z posledních 3 měsíců

Doplněno:
Teď jsem se narychlo podíval na schéma pro E39 a měla by ho napájet pojistka č. 47 v kufru (20A).
možná tam jsou nějaké rozdíly nebo jsem se kdysi díval blbě (ta dřívější informace, že E39 má pojistku pro webasto za kastlíkem spolujezdce)
Pokud nejede vůbec, tzn. aspoň nehučí větrák, tak napájení, komunikace, blokace z mnoha důvodů anebo jak psal StarML v pěkném příspěvku jinde na fóru není splněna některá podmínka pro sepnutí (stav baterie, paliva, nastavení teploty a větráku na panelu klimy a bůhví co ještě)
teplotni snimac je lehce vymenitelny

Napsal: pát 16.12.2011 23:32
od pavlis
sobol píše:teplotni snimac je lehce vymenitelny

A kde se dá prosím tě ten snímač sehnat?
Napsal: ned 18.12.2011 11:34
od landys
Snejk píše:je mozne me navstivit v praze

Ahoj, tak bylo by možné se nějak domluvit? Zatím jsem jen průkopník slepých uliček a i odborník přímo z Webasta mi nepomohl, BMW je příliš specifické. Pomoc od zkušeného BMWáka je jediná šance...
Napsal: pát 23.12.2011 18:32
od karlos67
dobry chtel jsem se zeptat sniceho nic me prestalo jit webaSTO kdyz jsem skousel odpojit konektor od webasta tak tam proud sel kdyz jsem to spatky zapojil tak jse zniceho nic rozjel a sel ale kdyz vytahnu klicek tak me zniceho nic zacne jit ventylator a blika kontrolka jako kdybych mel zaply nezavysli topeni nevyte costim muze byt diky za odpoved bmw 530d e 39
Napsal: ned 22.01.2012 20:22
od hadice
...nedá mě to a musím se snad doufám že už naposled zeptat na všeobecně známé problémy s webastem co vlastně defakto nikdo nezná a neumí opravit..a tak..takže
za 1. jestliže je v mém autě namontované topení Z/C..(s oběhovým vodním čerpadlem přímo u topení) a slouží pouze jako dohřívač motoru...lze toto topení přenastavit aby pracovalo v režimu i klasického nezávyslého topení. Mám tím na mysli pomocí originálního vybavení auta...?( např.MID panel)...moje auto je bohužel vybaveno jen tímto panelem
už jsem to tu lehce řešil ..bylo mě doporučeno..vyměnit MID panel aby měl tlkačítko BC..jenže dle některých velmi neustálených informací..bylo mnou zjištěno že investice by se asi zřejmě měla zaměřit i na výměnu přístrojovky...s verzí palubního počítače "HIGH".. bylo mě řečeno, že moje verze palubního počítače nebude komunikovat s tím MID panelem..co vyměním a bude na něm tlačítko BC...
..další postřeh je ten že někdo tvrdí o tom že topení verze Z/C nelze "prej"využívat jako nezávislé...kdežto jenom Z..nebo C je plnohodnotné topení....osobně jsem se tedy přesvědčil na svém autě že u mě je topení zmiňováno výše..Z/C a má na sobě přídavnou vodní pumpu(čerpadlo)..a ty zbývající dva modely ji nemají dle sehnané dokumentace.. předpokládám teda že to čerpadlo přídavné je obsaženo v bloku vodních ventilů regulace topení..tudíž plní defakto uplně stejnou funkci jako to "dole" u webasta...
..tímto bych chtěl asi říct že tvrzení některých "odborníků" je asi dosti scestné a je to jako když někdo mele "o koze a někdo o voze"..už mě to nebaví furt někoho po servisech přesvědčovat o něčem jiném....
Otázka tedy zní zřejmě na mistra SNEJKA (kterýmu jsem se pokoušel dovolat a nebere mě to abych se sním domluvil na tom že mě to rozchodí

)..jestli bude stačit jen výměna toho MID panelu a nebo i celé přístrojovky...

..jestliže bude ve všem problém nastupuje verze č2: ..a to tato nechám si namontovat časovací hodiny..(neoriginál) a možná i GSM jednotku....ovšem po dnešním sáhodlouhém pročítání všelijakejch for..ohledně webasta..vyvstal další problém a to ten že se řízení topení rozděluje na ANALOGOVÉ a DIGITÁLNÍ...a servismani se origo zapojení "prej"trochu bojí...no nevim teda co si mám už o všem myslet...protože opět kolují jen dohady o tom či je to topení v autě z roku 2002 leden..to či ono...
..aby toho nebylo málo..už jsem dokonce jeden MID panel jakože sehnal....zaplatil jej přišlo "to" torzo..hned jsem jej poslal zpátky..a čekám na další...peníze v čudu...ale to pořeším jinak..pokud nebude zbytí...
Naposledy všechny fundované osoby..prosím o radu nebo případně vyřešení tohot mého problémku....jsem ochoten zaplatit za všechno(asi je to tu nezvyklé nebo já nevim)...jak práce stím tak i ty věci (díly)....
..a ještě prosím vás všechny aby jste zde neuváděli nepravdivé informace..podložené jen tím co jedna paní povídala....věřte nikam se stím nedostaneme..a furt se budem muset takhle bákat dokola..kdyby to tu někdo jednou na věky napsal tak jak to má všechno být tak to tak bude..a ne jen to co si někdo myslí....nikoho tím neurážím ale je to tak už mě to nebaví...s ničím..všichni jsou chytří jak rádio..a když jde o lámání chleba tak nikdo nic......díky

Napsal: ned 22.01.2012 20:39
od hadice
..pro doplnění infa..jedná..se o 530D rok výroby!! 2002 17 leden
Napsal: pon 23.01.2012 20:10
od hadice
..tak nikdo nic..jak jsem předpokládal...

Napsal: úte 24.01.2012 17:41
od hadice
Napsal: stř 25.01.2012 19:12
od sxko
Hele je to mimo vlakno.Prosimte jak jsi tam dostal spotrebu 5.6l???Kde jezdis jake trasy?Ja jsem uuuplne mimo tvoji spotrebu.Jsem nekde jinde.Diky Michal