Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Psal....
Kura, žeby OOOO ?
Kura, žeby OOOO ?
Re: N53B30O0
nevím proč se ti nelíbí 335i ... více radostí a méně starostí ... navíc ten výkon s kroutákem je takřka bez chyby ... tlačí to snad od 1500ot až do omezovače ... a po patřičných úpravách se dostáváme výkonem skoro k Mpoweru...
Re: N53B30O0
Tvl nechce turbo od ty doby co tu je, to neni tezky pochopit ne?
Re: N53B30O0
dnes to nechce a zítra je taky den... ty jo kolik lidí něco nechce a pak změní názor ... ale jasně nic nikomu nenutit ...at si každej jezdí v čem chce a v čem je spokojenej.
Tady je smutné to že motor který si přehazují jak horkej brambor už spolykal spousty peněz a několikrát byl vyměněný ... nevím kolik lidí by mělo takovou nebeskou trpělivost ??? Snad jen pojištováci ...
(joke)
Tady je smutné to že motor který si přehazují jak horkej brambor už spolykal spousty peněz a několikrát byl vyměněný ... nevím kolik lidí by mělo takovou nebeskou trpělivost ??? Snad jen pojištováci ...

Re: N53B30O0
Mohl bych se zeptat, na kolik by přišel takový od toho Korpet Racing? (přiznám se, že nemám vůbec představu). Nešlo by mi ani tak o výkon, ale hlavně se už jednou nadobro provždy zbavit toho vrstvenýho režimu, co ten se mě natrápil achjoBudVlad píše:Pokud vím tak NOXEM se dá koupit jen od Bimmer Profs. Já si sám software neupravuji, vždy jsem software od někoho kupoval. Poslední verzi mám od Korpet Racing. Mě jde o dosažení maximálního výkonu na úkor spotřeby. Software který mám ignoruje sensor NOX a neumožní přejít na režim chudé směsi. Se softwarem od BPC (z US) jsem měl problém s kolísajícím volnoběhem. Ta poslední verze od Korpet funguje výborně. Auto startuje okamžitě, volnoběh je stálý na 7000 RPM a výkon je 297 PS @ 6920 RPM a 307 Nm @ 6024 RPM.

Re: N53B30O0
pp: Když bys byl ochotnej zkousnout ojetinu, tak přechod z N/A R6 na N/A V8 dává imo perfektní smysl. Jediný co by ti mohlo tak nějak vnitřně bránit jsou koně, respektive jejich přebytek. Zmiňoval jsi, že mmirova M3 na tebe byla už moc rychlá a tohle má těch koní ještě o 80 víc. Ale to je jenom detail 
I S4 téhle generace měla 4,2FSI, tam je těch koníků míň a v hiearchii audi to odpovídá spíš 335i, zatímco RS už je přímá konkurence Mka. Nevím, jaké jsou tam konkrétní rozdíly, jenom že to stádo pod kapotou je o něco menší
4.2 byl posléze nahrazen třílitrovým šestiválcem, snad s kompresorem.

