Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#921 Příspěvek od pavproch »

Psal....

Kura, žeby OOOO ?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#922 Příspěvek od Filozof »

nevím proč se ti nelíbí 335i ... více radostí a méně starostí ... navíc ten výkon s kroutákem je takřka bez chyby ... tlačí to snad od 1500ot až do omezovače ... a po patřičných úpravách se dostáváme výkonem skoro k Mpoweru...
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: N53B30O0

#923 Příspěvek od tommee »

Tvl nechce turbo od ty doby co tu je, to neni tezky pochopit ne?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#924 Příspěvek od Filozof »

dnes to nechce a zítra je taky den... ty jo kolik lidí něco nechce a pak změní názor ... ale jasně nic nikomu nenutit ...at si každej jezdí v čem chce a v čem je spokojenej.

Tady je smutné to že motor který si přehazují jak horkej brambor už spolykal spousty peněz a několikrát byl vyměněný ... nevím kolik lidí by mělo takovou nebeskou trpělivost ??? Snad jen pojištováci ... :lol: (joke)
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

Re: N53B30O0

#925 Příspěvek od mykovec »

BudVlad píše:Pokud vím tak NOXEM se dá koupit jen od Bimmer Profs. Já si sám software neupravuji, vždy jsem software od někoho kupoval. Poslední verzi mám od Korpet Racing. Mě jde o dosažení maximálního výkonu na úkor spotřeby. Software který mám ignoruje sensor NOX a neumožní přejít na režim chudé směsi. Se softwarem od BPC (z US) jsem měl problém s kolísajícím volnoběhem. Ta poslední verze od Korpet funguje výborně. Auto startuje okamžitě, volnoběh je stálý na 7000 RPM a výkon je 297 PS @ 6920 RPM a 307 Nm @ 6024 RPM.
Mohl bych se zeptat, na kolik by přišel takový od toho Korpet Racing? (přiznám se, že nemám vůbec představu). Nešlo by mi ani tak o výkon, ale hlavně se už jednou nadobro provždy zbavit toho vrstvenýho režimu, co ten se mě natrápil achjo :-( Sice Noxem odfiltroval všechny chyby, ale mám pocit, že ten nox kat tu vrstvenou směs stejně nedává - naopak homogenní jede jak víno - tedy nepřepínat režim by naprosto vyřešilo moje trápení. Pokud by byla cena diskrétní, když tak se s nima spojím, jsem také z ČB, koukám, že to je blízko, jde mi alespoň řádově. Děkuji.
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: N53B30O0

#926 Příspěvek od Stepan1 »

pp: Když bys byl ochotnej zkousnout ojetinu, tak přechod z N/A R6 na N/A V8 dává imo perfektní smysl. Jediný co by ti mohlo tak nějak vnitřně bránit jsou koně, respektive jejich přebytek. Zmiňoval jsi, že mmirova M3 na tebe byla už moc rychlá a tohle má těch koní ještě o 80 víc. Ale to je jenom detail :)
I S4 téhle generace měla 4,2FSI, tam je těch koníků míň a v hiearchii audi to odpovídá spíš 335i, zatímco RS už je přímá konkurence Mka. Nevím, jaké jsou tam konkrétní rozdíly, jenom že to stádo pod kapotou je o něco menší

4.2 byl posléze nahrazen třílitrovým šestiválcem, snad s kompresorem.
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

Re: N53B30O0

#927 Příspěvek od mykovec »

