Stránka 5 z 11
Napsal: pát 25.09.2015 15:05
od Rejchy
Napsal: pát 25.09.2015 15:06
od hurvajs77
ano, šlo to dát do kterékoliv, ale moc rád bych to viděl v reálu.
Napsal: pát 25.09.2015 16:49
od JohnyB
ten Maritime je absolutni megaporno, nejhezci interier na svete. Ale zase 760i a nemoznost zplynovani, nevim, nevim..
Napsal: pát 25.09.2015 17:08
od xyron
Jo, viděl jsem ho i v Z4 a je to porno

Napsal: pát 25.09.2015 17:24
od JaraX
hurvajs77 píše:ano, šlo to dát do kterékoliv, ale moc rád bych to viděl v reálu.
někdy se podíváš u mě v autě
Napsal: pát 25.09.2015 17:30
od JohnyB
někdy se podíváš u mě v autě[/quote]
uz si sehnal??
Napsal: pát 25.09.2015 19:13
od JaraX
ješte ne, resp z krátké verze bez zadního idrivu a ty 3 chybějící lišty by stáli 35k, takže by se to moc nevyplatilo.
Napsal: pát 25.09.2015 19:52
od Jaris330D
Me by jen zajímalo, jestli se to dřevo dá rozleštit. Všiml jsem si, že je lehce poškrábené od užívaní, jako lak. Že bych vzal tu nejjemnější pastu na odstraňování hologramu a ručně to zkusil líznout. Nezkoušel jste to někdo?
Napsal: pát 25.09.2015 21:12
od dogeatdog
Borec pise, ze v tom ma hudbu od Alpine pro BMW za 12000 Euro, kola za dalsi 4 litry.. a najeto kilo.
No mam svrbeni jako prase, ted se ve me pere rozum (petilitr) a kurevskej nerozum (sestilitr). Interier z rise snu, spickove audio a motor aboslutni top.
Jak je to s provozem 760 hlavne na delsi trasy, ma nekdo vlastni zkusenost?
Napsal: pát 25.09.2015 21:41
od Rejchy
No zkušenost s 760 nemám,ale co jsem vypozoroval u mojí E38 750,tak dálnice tomu prospívá.At jsem jel 140,nebo 170 motor točil 2200 otáček a spotřebu jsem měl 13L LPG.Normálně jezdím za 16L.Ty dvanáctiválce jsou na tu dálnici stavěný,do města je to nesmysl.Takže pokud jezdíš delší trasy a tu 750 ku jsi neměl v úmyslu předělávat na LPG,tak budeš mít tak o dva litry větší spotřebu a nekončící zátah od 0-250km/h.
Ale pokud se nemýlím,tak 760 by měla dostávat 98 oktanů a víc?
Napsal: pát 25.09.2015 22:38
od JaraX
dogeatdog píše:Borec pise, ze v tom ma hudbu od Alpine pro BMW za 12000 Euro, kola za dalsi 4 litry.. a najeto kilo.
No mam svrbeni jako prase, ted se ve me pere rozum (petilitr) a kurevskej nerozum (sestilitr). Interier z rise snu, spickove audio a motor aboslutni top.
Jak je to s provozem 760 hlavne na delsi trasy, ma nekdo vlastni zkusenost?
na dlouhe trasy se s tím da jet v pohodě do 13ti, ale město je za 20
Napsal: pát 25.09.2015 22:59
od Filozof
mno tak AUDI 6litr W12 je dost porovnatelná a mohu říci že dálky to jezdí kolem 12,5 německo a zpátky. A když jela sekretářka protože všichni chlastali dojela za 10,6 a to jela 140-150km-h...
Schválně ji to resetovali aby viděli za kolik jede ženská s W12 AUDI A8 long.
tak podobně bych viděl i BMW že se bude motat kolem 12-13litru dle nohy.
A se šetřílkem kolem 10ti dálnice.

