Stránka 5 z 7
Napsal: čtv 07.07.2005 14:02
od JFK
to sem klidně hodím, pro představu:
vačky Kelleners: 10.004,-
škrtící klapky D-Bilas: 64.844,-
chip Kelleners: 11.100,-
filtr sport.: 2.600,-
opracovaní hl. válců: 6.426,-
brus hlavy+zabr. ventilů: 2.618,-
montáž kitu: 20.230,-
+ 27 různých dílů a úkonů (těsnění, olej, rozv. řemen atd., vše nové): 18.500,-
suma sumárum: 136.000,- = 220 PS...
na otázky proč jsme tam rovnou nedali M3 motor za ty prachy apod odpovídám: kategorie na vytrvalostní závody je max do 2.6 litrů... a M3 E30 motor neodjezdí tolik co šestiválec... (12 hodin plnej kotel několik závodů)... a ani se nedá dobře sehnat v dobrém stavu...
Napsal: čtv 07.07.2005 14:06
od darmon
jaka vysledna komprese ?
Napsal: čtv 07.07.2005 14:15
od M3maniac
JFK píše:to sem klidně hodím, pro představu:
vačky Kelleners: 10.004,-
škrtící klapky D-Bilas: 64.844,-
chip Kelleners: 11.100,-
filtr sport.: 2.600,-
opracovaní hl. válců: 6.426,-
brus hlavy+zabr. ventilů: 2.618,-
montáž kitu: 20.230,-
+ 27 různých dílů a úkonů (těsnění, olej, rozv. řemen atd., vše nové): 18.500,-
suma sumárum: 136.000,- = 220 PS...
na otázky proč jsme tam rovnou nedali M3 motor za ty prachy apod odpovídám: kategorie na vytrvalostní závody je max do 2.6 litrů... a M3 E30 motor neodjezdí tolik co šestiválec... (12 hodin plnej kotel několik závodů)... a ani se nedá dobře sehnat v dobrém stavu...
hele a nechceš ji prodat?

325ky se dávaj tak za 40.000,- bych ti dal jednou tolik

ne fakt,myslím,že to ted poletí docela pěkně...
Napsal: čtv 07.07.2005 14:39
od RuDoSh
a nezere to ted moc?

Napsal: čtv 07.07.2005 14:50
od Zave
RuDoSh píše:a nezere to ted moc?

a ma to malej kufr, proste auto na picu...

Napsal: pát 08.07.2005 00:17
od LOPOLO
... ma to nejakou vybavu?

Napsal: pát 08.07.2005 09:22
od Speedy
Určitě to nemá ani PDC

Napsal: pát 08.07.2005 10:39
od skautik
to je urcite v automatu, ze jo?
Napsal: pát 08.07.2005 14:45
od JFK
skautik píše:to je urcite v automatu, ze jo?
v automatu to bude, ale sestikvaltovem, zavodni skrin... max 230km/hod...
no je fakt ze to je auto na picu, protoze to nema zadnou vybavu... klima, kuze, vyhoneni pera atd... ale pojede to vsechna auta co jsou tady... takze to auto neni na uplnou picu, jenom polovicni...

leda ze by treba Rene koupil od Konceka M3 EVO III za mega a pul (kdyz uz jsme u tech E30-tek za 40k)

, potom budu mit asi soupere, pokud teda zaradi dvojaka...

Napsal: pát 08.07.2005 14:50
od JFK
darmon píše:jaka vysledna komprese ?
ufff, asi 11:1, vim ze nebyla na vsech valcich uplne stejna, ted je to ok

Napsal: pát 08.07.2005 14:58
od darmon
JFK píše:darmon píše:jaka vysledna komprese ?
ufff, asi 11:1, vim ze nebyla na vsech valcich uplne stejna, ted je to ok

ze predtim nebyla se dalo ocekavat, mne zajimal vysledek kam se ten motor dostal a jsem prijemne prekvapen.
Napsal: pát 08.07.2005 15:10
od Bombarder
JFK píše:skautik píše:to je urcite v automatu, ze jo?
v automatu to bude, ale sestikvaltovem, zavodni skrin... max 230km/hod...
no je fakt ze to je auto na picu, protoze to nema zadnou vybavu... klima, kuze, vyhoneni pera atd... ale pojede to vsechna auta co jsou tady... takze to auto neni na uplnou picu, jenom polovicni...

leda ze by treba Rene koupil od Konceka M3 EVO III za mega a pul (kdyz uz jsme u tech E30-tek za 40k)

, potom budu mit asi soupere, pokud teda zaradi dvojaka...

kdyby mi to starous pujcil a nechtel potom nahradu mozne skody, tak bych vsadil na zlutaka

Napsal: pát 08.07.2005 19:34
od M3maniac
Bombarder píše:JFK píše:skautik píše:to je urcite v automatu, ze jo?
v automatu to bude, ale sestikvaltovem, zavodni skrin... max 230km/hod...
no je fakt ze to je auto na picu, protoze to nema zadnou vybavu... klima, kuze, vyhoneni pera atd... ale pojede to vsechna auta co jsou tady... takze to auto neni na uplnou picu, jenom polovicni...

leda ze by treba Rene koupil od Konceka M3 EVO III za mega a pul (kdyz uz jsme u tech E30-tek za 40k)

, potom budu mit asi soupere, pokud teda zaradi dvojaka...

