Stránka 46 z 165
Napsal: pát 16.05.2014 08:44
od JaraX
103 litru nafotím, nic menšího tam nikdo nechtěl,
většina zakazniku jezdí kolem 13 litru LPG, takže na litr LPG ujedeš 7,7 km, tzn na 10 litru navíc ujedeš navíc 70km
Napsal: pát 16.05.2014 08:59
od hurvajs77
super, jsem docela zvědavý, jak to vlastně je.
Jen mi to ale neladí s tím co mi říkal Snejk - asi jsem to pochopil špatně, ale mluvil o tom, že tankuje cca po 400km. Já pochopil, že to je dojezd na jednu LPG nádrž.
Napsal: pát 16.05.2014 09:15
od klimsonn
Me plyn dělal JaraX a dojezd mam cca 600-750 km záleží kolik km se tř kam ve městě. Samozřejmě 103 toroid. A u me se zvedlo dno kufru o cca 2cm takže to nejde ani poznat.
Napsal: pát 16.05.2014 09:47
od hurvajs77
klimsonn píše:A u me se zvedlo dno kufru o cca 2cm takže to nejde ani poznat.
A co máš - E65? Takže dno kufru je tedy celé rovné?
Napsal: pát 16.05.2014 10:08
od atimen
Mě lpg také dělal JaraX a musím říct ,že až na pár bezvýznamných detailů odvedl spolu s plynařem 100% práci,jak po technické tak i po estetické stránce..... mám najeto cca 25tis km a bez problému , 103l nádrž je super , mám dojezd 600-700 km bez tankování dle toho jestli město nebo spotřeba .
Škoda jen ,že musí být kompresor pro zadní vzduchovej podvozek v kufru protože se tam nevleze spolu s bombou do prostoru pro rezervu , ale to je taky nepodstatný . Jinak podlaha se zvedla asi o 1cm a není to ani poznat ...kdyžtak by se dala udělat tenká deska pro kompenzaci vyvýšení s výřezem pro vrchol bomby a pak už by to nebylo vůbec poznat....
Jsem spokojen...jen možná by to chtělo opět seřídit , po montáži to Jarax perfektně seřídil ale asi si sedly komponenty a chtělo by to zase , zdá se mi ,že se nepatrně zvýšila spotřeba .
Jardo , za kolik by jsi mi to zase seřídil , bo to nechci dávat někomu kdo tomu nerozumí, Díky za případnou odpověď.
Napsal: pát 16.05.2014 10:14
od hurvajs77
ten kompresor mi říkal Snejk, že se vejde vedle baterky. Zrovna včera jsem se ho na to ptal, protože jsem nevěděl, že tam kompresor je.
No uvidíme, LPG mne láká z fin. důvodů, je fakt rozdíl tankovat za 40 nebo 18.
Napsal: pát 16.05.2014 10:18
od iv0
JaraX píše:745i/750i SERVIS u mě
Díky moc, tohle jsem přesně potřeboval vědět. Začíná mi to vrtat v hlavě. Jezdím několikrát do roka ČR - Mallorca (bohužel musím autem), tak jsem si myslel, že si koupím 130i. Auto na blbnutí tady na Mallorce a zároveň dostatečně pohodlné na tu štreku (nesmějte se prosím).
Jezdím to cca 4 - 5 x do roka tam a zpět a jedna cesta je 1600 km z trajektu v Barceloně. Když ale vidím bídnou nabídku trošku lépe vybavených a neolítaných 130i a jejich kruté ceny (a čtu si tohle fórum), tak uvažuju, že spíš půjdu do pořádného korábu (750i) a ještě zbyde na nějaký ostřejší Swift/Fiesta/Twingo na blbnutí.
Napsal: pát 16.05.2014 10:20
od JaraX
kompresor už dávno v kufru byt nemusí, ted už byt za příplatek dáváme kompresor vždy do kapsy pod navi mechanikou, vše se odizoluje materialem Gladen Aero neoprene a STP bomb, pak už člověk o kompresoru skoro neví,
Napsal: pát 16.05.2014 10:25
od JaraX
iv0 píše:JaraX píše:745i/750i SERVIS u mě
Díky moc, tohle jsem přesně potřeboval vědět. Začíná mi to vrtat v hlavě. Jezdím několikrát do roka ČR - Mallorca (bohužel musím autem), tak jsem si myslel, že si koupím 130i. Auto na blbnutí tady na Mallorce a zároveň dostatečně pohodlné na tu štreku (nesmějte se prosím).
Jezdím to cca 4 - 5 x do roka tam a zpět a jedna cesta je 1600 km z trajektu v Barceloně. Když ale vidím bídnou nabídku trošku lépe vybavených a neolítaných 130i a jejich kruté ceny (a čtu si tohle fórum), tak uvažuju, že spíš půjdu do pořádného korábu (750i) a ještě zbyde na nějaký ostřejší Swift/Fiesta/Twingo na blbnutí.
to nejde vůbec srovnávat, jsou to naprosto dvě různá auta, na druhou stranu jet na Mallorku v 1er by se mi uplně nechtělo, každopadně si tu 1er určitě nekupuj se zakladnima sedačkama, dobre sedačky sou pro tvoji cestu zaklad.
u 1er je problem s LPG, toroid se tam vleze jen uplně malinkej, tuším tak 25l, nebo válec do kufru, ale okradeš se už o tak malej kufr.
spotřeba obou aut bude skoro nastejno na dalkovou trasu, (resp cca 2 litry rozdíl), po městě vezme jednička výrazně mín.
doporučuju ti obouma autama se svíst a uvidíš sám.
smát se ti nebudu, já byl v Řecku e36 compactem několikrát, na druhou stranu je to auto který stojí 1/5 ceny te 130i. mě prostě přijde 130i moc málo muziky za ty peníze.
motor trpí na těsnění, odchází vanosy, často žere dost oleje,odchází Disa klapky, ale jinak je to dobrej motor.
Napsal: pát 16.05.2014 10:32
od Filozof
Za chvilku nebudou slušné 745i-750i na trhu protože je BMWKLUB vykoupí
Pokud někdo najezdí dost tak bych taky šel do plynu. Po mé e38 bude další auto doufám e65 a chci rozhodně poface a 750i. Ale to je zatim hudba budoucnosti až ty auta budou za rozumnou cenu. třeba 150-200tis. dávám tomu tak 3-4roky.Pak bude plnej klub 745-750i na LPG v inzerci určitě
Jak to tady sleduji. A něco si rád vyberu.

