Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Poradte s koupi 5
gubaxan: Mě e46 nevyhovuje protože je dražší jak e39 , nemá takovej komfort a výbava je většinou taky horší...
E46 jsou pěkné hlavně v coupe a nejlepší zase 330ci nebo M3 ale to jsme někde jinde....
Ale jsou tací co jim e46 vyhovuje ... pokud někdo jezdí sám a sportovně je to ideální ...
Mě přijde 5er prostě sportovní/limuzína ...kdežto e46 je jen sportovní sedan tvrdej , .. atd. Dobrá je fakt hlavně řada coupe...
Ty fakt nevíš co chceš a ptáš se uplně na všechno jak malé dítě co vidí kolem sebe hromady aut a ukazuje na vše kolem sebe
...nevim co ti na to říct ...
E46 jsou pěkné hlavně v coupe a nejlepší zase 330ci nebo M3 ale to jsme někde jinde....
Ale jsou tací co jim e46 vyhovuje ... pokud někdo jezdí sám a sportovně je to ideální ...
Mě přijde 5er prostě sportovní/limuzína ...kdežto e46 je jen sportovní sedan tvrdej , .. atd. Dobrá je fakt hlavně řada coupe...
Ty fakt nevíš co chceš a ptáš se uplně na všechno jak malé dítě co vidí kolem sebe hromady aut a ukazuje na vše kolem sebe
...nevim co ti na to říct ...
Filozof píše:gubaxan: Mě e46 nevyhovuje protože je dražší jak e39 , nemá takovej komfort a výbava je většinou taky horší...
E46 jsou pěkné hlavně v coupe a nejlepší zase 330ci nebo M3 ale to jsme někde jinde....
Ale jsou tací co jim e46 vyhovuje ... pokud někdo jezdí sám a sportovně je to ideální ...
Mě přijde 5er prostě sportovní/limuzína ...kdežto e46 je jen sportovní sedan tvrdej , .. atd. Dobrá je fakt hlavně řada coupe...
Ty fakt nevíš co chceš a ptáš se uplně na všechno jak malé dítě co vidí kolem sebe hromady aut a ukazuje na vše kolem sebe
...nevim co ti na to říct ...
Nic vic, tohle mi stacilo

Perunwit píše:528i seženeš asi snadněji, než 530i, ale osobně bych doporučoval tu druhou variantu... facelift neznamená jenom kosmetické úpravy..
Ale o M52B28 se říká, že je to poslední pořádnej motor v E39 (potažmo v BMW)


- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Já měl první auto TDS, stačilo a dostatečně.
Jelo to na 20let starýho nafťáka hodně dobře, nemusel si řešit naftu jestli náhodou nenatankuješ špatně. Olej to nechlastalo vůbec. Jediný co byly mouchy byly ty čerpadla pokud odejde hodí se mechanika a jezdí se dál vstřik stojí hovno mechanický čerpadlo koupíš do 2tis.
Teď jsem koupil 2.8 a je to uplně jiná liga na jednu stranu si říkám jak jsem to TDS mohl vůbec mít ale na druhou stranu je to opravdu příjemná změna k lepšímu.
Bavím se samozřejmě o e36.
Musíš si ujasnit priority tak jak ti tady říkáme
Chceš sportovní limuzínu s dávkou pohodlí tak i sportu ?
Pokud ano sháněj 5er ale E34 jestli máš furt rozpočet jako si psal na začátku na e39 rovnou zapomeň.
Chceš víc sportovní auto ?
Pokud ano kup e36, pokud chceš naftu tak klidně i to TDS ale chce to nevylítanou herku, když benzín tak 2.8 ale je jich málo a sháněj se hůř tak bych to viděl na 325i
V8 už je kapitola trochu jinačí, ale je pravda že s jídlem roste chuť a neumím si představit že bych si jel koupit slabší auto než momentálně mám. Jako další auto bude u mě určitě V8
Jelo to na 20let starýho nafťáka hodně dobře, nemusel si řešit naftu jestli náhodou nenatankuješ špatně. Olej to nechlastalo vůbec. Jediný co byly mouchy byly ty čerpadla pokud odejde hodí se mechanika a jezdí se dál vstřik stojí hovno mechanický čerpadlo koupíš do 2tis.
Teď jsem koupil 2.8 a je to uplně jiná liga na jednu stranu si říkám jak jsem to TDS mohl vůbec mít ale na druhou stranu je to opravdu příjemná změna k lepšímu.
Bavím se samozřejmě o e36.
Musíš si ujasnit priority tak jak ti tady říkáme
Chceš sportovní limuzínu s dávkou pohodlí tak i sportu ?
Pokud ano sháněj 5er ale E34 jestli máš furt rozpočet jako si psal na začátku na e39 rovnou zapomeň.
Chceš víc sportovní auto ?
Pokud ano kup e36, pokud chceš naftu tak klidně i to TDS ale chce to nevylítanou herku, když benzín tak 2.8 ale je jich málo a sháněj se hůř tak bych to viděl na 325i
V8 už je kapitola trochu jinačí, ale je pravda že s jídlem roste chuť a neumím si představit že bych si jel koupit slabší auto než momentálně mám. Jako další auto bude u mě určitě V8