kdyby mi to starous pujcil a nechtel potom nahradu mozne skody, tak bych vsadil na zlutaka

Julo za ni chce 1.000 000 říkal na Ecce homu jinak si klidně přijeď pro klíče Bombi a hoď to na boudu ,prostě jen tak

Napsal: pát 08.07.2005 21:13
od JFK
M3maniac píše:Bombarder píše:JFK píše:[quote="skautik"]to je urcite v automatu, ze jo?
v automatu to bude, ale sestikvaltovem, zavodni skrin... max 230km/hod...
no je fakt ze to je auto na picu, protoze to nema zadnou vybavu... klima, kuze, vyhoneni pera atd... ale pojede to vsechna auta co jsou tady... takze to auto neni na uplnou picu, jenom polovicni...

leda ze by treba Rene koupil od Konceka M3 EVO III za mega a pul (kdyz uz jsme u tech E30-tek za 40k)

, potom budu mit asi soupere, pokud teda zaradi dvojaka...

kdyby mi to starous pujcil a nechtel potom nahradu mozne skody, tak bych vsadil na zlutaka

Julo za ni chce 1.000 000 říkal na Ecce homu jinak si klidně přijeď pro klíče Bombi a hoď to na boudu ,prostě jen tak

[/quote]
no loni rikal pul mega, za mesic mega a pul, ze jsem se asi preslechl... letos jsem se ho ptal a ze to nikdy neproda, nechce... ale jsem prvni v poradi komu to rekne ze to natuty jde z domu... jako medialni chlebodarce
To Bomby: sazet muzes o stosest na cokoli, nikdo ti nebrani...

jenom nevim proc se chces sazet na neco o cem nemas tucha? nebo ty jsi tu tricku videl jet? to jsi v tom pripade ale jedinej na svete...

Napsal: sob 09.07.2005 08:31
od Bombarder
JFK píše:M3maniac píše:Bombarder píše:[quote="JFK"][quote="skautik"]to je urcite v automatu, ze jo?
v automatu to bude, ale sestikvaltovem, zavodni skrin... max 230km/hod...
no je fakt ze to je auto na picu, protoze to nema zadnou vybavu... klima, kuze, vyhoneni pera atd... ale pojede to vsechna auta co jsou tady... takze to auto neni na uplnou picu, jenom polovicni...

leda ze by treba Rene koupil od Konceka M3 EVO III za mega a pul (kdyz uz jsme u tech E30-tek za 40k)

, potom budu mit asi soupere, pokud teda zaradi dvojaka...

kdyby mi to starous pujcil a nechtel potom nahradu mozne skody, tak bych vsadil na zlutaka

Julo za ni chce 1.000 000 říkal na Ecce homu jinak si klidně přijeď pro klíče Bombi a hoď to na boudu ,prostě jen tak

[/quote]
no loni rikal pul mega, za mesic mega a pul, ze jsem se asi preslechl... letos jsem se ho ptal a ze to nikdy neproda, nechce... ale jsem prvni v poradi komu to rekne ze to natuty jde z domu... jako medialni chlebodarce
To Bomby: sazet muzes o stosest na cokoli, nikdo ti nebrani...

jenom nevim proc se chces sazet na neco o cem nemas tucha? nebo ty jsi tu tricku videl jet? to jsi v tom pripade ale jedinej na svete...

[/quote]
bavime se o EVU nebo 325i ?
Napsal: sob 09.07.2005 09:47
od Lukáš
Bombi, celou dobu se tu bavíme o 325i

Napsal: ned 10.07.2005 23:05
od JFK
Napsal: stř 13.07.2005 10:02
od Bombarder
JFK píše::roll:

a i kdyby jsme se bavili o EVO tak tam je to jeste jasnejsi jak by to dopadlo...
To JKI:
Zkus mi priblizit, proc by stara 325i, dejme tomu s 220PS, cca 250Nm momentem a vaze, hadam 1100kg mela pojet M3, ktera ma o 100PS navrch? Je to jinak na-prevodovane? Jinak to nechapu

Napsal: stř 13.07.2005 15:24
od M3maniac
Bombarder píše:JFK píše::roll:

a i kdyby jsme se bavili o EVO tak tam je to jeste jasnejsi jak by to dopadlo...
To JKI:
Zkus mi priblizit, proc by stara 325i, dejme tomu s 220PS, cca 250Nm momentem a vaze, hadam 1100kg mela pojet M3, ktera ma o 100PS navrch? Je to jinak na-prevodovane? Jinak to nechapu

no budou asi momenty kdy by měla navrch (váha,spec,podvozek,gumy atd- v běžném provozu v čr nepoužitelné)a zas momenty kdy na D1 se e30 v cc 230 jaksi zastaví a emko jede dál

jinak emko nemá o 450 kg víc a to je fest

ale dost měření ocasů

Napsal: stř 13.07.2005 15:52
od JFK
Bombarder píše:JFK píše::roll:

a i kdyby jsme se bavili o EVO tak tam je to jeste jasnejsi jak by to dopadlo...
To JKI:
Zkus mi priblizit, proc by stara 325i, dejme tomu s 220PS, cca 250Nm momentem a vaze, hadam 1100kg mela pojet M3, ktera ma o 100PS navrch? Je to jinak na-prevodovane? Jinak to nechapu

pokud se bavíme k tématu, tak je tu řeč o kopci (jak René poznamenal, na dálnici to nebude ono

)... tak ta váha je alfa omega + další aspekty...