Souhlas, najit vybavene je velmi tezke, ale to i u e65.
Ja nakonec koupil Palladium s tmavehnedym intrem, krasny auto...ale s tou vybavou jsem urcity kompromis udelat musel, to jo.
Ja mam vazne lehce pres 15, abych nekecal, tak mozna i 16, vic ale ne. Jezdim plus minus kombinaci, nejaka nemecka dalnice, kus mesto, kus okresky. Je to ovsem druha generace po FL, tedy 520k, mozna berou min nez ty starsi, nevim presne. Na nadrz (100l) najizdim cca. 600km a to samozrejme nejezdim do sucha.
Mala poznamka, na trech predchozich autech jsem na nadrz najizdel vzdy cca. 600km, jen nadrze a spotreby byly ruzne.
330xi e91 - 750i e65 - GLC 43
Samozrejme je to tak, ze ve meste, couracky a velmi dynamicky styl jizdy tu spotrebu zvysuje velmi dramaticky.
Problem je, ze v normalnim provozu je to auto tak strasne rychle a silne, ze dlouhodobe nejaka velmi dynamicka jizda proste neni realna.
S rizenim souhlasim, na to, ze to ma pres 2 tuny, se to ridi vazne skvele a lehce, je to pro cloveka, ktery rad ridi, velmi prijemne a co jsem zatim zkusil poznal velmi schopne auto.
Je to ted velmi subjektivni nazor, ale z posledni doby muzu porovnat GL450 (X164), GL500(X166) s Active Curve, 5GT F07 s plnym podvozkem, GLC 43 AMG Coupe - a PCT se na silnici chova tak strane jiste jako bylo to AMG, ale s o vesmir lepsim pohodlim, jeste o mnoho lepsi dynamikou.
Zbytek z vyctu PCT nesaha ani po kolena. Ty auta jsou takto serazena od nejhorsiho po nejlepsi co se pocitu z rizeni tyce...in that order... Muj subjektivni nazor...
Stoji to (PCT) celkove dost, porizovacka i dalsi naklady, ale pokud nekdo nejaky penize ma a chce to cpat do auta, urcite bych to doporucil jako nastupce pro BMW fanouska, kteremu F- a vyssi rady nic moc nerikaji. A pokud k autu mate Porsche Approved, tak muzete i v klidu spat...
Ale ne, nedelam tu reklamu na Porsche
