Stránka 5 z 6
Napsal: čtv 19.04.2012 07:44
od MatelliE36
jo myslim original SS, svody az koncak

Napsal: čtv 19.04.2012 08:05
od MattyX
tak jako jestli uvalit jen 50 za výfuk tak proč ne

fungovat to bude
imho viz předchozí příspěvěk: 0.6 sekundy na stopkách ? to je for ne ?

na nějaké časomíře řeknu okey asi , ale todle ... přeci jen přesnější je zajet si na brzdu a vidět průběh na grafu a je to jasně daný žádný placebo ... to je rozdil jak když jedeš po větru a nebo proti větru

Napsal: čtv 19.04.2012 08:52
od MatelliE36
tak levný to neni, ale myslim, ze smysl to ma

Musela by se upravovat ŘJ nějak nebo to nebude zapotřebí?
Napsal: čtv 19.04.2012 20:14
od ziky112
MattyX píše:tak jako jestli uvalit jen 50 za výfuk tak proč ne

fungovat to bude

imho viz předchozí příspěvěk: 0.6 sekundy na stopkách ? to je for ne ?

na nějaké časomíře řeknu okey asi , ale todle ... přeci jen přesnější je zajet si na brzdu a vidět průběh na grafu a je to jasně daný žádný placebo ... to je rozdil jak když jedeš po větru a nebo proti větru

souhlasim že jsou přesnější metody, ale brzdu nemam zrovna po ruce abych každou upravu testoval ( to ze kazda brzda je jina nebudem probirat)
Test byl za stejnych povetrnostnich podminek a opakovatelnost dobra.
Cilem je jen poukazat na to ze chip u atmosfery funguje.
Napsal: čtv 19.04.2012 21:42
od MattyX
jooo chip u atmošky funguje , sám mám , kterej dává víc štávy kvuli ostre vačce ... tak sem zvědv pak na brzdu na nějakej pokrok no

Napsal: pát 20.04.2012 13:52
od DWXak
Matelli: Myslím, že za potřebí to není, ale zas asi né na škodu

Napsal: ned 22.04.2012 20:31
od stefkac
http://www.ebay.com/itm/Racing-Chip-BMW ... 757wt_1270
a co tohle máte někdo vyzkoušeny,bude to fungovat když je jenom otevřeny sání ale vejfuk+svody jsou v serii???díky
Napsal: ned 22.04.2012 22:00
od Fw190
caute, dneska jsem nural v aute a zjistil jsem, ze v air boxu je taka nasoska, ktera v podstate deli filtr na dve casti, v podtste zene vzduch az na druhou cast filtru a jednu prekryva, nezkousel to nekdo vydelat?Zda se to i nejake nacvakavaci. Vypada to, ze to tam kazi

Nemyslite, ze kdyz by se to odtranilo ze by to ulechcilo proudeni vzduchu? Nezkouel nekdo? Jinak mam KN vlozku, ale svody jeste porad cekaji na nahozeni

Napsal: ned 22.04.2012 22:07
od Figa
Jaké jsi bral svody a na jaké auto?
Napsal: ned 22.04.2012 22:11
od Fw190
mam doma origo z M3 3,0 bez der lambdy, pac ja mam origo jen jednu na strednim dilu. A je to na 325i Vanos. Ale neni to jen tak, bez zvedaku to sam nedam a navic musim nechat opravit vlnovec a nechat udelat podlozku, tak zatim odpocivaji , ale brzy to prijde

Napsal: ned 22.04.2012 22:14
od Figa
Díky a plánuješ brzdu před a po?
Napsal: ned 22.04.2012 22:15
od Fw190
ne

jen mozna po

Napsal: ned 22.04.2012 22:33
od Figa
Já nevím chlapi, že jste tak líný

Ještě chvíli a vemu ty svody sám

Napsal: ned 22.04.2012 23:13
od MatelliE36
ja to vemu na brzdu pred i po, aby se videlo co to s tim udelalo

v sobotu jsme byli drazdit M3 na letisti a nejak me to navnadilo, takze cim driv tim lip

Napsal: pon 23.04.2012 06:39
od j3ykobim
Fw190 píše:caute, dneska jsem nural v aute a zjistil jsem, ze v air boxu je taka nasoska, ktera v podstate deli filtr na dve casti, v podtste zene vzduch az na druhou cast filtru a jednu prekryva, nezkousel to nekdo vydelat?Zda se to i nejake nacvakavaci. Vypada to, ze to tam kazi

Nemyslite, ze kdyz by se to odtranilo ze by to ulechcilo proudeni vzduchu? Nezkouel nekdo? Jinak mam KN vlozku, ale svody jeste porad cekaji na nahozeni

Ta přepážka jen určuje tok vzduchu, M50 jí prej nemá, vyndavá se vysunutím z airboxu z venku, když jí vyndáš.., tak to prý přidá 1HP

Napsal: pon 23.04.2012 22:46
od Fw190
no dulezite je jestli to tomu spis neublizi, ze srandy to to tam neni. Mozna to da 1 hp bez dalsich uprav, ale kdyz dam svody, misto katu rezonatory. tzn otevru vyfuk, tak je treba otevrit sani. Kn uz tam je a ta prepazka by mohla jeste ulevit proudeni. Jen me zajima jestli to nekdo zkousel. A jestli nekdo nezna nejaky rozumny duvod k cemu to tam vubec je, prijde mi jak kdyz by to melo priskrtit sani - podle toho jak to vypada. Na druhou stranu tomu vubec nerozumim a ten objem nasavaneho vzduchu je v podstate stejny. A prece kdyz priskrtis proudeni cehokoliv, tak v miste zuzeni se to zrychli. A treba je to potreba

Napsal: úte 24.04.2012 00:05
od j3ykobim
týpek tady z fora(nevim nick, ale prodává tady tu lamino kapotu na e36)tam to ozvučnici nemá, hlavní účel krom proudění vzduchu je že tlumí hluk. Jinak co jsem vygoogloval tak to přidá 1-3hp, do 3 tis neni poznat žádnej rozdíl, od 3 tis má auto hlasitější projev a trochu lépe táhne do 5 tis.
Většina lidí to dělá kvůli zvuku, někdo to označuje jako nejlepší bezplatnou úpravu.
http://www.brazeauracing.com/airbox.htm
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=189790
Napsal: úte 24.04.2012 21:22
od stefkac
[quote="Fw190"]mam doma origo z M3 3,0 bez der lambdy, pac ja mam origo jen jednu na strednim dilu. A je to na 325i Vanos. Ale neni to jen tak, bez zvedaku to sam nedam a navic musim nechat opravit vlnovec a nechat udelat podlozku, tak zatim odpocivaji , ale brzy to prijde

[/quote musi se povolit motor ze silentbloku u ty vyměny svodů?taky mě to čeká...
Napsal: úte 24.04.2012 21:33
od MattyX
nemusi

Napsal: úte 24.04.2012 21:35
od DWXak
Není potřeba

Hlavně, lepší řešení než to mít někde v servisu na zvedáku mi příjde, dělat to někde kde je díra pod auto... protože aspoň já jsem to demontoval/montoval tak nějak horem spodem
