Stránka 5 z 10

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 13:52
od MartinK
JaraX píše:ještě hledej na autoscout,
jinak bych přidal i 330i N53 nějakou 2007-2011 ale nekupoval bych víc ojetou jak 50-70tkm. tam to bude relativně ještě bez investic.
však jsi psal, že N53 je nahovno a problémová :shock:

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 14:50
od Thomeeno23
JaraX píše:- tam stojí VTG 120k a vydrží tak 150tkm :D
Ok, díky moc. Jinak to neni povzbudivý, 150 tkm životnost. To jsou necelý tři výměny oleje když beru interval 60tkm. :D
Jinak s využitelností vcelku souhlasím ale stačí mít k domu pár set metrů rozbitý polňačky a už může mít zadek jako každodenní auto svoje limity

Jinak N53 je problémová, ale s tak nízkým nájezdem ty problémy možná ještě nebudou. Spíš si myslím že bude problém se vejít do 400k s tak nízkým nájezdem

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 15:13
od MartinK
Thomeeno23 píše:Jinak N53 je problémová, ale s tak nízkým nájezdem ty problémy možná ještě nebudou. Spíš si myslím že bude problém se vejít do 400k s tak nízkým nájezdem
Takže porblémová je...ale až při větším nájezdu. Tkže by mě to tak jak tak čekalo. Třeba za další 100t km, ale čekalo.
To bude asi lepší vzít tu N52. Pokud to tedy není problémový motor i pro větším nájezdu. Plánuji auto mí pár let (cca 5+). Takže Pokud by se mi za 3 roky N53 posralo, tak radši vezmu asi starší N52 s nájezdem 100-150t km a vydrží déle.
Pochopil jsem správně?

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 15:58
od JaraX
N53 s nájezdem 50tkm do 150k by problémová být nemusela,ale NOX asi odejde.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 16:26
od MartinK
NOX nevím, co je. Ale soudím, že ta N52 bude lepší.
N52 tedy drží "bezproblémově" i větší nájezdy? Tzn. pokud koupím nájezd 100-150t km, tak třeba dalších 100-150t km ještě dobře vydrží?
(beru nějaký statistický průměr a zkušenost. Je jasné, že můu koupit N52 a za měsíc do toho nasypat 100k, protože to mě někdo, kdo to todálně oddělal a choval s k tomu jak hovado. Nebo obráceně N53, na kterou 100t km "nesáhnu".)

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 16:37
od Mike_03
Děkuji zakladateli za toto téma, jelikož začínám sám pokukovat, mám stejný rozpočet, ale nájezd do 10.000km ročně a z toho 70% krátké trasy do 20km a 30% rodinné výlety (2 + 2). Předpokládám tedy, že bych měl asi vybírat z již zmíněných motorů? Je některý extra háklý na krátké trasy? Samozřejmě bych rád 335i N55 2009 - 2012, i když s tím rozpočtem bych musel na slušný asi delší dobu počkat.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 19:09
od brabus666
N43 B20 rok 2011 byste nedoporučili ? Jízda na krátké trasy ...

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 19:54
od JaraX
n43 v žádném případě.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 20:46
od MartinK
MartinK píše:NOX nevím, co je. Ale soudím, že ta N52 bude lepší.
N52 tedy drží "bezproblémově" i větší nájezdy? Tzn. pokud koupím nájezd 100-150t km, tak třeba dalších 100-150t km ještě dobře vydrží? Oproti N53, který se po nájezdu 150t kmi sere?
Pochopil jsem to správně?

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: ned 21.05.2017 21:53
od Thomeeno23
Kolik najezdí je vždy subjektivní záležitost, stejně tak se závadami musíš vždy počítat. Akorát u N53 jsou ty závady mnohem dražší a riziko vážné závady se neúměrně zvyšuje (tzn. je tam mnohem vyšší šance že takle jednou ráno cestou do práce se ozve cinknutí a z motoru budeš mít základ akorát tak na pěknej konferenční stolek)

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pon 22.05.2017 07:14
od tommee
MartinK píše:NOX nevím, co je. Ale soudím, že ta N52 bude lepší.
N52 tedy drží "bezproblémově" i větší nájezdy? Tzn. pokud koupím nájezd 100-150t km, tak třeba dalších 100-150t km ještě dobře vydrží?
(beru nějaký statistický průměr a zkušenost. Je jasné, že můu koupit N52 a za měsíc do toho nasypat 100k, protože to mě někdo, kdo to todálně oddělal a choval s k tomu jak hovado. Nebo obráceně N53, na kterou 100t km "nesáhnu".)
Pokud nechces zabredavat do technickych detailu, ber to tak, ze cim novejsi, tim vic kurvitek ala EKO apod.

