Stránka 5 z 5

Re: F10/F11 vrzání palubovky

Napsal: čtv 11.05.2017 00:31
od Snejk
a co jeste nechapu je u f10/11 aerodynamicky hluk z venku, kolem oken a tak... to si pripadam jak v hodne spatnym filmu.... ve 160 to fuci a huci ze to nechapu...

Re: F10/F11 vrzání palubovky

Napsal: sob 10.06.2017 07:19
od JaraX
včera jsem přišel na to že F10,F11 je vlastně skvělé auto, až přijdu o cit v rukou tak si to auto koupím, výhoda je v tom že cokoliv co člověk zmáčkne má nejen citovou ale i zvukovou odezvu, takže i člověk bez citu v rukou pozná že tlačítko zmáčkl, a to nemá kde kdo, takový vychytávky. a dokonce interierové zrcátko indikuje zaplé stěrače, to neměl ani vrchni prchni.
https://www.youtube.com/watch?v=mhD8P3VpwSM

https://www.youtube.com/watch?v=XIDcAcokwMw

to jen kdyby zas někoho napadlo si koupit Fko.
auto je druhej majitel, má ho skoro od začátku, nějak se na něm nešetří, ted to toho spadlo kilo, ale problému je tam furt mraky.
jinak sorry za kvalitu videa, mam rozbitou čočku.

Re: F10/F11 vrzání palubovky

Napsal: sob 10.06.2017 15:31
od oco1
Interiérové zrcátko mi naštěstí nevrže, ale ostatní na 100% potvrzuji.
Příjde mi, že čím je venku větší teplo, tím auto vrže více... úplně nejhorší je, když stojí na slunci, to pak začnou při jízdě samy od sebe "popraskávat" dekorační lišty :D

Re: F10/F11 vrzání palubovky

Napsal: sob 10.06.2017 21:04
od JaraX
ta kvalita zpracování celýho toho interieru je až neskutečně shitozní

Re: F10/F11 vrzání palubovky

Napsal: pon 12.06.2017 08:26
od Filozof
Takže JARAX přejde na MERCEDES ? jak jsem pochopil dobře ?

Mě osobně po BMW se líbí taky MB asi nejvíce ... no audi to rozhodně není pokud to není nějaká RS6 či podobně co se mi taky líbí tak nemusím audi vubec.

MB nebo BMW to je asi jedinné.

Jaraxi chceš říci že MB má motory co mají smysl i na LPG do budoucna ?
Já o nich moc nevím nemám nastudováno takže netuším jaké motory jsou ideální na přestavbu.

NAvíc pokud v roce 2020 skončí podpora a dotace LPG muže se stát že plyn bude stát 20-25kč a to začne postrádat smysl přestavba. Pokud bude rozdíl například jen 5kč oproti benzínu. No to uvidíme co ještě bude.

Ted je doba že se tlačí na ELEKTRO a hybridy.

Pokud bych měl hybrid co dojede 300km na elektřinu a 1000km na benzín se silným motorem proč ne ...případně elektro co dá 800km v kuse. A nabíjení po pul hodině je z 80procent do plna.

Ty Fka hodně kazí pověst. Přitom z venku vypadají pěkně. Ale jak vidím lidé z nich nadšení nejsou ...servis drahý a snad je nadšen jen nový majitel a druhý pokud má nájezd do kila. Pak to stojí za ..... ikdyž asi i nové budou lehce skřípat na našich cestách ...

Je to ostuda pro BMW a 7mou řadu :-(

Re: F10/F11 vrzání palubovky

Napsal: pon 12.06.2017 09:40
od JaraX
no ve W221 je spousta motoru co jde zaplynovat, takže tam vidím budoucnost. S600L LPG nebo S65LAMG LPG. a nebo se
uskromnit a S500L LPG.
ale zatím nemám důvod měnit E66 za něco jinyho, to auto stálo prd proti nějakým Fkám i novějším Mercedesům, je tam vše co si může člověk přát, v mnoha věcech bych stejně výbavu downgradoval, takže prostě vydržím s E66 dokud to půjde a pak třeba Sko. ještě jsem ale nejel s Skem s ABC podvozkem (dynamic drive) ale bez toho to stojí zaprd, je to super pohodlný, ale extrémně neovladatelný.
kolik bude stát LPG nikdo z nás neví, ale o nějakým zdražení a uvalení se mluví už přes 10 let, takže není důvod se bát, loni u nás bylo LPG za 9,9kč a to se fakt jezdilo. až zdraží LPG tak si koupím nějaký usporný benzín, N55 třeba, ale zatím není důvod.
na mercedes "nepřejdu" ale prostě jedno moje auto bude mercedes, třeba E36 je moje srdcovka a nic ji nenahradí.
F10 bych nechtěl ani za 50k, ta kvalita zpracování je prostě otřesná, jízdní vlastnosti taky.

Re: F10/F11 vrzání palubovky

Napsal: úte 07.11.2017 19:41
od honzaD93
https://www.youtube.com/watch?v=vPEVn3Sb96g

ta G30 na tom bude snad ještě hůř jak ta F10 :D , ale co jsem se díval na ostatní auta, tak mercedes C nebo jaguar xf je na tom podobně :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=ciMY_MKKGpM

Re: F10/F11 vrzání palubovky

Napsal: úte 07.11.2017 20:03
od JaraX
tak pětky už mají v tomdle tradici, už od dob E39 ten interier stál za prd a s každou generací se jen zhoršoval.
u sedmiček se to začlo hodně zhoršovat od F01, ale pořád je to lepší(né dobrý)