Stránka 5 z 5
Napsal: pon 21.10.2013 08:36
od kornout
Perunwit píše:nevím, o jakém třílitru se tady mluví, ale M54 rozhodně za 8,5 průměrně nejezdí. Dá se s tím jet mimoměsto za 8l/100, dokonce i lehce pod, ale průměr je někde jinde. Taková je moje zkušenost.
asi o naftovým, tam by ten průměr jakš takš seděl.

Napsal: pon 21.10.2013 08:44
od Perunwit
Tecto píše:Buď si koupíš fungl nový BMW a neřešíš spotřebu nebo jej máš z druhý ruky (jako většina z nás) a jsi rád, když to funguje tak jak má - a pak nepřemýšlíš o alternativním palivu, zvlášť, když 3.0 benzín jezdí průměr za 8.5 ltr/100km. Tato otázka je vyřešena není potřeba se k tomu vracet.
píše benzin, tak proto reaguji...
Napsal: sob 26.10.2013 20:29
od Tecto
[quote="JaraX"]ja bych do přimyho vstřiku nešel ani na benzín, bohužel je s tím dost problemu[/quote]
Jo, to teda je . . .
Nikdy jsem si nemyslel, že v benzínovým BMW budu muset vyměnit půl motoru než to začne trochu fungovat

Napsal: ned 27.10.2013 13:54
od Lennox
Tecto píše:JaraX píše:ja bych do přimyho vstřiku nešel ani na benzín, bohužel je s tím dost problemu
Jo, to teda je . . .
Nikdy jsem si nemyslel, že v benzínovým BMW budu muset vyměnit půl motoru než to začne trochu fungovat

Hm to je dobrý no, kurvěj to čím dál tím líp.

Napsal: ned 27.10.2013 18:22
od Jendix
Lennox píše:Tecto píše:JaraX píše:ja bych do přimyho vstřiku nešel ani na benzín, bohužel je s tím dost problemu
Jo, to teda je . . .
Nikdy jsem si nemyslel, že v benzínovým BMW budu muset vyměnit půl motoru než to začne trochu fungovat

Hm to je dobrý no, kurvěj to čím dál tím líp.

To neni jenom o kurvění, je nutný si uvědomit proč to všechno přišlo. Jedna věc je snaha snížit spotřebu a druhá je vyhovět evropským normám. V případě N53 né všechno uplně klaplo, ale BMW neni jediná značka která měla s přímovstřikama problemy. V podstatě se benzíny rapidsně přiblížili naftovým motorům což přineslo i jejich neduhy.
Napsal: ned 27.10.2013 19:13
od matiz
Jeste malo to kurvi, lidi to porad kupujou... Problemy N53 jsou podle mne banalni oproti problemum ktere realne hrozi chrochro.
Napsal: ned 27.10.2013 19:56
od Vlasta
No jo, když někdo koupí auto s představou, že má najeto 200 tis. a ono má ve skutečnosti 400 tis., tak to má problémy kurewský. Chrochro
Napsal: pon 28.10.2013 14:36
od Totic
NEŘEŠ SPOTŘEBU když chceš vrtuli.. kup si 545i na ježdění.. atd.

OK, to je přání hlavně taky obchodního oddělení BMW AG, ale spolu s tím benzin od 90let zdražil o víc než 10kč.
Zatím díky za názory, abych to upřesnil já potřebuju a hledám E60, stejně jak současnou 3er:
a) na denní ježdění, do práce
b) dopravu centrem po krajským městě za nákupy
c) aby mě bavilo, design plus komfort (rozuměj za vynaložené peníze to nechrochtalo)
Mě stačí narozdíl od mnoha jiných těch cca 250koní a spokojenost.
Napsal: pon 28.10.2013 16:16
od Filozof
TOTIC: pokud to není jen víkendovka ale na denní ježdění šel bych asi do 525i/530i a dořešit kvalitní LPG místo rezervy a hlavně bych lpěl na autě v TOP stavu. Ono pak do toho sypat je docela ranec.
Hlavní je stav auta a pak pěknou výbavu na čem si potrpíš nevím.
Připlatil bych si klidně 20-40tis na autě pokud by bylo třeba v perfektním stavu a výbavě oproti běžné e60/61.
Ono to dělá hodně pokud máš základní sedačky a jen výhřev nebo máš našlápnuté auto výbavou.
Pak je to uplně jiné auto a užíváš si to. To mi věř. A taky se líp prodává třeba po 5ti letech.
Napsal: čtv 31.10.2013 13:05
od Tecto
Jen to LPG nějak furt nevím. Já na to nejsem.
Pokud mám auto jako koníček, nic bych tam nebastlil.
Napsal: čtv 31.10.2013 16:55
od Lennox
Tecto píše:Jen to LPG nějak furt nevím. Já na to nejsem.
Pokud mám auto jako koníček, nic bych tam nebastlil.
No auto jako koníček mít můžeš, ale proč zbytečne dávat prachy za palivo, když na LPG jezdíš skoro zadarmo.

Napsal: čtv 31.10.2013 17:18
od atimen
mě by zajímalo kolik lidí zde diskutujících mělo nebo má V8 a jezdí s tím každej den po městě a do práce ...buď serou love a nebo nejezdí ....lpg je řešení , mám přestavbu cca 5000km od jaraXe (0, slovy nula problémů a investice je po 15000km zpět ) a musím říct ,že úspora je dlouhodobě 2,2kč na 100km po městě proč se šourat v 525i nebo 530i když se dá jezdit levněji v 745i s lpg ...

navíc když ty auta stojí podobně

Napsal: čtv 31.10.2013 17:52
od ThomasOFP
já mám V8 a jezdím s tím každý den

ale až vychytám mouchy, tak do plynu 100% půjde

Napsal: čtv 31.10.2013 18:53
od Lennox
atimen píše:mě by zajímalo kolik lidí zde diskutujících mělo nebo má V8 a jezdí s tím každej den po městě a do práce ...buď serou love a nebo nejezdí ....lpg je řešení , mám přestavbu cca 5000km od jaraXe (0, slovy nula problémů a investice je po 15000km zpět ) a musím říct ,že úspora je dlouhodobě 2,2kč na 100km po městě proč se šourat v 525i nebo 530i když se dá jezdit levněji v 745i s lpg ...

navíc když ty auta stojí podobně

Asi tak, navíc 7er seženeš většinou ještě levněji než 5er.

Napsal: pát 01.11.2013 13:49
od Totic
Nafta, benzin, Ethanol, LPG, CNG, elektro hybrid.. jasně, ať si každej vybere dle uvážení co chce nebo potřebuje. Když ty technologie k dispozici jsou tak co..? Je pohoda mít aspoň na výběr.
V zásadně nic neodsuzuju - vše má svoje pro a proti. Každej je si povinnej o tom nastudovat svoje, jakožto svéprávnej s řidičákem se rozhodnout co koupím a taky si pak případně nést následky.
