Stránka 5 z 6

Napsal: pon 24.08.2015 21:30
od Filozof
jo jo je to tak. ´

Gratuluji ať to vyjde já budu mít taky v září první týden svatbu v 7er.
Bude to fajn, snad nebude pršet a vydaří se to v pohodě.

Můj servisák říká máš opici musíš mít na banány ...v tvém případě 2x tolik banánů.... :D
Nemám to rád ale takto jsem to slyšel už od více servisáků.

Napsal: pon 24.08.2015 21:31
od Teddy
Zase je to tu plný kydů nafta vs. benzín. Ještě k tomu přidejte boj AT vs. MT. :mad:

Bílomodrej kouř mi šel z výfuku manželčinýho kijáčka těsně před tim, než prdla osa turba. To byl pak panečku zvuk. :) Oprava mě stála 4 tis. a 2 hodinky práce. :) Od tý doby už zase nakroutil hromadu spokojených km.

To co popisuješ bych viděl taky na turbo. Jestli je to ono a uděláš ho kvalitně, tak máš na dalších 300, 400 apod. tis. km klid.
Ten dunivej zvuk byla nejspíš regenerace DPF. Kdyby se spouštěla moc často, tak budeš muset pořešit vstřiky, odlučovač a EGR.

Jestli je auto voňavka, tak nad nim nelámej hůl. Udělej ty vstřiky, odlučovač oleje, dej mu nový filtry a budeš spokojenej.

Napsal: pon 24.08.2015 21:45
od JaraX
teddy
zapoměl jsi na termostaty, řemenici na klice, podávácí čerpadla, hadičky od podtlaků, vyčistit DPF, swirl klapky apod

ale jinak se shodneme že to vypadá na turbo, akorát ty 4k u tohodle auta nevím nevím

Napsal: úte 25.08.2015 10:17
od Teddy
Ty 4k to bylo na Kiu, jak jsem psal. Tady to bude o kus víc. S prací to odhaduju (fakt jen střílím) na cca 15k? Musí se bohužel rozebrat "půlka" motoru. :(
Když už se to bude dělat, tak bych kouknul na svody. Jestli je to předface a jsou ještě původní, tak bych rovnou dal litinu. Současně bych pořešil klapky v sání. Je to pořád prakticky za jedny peníze. No a když už to bude rozdělaný, tak bych udělal i ty vstřikovače (ty já jsem tehdy neudělal a štvalo mě to).
Řemenici na klice bych řešil podle stáří a najetých km. Reálně těch půl mega dá. Ještě jsi zapomněl na vodní pumpu, která taky vydrží jen těch cca půl mega. Jen to nesmí bejt 3x stočený. :D Podobný to bude s termostaty.

Já jsem se na bavo něco nanadával. Jenomže pak mi došlo, že už to má dost najeto.... i když na tachu svítilo rozumný číslo. Jiný auta už by se dávno opalovaly na vrakárně. :D

Na druhou stranu i co se týče hooodně ojetý nafty, tak jde jen o to udělat těch pár věcí. Když se to udělá pořádně, tak to vyjde třeba na 50 tis., ale pak to zase dalších 300 tis. bude jen sloužit.

V bavoráckých benzínech se nevyznam. Četl jsem tu nějaký hrůzy o přetěsnění za 40k apod. To by mě taky omylo. Moderní přeplňovaný benzíny tipuju, že budou odcházet mnohem dřív, než nafty.

Napsal: úte 25.08.2015 10:55
od dafson
Podle servisaka kdyz jsem mu volal to vypada opravdu na turbo.

Napsal: úte 25.08.2015 11:09
od JaraX
- dát do nafty 50 je tak základní servis, udělat to pořádně je tak kilo,
tzn turba, vstřiky, DPF, řemenice
- řemenice pul mega? funny, pruměrná životnost je 50-250tkm, už jsem to řešil na tolika autech co měli najeto do kila a často první majitele. znám i spoustu aut kde se řemenice měnila na záruku
- turbobenzíny sou pořád mnohem spolehlivější jak turbodiesely, ale samozřejmě ne tak jak atmosfery (vyjma N63)

Napsal: úte 25.08.2015 13:37
od Teddy
Tak hlavně dobře vyber firmu, která ti to turbo bude repasovat, ať to za chvilku nemusíš řešit znova.
Tady jsou toho k repasi napsaný stohy.

Napsal: úte 25.08.2015 15:05
od ACDC
Jo, jo, asi 18 let jezdím s bawama, vše samozřejmě benzín a takovéhle totální problémy jsem nikdy neřešil. Jedině automat, co mi odešel (ale hodně se podepsal grossglokner) ale nesouvisí s motorem.

Napsal: úte 25.08.2015 15:33
od JaraX
ACDC, mě se běžně stávalo že jsem cca 2-3 ročně zustal viset, pak jsem oba naftáky prodal, (325TDS a 730d), za posledních 7 let jezdím jen BMW na LPG, vystřídal jsem asi 10 aut a nikdy už jsem viset nezustal.