pajdos1 píše:
BudVlad píše:Pokud vím tak NOXEM se dá koupit jen od Bimmer Profs. Já si sám software neupravuji, vždy jsem software od někoho kupoval. Poslední verzi mám od Korpet Racing. Mě jde o dosažení maximálního výkonu na úkor spotřeby. Software který mám ignoruje sensor NOX a neumožní přejít na režim chudé směsi. Se softwarem od BPC (z US) jsem měl problém s kolísajícím volnoběhem. Ta poslední verze od Korpet funguje výborně. Auto startuje okamžitě, volnoběh je stálý na 7000 RPM a výkon je 297 PS @ 6920 RPM a 307 Nm @ 6024 RPM.
Jo takto. Tak to mně asi s NOXEMem nepomůžeš, nevadí, pohledám jinde nebo počkám, jak se vyjádří ostatní. N zahraničních fórech se občas objeví někdo, kdo s tím nemá žádné problémy, ani na emisích, tak by to nemuselo být špatné za ty prachy v porovnání s cenou nového katu a senzoru. Možná by v případě poruchy stačilo vyměnit nebo vyčistit pouze to čidlo. Jak se pozná, zda je NOx kat po smrti? Jinak stálý volnoběh jsi myslel 700 RPM, žejo? :lol:
Noxem mám a cca. rok, kupoval jsem z bimmerprofs a nákup v pohodě přes pay pal, risknul jsem to, ale všechno bylo ok a přišlo to během pár dnů dokonce. S tím chlápkem, co to prodává, Kaspars se jmenuje si dopisuju nadále, co se zkušeností s N53 týče, obzvlášť těma emisema, neviděl jsem člověka s více zkušenostma, umí toho hodně oddiagnostikovat i na dálku. Projeď si celej ten jeho blog. Tedy doporučuju. Jako náhrada za oem nox sensor je to v pohodě (i když před tím rokem byl ještě o pár tisíc levnější). Problém, kvůli kterému jsem to ale kupoval mi to úplně nevyřešilo (spadám do té druhé půlky vlastníků N53, kteří do toho jenom sypou sypou a pořád to nekončí, jde ale o to, že mám najeto teď 280tis a to auto už něco zažilo, tak to nechci zobecňovat - také vím je pár N53, které jsou v lati a majitelé do toho nedávají "ani korunu"). Všechny chyby s Noxem opravdu zmizely, obávám se ale, že i s Noxem to ten můj NOx kat už nedává, potom, co má nalítáno. O to je to teď složitější se dopátrat výsledku (když chyba NOx catalyst ageing) už nevyskakuje a ten kat má v reálu opravdu co dělat. Takže neustále trpím na missfiry při vrstveným režimu a chybu Laufunruhe Schichtladebetrieb.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

Re: N53B30O0

#928 Příspěvek od BudVlad »

mykovec píše: Mohl bych se zeptat, na kolik by přišel takový od toho Korpet Racing? (přiznám se, že nemám vůbec představu). Nešlo by mi ani tak o výkon, ale hlavně se už jednou nadobro provždy zbavit toho vrstvenýho režimu, co ten se mě natrápil achjo :-( Sice Noxem odfiltroval všechny chyby, ale mám pocit, že ten nox kat tu vrstvenou směs stejně nedává - naopak homogenní jede jak víno - tedy nepřepínat režim by naprosto vyřešilo moje trápení. Pokud by byla cena diskrétní, když tak se s nima spojím, jsem také z ČB, koukám, že to je blízko, jde mi alespoň řádově. Děkuji.
Stálo to asi 10K, ale odstrňovali mi i chyby od vyřazeného EGR a dělali mi i brzdy. Původní úpravu softwaru jsem měl od DS Motorsport v Německu. I ten software fungoval dobře a neměl jsem žádné potíže na které si tady stěžují.
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

Re: N53B30O0

#929 Příspěvek od mykovec »

Parada, dekuji za dobrou radu, zitra mam cestu tim smerem, tak zavolam a zkusim se s nima domluvit. Snad konecne svetlo na konci tunelu :-)
martyb
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00

Re: N53B30O0

#930 Příspěvek od martyb »

tommee píše:Tvl nechce turbo od ty doby co tu je, to neni tezky pochopit ne?
Já bych si N52,N53 už dnes nekoupil. Legendou je N54 protože pokud má péči, tak je to skvělý motor s neskutečnou výkonovou rezervou a skvěle drží hodnotu auta. Je srovnatelný s dnešními trendy, kdy turbo už je všude a je to dost pochopitelné...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#931 Příspěvek od pavproch »

Neska sem celou cestu domů (jen po I/35 - od LB až domů) uvažoval..... takže fčíl počkám na pátý motor, když sa aji ten posere, tak tam nechám dát šestý a zároveň s tím zkusím někde (říše, UK) koupit 330iX (e90-93) "na díly" a následně z něj vyndám N53B30. Tak, vymyšleno to mám.... :twisted:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#932 Příspěvek od Filozof »

