ručička teploty je v strede od 75st. vyššie, ak je termostat na p* a je stále otvorený tak je je možné že tá teplota je reálna, keby to tak nebolo tak ani z kopca by teplota nemala klesať
na skúšku, po jazde otvor kapotu a siahni na hadicu do chladiča, aj ku v pohode chytíš do ruky tak termostat bude v riti, lebo bežne by mala mať okolo 100st. a nevydržíš to držať dlhšie ako 1-2sek.
VIKTOR DDD Pročetl jsem všechno možné. U VANOSU lze přehodit pouze termostat, ale typ (nemám to teď u sebe), který jsem našel pouze v polsku za cca 2700,- nebo na ebay. Takže půjdu cestou podložky. Zatím jsem dal výhřev natvrdo:-))
Pánové, ještě dotaz. Protože půjdu výše zmíněnou cestou, potřebuju rozměry toho mezikusu. Shodují se s termostatem z předface? Myslím termostat, venkovní rozměry + otvory upevnění. Vnitřní otvor pro termostat bude opracován potom. Díky