
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Tak já myslím, že z toho vyvedou odpovídající důsledky ku prospěchu zákazníka, jenom se to podle mě ještě pořád vyšetřuje. Pravda je, že u nás musí českej človíček trochu přiostřit lokty a přitlačit na pilu, aby se dobral úcty a spavedlnosti (holt postkomunismus). Na druhé straně na západě zákazník v autosalonu nesmrdí korunou tak jako u nás, že. 

Re: N53B30O0
Je to moje první bmw, dětskej sen, vždy jsem chtěl e46, ale rozhodl jsem se pro něco "novějšího", takže e90 a před fl se mi už vůbec nelíbí, pofl to je jiný auto vzhledově. Třílitr v benzínu byl taky jasnej, no a tak jsem se dostal k n53..JaraX píše:a co tě vede k tomu mít N53 místo N52 nebo N62?


Re: N53B30O0
zrovna ta v8 stojí na provoz mín
Re: N53B30O0
V m3 e9x asi ne.. a pořizovačka je taky třikrát větší.JaraX píše:zrovna ta v8 stojí na provoz mín
Chápu, že nemáš rád n53, ale já bych spíš potřeboval někoho v okolí, kdo by jí byl ochotnej fundovaně servisovat, nejlíp asi Snejka koukám..

Zatím jsem jen nechal vyměnit olej a filtry, plus ňákej gumovej spotřebák, zadní tlumiče a ramena kvůli geo.. koupeno 145tis.km, teď 154tis. Proto bych rád, aby se na to kouknul odborník.
Re: N53B30O0
však ona tě ta radost přejde, většina lidí vůbec nevím jak to funguje a co to stojí. nevidím ani trochu důvod místo N52 pořidit N53, o kultivovanosti se vůbec nebavím.
určitě bych jel za Snejkem.
o M3 tu nikdo nemluvil
určitě bych jel za Snejkem.
o M3 tu nikdo nemluvil
Re: N53B30O0
No vzhledem k tomu, že ty si začal s v8 a já měl jasno při výběru, e90 pofl, tak nevim kde jinde bych tu v8 našel..JaraX píše:však ona tě ta radost přejde, většina lidí vůbec nevím jak to funguje a co to stojí. nevidím ani trochu důvod místo N52 pořidit N53, o kultivovanosti se vůbec nebavím.
určitě bych jel za Snejkem.
o M3 tu nikdo nemluvil
Kdyby v pofl byla n52, tak jí mám.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
@chedar: nedej na pindy jaraxe et al, N53 (OEM) je dobrý motor. A to to o něm píšu i přes všechny trable, co od výměnné generálky mám, to akorát ty repasované stojí za pikaču.
Ale doufám, že to soudruzi z munchen časem vyšpekulují tak, že mi pátý či šestý či sedmý..... bude zase sloužit, tak jak má.
Btw, autorizák z Brna se k tomu staví čelem, nestěžuju si na jejich přístup. A náhradní auto sem nechtěl, myslím, že kdybych býval chtěl, taxem ho i dostal. Ale já nechtěl.
Ale doufám, že to soudruzi z munchen časem vyšpekulují tak, že mi pátý či šestý či sedmý..... bude zase sloužit, tak jak má.
Btw, autorizák z Brna se k tomu staví čelem, nestěžuju si na jejich přístup. A náhradní auto sem nechtěl, myslím, že kdybych býval chtěl, taxem ho i dostal. Ale já nechtěl.
Re: N53B30O0
"skvělý motor to je, perfetkní, mám už letos páty, kdyby nebyl dobrý, tak bych ho přece furt nechtěl "

mě to je jedno, jezděte si s čím chcete, když vás to baví se v tom furt vrtat, řešit nějaky noxy, vstřiky, čerpadla atd.
jen pro info, příští nebo přes příští týden vyjde článek ve světě motorů o 6válcích, mělo to být o N52 a N53, a když Martin Vaculík zjistil na co N53, tak to o N53 ani nebude nakonec
to mě pobavilo.
Pavproch měl by sis taky uvědomit že jsou tu lidi co nemají na to dát ročně do auta 200k+, já mám mraky zákazníků s N52, dají do toho ročně 10-30 do celého auta a jsou rádi že jim to jezdí. to N53 nedáš.



mě to je jedno, jezděte si s čím chcete, když vás to baví se v tom furt vrtat, řešit nějaky noxy, vstřiky, čerpadla atd.
jen pro info, příští nebo přes příští týden vyjde článek ve světě motorů o 6válcích, mělo to být o N52 a N53, a když Martin Vaculík zjistil na co N53, tak to o N53 ani nebude nakonec