NOx je senzor spalin oxidu dusiku (myslim, na chemii jsem chybel), kterej ridi obsah spalin v NOx katalyzatoru. Je to tam kvuli spalovani chudsi smesi (nizsi spotreba). NOx senzor odejde na kazdy N53, jak pise JaraX, drive ci pozdeji. Stoji cca 10bez DPH. To ber jako dulezitou castku, vsechno na N53 stoji desitku nebo desitky:)) Mam asi jednu z mala neproblemovych N53 tady, kupoval jsem s najezdem cca 70tis po prvnim majiteli. Pro me je to posledni atmo r6, s perfektnim jizdnim charakterem.

Stejne jako spatnou N53 muzes koupit vyjetou N52, do ktery budes lejt cisterny oleje apod. 100tkm nesahnout se ti ani v jednom pripade nejspis nesplni :) Naopak, mel bys zkratit vymeny oleje na 10-15tis km a pokud zacnes resit picoviny jako vetsina lidi tady na klubu (vcetne me), budes v tom vzdy za naky desitky tis. rocne:) Pokud chces auto bez problemu, nekupuj si ojety BMW, ale cokoli na operak:)

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pon 22.05.2017 10:16
od MartinK
chlapi, jde případně vyměnit volant? Nudu za ten hezčí, sportovní? Na kolik to vyjde?

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pon 22.05.2017 10:41
od JaraX
jasně, volanty se dají měnit, podle toho jak ho seženeš, 3-10k

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pon 22.05.2017 10:43
od pavproch
Doplním: až tak jednoduché to není, často je třeba vyměnit i protikus pod volantem a hlavně i příslušnou řídící jednotku a nakodovat....

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pon 22.05.2017 11:09
od MartinK
Já jen, kdybych trefil pěkný kus, ale s nudným volantem...díky.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 24.05.2017 05:38
od MartinK
JaraX píše:to jo, ale myslím že člověk co chce 2,0i nechce zvyšovat výkon N55 :)
mě se líbí že třeba turbo na N55 nic nestojí (nové 20k v BMW i se svodama, regulací, wastegate atd)
vstřiky stály do nedávna 800kč v BMW.
Jak poznám, ze má N55? Vim, ze se vyrábí 2009 až nyní, ale to určitě není poslední rad motoru,ne? Takže pokud si zadám výrobu 2009-nyní, tak nevím, dle čeho to poznám.
A to se děla jen v 335i nebo i slabší? Popřípadě, zda by si slabší doporučil nebo jen tu 335?

Diky

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 24.05.2017 08:30
od JaraX
n55 je jen 335i, poznáš podle vinu

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 24.05.2017 11:07
od mykovec
Thomeeno23 píše:Kolik najezdí je vždy subjektivní záležitost, stejně tak se závadami musíš vždy počítat. Akorát u N53 jsou ty závady mnohem dražší a riziko vážné závady se neúměrně zvyšuje (tzn. je tam mnohem vyšší šance že takle jednou ráno cestou do práce se ozve cinknutí a z motoru budeš mít základ akorát tak na pěknej konferenční stolek)
Můžeš prosím rozvést, co máš na mysli tím cinknutím? Něco konkrétního? Zas tak černě bych to neviděl, Děkuji. Michal

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 24.05.2017 13:35
od MartinK
OK, takže N55 bys mi doporučil taky. Akorát se nedostanu na 400k, co? Novější, silnější.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 24.05.2017 16:32
od Kani
Uprimne jak to tady tak ctu, tak ti reknu najdi slusnou peknou poface e46 325/330 (bacha 3.0 jsou zname tim, ze casem zerou olej, ale nemusi byt pravidlem, on se urcite najde nekdo kdo to tady zmini). Tech 400k ti tak akorat vyjde na dobry, vybaveny kus a jeste ti zbyde na servis a bublifuk navrh. Pokud teda chces mit klidne spani. Bude to porad hodne muziky a budes mit financni polstar. Ale protoze pises, ze rodina, kocar, deti...vyser se na trojku uplne a kup petku. :twisted:

Jinymi slovy...ten rozpocet je proste maly na to, aby sis nevytrhal vsechny vlasy pokud se neco vysere.