Ten bude taky na kaši brzo. Co pak vzdaš to nebo bude 8 motor??? :D
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#933 Příspěvek od MattyX Moderátor »

koupíš další vyjetinu na zachránění :D pořádně ji prosypeš horem spodem a počkáš na 9. opakování :)
Tady se mění motory časteji než v televizi jede mrazík tvl :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#934 Příspěvek od JaraX »

víš co je nejvíc vtipný? že pavproch vyměnil ve svém jednom autě víc motorů než my v celé historii naší dílny. první motor který jsme měnili byl M62B30 v E34 kterej se po roztrhnutí rozvodů potkal, druhej motor co jsme měnili byla N62B44 v E65 co měla 700 najeto a taky se rozpadli rozvody které strašně mlátily. a poslední motor který jsme měnili byl M54B22, který tak žral olej přes spodek že pálením oleje upálil ventily.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: N53B30O0

#935 Příspěvek od tommee »

Kazdpodane kdo chce vymenit motor, at jede do Renocaru, N53 tam ted budou umet menit poslepu:))

@pavproch- ber to jako vtip. Myslim, ze tvoje vlakno tady hlta spousta lidi hladovi jak to vsechno dopadne
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#936 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

JaraX píše:víš co je nejvíc vtipný? že pavproch vyměnil ve svém jednom autě víc motorů než my v celé historii naší dílny.
To jste těch swapů moc neudělali, Maysner láduje takovej počet pomale každej měsíc (pak ale zdržuje auto tejden na heveru). Nebo vždyť vytahujete 8vál ven každou chvíli, ne? :)
Filozof píše:Ten bude taky na kaši brzo. Co pak vzdaš to nebo bude 8 motor??? :D
Proč by měl být brzo na kaši když ty původní origoše jsou OK? Nechal bych dovízt nějaký coupé, nejlíp cabrio s 60-100tis. Mil na tachu z posledních let a přehodit je (pokud manual převodovka tak bonus). Určitě se domluvíte tak na 50tis.,- za motor, kterej vydrží dalších 200tis.
Tu současnou story která si myslím, že o5 nedopadne bych zcanceloval a nechal vrátit love pokud je to teda možný, aby to mělo smysl.

Ať si to tam zatím vyšetřujou v Munchenu na oddělení kontroly kvality sami..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#937 Příspěvek od JaraX »

no motorů jsme přetěsnili pár desítek, ale prostě jsem se bavil o výměně za jiný(starší, nový),
ještě jsem zapoměl na jednu N55, takže 4 motory celkem.
chedar93
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 01.02.2018 19:30

Re: N53B30O0

#938 Příspěvek od chedar93 »

Jsem půl roku majitelem n53 a od té doby tohle téma pilně čtu, jsem zvědavý co bude dál a jak vše nakonec dopadne..
A samozřejmě doufám, že moje n53 bude z těch lepších, protože mě baví a vyhovuje. Kdyby tu byl někdo z Prahy u koho se n53 střídaj a zná je, tak bych byl rád, kdyby mi na to mohl kouknout a oservisovat?! ;)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#939 Příspěvek od Filozof »

Celá tato story je k pláči když si uvědomíme že místo aby přišlo omluvné od BMW a vyměnil se nový motor případně zapujčilo se jiné BMW ... a vše se vyřešilo ke spokojenosti zákazníka ...takto je vidět že ČR je pro ně odpad ...chování k zákazníkovi tady umí sotva jen pár firem... když jsem byl v anglii to bylo uplně jiné chování ...
Prostě na západě mají jiné měřítka a jiný přístup k lidem celkově ...at to byla restaurace nebo jsem byl v autosaloně se podívat na auta ... prohlédnout případně nakupoval zboží či reklamoval telefon...to prostě chování k lidem je úplně jinde ... mají nás prostě za onuci jinak si to nedokáži vysvětlit...

Rozebíral jsem to s kamarádem co tam zůstal a je tam 10let a fakt se to nedá srovnat. Sice tam mají náplavu z Afriky což je jejich blbost, ale slušnost a chování k zákazníkovi je uplně jinej level. To co si zde BMW a další dovolují je opravdu mazec.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#940 Příspěvek od JaraX »

chedar93 píše:Jsem půl roku majitelem n53 a od té doby tohle téma pilně čtu, jsem zvědavý co bude dál a jak vše nakonec dopadne..
A samozřejmě doufám, že moje n53 bude z těch lepších, protože mě baví a vyhovuje. Kdyby tu byl někdo z Prahy u koho se n53 střídaj a zná je, tak bych byl rád, kdyby mi na to mohl kouknout a oservisovat?! ;)
a co tě vede k tomu mít N53 místo N52 nebo N62?
Odpovědět