I S4 téhle generace měla 4,2FSI, tam je těch koníků míň a v hiearchii audi to odpovídá spíš 335i, zatímco RS už je přímá konkurence Mka. Nevím, jaké jsou tam konkrétní rozdíly, jenom že to stádo pod kapotou je o něco menší
4.2 byl posléze nahrazen třílitrovým šestiválcem, snad s kompresorem.
Re: N53B30O0
Noxem mám a cca. rok, kupoval jsem z bimmerprofs a nákup v pohodě přes pay pal, risknul jsem to, ale všechno bylo ok a přišlo to během pár dnů dokonce. S tím chlápkem, co to prodává, Kaspars se jmenuje si dopisuju nadále, co se zkušeností s N53 týče, obzvlášť těma emisema, neviděl jsem člověka s více zkušenostma, umí toho hodně oddiagnostikovat i na dálku. Projeď si celej ten jeho blog. Tedy doporučuju. Jako náhrada za oem nox sensor je to v pohodě (i když před tím rokem byl ještě o pár tisíc levnější). Problém, kvůli kterému jsem to ale kupoval mi to úplně nevyřešilo (spadám do té druhé půlky vlastníků N53, kteří do toho jenom sypou sypou a pořád to nekončí, jde ale o to, že mám najeto teď 280tis a to auto už něco zažilo, tak to nechci zobecňovat - také vím je pár N53, které jsou v lati a majitelé do toho nedávají "ani korunu"). Všechny chyby s Noxem opravdu zmizely, obávám se ale, že i s Noxem to ten můj NOx kat už nedává, potom, co má nalítáno. O to je to teď složitější se dopátrat výsledku (když chyba NOx catalyst ageing) už nevyskakuje a ten kat má v reálu opravdu co dělat. Takže neustále trpím na missfiry při vrstveným režimu a chybu Laufunruhe Schichtladebetrieb.pajdos1 píše:Jo takto. Tak to mně asi s NOXEMem nepomůžeš, nevadí, pohledám jinde nebo počkám, jak se vyjádří ostatní. N zahraničních fórech se občas objeví někdo, kdo s tím nemá žádné problémy, ani na emisích, tak by to nemuselo být špatné za ty prachy v porovnání s cenou nového katu a senzoru. Možná by v případě poruchy stačilo vyměnit nebo vyčistit pouze to čidlo. Jak se pozná, zda je NOx kat po smrti? Jinak stálý volnoběh jsi myslel 700 RPM, žejo?BudVlad píše:Pokud vím tak NOXEM se dá koupit jen od Bimmer Profs. Já si sám software neupravuji, vždy jsem software od někoho kupoval. Poslední verzi mám od Korpet Racing. Mě jde o dosažení maximálního výkonu na úkor spotřeby. Software který mám ignoruje sensor NOX a neumožní přejít na režim chudé směsi. Se softwarem od BPC (z US) jsem měl problém s kolísajícím volnoběhem. Ta poslední verze od Korpet funguje výborně. Auto startuje okamžitě, volnoběh je stálý na 7000 RPM a výkon je 297 PS @ 6920 RPM a 307 Nm @ 6024 RPM.
Re: N53B30O0
Stálo to asi 10K, ale odstrňovali mi i chyby od vyřazeného EGR a dělali mi i brzdy. Původní úpravu softwaru jsem měl od DS Motorsport v Německu. I ten software fungoval dobře a neměl jsem žádné potíže na které si tady stěžují.mykovec píše: Mohl bych se zeptat, na kolik by přišel takový od toho Korpet Racing? (přiznám se, že nemám vůbec představu). Nešlo by mi ani tak o výkon, ale hlavně se už jednou nadobro provždy zbavit toho vrstvenýho režimu, co ten se mě natrápil achjoSice Noxem odfiltroval všechny chyby, ale mám pocit, že ten nox kat tu vrstvenou směs stejně nedává - naopak homogenní jede jak víno - tedy nepřepínat režim by naprosto vyřešilo moje trápení. Pokud by byla cena diskrétní, když tak se s nima spojím, jsem také z ČB, koukám, že to je blízko, jde mi alespoň řádově. Děkuji.
Re: N53B30O0
Parada, dekuji za dobrou radu, zitra mam cestu tim smerem, tak zavolam a zkusim se s nima domluvit. Snad konecne svetlo na konci tunelu 

Re: N53B30O0
Já bych si N52,N53 už dnes nekoupil. Legendou je N54 protože pokud má péči, tak je to skvělý motor s neskutečnou výkonovou rezervou a skvěle drží hodnotu auta. Je srovnatelný s dnešními trendy, kdy turbo už je všude a je to dost pochopitelné...tommee píše:Tvl nechce turbo od ty doby co tu je, to neni tezky pochopit ne?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Neska sem celou cestu domů (jen po I/35 - od LB až domů) uvažoval..... takže fčíl počkám na pátý motor, když sa aji ten posere, tak tam nechám dát šestý a zároveň s tím zkusím někde (říše, UK) koupit 330iX (e90-93) "na díly" a následně z něj vyndám N53B30. Tak, vymyšleno to mám.... 

Re: N53B30O0
Ten bude taky na kaši brzo. Co pak vzdaš to nebo bude 8 motor??? 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
koupíš další vyjetinu na zachránění
pořádně ji prosypeš horem spodem a počkáš na 9. opakování
Tady se mění motory časteji než v televizi jede mrazík tvl


Tady se mění motory časteji než v televizi jede mrazík tvl

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N53B30O0
víš co je nejvíc vtipný? že pavproch vyměnil ve svém jednom autě víc motorů než my v celé historii naší dílny. první motor který jsme měnili byl M62B30 v E34 kterej se po roztrhnutí rozvodů potkal, druhej motor co jsme měnili byla N62B44 v E65 co měla 700 najeto a taky se rozpadli rozvody které strašně mlátily. a poslední motor který jsme měnili byl M54B22, který tak žral olej přes spodek že pálením oleje upálil ventily.
Re: N53B30O0
Kazdpodane kdo chce vymenit motor, at jede do Renocaru, N53 tam ted budou umet menit poslepu:))
@pavproch- ber to jako vtip. Myslim, ze tvoje vlakno tady hlta spousta lidi hladovi jak to vsechno dopadne
@pavproch- ber to jako vtip. Myslim, ze tvoje vlakno tady hlta spousta lidi hladovi jak to vsechno dopadne
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
To jste těch swapů moc neudělali, Maysner láduje takovej počet pomale každej měsíc (pak ale zdržuje auto tejden na heveru). Nebo vždyť vytahujete 8vál ven každou chvíli, ne?JaraX píše:víš co je nejvíc vtipný? že pavproch vyměnil ve svém jednom autě víc motorů než my v celé historii naší dílny.