Napsal: pát 16.05.2014 11:51
od iv0
JaraX píše:motor trpí na těsnění, odchází vanosy, často žere dost oleje,odchází Disa klapky, ale jinak je to dobrej motor.
Tohle zní (mě jako uživateli) hrozně, ale slyšel jsem na ten motor samou chválu. Mé původní rozhodnutí spíš začíná nahlodávat to, že R6 potřebuje docela čas na zahřátí, 130i má přes 1,4t, takže ono to nakonec není tak vhodné auto na blbnutí na Mallorce, jak jsem si původně myslel...
Všechny moje cesty jsou tady do 30 km, samá serpentina (není nic neobvyklého, že si jedu trochu zablbnout a po návratu mi PP ukazuje průměrnou rychlost třeba 27 km/h).
Promyslím to, ale asi budu koukat po něčem do 1t a dálkové přesuny vyřeším s 745i/750i. A teď už dost, tohle je v tématu e60 vs. e65 docela dost off-topic

Napsal: pát 16.05.2014 12:12
od kimlic
Tak fajn díky za infa ohledně nákladů, servisních zkušeností atd. Celkem jsem si to objasnil. Teď tak půl roku než začnu opravdu vybírat, možná to stihnu dříve zařídit:-)
Napsal: pát 16.05.2014 12:58
od JaraX
ono s to vlastně týká e65, jelikož motor M54B30 se dával jak do 1er tak 7er,
znám par lidi kterym dokonce jen tak umřel, a skoro každýmu žere olej, vlastně nemam zakaznika kterymu by nežral aspon 1 litr na 3000km,
Napsal: pát 16.05.2014 14:38
od Killingman
JaraX píše:kompresor už dávno v kufru byt nemusí, ted už byt za příplatek dáváme kompresor vždy do kapsy pod navi mechanikou, vše se odizoluje materialem Gladen Aero neoprene a STP bomb, pak už člověk o kompresoru skoro neví,
Joo? A neuměli byste to už dodělat i do X5 + naladit plyn tak, aby mi tam neskákala žlutá ponorka od té doby, co mi tam superhyperdeluxe plynař v okolí Olomouce kterýmu jsi moje auto ty předával namontoval plyn tak, že bylo nutný to z 1/2 u tebe do tří do rána předělávat a stejně to dodnes hotový úplně není? Nemluvě o vytopený jednotce díky jejímu špatnýmu umístění a nesmyslným údajům v příloze k TP, díky čemuž jsem musel obětovat dva dny dovolené?

Napsal: pát 16.05.2014 15:21
od atimen
Killingman píše:JaraX píše:kompresor už dávno v kufru byt nemusí, ted už byt za příplatek dáváme kompresor vždy do kapsy pod navi mechanikou, vše se odizoluje materialem Gladen Aero neoprene a STP bomb, pak už člověk o kompresoru skoro neví,
Joo? A neuměli byste to už dodělat i do X5 + naladit plyn tak, aby mi tam neskákala žlutá ponorka od té doby, co mi tam superhyperdeluxe plynař v okolí Olomouce kterýmu jsi moje auto ty předával namontoval plyn tak, že bylo nutný to z 1/2 u tebe do tří do rána předělávat a stejně to dodnes hotový úplně není? Nemluvě o vytopený jednotce díky jejímu špatnýmu umístění a nesmyslným údajům v příloze k TP, díky čemuž jsem musel obětovat dva dny dovolené?

,že bych se zmínil taky o pár detailech co do dnes nejsou doladěný ?

na funkci rostlináře to nemá vlil ..ale když jsi to nakousl

ale u mě to už JaraX chtít dolaďovat nebude....

takže jsem si jen rejpnul a doladím si je sám
Napsal: pát 16.05.2014 15:32
od hurvajs77
jen sem s tím...