Napsal: úte 25.08.2015 15:57
od Sweden
Taky jsem si s M57 uzil svoje,ted mam N62 tak moc rad za par mesicu zhodnotim oba motory.Jinak bych nehazel flintu do zita,pokud je to "jenom"turbo tak dej bud kvalitni repas nebo novej Garett za 20k.Pak remenici 10k,termostaty 3k,poradne vycisti filtr pevnych castic 2k,vyndej klapky 1k,vymen svody za litinovy 3k,dej novy svazek 5 dveri 3k,nech udelat poradny test vstriku at se ti nepropaly pist.Pak z toho bude spolehlive auto ktere budes mit snad i rad

Napsal: úte 25.08.2015 19:52
od haarosh
Sleduju tohle vlákno a vzhledem k tomu, že se jedná o moje bejvalé auto, tak je mi až trapně, co všechno Dafsona od koupě potkalo :oops: Já měl auto tři roky a po celou dobu jsem nic zásadního řešit nemusel a teď když s Dafsonem komunikuju, tak si pomalu připadám jako podvodník, co mu prodal káru těsně před smrtí... :cry: Je mi to líto ale bohužel to vše potkalo až nového majitele. Doufám, že až to opravíš, tak už budeš mít na dlouhou dobu pokoj! Jinak až to budete rozebírat, tak uvidíš, že jsem nekecal a vršek je kompletně přetěsněnej, klapky zaslepený a nový termostaty a jednotka žhavení. Tím máš alespoň něco, co by se mohlo podělat, vyřešený. A to "dunění" občas odzadu, to je probíhající regenerace DPF. Taky mě to ze začátku vyděsilo. Každopádně jestli ti to hulí od turba, tak bych určitě ještě po opravě nechal pročistit DPF filtr, jestli se pálil olej, tak ať nejde do kopru taky. Fakt mě to mrzí...

Napsal: úte 25.08.2015 20:34
od dafson
Ahoj nedávám ti to samozřejmě za vinu-) to se proste stává vim že jsi nekecal klapky opravdu zaslepené jsou minulý týden mi přetěsnovali sání takže mi to potvrdili že to je tak! Trochu závidím lidem viz. má sestra s tímto motorem v x5 kromě řemenice na klice stejně jako já vůbec nic neřeší a jen poliká kilometry....Jo a i můj servisák zrovna to mé auto chválil že tyhle 5tky dieslové zná a jezdi mu tam a že o proti ostatním je to auto v pěkném stavu škoda že se to teď sesypalo najednou..

Napsal: pát 28.08.2015 19:47
od dafson
Tak turbo v haji opet jste meli pravdu..servisak rikal ze bylo stesti v nestesti ze snad nic dalsiho v motoru sebou nevzalo, k tomu pry praskle svody zjistili a jeste nejak zkontrolovat filtr pevnych castic jestli to sebou nevzalo pac sel olej do vyfuku proto to tak cudilo -( takze opet budu solit opicce bananky...

Napsal: sob 29.08.2015 12:45
od Filozof
dafson: jojo je to tak...asi máš hodně banánů v zásobě tak ted to dáváš opici ...jde o to zda ti ta opice předvede pěkné divadlo nebo to nestojí za to a je to moc rozežraná opice.

Třeba ji na nějakej čas zacpeš hubu banánama a bude přežraná ...pak je otázka zda si na to nezvykne či ji bude pak stačit menší příděl. :lol:

To je otázka do pranice..... :)

Napsal: sob 29.08.2015 16:24
od dafson
Filozofe ted si me pobavil-))) to budu radeji kdyz opicku prekrmim a bude slouzit... S e38 benzinem jsem to mel podobne a ted tuk tuk do zeleza jezdi dva roky bez jedineho babanu-)

Napsal: sob 29.08.2015 19:18
od JaraX
ale kam si cpal penize do benzinové E38? neřikej do motoru, prostě jsi koupil past do ktere se muselo dat, nic co by se nedalo zjistit pořadnou předkupní prohlídkou. narozdíl od těchdle naftovych potvor ktere jsou same překvapeni

Napsal: sob 29.08.2015 19:21
od Vlasta
Překvapení je to především proto, že každej to kupuje s tím, že má 200 tisíc km a přitom to desetkrát objelo zeměkouli

Napsal: sob 29.08.2015 20:31
od Teddy
a nedá si říct a nedá si říct :tutuk: :tutuk:

Napsal: sob 29.08.2015 21:00
od JaraX
ale houby, dyt ty naftaky umiraj jak střeleny,a kolega s z dieesel sarvisuju tam ma tolik mrtvych naftaku, prvni majitele ani kilo najeto, ale je pravda že spousta jich najede něco, jenže jak už to auto ma nějaky leta tak už to umira, malo kdo z nas ma auto do 5let staři

Napsal: úte 01.09.2015 10:17
od Filozof
byl jsem svědkem jak borec furt řešil problémy a nechápal a když mu jeho slavnou 530d napíchli na komp zjistilo se že nemá 268tis km ale 688tis km. :lol:

A tak je to s polovinou aut tady na klubu ... každá druhá má v reálu o 2-3kila více...