Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vyber motorizace f10
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Bych si dovolil nesmele nesouhlasit, jelikož myslim si ze není většího pruseru nez 550i. Na to zadna nafta nedosahne -) Benzinovy vstrik sice nepropali pist, ale zcela jiste znici kat, videl jsem na vlastní oci. Zcela urcite nebylo první, ani poslední. Obavam se i toho ze jestli ztrati vlivem vstrikovace tlak na railu, tak taky neujede ani metr stejne jako ten chrochtavec. Sice ctyrval není pro nektere motor, ale zakukalo jich taky hodne. Bohuzel je třeba si zvyknout na to, ze rozvody uz nejsou na zivotnost auta, ale je třeba je menit. Ja vim, neslychane. Bohuzel je to tak.
Navíc prodeje mluvi jasne, benziny se kupujou dnes ctyrvalcove do města na priskoky, jinak jen omylem. V drtive vetsine je to u 5er chrochtavec. Hloupych, neznalých muze byt nejake male procento lidi kteří si kupuji tyto auta nove, ale jiste ne 99% kteří voli naftu. Dokazu pochopit silny benzin do auta pro radost, ciste jen pro radost. Ale to bych si asi dokazal vybrat lepe nez F10.
Navíc prodeje mluvi jasne, benziny se kupujou dnes ctyrvalcove do města na priskoky, jinak jen omylem. V drtive vetsine je to u 5er chrochtavec. Hloupych, neznalých muze byt nejake male procento lidi kteří si kupuji tyto auta nove, ale jiste ne 99% kteří voli naftu. Dokazu pochopit silny benzin do auta pro radost, ciste jen pro radost. Ale to bych si asi dokazal vybrat lepe nez F10.
magisterr píše:To je voda na Jaraxům mlýn![]()
Jenže jsme zase u toho...Která F10 má 400 koní v benálu?? Zmiňovaná 535i to nebude a skončíme u 550i, která je servisně stejný nesmysl, jak nafta o které píšete....
Měl jsem vždy naftu a úlety k benálu byli, ale vždy mě to paradoxně stálo víc, než ta nafta.( asi jsem klikař).
Poslední úlet byl k S6 5,2 10V a ta mě stála během půl roku 150tis. Vstřiky,cívky,rozvody,klapky...
tak neberu nějaky Mka a Ska atd jako finančně levně provozlavtelny auta, Mka taky stojí na provoz kotel, spíš se bavím o seriových autech většinou s V8 na LPG, tam pak jezdíš levněji jak u jakékoliv nafty (samozřejmě F10 neumí LPG, ale tam 535i žere kolem 8mi litru normalní jízdou takže celkem ok),
jinak 550i samozřejmě nebrat, i když když se čipne tak to bude peklo jak M5 a furt asi s menšíma nákladama (ale furt s šílenýma)
535i se dá v pohodě vyhnat na 400koni, nevím přesně co koupit na F10, ale třeba u E60 a E90 existuje jednotka co se jmenuje JB4, výkonové stupně si pak přepínáš na multifunkci na volantu, taková seriová 335i (bez výměn turb apod) jen s tou krabičkou, si potom dá M3ku k snídani, když se pak poladí turba atd tak je to peklo, ale prostě výkon 535i se dá ke 400 koním vyhnat bez ztráty uspory v klidném režimu atd,
https://www.youtube.com/watch?v=c6yCFfD5c9Y
zajimava argumentace, lidi kupujou nafty, tak pojdme taky koupit naftu. naftové 4 válce sou uplně žalostné a přesto je to nejprodávanější motor od BMW, takže já bych na nějaky prodeje uplně nespolehlal.
jak říkal Snejk, mít naftu je stejné jako být gay, v dnešní době normální ale pořád špatně.
- tak za prvé u novýho auta se nafta dá ještě jakž takž pochopit, je to aspon v záruce, tak není třeba moc hledět na spolehlivost
- za druhé lidi už neřeší nějaký komfort nebo radost z jízdy, to by pak veštšina prodaných BMW nebyla s xdrivem, lidi to kupujou jak hrušky, většina aut nebavený, hlavně at je to nafta a xdrive a pojdme lidem ukázat že na to máme, že jsme koupil zase novej model od BMW tak at se lidi poserou, takové auto už si lidi nekupujou pro nějakou radost z jízdy nebo komfort, ale čistě na ukazování a druhak je problém v BMW salonech kteří lidem ty nafty vyloženě vnucujou.
jak říkal Snejk, mít naftu je stejné jako být gay, v dnešní době normální ale pořád špatně.
- tak za prvé u novýho auta se nafta dá ještě jakž takž pochopit, je to aspon v záruce, tak není třeba moc hledět na spolehlivost
- za druhé lidi už neřeší nějaký komfort nebo radost z jízdy, to by pak veštšina prodaných BMW nebyla s xdrivem, lidi to kupujou jak hrušky, většina aut nebavený, hlavně at je to nafta a xdrive a pojdme lidem ukázat že na to máme, že jsme koupil zase novej model od BMW tak at se lidi poserou, takové auto už si lidi nekupujou pro nějakou radost z jízdy nebo komfort, ale čistě na ukazování a druhak je problém v BMW salonech kteří lidem ty nafty vyloženě vnucujou.
