Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
-miki- Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 121
Registrován: úte 04.03.2008 01:00

#861 Příspěvek od -miki- Člen Klubu »

gsicbr:

auto mě stálo 15tis Kč a je to originál z výroby.

na nádrž po mestě najedu 150-200km, dálku 250 km podle stylu jízdy. E34 je dost těžká a když to má jet, musí se vytáčet. :D

Filozof:

tam kam jedu mám čerpačky a nové se staví, dojezd mi nevadí. Jak píšeš je to přibližovadlo do města.

aDAm:

máš pravdu, vymysleli to krásně, jen já to koupil už bwz čalounění. :( Ale rezervu mám a kočár se mi tam taky vejde. :wink:
J0HN3C
Registrovaný
Příspěvky: 203
Registrován: pon 09.08.2010 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#862 Příspěvek od J0HN3C »

Nějak mi to nedá a znovu se ještě vrátím k té úpravě řídicí jednotky LPG. Bavili jsme se tady, že úprava spotřeba/výkon pomocí nastavení bohatosti směsi je kravina. U jiného výrobce, distributora jsem ale našel taky možnost namontovat jednotku LPG, která na přání uživatele, např. přes nějakou aplikaci v telefonu, dokáže měnit palivové mapy LPG. Tohle už má nějakou šanci na úspěch?
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#863 Příspěvek od gsicbr »

ten nájezd je fakt málo, ale jak říkáš po městě je to ideál. Jinak jsem to zjišťoval, když jsem hledal alternativu pro 545i a to plnění domů je dost drahý. Jsou levný varianty za 50tKč, ale ty jsou bez zásobníku a je tam pomalý plnění(klidně celou noc), a ty se zásobníkem jsou dost velký a drahý cca 170tKč. Pak jezdíš opravdu za hubičku, ale ta cena zařízení.
-miki- Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 121
Registrován: úte 04.03.2008 01:00

#864 Příspěvek od -miki- Člen Klubu »

Souhlasím, že nájezd je malý, ale dá se obětovat kufr a vejde se tam ještě jedna nádrž. :D Kupoval jsem to od člověka co má domící plničku u baráku, večer přijede, připojí a ráno má dotankováno. Prý jezdí tak levně, že kdyby to šlo, jezdí autem i na záchod. :lol:
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#865 Příspěvek od gsicbr »

jo přesně tak. Ty tankuješ za 27,50 a doma to vychází na 4,50 a to je ku... rozdíl. Takže na ten záchod bych jezdil taky :D
stevec
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 15.06.2014 00:00

#866 Příspěvek od stevec »

Pro Havlíčkův Brod doporučím montáž a servis LPG http://www.dobrelpg.cz (je tam i autoservis) :wink:
ppavel
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 04.04.2012 00:00

#867 Příspěvek od ppavel »

Zdar chlapi, jezdím už několik let v E91 330xi N52 a až teď jsem se začal zaobírat myšlenkou, dát to do LPG a ušetřit nějakou korunu za benzín. Prošel jsem celé vlákno, ale o vhodnosti montáže LPG do tohoto motoru jsem nic nenašel.

Máte někdo dlouhodobou zkušenost s tímto motorem a LPG? Dá se na LPG rozumně dlouhodobě provozovat, anebo není na montáž LPG vhodný?

A druhá otázka - montáž CNG. Našel jsem na netu firmy, které dělají přestavby i na CNG, nemáte někdo s tím zkušenost? Cena montáže je vyšší než u LPG, ale dlouhodobě to asi bude výhodnější a ta možnost domácí plničky mě dost láká ...

Díky moc za Vaše názory a zkušenosti.
pauli328i
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 04.08.2012 00:00

#868 Příspěvek od pauli328i »

jaky svicky do m52b25 ?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#869 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

To co je předepsáno výrobcem? Např. Bosch FR7LDC+
Pro provoz na LPG je lepší menší počet elektrod.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
pauli328i
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 04.08.2012 00:00

#870 Příspěvek od pauli328i »

ja nevim kde dohledam jaky svicky jsou origo a jaky by jste mi doporucili mam e39 523i lpg mam to asi tejden a chystam se na vymenu ale vim prd jakou jsou dobry
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#871 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Máš to napsané ode mne: Bosch FR7LDC+
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
pauli328i
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 04.08.2012 00:00

#872 Příspěvek od pauli328i »

ja jsem to pochopil tak ze ty Bosch FR7LDC+ jsou origo ale na LPG mam sehnat jiny s mensim poctem elektrod :D diky moc
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#873 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nepochopil jsi správně ;-)
V ETK jsou dva typy:
Bosch FR7LDC+ ... 2 elektrody
NGK BKR6EK ... 2 elektrody

Občas někdo používá platinové nebo jiné pro LPG určené, ale ty jsou často za nesmyslnou cenu.

Bosch FR7LDC+ vyjdou dlouhodobě levněji, i když je budeš měnit co 15k společně s olejem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
pauli328i
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 04.08.2012 00:00

#874 Příspěvek od pauli328i »

jojo dekuji za rady a poradis mi jeste jakej olej do toho mam nacpat ?
nasel jsem tohle http://www.bmwoleje.cz/cs/kategorie/15- ... 07547.html
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#875 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Vybral jsi správně.
Případně ani s následujícím neuděláš chybu: http://www.bmwoleje.cz/cs/kategorie/16- ... 07782.html
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
pauli328i
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 04.08.2012 00:00

#876 Příspěvek od pauli328i »

jeste jedna vec kdyz vezmu castrol-magnatec-c3-5w-40 ? kazdopadne diky za rady
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#877 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

O olejích je tu několik jiných diskusí ...
Kolik má motor najeto? Jsou slyšet hydrozdvihátka neúměrně dlouho po startu studeného motoru nebo velké zátěži motoru?

Základní otázka: Chceš potvrdit tvoji volbu a nebo chceš poradit? :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
pauli328i
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 04.08.2012 00:00

#878 Příspěvek od pauli328i »

motor ma na palubaku 280tisic zkutecnost nevim ale motor je tichej klidne si necham poradit
jawamaniak22
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 22.02.2014 01:00
Bydliště: Olomouc

#879 Příspěvek od jawamaniak22 »

Trochu oživím toto vlákno, mám už delší dobu ve své e36 320i touring namontováno LPG a tam kde mi to montovali mi říkali že na bmw není potřeba dodělávat přimázávaní ventilů tak jako u jiných značek.... chci se tedy zeptat zkušenejších jestli je to pravda nebo jestli mám raději těch 2500kč do toho mazání dát abych se nemusel bát, že muj motor s 223tis. bude ještě nejmín 100tis. jezdit? díky
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#880 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Najeto 430k km bez přimazávání a jede skvěle.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět