Stránka 5 z 9

Napsal: úte 18.09.2012 08:29
od MateX3
Lubrizol som kúpil u predajcu Mercedes, lebo BMW máme v okolí neochotné. V Mercedese je to prod. č. A0019896103, u BMW 83290447661 (alebo 832516-83290447661).

bod č.13 http://www.bmwklub.sk/bmw5-e60-e61-f10-f11-f07-gt/squeak-y-creak-y-rattle-e-a-ine-pazvuky-t49808.html

Napsal: stř 19.09.2012 13:07
od Eks
530xd 2007 z Belgie nevzne a nevrzne :lol:
Zd

Napsal: pát 21.09.2012 11:31
od Nemusim
Mám E60 7/2003 jedno z prvních koupené v D a vrže jako svině :?
Zkoušel ještě někdo ten návod s Lubrizolem? Vypadá to zajímavě..

Napsal: pát 21.09.2012 13:40
od MateX3
Nemusim píše:Mám E60 7/2003 jedno z prvních koupené v D a vrže jako svině :?
Zkoušel ještě někdo ten návod s Lubrizolem? Vypadá to zajímavě..


Mám takisto 7/2003 530D E60. Vrzgalo jak sviňa rok. Začiatkom 2012 som nalial lubrizol, vymenil oba termostaty, niečo z toho pomohlo, lebo po pár týždňoch od tejto výmeny prestalo vrzgať nadobro. Dodnes si už nevrzol. Úľava!

Napsal: čtv 27.09.2012 10:43
od rooc
vlezl jsem do mercedesu a chtěl to podle jejich čísla co sem dal kolega..a mě v mercedesu tvrdili, že to je aditivum do zadní nápravy 8O 8O 8O 8O 8O

Napsal: čtv 27.09.2012 11:08
od MateX3
rooc píše:vlezl jsem do mercedesu a chtěl to podle jejich čísla co sem dal kolega..a mě v mercedesu tvrdili, že to je aditivum do zadní nápravy 8O 8O 8O 8O 8O


:D uff tak v prvom rade je to univerzalne aditivum do hydraulickej kvapaliny, v druhom rade do coho v zadnej naprave? :D
Btw znamemu tiez povedali v mercedese ze mu tecie jeden tlmic. Akurat ze dotycny ma airmatic podvozok :D

Napsal: čtv 27.09.2012 11:26
od rooc
každopádně jsem se toho lekl a nevzal to, je to teda ono..? vše by sedělo, 50ml lahvička nicméně prej, do zadní nápravy aditivum

Napsal: čtv 27.09.2012 13:11
od MateX3
rooc píše:každopádně jsem se toho lekl a nevzal to, je to teda ono..? vše by sedělo, 50ml lahvička nicméně prej, do zadní nápravy aditivum


http://www.xoutpost.com/attachments/x5-e53-forum/32163d1240047610-power-steering-fluid-sib-32-07-08.pdf

Napsal: pát 19.10.2012 21:51
od sedyvlk6
rooc píše:každopádně jsem se toho lekl a nevzal to, je to teda ono..? vše by sedělo, 50ml lahvička nicméně prej, do zadní nápravy aditivum


Tak jak si dopadl pomohlo to?

Napsal: ned 21.10.2012 23:00
od dimensionone
ja som to kúpil normálne v bmw v automotive v bratislave. Existuje aj presný návod na to ako to používať. BMW o tom vrzganí vie a má na to riešenie, len v servisoch o ňom nevedia, a to ani v autorizovaných.

Napsal: pon 22.10.2012 07:02
od dimensionone
ja som to kúpil normálne v bmw v automotive v bratislave. Existuje aj presný návod na to ako to používať. BMW o tom vrzganí vie a má na to riešenie, len v servisoch o ňom nevedia, a to ani v autorizovaných.

Napsal: sob 03.11.2012 23:28
od soustek
Všeci tady píšete že vám to vrže, ale nikdo nenapsal jak to opravit, ani nikdo nenapsal že to vyřešil.

Napsal: sob 03.11.2012 23:41
od rooc
soustek píše:Všeci tady píšete že vám to vrže, ale nikdo nenapsal jak to opravit, ani nikdo nenapsal že to vyřešil.



Muzes byt prukopnik:-) jiste to mnoho lidi oceni:-))

Napsal: ned 04.11.2012 00:57
od MateX3
soustek píše:Všeci tady píšete že vám to vrže, ale nikdo nenapsal jak to opravit, ani nikdo nenapsal že to vyřešil.


ja som to vyriesil na 530D E60, od kupy v 4/2011 som mal vrzganie, 2/2012 som bol na vymene termostatov, kvapaliny posilovaca a pridal som tam ten lubrizol. 3/2012 prestalo vrzgat. Ten jeden mesiac to postupne mizlo. Dodnes sa neozvalo. Neskutocna ulava to bola!

Napsal: ned 04.11.2012 09:32
od JaraX
soustek píše:Všeci tady píšete že vám to vrže, ale nikdo nenapsal jak to opravit, ani nikdo nenapsal že to vyřešil.


kamarad prodal E60, koupil E65, má větší vybavu, spolehlivější auto, nic mu nevrže a ještě mu zbyly peníze :)
s tchánem už to řešíme taky, pokud si někdo teda odvezu 530xd, jaksi to nikdo nechce.

Napsal: ned 04.11.2012 19:05
od mari
Jarax: To je neverending story s tebou. Proč máš pořád potřebu bít se tolik za e65? Těch aut je tu 5 a půl a tak neni divu že se tu objeví minimálně závad. Kdyby jich tu bylo stejně jako e60-tek, bude se sedmičkový fórum taky rychle plnit topicama s problémama.

Napsal: ned 04.11.2012 19:26
od JaraX
hele, ty to asi nikdy nepochopíš,
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.

Napsal: ned 04.11.2012 21:13
od m.deejay
JaraX píše:hele, ty to asi nikdy nepochopíš,
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.


...no když budu mít sedmičku s motorem 730d, tak tam budu řešit kolem motoru ty samý věci...když budu mít E60 545i, tak to podle mě bude skoro stejné jako 745i - je to snad logický...
...vůbec by mě zajímal celkový výčet zásadních poruch-závad u E60 a oproti jakým modelům je to horší - konkrétně v čem a ne "jedna bába povídala"
:)

Napsal: ned 04.11.2012 22:07
od mari
m.deejay píše:
JaraX píše:hele, ty to asi nikdy nepochopíš,
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.


...no když budu mít sedmičku s motorem 730d, tak tam budu řešit kolem motoru ty samý věci...když budu mít E60 545i, tak to podle mě bude skoro stejné jako 745i - je to snad logický...
...vůbec by mě zajímal celkový výčet zásadních poruch-závad u E60 a oproti jakým modelům je to horší - konkrétně v čem a ne "jedna bába povídala"
:)[/quote

Přesně takhle jak to napsal m.deejay to mám na mysli. Já seru na to jestli někde něco vrzne, jde mi o spolehlivost. Obě auta maj stejný motory tak to rozlišuj takhle. Ty furt srovnáš e60 530d s e65 745i a konstatuješ jak je e60 na nic. A testy jednoho kusu auta po 100 tkm jsou pěkná hovadina, jedna sedma může úplně propadnout a druhá vyhraje. Zrovna tak to může vyhrát Dacia, kdyby byla trochu vůle těhle organizací je prosazovat.

Napsal: ned 04.11.2012 23:52
od JaraX
ale ja tu motory vubec neřeším.

poslední závady u E60
- zlomeny kabely v kufru
- zatečeny do jednotek v kufru
- zlomeny kable v kufru
- samovybijeni baterky
- IBS modul KO
- jednotka bagu KO
- PDC jednotka KO



jasně měl jsem tu E65 730D s prasklyma svodama. ale to neřeším, to je u obou stejny, řeším věci ktery stejny nejsou.