Stránka 5 z 7
Napsal: sob 01.01.2011 23:54
od abbath666
nikdo nepomůže?

Napsal: ned 02.01.2011 00:17
od Kami1
Napsal: ned 02.01.2011 18:07
od _peper
Taky se zeptám ohledně topení. Dřív jsem měl is bez klimi, a foukalo to moc pěkně, už na trojku fičák jako blázen. Teď mám is M42 je tam manuální klimatizace a to fouká na trojku jako předchozí is na jedničku.
Může to být tím rezistorem? Už jsem vyměnil vzduchový filtr, a fouká pořád málo. Podle ETK
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... r_ac_unit/ jsem koukal, že zde uváděný ježek je jen u automatické. A já tam tedy mám jen díl č.2 64 11 8 391 749 ?
Napsal: ned 02.01.2011 18:18
od Kami1
ano
Napsal: ned 02.01.2011 18:21
od _peper
Ano? Takže mám sehnat nový díl na obrázku č.2 64 11 8 391 749 ?
Napsal: ned 02.01.2011 18:33
od Kami1
ten díl tam máš, ale jestli je špatnej nevím,
nejlepší je ho vydělat (za kastlíkem) a proměřit, případně by mohl jít i opravit
pokud se s každým přepnutím foukání zvýší, tak asi špatnej nebude
Napsal: ned 02.01.2011 20:38
od _peper
No foukání se s otáčením regulátoru zvyšuje, ale celkově to fouká dost málo. Teď s manuál klimou třeba na trojku mi to fouká tak jak u předchozího is na jedničku.
Zkusím se k tomu dostat a proměřit.
Napsal: ned 02.01.2011 20:52
od Kami1
koukal jsem na to do schematu, a ty odpory jsou v serii,
takže když by byl jeden z nich špatnej, tak by to na min. rychlost nejelo,
ale je možný, že tam jsou jenom nějaký přechodový odpory.
- počítám, že je to řešený odporovým drátem zalisovaným do kontaktu, tak to může být zoxidovaný (vyčistit, přelisovat).
když to vyděláš, tak vent. pusť na tu trojku a zkus s daným odporem (ten kterej hřeje) zahejbat,
můžeš taky jeho závity něčím vyzkratovat a požadovanej výkon si tak doladit dle potřeby.
na MAX to jde samozřejmě mimo odpory, tak to musí jít naplno (12V na motoru)
Napsal: ned 02.01.2011 20:57
od _peper
Díky za rady

Až se k tomu dokopu dám vědět co jsem zjistil.
Napsal: pon 03.12.2012 08:21
od Lucifer
Funguje ještě tahle oprava ? Docela bych jí akutně využil
Napsal: stř 05.12.2012 00:33
od k5ynd1
rekl bych, ze to moc nevypada... navic nevim, jak moc spolehlivy zakladajici uzivatel je, vzhledem k prispevkum.... take mam mirne vydneho jezka, nefunguji 3 nejvyssi stupne ventilace a zatim to tak nejak moc neresim.... sehnal bych od nowice. jestli se nepletu, ma ho myslim za cca 1100kc fungl novy a navic ten novejsi typ, s vice bodlinami. takze by se uz nemel pokazit

Napsal: stř 05.12.2012 02:02
od Foldas
Lucifer píše:Funguje ještě tahle oprava ? Docela bych jí akutně využil
tak ho kuchni uvnitř bude podle mě jen nějaký pwm obvod který si vyrobíš za par korun doma
Napsal: stř 05.12.2012 10:22
od Lucifer
Tak mám kámoše v kelly dostanu ho za 1300 hella ale furt mi to prostě za pár součástek přijde hodně
Ten můj má totiž asi krámy, je náladovej víc jak ženská, když někam jedu dál tak se mu nechce foukat mě se auto zamlží, ale když jedu jen kousek na nákup tak začne foukat okamžitě a funguje bez keců

Napsal: stř 05.12.2012 12:05
od Jamall
nedíval jsi se na uhlíky ve větráku?
Napsal: stř 05.12.2012 12:10
od Lucifer
Ty jsou mnou měněný za nový
Napsal: stř 05.12.2012 13:13
od Jamall
tak schválně zkus překlenovat ježka kusem drátu, ...jestli to je skutečně ježkem
Napsal: stř 05.12.2012 13:56
od Lucifer
Přesně tohle jsem zkoušel už několikrát a drátem to funguje

Napsal: pon 10.12.2012 16:27
od GUMAR01
ZDRAVÍM VŠECHNY. O JEŽKOVY JE TOHO NAPSANÝ HODNĚ KDYŽ JE POKAŽENÝ, ALE PORADÍ NĚKDO JAK HO VYMONTOVAT A KDE JE SCHOVYNÝ. VŠEM KDO PORADÍ BUDU VDĚČNÝ. GUMAR01
Napsal: pon 10.12.2012 17:07
od Lucifer
Tak taky by bylo dobrý říct v jakym autě nebo lese ho chceš pomoct najít ?
Napsal: pon 10.12.2012 18:32
od k5ynd1
Lucifer píše:Tak taky by bylo dobrý říct v jakym autě nebo lese ho chceš pomoct najít ?

dobre ty.... presny a trefny. jinak myslim, ze je toho taky kvanta napsanyho kde v kterym aute se nachazi a co je potreba oddelat k jeho demontazi
