Stránka 5 z 21

Napsal: pon 18.08.2014 14:05
od hurvajs77
tohle není ksichbook... :-D

Napsal: pon 18.08.2014 14:57
od jozin7
No ja se divim ze vubec ctyrkolu nekdo vyrabi jak plno dobrych ridicu zde vyjede a zajede se zadkem to same co treba ctyrkola.. 8O .Jeste tu o Honzickovi a je to komplet myslim.Jeden z duvodu proc nechodim do hospody,at neposloucham takove bludy,,ja jsem na letnich vyjel vzdy vsude atp,,.S takovym Jeepem treba vyjedes na Gerlach temer kolego,s mou 745i na novych Nokianech neujedu ani polovinu.Ani s pytlem cementu.Ale nekdo ti to treba zbasti.

Napsal: pon 18.08.2014 15:34
od JaraX
co to je za hovna?
nikdo tu nepsal že zadek vyjede to co čtyřkola, čtyřkola logicky vždycky vyjede víc

ale pokud to tu srovnám, např na E90 třeba

325i xdrive vs 325i to samy bez xdrive

- auto s xdrive je dražší na pořízení
- auto s xdrive má vyšší spotřebu cca o 1-2 litry
- auto s xdrive má vyšší naklady, v pruměru moji zakaznici aspon jednou za 100tkm opravujou xdrive a oprava je většinou přes 10tkč,
- xdrive víc vyjede, jednak díky zadku, jednak díky tomu že je vyšší
- xdrive má menší zrychlení na suchu, menší dynamiku, vše díky tomu že auto s xdrivem važí o 100kg víc jak bez něj, navíc xdrive žere trošinku víc vykonu jak bez
- auto s xdrivem je méně komfortní na suchu, člověk cítí poloosy ve předu, výkon apod, projet zatáčku s zadokolkou je komfortnější
- xdrive je komfortnější na mokru a na sněhu, kdy člověk nemusí byt tak moc opatrnej jako u zadokolky.



tady to máte schrnutý, pro každýho je něco, já a spousta další bych nechtěl xdrive pokud by to nemělo opodstatnění (bydlet na horách, na sibiři apod :)

Napsal: pon 18.08.2014 17:25
od jozin7
Budem radeji resit novou 760iL nez problem adheze,v nem mam jasno naprosto.

Napsal: pon 18.08.2014 17:33
od pivasek
Já bych jen dodal, že v ČR se prodá v poměru k ostatním pohonům víc čtyřkolek než ve skandinavii - nechápu z jakého důvodu??? :D

Napsal: pon 18.08.2014 17:42
od Falcon
Zřejmě je to IN, podobně jako si pořídit SUV na cukání po městě :D

Napsal: pon 18.08.2014 18:13
od JaraX
to s těma SUV ve městě začínám chápat, to auto žere jak rakovina a jet s tím dal jak po městě je sebevražda :D

Napsal: pon 18.08.2014 18:27
od JakubST
K tématu smysluplnosti xDrive bych sám dodal, že u nás se 4x4 zbytečně přeceňuje, mnoho řidičů jej ani nevyužije. Ale když vidíte všude tu reklamní masáž na 4x4 jakožto synonymum bezpečnosti, atd (což je dle mého částečný nesmysl), tak se ani nedivím...
Jistě ať si každý zvolí co mu vyhovuje, ale osobně tvrdím, že žádná koncepce pohonu není ta nej...

A k BMW, já jej mám po léta spojený s koncepcí stylem motor za přední nápravou, pohon na zadek. Proto při koupi 3er byl podmínkou RWD, což případě ojetin byl docela problém sehnat. Hlavně třílitry v naftě jsou z 80% v xDrive. Nakonec se ale zadařilo a nelituji, je s tím celkem legrace, když na to přijde. Nižší provozní náklady jsou jen příjemný bonus.

Až mě to bude štvát, tak si koupím Imprezu STI :-D

Napsal: pon 18.08.2014 21:49
od Pilsner
Tak mam s tim verkem prvni problem. A to prevodovka. Nejdrive neslo zaradit D,vypadavalo to,ale zajimave na tom bylo,ze kdyz jsem to zaradil hned po startu jeste nez zhasli kontrolky,tak ok.
No a ted to spadlo asi do nouzaku .pomalu se to rozjizdi,motor toci a prevodovka jakoby prokluzovala.
Dojel jsem s tim zpet kde jsem koupil,at se tam s tim poserou,po dvou dnech od koupi mi to prijde moc.
Tak snad to daj co nejdrive do cajku.rychle se na to auto zvyka :D

P.

