Stránka 5 z 13
Napsal: pát 06.03.2009 00:56
od myrryn88
zienteks píše:Custe. Ja teda nemam zaden problem s volnobehen ani za jizdy nic ale dnes se mi stala podivna vec startuju startuju startuju a na potreti to chytlo ale s pridanym plynem samozrejme jen malinko seslapnutym. Po nastartovani smrad benzinu s vyfuku mohlo by to byt volnobeznym ventilem? jinak motor m43 1.9 87kw. Da se ten ventil nejak vycistit nebo promazat? Kdysi jak jsem mel AUDI tak tam byl trochu no o dost jiny volnobezny ventil a zadrhaval se stacilo ho namazat a byl klid.
Cistit se da petrolejem nebo prolit benzinem,pak prostriknou WD40 a nechat vykapat.
Napsal: pát 06.03.2009 13:45
od Killca
3er_Cabrio_E36 píše:I prd, velebnosti

Ta sranda stojí 950,-, v CarTecu v OV. Asi ten monopol nebo co

koleno na moje byvale iso - 520kc v bmwkrotil v praze a Autec v praze a na stary iso to koleno stoji 530kc v tech samych shopech
tady nove iso m44
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... 13_0418/#2tady stare iso m42
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... 13_0363/#7co to je za prodejnu ta sotea? to jsou blazni, neni to i s postovnym?
tohle bych tipl na lambdu, ale vyzkousej pred koupi nove lambdy jeste ty bezplatne veci, jako cisteni vahy vzduchu, vycisteni odvetrani klikovky, shlednuti der v sani (strikni na trubky kolem sani cistic na brzdy, kdyz se otacky zvysi, tak je tam dira), samozrejme diagnostiku-zahrej motor a scekni jestli cidlo teploty spravne meri teplotu motoru (potrebne pro prechod ze sytice na normalni vstrikovani), vycistit volnobeznak
zienteks píše:Custe. Ja teda nemam zaden problem s volnobehen ani za jizdy nic ale dnes se mi stala podivna vec startuju startuju startuju a na pchu no o dost jiny volnobezny ventil a zadrhaval se stacilo ho namazat a byl klid.
bych se kouk i na palivovou soustavu, jestli to tam spravne tlaci benal, treba zasrany vstriky, stary palivovy filtr apod
Napsal: pát 06.03.2009 16:14
od zienteks
Tak jsem vycistil ten ventil ta klapka v nem sla velmi stuha a na strane odvodu do sani k motoru bylo hodne prachu vycislil jsem to takovym svinstvem z prace a ted je to jako nove a paradne to chyta. Mel jsem i problem pri zapnutem vyhrivani zadniho okna kdy je odber proudu velky a altik je poradne zatizeny tak pri dojeti ke krizovatce sel volnobeh hodne pod otacky a pomalu na horu nez se vyrovnal ted to nedela parada.
Napsal: pát 06.03.2009 18:12
od satva
me to kolisa pri startu, dlouho to trva nez se rucicka otackomeru usadi, houpe nahoru dolu asi 2x az 3x. dela to jen kdyz je venku teplo nebo zahratej motor.
v zime je to ok. Lambdu sem menil a volnobeznak vycistil
cim to muze byt? mam M40 E36
Napsal: pát 06.03.2009 22:22
od 318TI
318TI píše:Zdravim vsechny.Mam compacta M42 1.8 is a od vcerejska me to dela taky ale za studena aj ta tepla otacky skacou v rozmezi 300-1500ot/min. obcas to chcipne uplne.Volnobeznej ventyl je vycistenej a skrtici klapka taky svicky novy. Diagnostika driv psala taky lambdu ale jestli pisete ze nepomaha tak jsem zatim nekupoval. Tak jestli nekdo tuto zasranou zahadu vyresi tak budu rad protoze se s tim neda jezdit
Ja jsem asi zjistil proc to dela. Nasel jsem nejspis natrhlou hadicu co vede od volnobezneho ventilu smerem nahoru do sani neni videt ale dase nahmatat,protoze kdyz s ni hejbu tak se otacky bud srovnaji a nebo se to dusi,ale doufam ze ta bohata smes neposkodila lamdu

Napsal: sob 07.03.2009 00:15
od myrryn88
zienteks píše:Tak jsem vycistil ten ventil ta klapka v nem sla velmi stuha a na strane odvodu do sani k motoru bylo hodne prachu vycislil jsem to takovym svinstvem z prace a ted je to jako nove a paradne to chyta. Mel jsem i problem pri zapnutem vyhrivani zadniho okna kdy je odber proudu velky a altik je poradne zatizeny tak pri dojeti ke krizovatce sel volnobeh hodne pod otacky a pomalu na horu nez se vyrovnal ted to nedela parada.

Napsal: pon 09.03.2009 22:51
od satva
satva píše:me to kolisa pri startu, dlouho to trva nez se rucicka otackomeru usadi, houpe nahoru dolu asi 2x az 3x. dela to jen kdyz je venku teplo nebo zahratej motor.
v zime je to ok. Lambdu sem menil a volnobeznak vycistil
cim to muze byt? mam M40 E36

Napsal: pon 09.03.2009 23:57
od Kami1
teplotni cidlo, nevhodny svicky, pojebana vaha + milion dalsich veci
Napsal: stř 11.03.2009 21:25
od satva
to cidlo zkusim, kde je presne nevis ?
Napsal: čtv 12.03.2009 22:06
od zienteks
Chlapi poradte, zas mi na volnobek sel motor pod otacky pri zapnutem vyhrivani zadniho okna, tak jsem zase rozebral ten volnobezny ventil a zase byl suchy a sel stuha tak jsem to maznul silikonovym ojelem a rekl jsem si, mam to rozebrane tak vycistim jeste skrtici klapku a ted mam problem volnobeh nechce sjet pod 1000ot tak me napada jestli se nemusi resetovat RJ aby se kalibroval ten volnobezny ventil je to mozne? Jinak volnobeh pri zatizeni treba spojkou se reguluje zadnou jinou zavadu jsem nepostrehl 318i e46
Napsal: čtv 12.03.2009 22:46
od zienteks
A nebo trochu povolit ten maly imbus cim se nastavuje doraz skrtici klapky?
Napsal: čtv 12.03.2009 23:07
od Kami1
satva: cidlo teploty je pod sanim v prostred hlavy, za nim je cidlo teploty chlapaliny
Napsal: pát 13.03.2009 13:36
od satva
Kami1 píše:satva: cidlo teploty je pod sanim v prostred hlavy, za nim je cidlo teploty chlapaliny
dík mrknu na to
Napsal: pát 13.03.2009 16:54
od Kami1
cidlo teploty chlapaliny by melo mit cca 2500 ohm pri 20 stupnich a 350 ohmpri 80stupnich
melo by tam jit 5voltu

dotahovaci moment jenom 13Nm
Doporucuju zkusit nekde pucit vahu vzduchu
Napsal: ned 15.03.2009 14:04
od satva
Kami1 píše:cidlo teploty chlapaliny by melo mit cca 2500 ohm pri 20 stupnich a 350 ohmpri 80stupnich
melo by tam jit 5voltu

dotahovaci moment jenom 13Nm
Doporucuju zkusit nekde pucit vahu vzduchu
ok zkusim to nejak proverit, dík
Napsal: čtv 09.04.2009 21:28
od philipo
Zdravím, mám též problém s volnoběhem, otáčky lítají z 800 na 500 a někdy mi to aj chccíplo. Začalo se mi to sr... asi před měsícem. No řikám si nebudu špekulovat zajel jsem do Renocaru ve slatině. Diagnostika 1700,- a že prý mám špatnej odvzdušnovací ventil skříně...no moc se mi to nezdálo ale budiž koupil jsem 1000,-. Dnes jsem to vyměnil a prd.. pořád stejne. Jinak diagnostika žadne chybky aj lambda ok-aspoň to tedy tvrdili, ja se v tom německém protokolu pořádně nevyznám. Nevím kterým směrem se mám ted ubírat(co zkontrolovat...atd) můžete poradit? díky
Napsal: pát 10.04.2009 00:38
od Killca
no, to odvzdusneni klikove skrine s tim muze souviset, ale nevim jestli ventilem, ale chce to vycistit nejaky ty trubky nebo co to tam je, muze to byt zasrane a klika nemuze dychat
Napsal: pát 10.04.2009 06:27
od philipo
je fakt ze kdyz jsem to měnil tak ty trubky byli docela zasviněný. ale ne tak že by se to ucpalo(aspon tedy myslím). Ale ted budu o vikendu dělat brzdy tak ve volné chvili odělám hadice a pořádně je vyčistím. jinak volnoběh se dokonce zhoršil oproti předtím. dneska cesta do prace děs a hruza porad půlnohou na plynu:) (traktor hadra). padalo to aj na 300. mozna jak jsem s tim zahejbal tak se to ucpalo vice....
Napsal: pát 10.04.2009 08:45
od Kami1
co mas za motor?
Napsal: pát 10.04.2009 10:59
od rob2fab
u me tobylo regulaci podlaku na odvetrani motoru,takova cerna kulata vec do ktere vede hadice s vyka ventylu.stoji to 1000kc a mate pravdepodobne v riti vsici,jelikoz je to plastovy a ten olej to casem rozpusti,stejne jako zborti tu hadici
m43 4ever top 4 vale engine of tehe world