Proč by měl být brzo na kaši když ty původní origoše jsou OK? Nechal bych dovízt nějaký coupé, nejlíp cabrio s 60-100tis. Mil na tachu z posledních let a přehodit je (pokud manual převodovka tak bonus). Určitě se domluvíte tak na 50tis.,- za motor, kterej vydrží dalších 200tis.Filozof píše:Ten bude taky na kaši brzo. Co pak vzdaš to nebo bude 8 motor???
Tu současnou story která si myslím, že o5 nedopadne bych zcanceloval a nechal vrátit love pokud je to teda možný, aby to mělo smysl.
Ať si to tam zatím vyšetřujou v Munchenu na oddělení kontroly kvality sami..
Re: N53B30O0
no motorů jsme přetěsnili pár desítek, ale prostě jsem se bavil o výměně za jiný(starší, nový),
ještě jsem zapoměl na jednu N55, takže 4 motory celkem.
ještě jsem zapoměl na jednu N55, takže 4 motory celkem.
Re: N53B30O0
Jsem půl roku majitelem n53 a od té doby tohle téma pilně čtu, jsem zvědavý co bude dál a jak vše nakonec dopadne..
A samozřejmě doufám, že moje n53 bude z těch lepších, protože mě baví a vyhovuje. Kdyby tu byl někdo z Prahy u koho se n53 střídaj a zná je, tak bych byl rád, kdyby mi na to mohl kouknout a oservisovat?!
A samozřejmě doufám, že moje n53 bude z těch lepších, protože mě baví a vyhovuje. Kdyby tu byl někdo z Prahy u koho se n53 střídaj a zná je, tak bych byl rád, kdyby mi na to mohl kouknout a oservisovat?!

Re: N53B30O0
Celá tato story je k pláči když si uvědomíme že místo aby přišlo omluvné od BMW a vyměnil se nový motor případně zapujčilo se jiné BMW ... a vše se vyřešilo ke spokojenosti zákazníka ...takto je vidět že ČR je pro ně odpad ...chování k zákazníkovi tady umí sotva jen pár firem... když jsem byl v anglii to bylo uplně jiné chování ...
Prostě na západě mají jiné měřítka a jiný přístup k lidem celkově ...at to byla restaurace nebo jsem byl v autosaloně se podívat na auta ... prohlédnout případně nakupoval zboží či reklamoval telefon...to prostě chování k lidem je úplně jinde ... mají nás prostě za onuci jinak si to nedokáži vysvětlit...
Rozebíral jsem to s kamarádem co tam zůstal a je tam 10let a fakt se to nedá srovnat. Sice tam mají náplavu z Afriky což je jejich blbost, ale slušnost a chování k zákazníkovi je uplně jinej level. To co si zde BMW a další dovolují je opravdu mazec.
Prostě na západě mají jiné měřítka a jiný přístup k lidem celkově ...at to byla restaurace nebo jsem byl v autosaloně se podívat na auta ... prohlédnout případně nakupoval zboží či reklamoval telefon...to prostě chování k lidem je úplně jinde ... mají nás prostě za onuci jinak si to nedokáži vysvětlit...
Rozebíral jsem to s kamarádem co tam zůstal a je tam 10let a fakt se to nedá srovnat. Sice tam mají náplavu z Afriky což je jejich blbost, ale slušnost a chování k zákazníkovi je uplně jinej level. To co si zde BMW a další dovolují je opravdu mazec.
Re: N53B30O0
a co tě vede k tomu mít N53 místo N52 nebo N62?chedar93 píše:Jsem půl roku majitelem n53 a od té doby tohle téma pilně čtu, jsem zvědavý co bude dál a jak vše nakonec dopadne..
A samozřejmě doufám, že moje n53 bude z těch lepších, protože mě baví a vyhovuje. Kdyby tu byl někdo z Prahy u koho se n53 střídaj a zná je, tak bych byl rád, kdyby mi na to mohl kouknout a oservisovat?!