S 535d jsem maximálně spokojen. Líbimi se mi tah motoru hned od spoda. Měl jsem možnost vyzkoušet 530i a nelíbí se mi, že se musím dávat z pětky trojka, aby se něco dělo. Do budoucna jsem přemýšlel o vámi zmiňované 535i. Ale když jsem viděl konstrukci turba u 535i, kdy je podle obrázku litinové turbo přivařené k plechovym svodům
, tak mi hned napadlo, že jednoho krásného dne upadne. Po zkušenosti s praskajícími plechovími svody u 530D.
Jak je turbo u 535i na tom s životností? Praská to také, nebou jsou mé obavy zbytečné?

Jak je turbo u 535i na tom s životností? Praská to také, nebou jsou mé obavy zbytečné?
- Přílohy
-
- pure_turbos_-_n55_stage_2_02_1.jpg (111.76 KiB) Zobrazeno 1370 x
TO Jarax:
Za těchto předpokladů bych se nechal asi do té 535i ukecat, ikdyž se potom vytrácí argument nízkých tlaků na vtřicích,turbech atd., které jsi zmiňoval.
Vím, že tvým fenoménem je V8+LPG v e65, ale bohužel F10 prostě takový motor nenabízí a když dojdeš za nějakým "fandou servisákem bmw" a řekneš mu: Hele tady mám 535i a chci do toho nasolit +100 PS a prosím tě ještě chci, aby jsi mi tam fouknul LPG, tak tě bude mít za blázna, nebo mu tam necháš 100 klacků.(ale to sám vís)
Za mě je 535d super motorizace do f10, pokud člověk nejezdí až do doby, kdy se to celé zesere. Pokud tomu věnuje servis u člověka co tomu rozumí a ví co sledovat.
Za těchto předpokladů bych se nechal asi do té 535i ukecat, ikdyž se potom vytrácí argument nízkých tlaků na vtřicích,turbech atd., které jsi zmiňoval.
Vím, že tvým fenoménem je V8+LPG v e65, ale bohužel F10 prostě takový motor nenabízí a když dojdeš za nějakým "fandou servisákem bmw" a řekneš mu: Hele tady mám 535i a chci do toho nasolit +100 PS a prosím tě ještě chci, aby jsi mi tam fouknul LPG, tak tě bude mít za blázna, nebo mu tam necháš 100 klacků.(ale to sám vís)
Za mě je 535d super motorizace do f10, pokud člověk nejezdí až do doby, kdy se to celé zesere. Pokud tomu věnuje servis u člověka co tomu rozumí a ví co sledovat.
tak samozřejmě že pokud si tu 535i naladíš a budeš furt jezdit v režimu max výkonu tak to pujde do sraček dřív, ono se to bere tak že na běžny ježdění těch 300koni stačí a když si pak chceš zablbnout a někomu ujet, nacvakáš si 400ps, to turbo bude chvilku tlačit stejný tlak jak tlačí nafta vždycky a pojede to jak píchlý prase.
druhá věc je komfort 535i vs 535d, ten benzín pořád prostě líp a rychleji reaguje, má mnohem větší rozsah otáček v kterých pracuje, to je taky bonus komfortu a výkonu, no a hlavně zastavíš na křižovatce a ani nevíš o tom že máš motor, ted tu mám jednu F01 4.0i (stejny motor jako 535i), pan do toho přesedlal z 730d a je z toho hotovej, jak ze spotřeby, tak z chovani toho motoru atd, naštestí má nafta startstop takže na křižovatkách aspon ten motor zdechne,
je to prostě otázka prioriot a komfortu, z mojí praxe maji lidi s těmadlle benzínama mnohem menší problémy než ti s naftama, tak tomu věřím, jdu za tím, navíc i kdyby ta benzín vyšel třeba o 10k ročně víc (což nevyjde) tak vzhledem k ceně auta a propadu ceny auta je to směšná položka za ten komfort navíc v podobě rychleji se ohřívajíciho motoru, většího rozsahu otáčku, netřpání, zvuku, výkonu, atd.
at si každej koupí co chce, ale většina lidi co kupuje naftu má zkušenosti tak max s nějakym vydechlym benzinovym dvoulitrem co jede od 5000 otáček.
druhá věc je komfort 535i vs 535d, ten benzín pořád prostě líp a rychleji reaguje, má mnohem větší rozsah otáček v kterých pracuje, to je taky bonus komfortu a výkonu, no a hlavně zastavíš na křižovatce a ani nevíš o tom že máš motor, ted tu mám jednu F01 4.0i (stejny motor jako 535i), pan do toho přesedlal z 730d a je z toho hotovej, jak ze spotřeby, tak z chovani toho motoru atd, naštestí má nafta startstop takže na křižovatkách aspon ten motor zdechne,
je to prostě otázka prioriot a komfortu, z mojí praxe maji lidi s těmadlle benzínama mnohem menší problémy než ti s naftama, tak tomu věřím, jdu za tím, navíc i kdyby ta benzín vyšel třeba o 10k ročně víc (což nevyjde) tak vzhledem k ceně auta a propadu ceny auta je to směšná položka za ten komfort navíc v podobě rychleji se ohřívajíciho motoru, většího rozsahu otáčku, netřpání, zvuku, výkonu, atd.
at si každej koupí co chce, ale většina lidi co kupuje naftu má zkušenosti tak max s nějakym vydechlym benzinovym dvoulitrem co jede od 5000 otáček.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
JaraX píše:at si každej koupí co chce, ale většina lidi co kupuje naftu má zkušenosti tak max s nějakym vydechlym benzinovym dvoulitrem co jede od 5000 otáček.
