Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65 vs. F01 vs. W221

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#821 Příspěvek od Michal595 »

matiz píše:
750i za 450k to je realne jen na bmw klubu, a jen ve vlhkych snech. Takove prachy za to nikdo neda... Ja bych uz nedal ani ty tri kila. A budu uprimny, uz ani tech 10k €.
No vidis a zrovna 750Li sa tu nedavno predala za podobnu cenu..tiez som myslel ze nie ale mylim som sa:))su stale ludia co cena nie je priorita ked nieco chcu...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#822 Příspěvek od JaraX »

najdeš E65 i za uplně jinou cenu,
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 49cc9a4963

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 92db6824ca

a stejně to občas nějakej blázen koupí,
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#823 Příspěvek od JaraX »

matiz píše:Protoze jsem to mel odpojene a na uniky pres hadicku nejak moc neverim.

To ja zase radsi vymenim to okno a kdyz budu chtit dat klimakomfort, tak ho tam dam kdykoliv se mi zamane. Ale riznout do alcantarove stropnice, to bych proste nemohl, navic by to nefungovalo dobre. Mezitim jsem se stal dealerem. takze ted potrebuju jeste zatmavit ty skla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Takze kazdy objednany antiradar u mne bude mit napajeci zdroj a jeho skrytou montaz zdarma, mozna jeste nejake prijemne veci. Coz mne pripomnelo ze je nejvyssi cas udelat tu objednavku. Az ho budu mit muzu udelat jednoduchy test, v benzinu klimakomfort bude, tak az tu budou stat, udelam dve jizdy s kamerou. Mel jsem pomerne delsi rozhovor, jsou to vyrobci a proste to nefunguje vubec dobre. Ja jezdim sice slusne, sice za dvacet ale slusne 8-) 8-) 8-) a tak mam tak trochu obavy ze mne stesti opusti a jsou tady u nas zakernaci. A radsi dam ty prachy do prevence nez pravnikovi nebo taxikarum...
nejčastěji jsou jen vymáčklé o-kroužky ve ventilech, samozřejmě občas odejde i tlumici jednotka, ale i tak vydrží 400k+ obvykle, výhoda proti E61 apod je ta že je ten měch chráněnej před bordelem a uv zářením. ale pokud jsi měl ventily odpojene tak víš.
já si užil s tou zelenou sedmou co jsi řešil ten startovací čip, když jsme ji dovezli nivo se chovalo divně, tak jsem to rozdělal a jeden tlumič byl uplně zaslepeny :D :D :D prostě do toho nafoukali vzduch, dali tam šroubek a vyřešeno :D na co měnit ventil :D

myslíš že se ten detektor bude chovat huř v tom výřezu folie než bez klimakomfortu? samozřejmě o zadní detekci by jsi přišel.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#824 Příspěvek od kurevtor »

JaraX píše:najdeš E65 i za uplně jinou cenu,
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 49cc9a4963

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 92db6824ca

a stejně to občas nějakej blázen koupí,
28 tisic euro za sedmicku bez komfortu, dost dobra koupe :D ta druha jakbysmet chcankoidni
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#825 Příspěvek od matiz »