Napsal: pát 16.05.2014 16:28
od JaraX
Killingman píše:JaraX píše:kompresor už dávno v kufru byt nemusí, ted už byt za příplatek dáváme kompresor vždy do kapsy pod navi mechanikou, vše se odizoluje materialem Gladen Aero neoprene a STP bomb, pak už člověk o kompresoru skoro neví,
Joo? A neuměli byste to už dodělat i do X5 + naladit plyn tak, aby mi tam neskákala žlutá ponorka od té doby, co mi tam superhyperdeluxe plynař v okolí Olomouce kterýmu jsi moje auto ty předával namontoval plyn tak, že bylo nutný to z 1/2 u tebe do tří do rána předělávat a stejně to dodnes hotový úplně není? Nemluvě o vytopený jednotce díky jejímu špatnýmu umístění a nesmyslným údajům v příloze k TP, díky čemuž jsem musel obětovat dva dny dovolené?

jenže u tebe byl problém s motorem, dělali jsem další is a uplně bez problému a nekosílal mu vůbec vstřikovací čas, a jednotku ti plynař vyměnil zdarma, pokud vím, říkal mi že se mu to pak stalo ještě 2x že mu od dodavtele přišla vytopená jednotka.
jinak ja jsem u tebe udělal maximum, nebo myslíš že ne?
Napsal: pát 16.05.2014 16:29
od JaraX
atimen píše:Killingman píše:JaraX píše:kompresor už dávno v kufru byt nemusí, ted už byt za příplatek dáváme kompresor vždy do kapsy pod navi mechanikou, vše se odizoluje materialem Gladen Aero neoprene a STP bomb, pak už člověk o kompresoru skoro neví,
Joo? A neuměli byste to už dodělat i do X5 + naladit plyn tak, aby mi tam neskákala žlutá ponorka od té doby, co mi tam superhyperdeluxe plynař v okolí Olomouce kterýmu jsi moje auto ty předával namontoval plyn tak, že bylo nutný to z 1/2 u tebe do tří do rána předělávat a stejně to dodnes hotový úplně není? Nemluvě o vytopený jednotce díky jejímu špatnýmu umístění a nesmyslným údajům v příloze k TP, díky čemuž jsem musel obětovat dva dny dovolené?

,že bych se zmínil taky o pár detailech co do dnes nejsou doladěný ?

na funkci rostlináře to nemá vlil ..ale když jsi to nakousl

ale u mě to už JaraX chtít dolaďovat nebude....

takže jsem si jen rejpnul a doladím si je sám
klidně to sem napiš, moc rád se k tomu vyjádřím jak to bylo s tebou a LPG
Napsal: pát 16.05.2014 16:37
od Killingman
Moment... Podle Snejka je motor NAPROSTO V PORADKU. Kolisani je normalni a dela to kazdy motor. Zluta ponorka se rozsvecuje JEN NA LPG a jakmile vyresetuju adaptacni hodnoty na motoru tak vse funguje (chvili).
Nemyslel jsem to zle a ani spatne! Ano, snazil si se (kdyz pominu to, ze se ti tyden neda dovolat a nevolas zpatky) a vedel si, ze ty problemy mam.
Muj dotaz smeroval k tomu, zda-li to jde do X5 + kdy si udelas cas na to, abys mi to v ramci ZARUKY dodelal tak, aby se to doseridilo a fungovalo to na 100%.
Imho - spatny nastaveni SW vysky auta a tim muj zbytecny nakup cidla, rozrezani zbytecny hadic u chlazeni a dementni umisteni LPG jednotky od plynare poprit snad nemuzes! Prisla mu vytopena jednotka? Prosim te, hodit jednotku na LPG do diry vlevo pod sterace a omotat ji igelitem je nesmysl a musis to vedet! A spatny chlazeni reduktoru? Bylo to kvuli webastu... Ano, nebyla to tvoje chyba! Ale auto jsem predaval tobe a odpovednost tudiz je a byla na tobe... Nicmene je fajn, ze sem reagujes hned a na smsky ci volani jsi nereagoval vubec
ZNOVU - NEBYLA TO TVOJE PRACE, s tvoji praci jsem byl a snad i budu 120% spokojen. Byla to chyba plynare - Ale ty jsi mu to auto predal a je to tudiz tvoje odpovednost. Chyba na tve strane je pouze v nekomunikaci spojene s pracovni vytizenosti!
Napsal: pát 16.05.2014 16:47
od JaraX
plyn doladíme, v tom neni absolutně problem, a jestli jsi mi volal jednou nebo dvakrat tak je to malo. mám 50-200 hovoru každý den a potřbeuju taky něco dělat, nejen telefonovat. tak pokud se nedovoláš, zkus to třeba za hodinu znova, ne za minutku jak volaj všeci, člověk leží pod autem a a někdo zavola 10x po sobě kvuli kravině.
ted pracuju na automatickem objednavacim systemu, kde se bude moc každý objednat aniž by mě otravoval, pak bude uspěšnost dovolani se 100procentni, jen to nevemu ja ale plechova huba