Napsal: pon 18.08.2014 22:21
od Don
Tak to byla rychlost :evil:

Napsal: pon 18.08.2014 23:18
od vlastnemec
V lepším případě mechatronika cca 30tis v horším repas převodovky 80tis a nebo někde jetá rozpětí různé, bez diagnostiky a pokud převodovkám nerozumí se s tím těžko popasují.

Napsal: úte 19.08.2014 06:10
od Pilsner
Hm,to je fajn,a nebo skala... :lol:

Napsal: úte 19.08.2014 06:45
od JaraX
a nebo rukáv, ted to tady taky řeším.

nepsalo to transmission impaired?

Napsal: úte 19.08.2014 08:06
od Pilsner
Uz si to nepamatuju,ale tohle myslim ne.
Zacalo to delat z niceho nic.
Ted tam sviti cerveny vykricnik v kolecku a pise to myslim ,neco failsafe,atd...
Predtim kdyz to nechtelo zaradit,tak to bylo jeste zluty.
I kdyz jsem nekde zastavil a dal R,tak to vypadavalo,takze znovu start,atd. Dobry pri parkovani...

Napsal: úte 19.08.2014 09:10
od Killingman
Tak to jsem dost zvědavej, jak se s tím poperou, alespoň uvidíme, o jak moc solidního prodejce jde :-D

Napsal: úte 19.08.2014 09:39
od Pilsner
Pan mi ted volal,ze jsem s tim pry zavodil,kotouce modry,fialovy,olej v prevodovce spalenej.odpoledne tam jedu,tak to neco uvidej .
Kua ja s tim jezlil dva dny pak to zacne kravnout,a to jsem s tim jezdil normalne.
Prodejce asi pekna sv...e.

P.

Napsal: úte 19.08.2014 09:43
od hurvajs77
pivasek píše:...že v ČR se prodá v poměru k ostatním pohonům víc čtyřkolek než ve skandinavii - nechápu z jakého důvodu??? :D
asi proto, že drtivá většina lidí si naivně myslí, že 4x4 je prostě lepší. Ano je, ale pokud bydlím v Norsku nebo na horách

Napsal: úte 19.08.2014 09:45
od hurvajs77
Pilsner píše:Pan mi ted volal,ze jsem s tim pry zavodil,kotouce modry,fialovy,olej v prevodovce spalenej.odpoledne tam jedu,tak to neco uvidej
No ty kráso, tak ať to hlavně dobře dopadne, tedz pro Tebe. Držím palce.

Napsal: úte 19.08.2014 10:42
od Killingman
Pilsner píše:Pan mi ted volal,ze jsem s tim pry zavodil,kotouce modry,fialovy,olej v prevodovce spalenej.odpoledne tam jedu,tak to neco uvidej .
Kua ja s tim jezlil dva dny pak to zacne kravnout,a to jsem s tim jezdil normalne.
Prodejce asi pekna sv...e.

P.


Tak si hlavně pořádně přečti kupní smlouvu než tam začneš něco vykřikovat a poraď se s právníkem.

Napsal: úte 19.08.2014 10:50
od Killingman
A k tomu 4x4 - ono 4x4 obecně lepší JE. Jenže ono je lepší i turbo, dvě, tři, pět turb... Ale když se to vykaká tak je to zase dražší.

Když řídím X5 tak tu čtyřkolu poznám. Na hory jezdím pravidelně tak 1x za 14 dní a je to skutečně na sněhu rozdíl mezi X5 a E66.

Jenže - vrchol erotiky je pro mě E66 750iL :-) To pohodlí, komfort, ticho, zrychlení, muzika. Vpředu i vzadu místa tolik, že si holka může předemnou kleknout, jezdí za 12l plynu, prostě ORGASMUS :-D

Jak píše JaraX, ideál je mít X5 na blbnutí v "terénu", 750 na každodenní ježdění a nějaký kabrio na léto. Jenže kdo to má živit a uskladňovat?

Je to jako s motorkama, nakonec jsem zkončil u GS1200. Neumí nic výborně, ale všechno zvládne dobře.