Stránka 5 z 7

Napsal: pon 01.10.2012 16:16
od surfis
Chybama se člověk učí :) Příště to bude na 1* Každopádně díky a napříště vás s Passatem všechny smetu :D

Napsal: pon 01.10.2012 19:36
od husky
BudVlad píše:Sraz se moc vydařil, včetně počasí. Jestli ale chcete něco doladit, tak je to rozdělení kategorií. Nechtěl jsem vám do toho mluvit, měli jste všechno dobře organizované, ale dělit kategorie podle počtu válců je divné. Většinou jsou kategorie podle obsahu motoru, obsah přeplňovaného motoru se násobí 1.7. Potom se némůže stát, že postavíte šestnáctistovku proti dvolitrovému turbu, nebo dvolitrový šestiválec proti třílitrovému twin turbu. Jinak to bylo výborné.

Správná myšlenka, ale turbo s koeficientem x1,3 :) 1,7 je hrozně moc...

Napsal: pon 01.10.2012 19:57
od ada540i
1,3 už zní líp, říkal jsem že je divný aby 2,0 s turbem bylo v kategorii nad 3000

Napsal: pon 01.10.2012 20:16
od husky
ada540i píše:1,3 už zní líp, říkal jsem že je divný aby 2,0 s turbem bylo v kategorii nad 3000

To 1.3 je spíš takový doporučení :) jinak se opravdu ve sprintech používá koeficient x1.7, jenže to se bavíme o sprintech, kde se motory a turba ladí úplně jinak, se sériovkama to nemá nic společnýho...

Prostě u 100kW auta bych po přidání turba počítal se 130 kW ;)

No a samo musíš oddělit kategorii nafta (když už píšeš o 2,0 s turbem).

Napsal: pon 01.10.2012 20:26
od ada540i
Tak 2,0d jsem psal po příspěvku, kdy bylo napsáno nafta a benzín dohromady. Teď jsem myslel benzín, protože na srazu byl Superb a Audi A3 s motorem 2,0TSI.

Napsal: pon 01.10.2012 20:39
od IlikeU
Na cizi kary si vzpomene a na me 335i ne. Pouceni pro priste uz mame ted uz jen vedet kdy bude to priste. Diky tomu ze mi auto pada do noouzaku jsem nemohl zaject poradnej cas. Dnes namontovano nove vysokotlake cerpadlo ( pekna pakarna ) zitra prileti vyfuk. Takze se uz tesim na dalsi akci :D

Napsal: pon 01.10.2012 20:40
od husky
Aha, tak auta jako a3 a superb mě nenapadly... no proti m3 by asi moc šancí neměly :)

Ale dobrej příklad turbo koeficientu: 2,0fsi má 110kw, 2,0tfsi má 147kw (~ těch x1,3) ;)

Tyhle auta by měly jet proti přibližně atmosférickým 2,5 litrům, imho nejspíš kategorie 2500-3000 ccm.

Napsal: pon 01.10.2012 21:29
od BudVlad
Vymýšlí se tady vymyšlené. Koeficient 1.7 se používá u přeplňovaných motorů (turbo nebo kompresor), použival se i 2.

Napsal: pon 01.10.2012 21:42
od husky
BudVlad píše:Vymýšlí se tady vymyšlené. Koeficient 1.7 se používá u přeplňovaných motorů (turbo nebo kompresor), použival se i 2.

Jj, vím, ale tímhle sprinty obyčejných civilních aut zabiješ.

Mě je to putna, ale jak už tu padlo: 2.0tsi pak pojede třeba proti m3 3.2 => rozdíl přes 100kw... myslím, že to toho kluka s A3 dlouho bavit nebude ;)

Napsal: pon 01.10.2012 22:04
od BudVlad
Koeficient 1.7 se používá i v ametérských závodech se seriovými auty, palivo se nerozlišuje. Ani FIA nemá kategorie podle paliva. To se ale bavíme o sprintech. Drag racing má kategorie podle paliva, ale tam jde o Top Fuel.

Napsal: úte 02.10.2012 08:09
od ada540i
IlikeU píše:Na cizi kary si vzpomene a na me 335i ne. Pouceni pro priste uz mame ted uz jen vedet kdy bude to priste. Diky tomu ze mi auto pada do noouzaku jsem nemohl zaject poradnej cas. Dnes namontovano nove vysokotlake cerpadlo ( pekna pakarna ) zitra prileti vyfuk. Takze se uz tesim na dalsi akci :D


Neboj, nezapomněl jsem na tebe. Tady o tobě píšu na předchozí straně :wink:

ada540i píše:
BudVlad píše:Většinou se kategorie dělí podle obsahu:
1. do dvou litrů
2. do tří litrů
3. nad tři litry
Přeplňovaný motor obsah x 1.7
Nezáleží na tom jestli je to benzin, nafta a nebo něco jiného.


To je zrovna jedna z věcí co jsem měl na mysli, příště to tak uděláme. Ono by se teď stejně skoro nic nezměnilo, jen majitelé 320i by byli šťastnější, a 335i by jezdila ve vyšší kategorii, ale při větší účasti bude tohle rozdělení lepší. Jen nevím jestli diesel nenechat odděleně. Jinak by i 2.0d jezdila v nejvyšší kategorii.


No z diskuze, které se tu rozběhla aspoň všichni vidíte jak je snadné zavděčit se všem. Každý druhý tady má svou vlastní představu o kategoriích. Já se do toho radši plést nebudu, dohodněte se jaké rozdělení budete chtít, při nejhorším uděláme hlasování.

Jinak už plánujeme další sraz, ale letos už to nebude, ani si nemyslím, že by se lidem chtělo závodit každý měsíc. Musíme to nechat trošku uležet, je potřeba velká účast, jinak budeme zase ve ztrátě. Letos jsme počítali se 100 auty, bohužel jen ode mně nepřijelo 10 aut co slíbili účast, to mě trochu mrzí. Kdyby přijelo o 30 aut víc, bylo by to ideální. Víc by se jezdilo a naplnilo by se vyhrazené parkoviště.

Napsal: úte 02.10.2012 08:56
od BudVlad
Myslím, že jste se zavděčili všem. Problém je, když si někdo vymýšlí něco lepšího než běžná pravidla. Nakonec je to na pořadateli a když se to někomu nelíbí tak …..

Napsal: úte 02.10.2012 10:59
od husky
OK, nechci být ten, co "vymýšlí vymyšlený" :) já se svým 20d stejně sprintovat nehodlám :tongue: Takže poslední shrnutí:

Vím, že přepočet 1,7 se normálně používá, ale taky všichni víme, že není problém pár úpravama (zvýšení tlaku turba, zvětšením restriktoru, úpravou elektroniky, sání, vejfuku) nacpat do 2l motoru třeba 400+ k. Jenže to už se bavíme o autech na sprinty upravených, a takových na srazy moc nepřijede. Pro normální civily víceméně platí, že turbo = 30% výkonu navíc ;)

Nakonec na BMW srazech je to stejně putna, tam těch benzínových turbomotorů zas tolik nebude. A když náhodou přijede nějaká 2,0t, tak s koeficientem 1,7 proti m3 stejně nevyhraje ;)

No flame :pivo2:

Napsal: úte 02.10.2012 11:11
od ada540i
Mě je to celkem jedno, klidně uděláme koeficient 1,7, snad nepřijede nikdo s novým BMW 2,0 turbobenzín, kterých je teď požehnaně, dokonce je i v sedmičce :)

Napsal: úte 02.10.2012 11:54
od husky
ada540i píše:Mě je to celkem jedno...

Mě taky :)

Napsal: úte 02.10.2012 13:22
od rooc
surfis píše:
rooc píše:já si myslím, že to je blbost, pokud se tu furt řeší, ten leon tak si hold musíte uvědomit za 2,0d hold proti té cupre nebo frku, nebo co to bylo, kor pokud to měl čipnuté nemá šanci...


Zajímavý slovosled :D

Tady se neřeší Leon. RZ, nebo si zasprintovat mohl kdokoliv. Nemůže však počítat s tím, že si z BMW srazu odnese diplom, nebo pohár. Je to sraz BMW a tečka.



slovosled nech bejt, já dojel domů s 39 horečkou, takže když jsem odepisoval, nebyl jsem echt v kondici..., takže se tímto za mongolštinu omlouvám :-))

Napsal: úte 02.10.2012 13:24
od Thomas08
Mě je to taky jedno. Sprintovat stejně nebudu. Auto na to nemám.

Jinak co se týče srazů, tak by se mohla obnovit tradice zimních srazů na letišti. Před pár lety jsem tam měli "bmw" sraz a celkem supr. Jen by to bylo trochu náročnější na bezpečnost (musel by se omezit počet aut na plochu atd..). A taky na počasí. :wink: Tady je odkaz na fota z minula: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=120
Výhodou by mohlo být to, že by dráha nemusel být tak vybroušená, jako minulá léta (hodně "drifterů" se přesunulo na tankodrom jménem Všechov).
Ale je to jen návrh.

Napsal: úte 02.10.2012 13:59
od ada540i
Zimní sraz neni vůbec špatnej nápad :wink: , ale já s autem nejspíš v zimě jezdit nebudu :?

Napsal: úte 02.10.2012 14:11
od Thomas08
ada540i píše:Zimní sraz neni vůbec špatnej nápad :wink: , ale já s autem nejspíš v zimě jezdit nebudu :?


No to je mi jasný, že ti co mají auta leštěnky, tak v zimě nejezdí. Ale mají winterkáry. Což dokládají i ty fotky. :wink:

Napsal: úte 02.10.2012 22:03
od rooc
Kdy budou nejaky fotky