Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:43, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Alláh paket...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Je vam jasny, ze ty 760tky maji pres 240 000 km najeto.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Schvalne napis, jake veci jsou nedomysleny?Itchythefirst píše:Motor 8. kvetna po GO, takze 80kKc v motoru a za 12 dni je na inzerci
Ale zas kazdy tu o E66 750i nebasni, ja bych ji treba vubec nechtel, me E65/66 nijak extra nezaujalaSpousta naprosto nedomyslenych veci
EDIT: Tak 8. kvetna byly asi jen novy svicky, to GO asi nekdy driv...
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
To nevadi ne? Si to pred dovozem stocis.Jaris330D píše:Je vam jasny, ze ty 760tky maji pres 240 000 km najeto.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Takze akorat zajety, v cem je problem?Jaris330D píše:Je vam jasny, ze ty 760tky maji pres 240 000 km najeto.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Je to primovstrik a jsou tam 2vysokotlake cerpadla, tak si zjistete zivotnost vstriku a cerpadel. Nekdo tu o tom psal, ze pokud V12, tak do 200 000 km najezdu. Vstriky srepasujes, ale ty cerpadla pry stojej raketu.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
cituji:
760i předfacelift – facelift 327kW, N73B60 – Špička ledovce, naprosto výborný motor, bohužel už má přímé vstřikování, s dvojící vysokotlakých čerpadel a 12ti vysokotlakými vstřikovači. Tento motor je opravdu fantastický, fandu V8 asi trošku zklame až příliš dokonalý chod v nízkém spektru otáček a podstatně větší utlumenost s méně výrazným projevem, ale v otáčkách začne peklo, jako jediná E65 nemá klapku jen na výfuku ale i v airboxech sání, po otevření airboxů krásně „řve“ od motoru a letí jako z praku. Dynamika 760i odpovídá M3 E36. 760ky doporučujeme kupovat s nájezdem do 250tkm. Do 300tkm jsou velmi spolehlivé, s nájezdem nad 300tkm už odchází vstřikování i převodovky a také vysokotlaká čerpadla která jsou finančně nákladná.
Díky přímému vstřikování jako jediný tento motor neumí LPG.
No stačí sehnat libovici od pana doktora nebo pana ředitele z DE ...
Ale počítám většina z nich bude právě kolem 250+ ... většina to má už prvních 5-10 let po koupi vozu.
760i předfacelift – facelift 327kW, N73B60 – Špička ledovce, naprosto výborný motor, bohužel už má přímé vstřikování, s dvojící vysokotlakých čerpadel a 12ti vysokotlakými vstřikovači. Tento motor je opravdu fantastický, fandu V8 asi trošku zklame až příliš dokonalý chod v nízkém spektru otáček a podstatně větší utlumenost s méně výrazným projevem, ale v otáčkách začne peklo, jako jediná E65 nemá klapku jen na výfuku ale i v airboxech sání, po otevření airboxů krásně „řve“ od motoru a letí jako z praku. Dynamika 760i odpovídá M3 E36. 760ky doporučujeme kupovat s nájezdem do 250tkm. Do 300tkm jsou velmi spolehlivé, s nájezdem nad 300tkm už odchází vstřikování i převodovky a také vysokotlaká čerpadla která jsou finančně nákladná.
Díky přímému vstřikování jako jediný tento motor neumí LPG.
No stačí sehnat libovici od pana doktora nebo pana ředitele z DE ...

Ale počítám většina z nich bude právě kolem 250+ ... většina to má už prvních 5-10 let po koupi vozu.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
A na smrtelný posteli si pak budete říkat, ještě že jsem si tu 760 před 50 lety nekoupil, co kdyby mě odešel vstříček nebo čerpadýlko.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
No protoze se pak ty cerpadylka musi menit obe a vyjde to pres kilicko
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Presne, ono je to jistota, ze odejde, ale nikdo nevi kdy. Jestli 240 000, 300 000 km atd.. Ty, co o tom neco vedi s tim pocitaji, ale zrovna ty Soukupadam bys cumel a zapomen na jety. Ty totiz nejsou pomalu vubec. No a 12 x vstricek a jsi tam za dalsich 50 000 kc? 

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ja na to rad zapomenu, ja to totiz nechci.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Klapku má (tedy určitě před FL) jak v airboxech, tak na výfuku. A čerpadla - vyměnil jsem membrány, koupil jsem je od německého člena bimmerfora v přepočtu za 2000Kč, ale mám i membránové plátno (půl metru za 1000Kč - z něj se dá udělat cca 100 membrán, zapotřebí jsou 4). Najeto na nich mám 25000km a zatím drží. Vstřiky dobrý, problém těsnění ventilů, to je i u V8. Velký problém byl zpočátku s IVM, díky kterému předchozí majitel rozkuchal řídící jednotku motoru, následkem toho šel nespálený benzín do katalyzátoru a proto myslím odešel. Ten olej přes ventily tomu napomohl...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Tak dobra zprava, ze se to da resit i takhle. Matne si pamatuju, ze tu neco psal Jarax a prave u tech membran se presne nevedelo, jak se to bude chovat a kolik to vydrzi. Majitel vsech tehle aut musi byt i trochu kutil nebo byt hodne bohaty a jit do Fka. Do ktereho se moc lidi nehrne. Podle lidu, co maji nebo meli BMW prave BMW konci na modelech E a pak meni za AUDI nebo Merceses, i kdyz tam to taky neni zadna slava.kupca píše:Klapku má (tedy určitě před FL) jak v airboxech, tak na výfuku. A čerpadla - vyměnil jsem membrány, koupil jsem je od německého člena bimmerfora v přepočtu za 2000Kč, ale mám i membránové plátno (půl metru za 1000Kč - z něj se dá udělat cca 100 membrán, zapotřebí jsou 4). Najeto na nich mám 25000km a zatím drží. Vstřiky dobrý, problém těsnění ventilů, to je i u V8. Velký problém byl zpočátku s IVM, díky kterému předchozí majitel rozkuchal řídící jednotku motoru, následkem toho šel nespálený benzín do katalyzátoru a proto myslím odešel. Ten olej přes ventily tomu napomohl...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
To si napsal blbe, prave, ze BMW konci na Ecku, ne ze konci Ecka. Kdyby Ecka koncili, tak s nema uz nikdo nejezdi a vsichni jsou na Fkach a vys. Jenze bohuzel Fka jsou zrovna kusy, ktere se fakt nepovedli.cheater píše: Je to smutný ale prostě éra Éčkových baworáků pomalu ale jistě končí.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
co tadlencta tak akorát zajetá ? https://www.autoscout24.cz/nabidky/bmw- ... term=title
teda zarazila mě ta díra v madle spolujezdce .

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ta díra je upadlá krytka šroubů. V BMW za pár korun.