Napsal: sob 26.09.2015 08:29
od Pilsner
Ten oranzovej interier je k zblyti. Ja osobne bych nebral ani jednu,pac neni V12. Pro me zaklad,nejlepsi motorizace,co nejcernejsi auto a poradna vybava. Ten bilej intos s tou cernou neni zlej,ale to abych se bal napit kavy. Ja mam cernou kuzi a tvrdy mi to fakt neprijde,jak tady vetsina pise ze je to hruby ,jak kdyby jim to prosoupavalo trenky. No a v lete se do toho seda teda normalne,opravdu 100°C to nema...
Napsal: sob 26.09.2015 08:32
od JaraX
no jo, ale každej nemá na to živit 760, ostatně většina lidi co má 760 s ní moc nejezdí, ono je rozdíl jezdit za 2kč km a nebo za 4-5kč km, pro mě třeba když najedu 50k za rok tak je to rozdíl 150tkč ročně, a to si nemužu dovolit.
kdybych najel 5k za rok tak mam 760
Napsal: sob 26.09.2015 08:40
od Pilsner
No ja nevim,pokud 750 nezaplynujes,tak jezdi cca stejne jak 760. Nemyslim si ze je sedma hlavne o spotrebe,to auto samo o sobe stoji penize,a pokud nekdo opravdu resi spotrebu tak by si asi sedmu kupovat nemel.
Samozrejme ze taky resim prachy jako kazdej, za rok najedu se sedmou tak cca 30-40 mam ji tedka akorat rok a kousek.takze tak nejak mam najeto,a vzhledem k tomu ze prevazne jezdim dodavkou ktera zere kolem deseti,tak tohle pro me nebyl takovej rozdil.
Na dalku proste parada.byli sme ted na dovce ve francii a na dalnici to nema chybu a spotreba bez problemu pod 12 a to jsem jel cca 150 porad...
Na druhou stranu proc budu porizovat v8 kdyz muzu mit v12,plyn by mi do auta nesmel,to fakt nesnasim a odmitam,do auta patri benzin,nebo ropa...
Napsal: sob 26.09.2015 09:53
od dogeatdog
Tak tu 750 chci s tim, ze pravdepodobne to nasledne necham predelat na LPG (nekym, kdo to opravdu umi), pac mi prijde zbytecny jezdit za patnact litru benzinu, kdyz muzu s plynem jezdit prakticky za polovic, a ja najezdim pomerne hodne a bude toho jeste vice.
Kazdopadne i tak diky moc za reakce, hodne mi pomahaji v rozhodovani.
Kurva ale ten interier je NADHERNEJ!
Bohuzel, musim cestou rozumu a zustavam u 750.
Napsal: sob 26.09.2015 12:17
od zzeli
Ze to porad resis. Chces BMW, chces. Chces silnej motor s levnymi naklady, chces. Tak vyberte s Jaraxem par kousku, jeden kup, nech to u nej rovnou vrazit do plynu a zacni jezdit jako pan. Nez nejakyho vola nahlas napadne zdanit plyn a nez namontujou na mytne brany usekove radary. Cas se krati

Napsal: sob 26.09.2015 13:03
od Jaris330D
Jo, kazdy tady pise, ze by 760tku koupili, kdyby najezdili jen 8000 rocne. Ve skutecnosti, ale to nekoupi, protoze se to pak tezko prodava. To fakt koupi jen nekdo, kdo to fakt hleda, ale ty to zase koupi v masakralni vybave. Takze to muze borec prodavat i treba rok.
Napsal: sob 26.09.2015 15:41
od JaraX
Pilsner píše:No ja nevim,pokud 750 nezaplynujes,tak jezdi cca stejne jak 760. Nemyslim si ze je sedma hlavne o spotrebe,to auto samo o sobe stoji penize,a pokud nekdo opravdu resi spotrebu tak by si asi sedmu kupovat nemel.
Samozrejme ze taky resim prachy jako kazdej, za rok najedu se sedmou tak cca 30-40 mam ji tedka akorat rok a kousek.takze tak nejak mam najeto,a vzhledem k tomu ze prevazne jezdim dodavkou ktera zere kolem deseti,tak tohle pro me nebyl takovej rozdil.
Na dalku proste parada.byli sme ted na dovce ve francii a na dalnici to nema chybu a spotreba bez problemu pod 12 a to jsem jel cca 150 porad...
Na druhou stranu proc budu porizovat v8 kdyz muzu mit v12,plyn by mi do auta nesmel,to fakt nesnasim a odmitam,do auta patri benzin,nebo ropa...
samozřejmě se bavím o plynu, ona sedma je v horizotnu dlouhodobého provozu levné auto na provoz, ja už mam najeto skoro 30k od unora kdy jsem ji kupoval, závada zatím žádná, spotřebák stojí stejně jak na E46 které je furt něco, oni prostě tydle auta sou navrženy na uplně jiny km, takže pro lidi co jezdí hodně km to zas tak draho nevyjde. i při provozu na LPG což je 2kč km je to pro mě nejvyšší náklad toho auta, teda hned po dodělávání výbavy, servis je to nejlevnější z těchto tří položek
Napsal: sob 26.09.2015 18:52
od Jaris330D
E46tka podle me vyjde asi fakt pomalu stejne. Mam 330d a kdyby se mne tam vysrali vstriky, turbo, cerpadlo, tak tam jsem asi za 30 000 - 40 000 . To same das za pretesneni a vymenu chladici trubky d 745tky. Vysere se spojka a vetsinou se dava i setrvak, to jest 25 000 kc. U sedmy das 40 000 komplet do automatu. Jedine, co bych rekl, ze bude drazsi je asi vymena tlumicu u edc, pak ptakoviny ohledne elektroniky, pneumatiky. Jinak podvozek bude cenove asi podobny. Brzdove desticky u 330d - 2100 a u 745tky 2600.