A prostě v hloubi duše průměrný Čech chce ochcávku 1.9tdi a odtuď to vše pramení, každej rozumnej prodejce lidem říkal že pokud nenajedou aspoň 20tis/rok tak to nemá smysl ale lidi stejně chtěli ropu. Co dodat je to prostě trendy nebo cool. Smutné je že už sem žádný uživatel ropy který zahučel balík nenapíše kolik ho co stálo 60% takových to svede na BMW a 40% se stydí přiznat že jsou kokoti.
já jsem měl naftových BMW taky už hromadu, ačkoliv sem sem tam někde visel, tak jsem taky nebyl nespokojenej, doma mě vždycky učili že nafta je lepší, že všechny lepší auta sou na naftu, transity sou na naftu, a benzíny to sou ty stary škodovky a takovy ty slaby auta, pak jsem se svezl s V8 a byl jsem mimo, tak jsem si koupil 740i E38 ale při svém velkém nájezdu jsem projezdil všechno co jsem vydělal, tak jsem si koupil 730d, jelikož motory M60 nejsou moc pokrokovy tak rozdíl ve spotřebě byl velkej, cca 5 litru, tak jsem měl 730d na denní ježdění a 740i na víkendové svezení, ale ta ropa mě nikdy nebavila a to musím říct že e38 se 135kw ropou je asi ten nejméně se třepající naftový baworák, čím novější tím víc se to třepe, no a pak jsem zjistil že ten benzín umí být na LPG 730d šla z domu a od té doby všechny auta co jsem měl byli bud na benzín nebo na LPG a že jich bylo, od té doby už jsem nikdy nezustal nikdě viset, vždy jsem dojel tam kam jsem chtěl, nikdy se mi nestalo abych kvuli blbymu čidlu na railu nenastartoval a od té doby mám opět radost když jedu a žádné moje BMW pro mě není jen jízda bodu A do bodu B jako pro mě byla 730d.
když jsem poznal tchána tak nechtěl o benzínu ani slyšet, měl 535d e60 a ted má 750Li LPG a říká "jak jsem mohl mít naftu"
tatík nechtěl taky o benzínu ani slyšet a ted má X3 v benzínu, celej život měl jen naftovy auta,
a takových lidi co jsem "přeučil" jsou desítky, už asi hodně desítek a nikdo mi neřekl "ta V8 byla nic moc, tak jsem přešel zpět k naftě"
když jsem poznal tchána tak nechtěl o benzínu ani slyšet, měl 535d e60 a ted má 750Li LPG a říká "jak jsem mohl mít naftu"
tatík nechtěl taky o benzínu ani slyšet a ted má X3 v benzínu, celej život měl jen naftovy auta,
a takových lidi co jsem "přeučil" jsou desítky, už asi hodně desítek a nikdo mi neřekl "ta V8 byla nic moc, tak jsem přešel zpět k naftě"
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
pavproch píše:jaraxi a víš o tym, že takoví, co chčijou proti proudu jdou napřed na hranici a uznání se dočkají až odstupem několika set let?
mě stačí když za mnou přijde nějakej zákazník a chválí si jak jsem mu doporučil sedmu, naopak mě strašně trápí když někomu vyberu auto a něco se mu tam posere, tak v tom cítím vinu, naštestí žádný zákazník co jsem mu "vybral" ještě neměl zádnou větší závadu a ti co sypu love si koupili vrak
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
JaraX píše:doma mě vždycky učili že nafta je lepší, že všechny lepší auta sou na naftu, transity sou na naftu, a benzíny to sou ty stary škodovky a takovy ty slaby
Tak já jsem ze špatných rodinných poměrů nevyšel


- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
pro info R6 DI s nízkým tlakem na liště jede naprosto normálně, krásný volnoběh, za volantem to poznáš pouze tak, že občas zacuká při částečném přidání a po pár klesnutí na min to spadne do nouzáku (sahara na max, motor jde hrubě, změna plynu je cukavá)...matiz píše:Obavam se i toho ze jestli ztrati vlivem vstrikovace tlak na railu, tak taky neujede ani metr stejne jako ten chrochtavec.
“Ability is what you're capable of doing.”
něco k tématu slavných f10 a F11
https://www.youtube.com/watch?v=O9elKgktWFc
kdo se na to nechce divat cely tak at si da 6:40
https://www.youtube.com/watch?v=O9elKgktWFc
kdo se na to nechce divat cely tak at si da 6:40