Ja si myslim ze spis jde o to kolik vln projde tim oknem aby je ten antiradar zachytil. Do te problematiky nejak moc nevidim, ale vzhledem k tomu ze s kazdym pokovenym sklem nebo s klima upravou to funguje zle az velmi zle tak jim verim. Muze to byt pouzitelne, ale taky nemusi. Nevim, az to budu mit tak to nejak testnu. Funguje to tak ze radarove hlavy pomahacu vysilaji v nejakem pasmu a ten detektor je vyhledava a kdyz najde vyhodnoti algoritmus zda jde o radar nebo falesny poplach protoze v tom pasmu toho muze byt vic. No a ty vlny se ve meste odrazeji takze detekce je snazsi. Horsi je to na otevrenem prostranstvi, na dalnicich kde se odrazeji minimalne. Ja to beru fakt jako prevenci, 100m od baraku chytaji neustale, jedou v pomalem pruhu, vidi baworak v rychlem, nechaji se predjet, vyboci a ahooooooj penizky, bude pokuticka, bodiky a tak dokola porad. Pro velky uspech tady jezdi kasirovat i ostravaci a vrchol co predvedli bylo stereo, cili dva radary v necelem kilometrove vzdalenosti. Ti kteri unikli tomu prvnimu na to samozrejme slapli, protoze 4 pruhy, bez zastavby, ale padesatka. No a ten druhy je samo ze sejmul... A jelikoz mne na to prispeje mesto sternberk, jelikoz jsem jim poslal 6000 za tu jejich kurvarnu kterou mne asi vrati, protoze nejvyssi soud rozhodl ze to bylo nelegalni, dalsi nejakou slevu mne na to da financak, takze to uz jsem na polovine a jak rikam, beru to jako prevenci, ne ze zacnu jezdit jak hovado... Lasery to neber vubec. Respektive bere, ale neochrani. Na rusicku kaslu.

Mozna tu nekdo te problematice rozumi dokonale tak treba osvetli vic jak to cele funguje.
Boris
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: ned 15.10.2017 11:56

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#826 Příspěvek od Boris »

@matiz
Šel bych do pevného antiradaru než do přenosky. Sice přenoska už má celkem slušný detekce, ale je to vojeb neustále sundavat / nandavat. Pokud člověk jezdí i za hranice, tak je pevný AR nejlepší věc.
Ale radary taková past až zas tak nejsou. To laser je daleko větší riziko. Než si vůbec čehokoliv všimneš, jsi naměřenej. Obzvlášť v dobách kdy ještě MP mohla měřit to bylo peklo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#827 Příspěvek od JaraX »

kurevtor : a nejvíc smutny je že to beztak prodaj
matiz: je jasné že klimakomfort to omezí, sám to vidím u sebe, bohužel nemám žádné auto bez klimakomfortu abych mohl porovnat, všechy 4 moje auta mají klimakomfort, vlastně voyager nemá, tam to mužu zkusit. a omezuje to fest, ale myslím že dát to tam kde je ve folii vyřez = stejné jako nemít klimakomfort okno.
souhlasím s tím že pevná sada je nej, ale když má člověk víc aut, tak se to prodraží.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#828 Příspěvek od kurevtor »

jako ja nevim jo, ale ja na predpisy chciju hodne zvysoka a ze bych potreboval radar... a preventivne...?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#829 Příspěvek od matiz »

Pane kurevtore, nejspis bydlis ve velkem meste. V tech malych je ta pravdepodobnost jaksi vyssi. Dalsi specialita jsou radary mestecek. Svagra bafli minuly tyden, mel to za dvojecku a nejaky ten bodik. Je lepsi tomu predchazet nez celit spravnim rizenim. Ja neplatil pokutu od toho co jsem nezajistil aby mym vozidlem nebyly pachany dopravni prestupky v tom stenberku, je to uz mooooc dlouho, citim ze mne stasti brzo opusti. A ja nechci davat noty do cistirny -) Muj jakykoliv vyjezd nebo prijezd je o tom, ze vede pres temer permanentne sledovany usek, nemeri se tu snad jen kdyz je snih.
Boris
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: ned 15.10.2017 11:56

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#830 Příspěvek od Boris »

Stacionáry problém nejsou. Tam si může nechat vzít body jen blb. Nejvíc rizikový je samosběr. Ve městě laser. U toho není šance si jich všimnout. Na okreskách zase radar v autě. Modelový příklad - 145km/h na okresce, Sup v protisměru a je vymalováno.