Pavproch měl by sis taky uvědomit že jsou tu lidi co nemají na to dát ročně do auta 200k+, já mám mraky zákazníků s N52, dají do toho ročně 10-30 do celého auta a jsou rádi že jim to jezdí. to N53 nedáš.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Moje zkušenost je jiná - do doby než první (OEM) motor začal "umírat" na opotřebení při asi 240tis km (protože jsem mu hned při novotě dal "brutal" záběh), tak za celou dobu skoro 7 let se na něm NIC důležitého/drahého neposralo, pokud sem na něm něco měnil (cívky, vstřiky, vodní čerpadlo, HPFP, LPFP atd), tak preventivně. Jo, vlastně jo - když byl skoro nový, tak na kulanci měnili releovou skříňku.JaraX píše: "Pavproch měl by sis taky uvědomit že jsou tu lidi co nemají na to dát ročně do auta 200k+, já mám mraky zákazníků s N52, dají do toho ročně 10-30 do celého auta a jsou rádi že jim to jezdí. to N53 nedáš.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Jenze to jsou Pavle veci ktere u toho motoru odchazeji, plus jeste nox, katy taky nejsou na vecnost. Kdyz to koupi nekdo kdo ma akorat tak na benzin je to nestesti protoze ty veci nejsou uplne levne. Myslim si ze tvuj motor nechcipnul na brutalni zatah ze startu, on po prdeli dostaval casto. Cest jeho pamatce, vydrzel dost. Pruser je to, co nasledovalo po te vymene. Do moji N52 neslo krom oleje a svicek tesneni vika a motoru valvetroniku ani hovno. A o tom valvetroniku nejsem presvedceny ze musel byt nutne KO, ale kdyz ho renocar vymenil a pan to zaplatil, protestovat nebudem. Zavada ovsem pretrvavala dal a radsi se toho zbavil. Za coz mu dekuju-)
Re: N53B30O0
Takovým způsobem mě 4 roky fungovala N53 (od 180 do 270k km). Za celou dobu chtěla vedle spotřebáku jenom NOx senzor a v době prodeje byl načatý jeden vstřik, který řešil až nový majitel. Cívky jsem měnil preventivně, když jsem dělal svíčky. Jinak to jenom jezdilo.JaraX píše:dají do toho ročně 10-30 do celého auta a jsou rádi že jim to jezdí. to N53 nedáš.
Do N62 jsem za necelé 2 roky dal víc. Ano, některé věci byly preventivně, ale třeba ten altík teď v pondělí zrovna preventivní nebyl
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: N53B30O0
co se mu stalo?
Re: N53B30O0
Umřel
Vydřel se komutátor

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Taky otázka pokud by jste ty cívky, svíčky, vstřiky preventivně nevyměnili jak by to dopadlo dnes?
Ale jinak jo, kdo má "štěstí" je to "úspornej" motor. A je to dvojsmysl podle zkušeností z tohoto vlákna
Ale jinak jo, kdo má "štěstí" je to "úspornej" motor. A je to dvojsmysl podle zkušeností z tohoto vlákna

Re: N53B30O0
Tak svíčka je snad spotřebák. Ty se "preventivně" mění běžně. A cívka v podstatě taky
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: N53B30O0
ale i vstřik je spotřebák, otázka jeslti chceš mít vstřík co je potřeba měnit nebo ne
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
To jo, jenže u tohoto motoru jsou 2x-3x dražší díly než u předchozích NA R6. Někdo je ani neměnil a "jen jezdil" do těch cca 150tis a za pět dvanáct to prodal "vše v pořádku".vita11 píše:Tak svíčka je snad spotřebák. Ty se "preventivně" mění běžně. A cívka v podstatě taky
Re: N53B30O0
Svíčky a cívky stojí na N52 uplně stejně jak na N53. U vstřiků je rozdíl cca 25%. Zbytek dílů je na tom dost podobně
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: N53B30O0
25 procent ti přijde rozdíl od nečeho co se nikdy nemění a co se furt mění?
kdo by proboha měnil na N52 vstřiky
kdo by proboha měnil na N52 vstřiky
Re: N53B30O0
Jo mění se to s olejem. Po skoro kile, co jsem s tím najel, byl potřeba vyměnit jeden. A majitel před tím s tím najel ten zbytek. Vstřiky co tam byly měly index 02
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine

