Stránka 5 z 5

Napsal: ned 29.07.2012 14:09
od Raadii
Uf, jsem na hranici se svojí e39 r.v. 2000 :lol: Jinak koukám, že jsi ze Sokolova, jedeš na BIG?

Napsal: ned 29.07.2012 14:25
od Lucifer
Taky máš obrovský štěstí :lol:

JJ jedu víc po SZ

Napsal: ned 29.07.2012 20:23
od Filozof
Lucifer píše:Jen k tomu, že se auta serou, Po roce 2000 už jsou auta konstruovány tak aby se sraly aby na servisu daný majitel zaplatil ještě jednou kupní cenu auta.

To že jsou dnešní auta levný vypovídá jen o jednom. O kvalitě materiálu, o době kterou byly motory karoserie a interiéry v laboratoři aby to auto dovedly k dokonalosti.

A nedávno jsem dokonce četl, že koncernovka, dává co nejvíc elektronických jednotek a citlivých věcí v autě do deformačních zón, pak se vyplatí jít pro nový auto nebo zaplatit opravu stejnou cenou novýho auta.


Shrnuto a podrtženo novější auto jak r.v.2000 bych nekoupil, jsou to spotřebáci.


mě bylo řečeno že auta po roce 2005 nebrat že kvuli krizi začali šetřit a začali dělat auta hodně šizená ale naopak pozor auta co jsou pro západ jako jsou nemci rakušáci a spol mají prý kvalitnější zpracování.
Mám takovej občas pocit že ano jen srovnávám dvě auta z DE která jezdí jsou to naftáci a neserou se jako produkce v čr co tady čtu stále dokola...

Viz jedna 530d a jedna 535d která má hodně přes 400kila nalítáno a paráda první turbo vstřiky stále stejné atd.
jakoby to nebylo jen o jídle oblečení i elektronice která je šizená více v zemích východního bloku ale i auta.

Nemohu to ovšem posuzovat na dvou autech muselo by se udělat nějaké větší srovnání.

I tak je to ovšem k zamyšlení. :!:

Napsal: ned 29.07.2012 22:16
od Kail
Kvalitní nafta dělá zázraky,když k tomu přidáš slušný zacházení tak každej motor může natočit půl milionu v pohodě...
Ale zrovna v Německu,tam dokážou u auta co má najeto 200tis měnit 2x motor,někdo je hold antitalent :roll:

Napsal: pon 30.07.2012 08:55
od m.deejay
Kail píše:Kvalitní nafta dělá zázraky,když k tomu přidáš slušný zacházení tak každej motor může natočit půl milionu v pohodě...
Ale zrovna v Německu,tam dokážou u auta co má najeto 200tis měnit 2x motor,někdo je hold antitalent :roll:


...přesně tak, když někdo jezdí s E60 na Tank Ono, když je auto studený a hned to vytáčí, po rychlé jízdě hned vypíná motor, podtáčí motor, špatně řadí atd atd, tak se pak nemůže divit...může si za případné závady sám a ne auto... :)

Napsal: pon 30.07.2012 19:12
od Misanek
No tak zrovna Tank Onu bych problémy s naftou fakt nepřipisoval :lol: To je hodně mizerný argument teda. Naopak Tank Ono má docela kvalitní naftu vzhledem k tomu, že tam mají každou chvíli kontrolu z čoiky na základě nějaké "anonymního" udání rozezleného konkurenta :wink: Holt n1ěkdo umí podnikat i trochu jinak než si nasolit na ceně z litru nesmysl...

Napsal: pon 30.07.2012 20:03
od m.deejay
Misanek píše:No tak zrovna Tank Onu bych problémy s naftou fakt nepřipisoval :lol: To je hodně mizerný argument teda. Naopak Tank Ono má docela kvalitní naftu vzhledem k tomu, že tam mají každou chvíli kontrolu z čoiky na základě nějaké "anonymního" udání rozezleného konkurenta :wink: Holt n1ěkdo umí podnikat i trochu jinak než si nasolit na ceně z litru nesmysl...


Benzinky Unicorn a Tank Ono se do seznamu dostaly čtyřikrát. Podle majitele sítě benzinek Tank Ono Jiřího Ondry sice inspektoři určitá nedopatření našli, ale byla velmi malá. "Loni u nás inspekce provedla minimálně tři sta odběrů, dva nebo tři byly mimo normu. Závady byly velmi malé, týkaly se nedodržení bodu vzplanutí u nafty a u jednoho vzorku LPG," uvedl Ondra.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/seznam-nekval ... nomika_spi
http://data.idnes.cz/soubory/ekonomika/ ... _PUMPY.PDF

Napsal: pon 30.07.2012 23:30
od Misanek
A? Dyť v podstatě potvrzuješ moje slova, ne? :lol:

Napsal: úte 31.07.2012 19:47
od Lucifer
Co se nenacpe do auta ve výrobě má šéf v kapse. Pak se všichni diví, že nic nevydrží, co je nový je jen na chvíli a pak koupit honem nový a zase furt dokola. Udivuje mě jak nový auto může vůbec stát kolem 200tis

Ale lidi kteří si v DE kupujou BMW tak se taky o ty auta umí starat, do servisů jezdí když mu to auto oznámí a ty servisy jsou na úplně jiný úrovni.

Kdežto lidi u nás v ČR jezdí do servisu až když tam něco bouchá, až když to nejede, olej se mění jen tak aby se neřeklo a pak ten českej trh podle toho vypadá. Všichni chtějí co nejvíc jezdit, ale údržba jim vůbec nic neříká (hlavně co největší kola a položit auto o 10cm k zemi), pak to všichni prodají těsně před smrtí. Nový majitel vysype všechny peníze co kdy měl jen aby to vůbec jezdilo a už je okamžitě konkrétní značka na hovno. Pak jsou zase jiný lidi kteří ví jak se o auto starat a ty často auto neprodávají.

Auto si pána nevybírá. Ale rozdíl mezi západním trhem a východním je dost velký ať už je to jídlo nebo to je auto bohužel :?

A ještě s tim Tank ONO. Takhle přesně funguje dokonalej byznys, prodat toho co nejvíc ať už za menší cenu než konkurence (viz STUDEN AGENCY, ceny poloviční ale zisky 3x větší než ČSAD atd atd atd), dnes jdou všichni po nejnižší ceně, ale to je výsledek zisku, otočí se víc PHM než u drahých benzínek kde se protočí jen zlomek z toho co u ONO. Tím, že je to levný má na krku taky mraky kontrol a kdyby ty PHM stály za hovno tak by ONO moc dlouho nefungovalo.

Napsal: pon 20.08.2012 12:01
od Moravia1963
http://i1192.photobucket.com/albums/aa3 ... C00072.jpg
http://i1192.photobucket.com/albums/aa3 ... ash002.jpg
http://i1192.photobucket.com/albums/aa3 ... res002.jpg

Ja jsem tady novej a nemam cas to cele procitat. To jsou moje posledni tri auta podle poradi, napred jsem mel 2003 540i M Package, pak 2006 Audi A6 Quattro a ted 2010 BMW 535i a muzu rict ze Audi je jedno z "nejnudnejsich" aut jake jsem kdy vlastnil a ze byla velka chyba ze jsem si ho kdy koupil....

Napsal: pon 20.08.2012 13:15
od zverbo
Mojej manželky švára ma A6 3,0TDI kupil si ju len preto aby v rodine rozpravali konecne aj onych autach ako mojich.
Pointa: doteraz mal feliciu a potom oktaviu a pred 2rokmi si kupil na leasing kurva drahu predraženu audinu bez vybavy proste socialka a co sa svete nestalo: starter 1300euro, imobilizer 900euro, turbo 2000euro, precerpavacie cerpadlo 1100euro, naboje predne 250euro jeden, vymena xenonu praveho 600euro, nebudem už pokracovat

Pracuje v Norsku chvalabohu a ma na servis svojej A6

KUP SI AUDINU a hlavne si nekupuj BMW, spocitaj si kolko by ta visiel servis na 530d, ano ma o 20kw menej ale ...

Only BMW :D

Napsal: pon 20.08.2012 21:38
od roti
Moravia1963 píše:http://i1192.photobucket.com/albums/aa321/Moravia1963/DSC00072.jpg
http://i1192.photobucket.com/albums/aa3 ... ash002.jpg
http://i1192.photobucket.com/albums/aa3 ... res002.jpg

Ja jsem tady novej a nemam cas to cele procitat. To jsou moje posledni tri auta podle poradi, napred jsem mel 2003 540i M Package, pak 2006 Audi A6 Quattro a ted 2010 BMW 535i a muzu rict ze Audi je jedno z "nejnudnejsich" aut jake jsem kdy vlastnil a ze byla velka chyba ze jsem si ho kdy koupil....
ta A6 byla 4.2?

Napsal: úte 21.08.2012 11:36
od Moravia1963
roti: 3.2 V6...Jedinou vyhodou taho auta bylo ze dobre "drzelo" na vode a protoze tady v lete dost prsi dalo se s tim jezdit celkem rychle ve meste v provozu kdyz byly silnice pod vodou a celkem dobre na tu dobu vypadalo...Jinak nuda a slabej motor. Jo clovek dela chyby, stejne jako kdyz jsem koupil 535i jsem si myslem ze po tom Audi me bude stacit 300hp engine, stacil, ale jenom mozna 14 dni, mesic a ted si rikam ze jsem mel koupit 550i....Ale to bych si pak asi zase rikal ze jsem mel koupit M5 atd. ale tolik penez za auto bych zase uz stejne nedal.
Nejlepsi auto ktery jsem mel bylo 2003 540i M Package, motor, ovladani auta, pocit z jizdy, proste na to kolik jsem ochoten otratit za auto penez to byl proste "winner"....