@matiz
Pokud máš přenosku, pokovený / vyhřívaný přední sklo tak buď u zrcátka nebo můžeš zkusit přenosku dát do voděodolné plastové krabičky a vytáhnout si dráty na interní reproduktor. De fakto si z toho udělat pevnou montáž. Ale už mi to příjde divoký :?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#831 Příspěvek od matiz »

Ono se da velmi efektivne branit i tomu laseru, jenze to jsou dalsi kacky a jaksi tak trosku nelegalni, protoze to vylozene rusi jejich paprsek. Nastesti u nas je ten laser tolik nebavi, to musi stat venku, na slunicku, to je sichta. Tady to sbiraji z auta protoze pohodlicko, klimatizace, paradni sichta -)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#832 Příspěvek od Filozof »

jak přesně ta rušička funguje ? Někdo mi tvrdil že to 2-3sekundy blokuje změření a já mám čas zpomalit a pak mě to změří ale jsem v pohodě protože jsem přibrzdil na rozumnou rychlost.

Asi to půjde nastavit tak aby si toho policie nevšimla že ?
Boris
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: ned 15.10.2017 11:56

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#833 Příspěvek od Boris »

@mazit
Rušička ve výsledku tak drahá není. I když záleží zda chce člověk jen předek nebo i zadek. S tím, že je to nelegální souhlas. To už je pak na každém soudruhovi. Když to u tebe najdou, chce to o tom něco vědět, jinak může člověk skončit i se zabaveným autem.

@filozof
nešní AL už na jejich PL3 / LTI jamm kody nehážou, ale pokud to policajt nemá úplně na párku tak si toho "všimnout" lze vždy. Už se zkrátka pohybuješ za hranou zákona. A pak už je to na spojnici sedačky a volantu jak s daným zařízením dokáže operovat. Už to není jako práce s buzolou.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#834 Příspěvek od Filozof »

poznáte kdy je radar aktivní a kdy je ve vesnici jen ukazatel rychlosti ? Setkávám se stím často a tipuji skoro většina jen ukazuje rychlost. Má to tady snad každá druhá vesnice kolem kde bydlíme.
A když jedu na severní moravu jedu na pohodu po okreskách fajn výlet o cca 12-15min delší časově ale kratší asi o 15km... je to zábavnější než čumět na dálnici v kolonách a právě ty vesnice skoro všechny i města mají tabule s rychlostí ...občas někdo s radarem ....třeba olomoucký kraj viz Prostějov a vesnice kolem něj mají radary a měří. Dál potom už jen vyjimečně.... ale cesta stojí za to. Člověk zjištuje jak je tady krásný kraj ta Morava. To samé u Bruntálska jak žije Matiz. Tam je taky moc pěkně....z olomouce přes šternberk dál na bruntál až ke Krnovu to byl vždy zážitek ...jezdíval jsem tu trasu snad 3roky co 14dní... paráda.

Jinak ty přemotorovaný auta AMG či 760i , 335i apod by měli mít v základní výbavě antiradar ...a rušička to je otázka ...snad sekunda dvě nejde poznat pokud to je nastavené na krajní hodnotu. Asi 3-4s a víc by už bylo divné pro policistu.
Ono stačí dojíždět do vesnice 55-60km/h a už vás klidně berou ... 55km/h a klidně dají pokutu vůbec se stím nemažou a často jsou vesnice kde i 70km/h by nikomu nevadilo .... 100metrů cedule konec vesnice a tam 8 domů apod.

Pak ještě měření z helikoptéry je to málo časté ale prý se taky používá u nás a to by byl asi problém rušit.
Uživatelský avatar
Pilifo
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: ned 29.09.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#835 Příspěvek od Pilifo »

Měření z helikoptéry? :lol:

Veď jeden výjazd helikoptéry je tak drahý, že by sa nezaplatil ani v prípade, že by namerala 100 áut, ktoré prekračujú rýchlosť. To je nonsens...
Boris
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: ned 15.10.2017 11:56

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#836 Příspěvek od Boris »

Vesnický ukazatele rychlosti jsou pouze informativní. PČR má ty hodnoty posunutý celkem velkoryse nahoru. A to jak u laseru tak u radaru.
55 kmh PČR vážně neřeší. Spíš MP v dávných dobách. A pokud se někdo nechá uvařit na 55km/h tak dobře mu tak. Na to se nedá nic víc říct.
Měření z helikoptéry fakt neexistuje. Ani u nás ani nikde na světě. Kluci z vrtulníku v rámci nalétávání hodin mohou posloužit i jako monitoring dopravy. Např. předjíždění na plné čáře a pod. Ale od té doby co mají kluci drony, tak to není potřeba. Dron si postavíš nad nepřehledný úsek a kolega provádí samosběr. Easy.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#837 Příspěvek od matiz »

Jen k tomu laseru jeste malickost. Pokud bych nekdy zvazoval porizeni teto legrace tak bych ji zcela jiste zabezpecil proti neopravnenemu uziti. Zpusobu jak to udelat je mnoho, treba tak ze startuje vzdy automaticky po nastartovani auta az do chvile kdy zmacknu bezpecnostni stop nekde namontovany. Opetovne spusteni bude mozne pouze prilozenim spravneho rfid cipu. Sice to najdou, ale nikdy to nespusti pokud tedy nestrihnou a neprepoji nejake ty draty...

Jak dalece je to pruchozi nevim, ale s namontovanou rusickou ktera jde jen tak zapnout bych byl jako ze opatrny. Taky otazka jak dalece by se prislusnik v tom chtel rypat. Kdo vi co hledat najde vzdy, z principu funkce to neni mozne zabudovat tak aby to bylo neodhalitelne a funkcni.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#838 Příspěvek od Filozof »

K měření se používá metoda VASCAR z vrtulníku. Je to spíše v zahraničí u nás asi méně časté.


Jinak vrtulník je často využíván spolu s pozemní policií když jsou akce. Nejen na dálnicích ale i kritických místech na silnicích první třídy.
https://www.garaz.cz/clanek/policie-hli ... t-21000006

Bylo mi řečeno že to mají nastavené rozdílně ale v prostějově je to 60-63km/h. Takže pokud jede člověk 65-68tacho už mu letí pokuta.
Kamarád dostal za 55km/h pětikilo prý měl 58km/h a 3km/h mu odečetli jako možnou chybu z dobré vůle tak 55 na stacionárním radaru od PČR.

Jinak co si všímám neměří ale třeba Slavkov mi poslal pokutu šmejd to jsem zapomněl když to bylo nové a já jsem telefonoval. tam je radar z kopce dolů čára odkud měří asi 50-100metrů.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#839 Příspěvek od matiz »

garaz je duveryhodny uplne stejne jako tn.cz nebo seznam nebo super. Sracky, sracky a jenom sracky... A tuny reklam. Jeste ze existuje adblock. Taky verim ze drtiva vetsina to nepouziva, ja bez nej nemuzu na krok -)
Boris
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: ned 15.10.2017 11:56

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#840 Příspěvek od Boris »

@filozof
To co dáváš se fakt nepoužívá. To je kravina. To ti rozcupuje i student prvního ročníku na právech. Takovéhle měření od oka resp. stopkama se používalo snad za první republiky. A to už uplynulo hodně vody.

ad druhý odkaz - potvrzuješ co co jsem říkal. Dohled a nahlásí vysílačkou nebezpečné předjíždění / plnou čaru apod. Na to stačí dron. Ale i posádka vrtulníku musí plnit nalétané hodiny, tak je lepší když spojí příjemné s užitečným. Když už musí být ve vzduchu.

ad radary - už nějakou dobu se tomu tolik nevěnuji, ale myslím, že PČR žádný pevný radar neprovozuje. Poslední byly stacionáry jako např v Holešovičkách nebo na Opatově či na Novodvorský. Všechny radary, které jsou např. v tunelech v Praze / dalniční tunel rozesílá výpalné místně příslušný správní orgán.

@matiz
Jako jistě dá se např. magnetický spínač a po odstranění magnetu to fungovat nebude. Ale v tuzemsku ani na Slovensku to takový hardcore není.
Odpovědět