Lucifer píše:Já měl první auto TDS, stačilo a dostatečně.
Jelo to na 20let starýho nafťáka hodně dobře, nemusel si řešit naftu jestli náhodou nenatankuješ špatně. Olej to nechlastalo vůbec. Jediný co byly mouchy byly ty čerpadla pokud odejde hodí se mechanika a jezdí se dál vstřik stojí hovno mechanický čerpadlo koupíš do 2tis.
Teď jsem koupil 2.8 a je to uplně jiná liga na jednu stranu si říkám jak jsem to TDS mohl vůbec mít ale na druhou stranu je to opravdu příjemná změna k lepšímu.
Bavím se samozřejmě o e36.
Musíš si ujasnit priority tak jak ti tady říkáme
Chceš sportovní limuzínu s dávkou pohodlí tak i sportu ?
Pokud ano sháněj 5er ale E34 jestli máš furt rozpočet jako si psal na začátku na e39 rovnou zapomeň.
Chceš víc sportovní auto ?
Pokud ano kup e36, pokud chceš naftu tak klidně i to TDS ale chce to nevylítanou herku, když benzín tak 2.8 ale je jich málo a sháněj se hůř tak bych to viděl na 325i
V8 už je kapitola trochu jinačí, ale je pravda že s jídlem roste chuť a neumím si představit že bych si jel koupit slabší auto než momentálně mám. Jako další auto bude u mě určitě V8
Ja uz jsem se rozhodl

Obsah 2.5 nebo 2.8 a dam do toho LPG, aby se zmensila penezni spotreba

Snad se neco peknyho najde, s ne moc velkym poctem km.
Na km zapomeň vůbec na ně nekoukej ! Naprostej nesmysl.
Ptej se majitele na auto jak se mu s tím jezdilo co se mu vysralo co na tom servisoval co dál vzít někoho s diagnostikou kdo auto zná proleze a dovede odhadnout trochu cenu.
Raději auto s 350tis km který bylo servisovaný než 190tis který na tyhle velký servisy čeká
Ptej se majitele na auto jak se mu s tím jezdilo co se mu vysralo co na tom servisoval co dál vzít někoho s diagnostikou kdo auto zná proleze a dovede odhadnout trochu cenu.
Raději auto s 350tis km který bylo servisovaný než 190tis který na tyhle velký servisy čeká

Lucifer píše:Na km zapomeň vůbec na ně nekoukej ! Naprostej nesmysl.
Ptej se majitele na auto jak se mu s tím jezdilo co se mu vysralo co na tom servisoval co dál vzít někoho s diagnostikou kdo auto zná proleze a dovede odhadnout trochu cenu.
Raději auto s 350tis km který bylo servisovaný než 190tis který na tyhle velký servisy čeká
A co motor (benzinovy) kolik je jeho zivotnost?
No cenu si slevim ja, potom vezmu kamose aby se na auto podival a jak se psalo v tomto tematu, treba nekdo bude z okoli a pomuze taky
